646 posts, 33 pages, 306,829 views
Jone:
Alkaisko jo olemaan aika tehdä tolle Rush-palautetopicin touhulle jotain moderaattoreiden toimesta? Tällä hetkellä sillä ei ole mitään tekemistä palautteen kanssa, vaan jopa sellaiset ihmiset jotka eivät edes olleet paikalla käyttävät huumekeskustelua, huhumyllyä ja kohta varmaan replykuvia viihdyttääkseen itseään. Kyseinen thread ei varmaan ole se oikea paikka tolle?
keisha:
Toisinaan täällä on nykyään yli-innokasta moderointia, mikä välillä menee mun ärsytyskynnyksen yli.
Ei muuta.
Juhgu:
Melko kammottavaksi perseilyksi se varmaan menisi jos ei puututtaisi. Natsiruuvi on mielestäni juuri sopivalla.
JussiS:
Miks mun "1-0 mulle" -topik siirrettiin tonne tunkio-alueelle?
Vaikka toi keskustelu liikkuukin ihan eri asiassa (pyramidimalleissa), niin silti kyseessä on yksinkertainen internetissä pelattava peli (vrt. nettisijoittaja). Mielestäni "webin ihmeellinen maailma" oli ihan oikea foorumi tolle?
Jone:
---
Ana-5000:
Must tosiaan se "jäähy" ois aika ässä ominaisuus, ja sitä sais käyttää kohtuu ahkerasit esim zero-content - postauksien karsimiseen...
But that's just me.
---
Not only you.
Mäkin kannatan tota jäähy-ominaisuutta. Saattais olla joskus paikallaan itse kullekin.
Individual:
On ainakin jatkoaika.com:issa käytössä suht ahkeraan tuo jäähy tai pelikielto sisällöttämien viestien lähettäjien kohdalla.
Toisaalta sen saitin moderoinnilla täällä istuis kaikki jäähyllä. On aika ankaraa, mutta pysytäänpä ainakin asiassa.
Nimimerkillä: " Yhden varoituksen jo saanut".