COBALT, 30.6.2005 21:13:
Mua vituttaa se, että Suomessa nousee jokun Fu**'in kansanliike joidenkin punapersepaviaaneiden vuoksi, mutta samaan aikaan unohdetaan esim. kaikki sotaveteraanit, vanhukset ym. joita saamme kiittää suuresta osasta hyvinvointiamme...!!!
Suomeksi sanottuna veteraanien + muiden omaa vertamme olevien ihmisten ohi ajaa tärkeysjärjestykessä jotkut prkl:een apinat!
Voisitko nyt kertoa, missä tai kenen mielestä paviaanit ovat tärkeämpiä kuin sotaveteraanit? Ja tuosta ryhmästä paviaanit ovat ainoita, joita ei (kai) elätetä verorahoilla. Muista ensi vaaleissa äänestää ehdokasta ja puoluetta, joka kannattaa enemmän rahaa julkiseen terveydenhuoltoon ja vanhuksille, korkeampia eläkkeitä jne..
Tsunami täräytti tonne jonnekin... Suomalaiset syyti rahaa AIVAN JÄRJETTÖMÄSTI (olikse jotain yli 20 milj. eguu?)katastrofialueelle, huhhuuu...!! Ihan totta, jokainen siellä 100% varmasti tarvitsee jokaista centtiä ihan taatusti, mutta miten se ajaa ohi kaikesta mitä KotoSuomessa tarvitaan...? ...esim. taas he sotaveteraanit, joista joku voi olla sun tai mun pappa, vaari tai isoisä???
Sun päähäsi ei ilmeisesti mahdu yli yhtä asiaa kerralla kun tunnut olettavan ettei muidenkaan päähän mahdu. Veteraaneille järjestetään keräyksiä kaiken aikaa, siitä vaan lahjoittamaan rahaa heille jos tuntuu että heidät on unohdettu.
Ja opettele kirjoittamaan :)
MIKÄ HELVETIN LUONONVOIMA SAA SUN TAI MUN TAI IHAN KENEN TAHANSA KORVIEN VÄLISSÄ APINAT POMPSAHTAMAAN ARVOJÄRJESTYKSESSÄ OHI IHMISEN, joka voi olla sun veli, sisko, äippä, vaari, SOTAVETERAANI etc... tai muuten vaan tärkeä IHMINEN jollekin toiselle l. YKSILÖ???! (
Eli vain toiselle tärkeät ihmiset ovat yksilöitä? Ja miksei muuten eläimet ole? Ja ei kai kellään tosiaan ole paviaanit menneet arvojärjestyksessä ihmisen ohi.