Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 293,309 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#101 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
---
Surreal:
Muit eiks toi oikeastaan ollu potku munille ku löysin bugin ohjelmsta ?

---


Sinä päivänä, kun mä huomaan omistavani jalkovälissäni peniksen, lupaan, että saat olla ensimmäinen joka siihen saa potkaista. Siihen asti tämä threadi pyhitetään keskusteluun klubituksen forumin moderointilinjauksesta. Kiitos.



Muista kertoa toi varotus tuleville petikumppaneilles..
KittysDead

Posts: 381

#102 • • KittysDead Trooper
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=32272
::Aihe tanssilattialla käyttäytyminen::

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=26223;sivu=1
::Aihe mahdollisesti tulevat lakisäädökset koskien koko ravintola/clubi/baari-osastoa::

Miten nämä kaksi ovat sama aihe? Ylemmässä topicissa ei todellakaan ollut tarkoitus herättää keskustelua koko clubin tukamoimattomuudesta, VAAN siitä mikä ihmisiä häiritsee tanssilattialla... mielestäni lukko oli täysin turha.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

KittysDead

Posts: 381

#103 • • KittysDead Trooper
Lisäksi topickkini oli kohdan "häröily" -alla jonka pitäisi olla omalla vastuulla, eli eikö sen pitäisi tarkoittaa ettei niistä topikeista pitäisi kenenkään tulla nillittään *ding*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Avatar
#104 • • astaroth Guest

KittysDead:
Lisäksi topickkini oli kohdan "häröily" -alla jonka pitäisi olla omalla vastuulla, eli eikö sen pitäisi tarkoittaa ettei niistä topikeista pitäisi kenenkään tulla nillittään *ding*


"Lähes moderoimaton - omalla vastuulla".
KittysDead

Posts: 381

#105 • • KittysDead Trooper
Ymmärtäisin jos aiheeni olisi ollut sama.. Mutta se että aihe joli kaukaisesti samaa aihepiiriä, ei minusta ole kauhean hyvä syy sulkea sitä.

"Et sori vaan, että olen tällainen nillittävä paskiainen."

No need to say more.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

serotonot

Posts: 3,137

#106 • • serotonot Paul Easy
mayah: vinkki sulle ihan sun oman mielenterveyden kannalta. älä tyttö hyvä ota internettiä noin tosissaan. kenenkään kirjoitukset missää forumissa eivät ole syy vuodattaa kyyneltäkään. on hienoa että joku suhtautuu moderointiin vakavasti, mutta ei siitä mielestäni pitäisi silti ottaa tuollaista stressiä. Se on hienoa että jotkut jaksaa panostaa forumin toimimiseen ja luettavuuteen mutta liika asioihin puuttuminen ja topicien pakonomainen yhdistely saa aikaan myös sen että saman aiheen alla puhutaan miljoonasta sen eri osa-alueesta, jolloin on mielestäni parempi antaa tiettyjen asioiden herättää keskustelua myös omissa topiceissaan, jotta edes jonkinasteinen luettavuus säilyisi.

Tämä ei siis niinkään ollut tarkoitettu kritiikiksi, kuin vinkiksi siitä et vaikka tää on klubitus.org ja kaikkee ni tää on kuitenki vaan internet jossa bitti liikkuu ja ihmiset sekoilee. Jos tän ottaa liian vakavasti stressaa itselleen vaan syövän
serotonot

Posts: 3,137

#107 • • serotonot Paul Easy

mayah:
---
serotonot:
älä tyttö hyvä ota internettiä noin tosissaan. kenenkään kirjoitukset missää forumissa eivät ole syy vuodattaa kyyneltäkään.

---


Siinä kyyneleen vuodatuksessa ei ollut kyse moderoinnista, vaan henkilökohtaisuuksiin menemisestä, joka musta on silloin tällöin ihan hyvä syy itkeä, oli sitten kyse netissä tai kasvokkain käydyssä keskustelussa. Mut et, eipä siinä sitten mitään.



mun mielestä internet on just sellainen paikka et henkilökohtaisuuksiakaan ei kannata ottaa liian tosissaan koska niitä on niin helppo "kasvottomana" heittää. Kannattaa vaan löysätä pipoa ja naureskella tollasille ni muuttuu elämä netissä helpommaks. oon mäkin saanu mielipideasioista jopa tappouhkauksia mut ei se mun päivää oo päässy pilaamaan :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#108 • • Aziz Combat Fighter

serotonot:
mun mielestä internet on just sellainen paikka et henkilökohtaisuuksiakaan ei kannata ottaa liian tosissaan koska niitä on niin helppo "kasvottomana" heittää. Kannattaa vaan löysätä pipoa ja naureskella tollasille ni muuttuu elämä netissä helpommaks. oon mäkin saanu mielipideasioista jopa tappouhkauksia mut ei se mun päivää oo päässy pilaamaan :)



Haha, tappouhkauksia? Kerro lisää!

"I KILL YOU! YOU COME TO MY POLAND IRC CHANNEL SAY NAUGHTY THING I KILL YOU!"
Fucking Nobody

Posts: 393

#109 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Ana-5000:

"I KILL YOU! YOU COME TO MY POLAND IRC CHANNEL SAY NAUGHTY THING I KILL YOU!"



Me too! *nauru* The Internet is too small for both of us! *muhaha*
John

Posts: 1,384

#111 • • John Lauma
En potkaise moderaattoria, mutta tämä taitaa olla sopivin topic kysymykselleni...

Eli: miksi Turun Sokerissa tänään pidettävien Code Red-pippaloiden topic Tulevat tapahtumat-osiossa on lukossa? *ding*

--
Fancy some cheese, Gromit?

kaaputin

Posts: 610

#112 • • kaaputin pällikääliö

John:
Eli: miksi Turun Sokerissa tänään pidettävien Code Red-pippaloiden topic Tulevat tapahtumat-osiossa on lukossa? *ding*


hyvä kyssäri. avasin sen taas

--
elämä on <3

supertony

Posts: 897

#113 • • supertony Code Red

mayah:
---
John:
En potkaise moderaattoria, mutta tämä taitaa olla sopivin topic kysymykselleni...

Eli: miksi Turun Sokerissa tänään pidettävien Code Red-pippaloiden topic Tulevat tapahtumat-osiossa on lukossa? *ding*

---


Pahoitteluni tapahtuman järjestäjälle ja muille asiasta kärsineille *blush*



Tuota asiaa itsekin hieman jo ehdin ihmetellä ;) No harm done...

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

pinnie

Posts: 264

#114 • • pinnie

mayah:
---
John:
En potkaise moderaattoria, mutta tämä taitaa olla sopivin topic kysymykselleni...

Eli: miksi Turun Sokerissa tänään pidettävien Code Red-pippaloiden topic Tulevat tapahtumat-osiossa on lukossa? *ding*

---


Potkaise vaan, tää on mun kämmi. Lukitsin sen torstaina yöllä töistä tullessani selvästikin jonkun kevyen ajatuskatkon johdosta. Viimeisin kirjoittaja oli Keke 10.12.2004 02:49. Mä tietysti laskin 1+1, et nää bileethän on 10.12 ja joku kirjottelee tuleviin tapahtumiin vaikka bileet on jo ohi.

Pahoitteluni tapahtuman järjestäjälle ja muille asiasta kärsineille *blush*



eiks noi pitais menna ihan automaattisesti kiinni ja auki kellon mukaan


t:yana
akir0

Posts: 2,554

#115 • • akir0 idleRPG champion 2009
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=31485;sivu=7

tän threadin dorka vs. ville väittelyn vois ehkä siirtää vaikka kokonaan jonnekki toiseen threadiin. toi on nimittäin iha kiva threadi selailla, mutta nyt sieltä ei enää löydä ees noita kuvalinkkejä.
Epailija

Posts: 5,636

#116 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tähän väliin suuri joulukiitos moderaattoreille, jotka jaloista pyrkimyksistään huolimatta saavat monesti vain aiheetonta nillitystä palkaksi arvokkaasta työstään. Paskaa hommaa, onneksi te teette sen ja tyylillä. *plur*-niinq

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jussi Soro

Posts: 6,385

#117 • • Edited Jussi Soro choon!
Miksi toi "turku tarvitsee isompaa bile paikkaa kipeästi!! mistä moinen löytyisi??" topikki suljettiin? Onks tää näin virallisesti helsinkikeskeistä, et muiden kaupunkien asioista ei voi keskustella omissa topikeissaan?

no mut, onneks on www.turunskene.org

edit: totta, että alustus oli hiukka huono, mut IMO otsikko oli ainakin lähes tarpeeks informatiivinen tohon tarkotukseen?
Rocca

Posts: 3,064

#118 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

JussiS:
Miksi toi "turku tarvitsee isompaa bile paikkaa kipeästi!! mistä moinen löytyisi??" topikki suljettiin? Onks tää näin virallisesti helsinkikeskeistä, et muiden kaupunkien asioista ei voi keskustella omissa topikeissaan?

no mut, onneks on www.turunskene.org



you are right my man....jtn topicceja voisi pitää eikä aina lyödä toisiin koska ei ihmiset jaksa lukee niitä sieltä vanhoista...*hymy* jos tiiät mitä ajan takaa *vink* tää menee liian natsi toiminnaks muuten...tai jtn....

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#119 • • Edited Jussi Soro choon!

mayah:
---
JussiS:
Miksi toi "turku tarvitsee isompaa bile paikkaa kipeästi!! mistä moinen löytyisi??" topikki suljettiin? Onks tää näin virallisesti helsinkikeskeistä, et muiden kaupunkien asioista ei voi keskustella omissa topikeissaan?

no mut, onneks on www.turunskene.org

---


Joo, mä oon meistä se Helsinkikeskeisin. Turulle on jo olemassa threadi:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=11728;sivu=1

Ei me nyt niin iso kaupunki olla, että tästä monessa eri topikissa tarvitsee jauhaa *piis*


Et ehkä helsinkikeskeisin, mut ainakin kiireisin moderoimaan, osin jopa mun mielestä aika huonosti.

Jeps, seuraavaks sit kaikki turun bileet saman topikin alle, eiks vaan?

Muokkaaks nyt sit ees ton topikin nimeks vaiks "Kaikki keskustelu Turusta tänne", ainakaan toi topikin nimi ei houkuttele mua katsomaan tota keskustellakseni mahdollisista Turun biletiloista.
Rocca

Posts: 3,064

#120 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

mayah:
---
Rocca:
you are right my man....jtn topicceja voisi pitää eikä aina lyödä toisiin koska ei ihmiset jaksa lukee niitä sieltä vanhoista...

---


Muuttuuko sen asian sisältö joksikin, jos siitä perustaa uuden topikin?


---
Rocca:
tää menee liian natsi toiminnaks muuten...tai jtn....

---


Joo, riviin järjesty *yessir* Maija on natsi-sika *yessir*



Ei itteen tarvii ottaa heti..mut niin se on vaan...eli taidampa sitten muuttaa topicin koska itte olen sen laittanu sinne... ku kukaan muu sitä ei voi tehdä...sen takia jazkakin sen lisäs koska ei voinu muuttaa topicin nimeä... ja vähän aikaa kärsivällisyyttä siihen topicin lopettamiseen...ja mun mielestä antaa niitten moderaatoreiden hoittaa se poisto...eli mauah ja ketä muu siihen kuuluu..ja muut pitää sen pään kiinni eikä valita vittu joka kohtaa siitä et väärä mesta ja sun muuta...antaa moderaattorejen tehä päätös *joo**piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!