171 posts, 9 pages, 33,172 views
seurasinko:
Luulin etten osaa KOSKAAN vastustaa mitään mut sit tuli KOKOOMUS
pHaze:
---
Verano:
ben tuossa yritti kadulla mulle liparetta tarjota. vastasin kiitos, mutta äänestän vasemmistoliittolaista.
---
Heh, sama juttu. Totesin Benille että 'Kaikkea muuta kuin Kokoomusta, kiitos', Ben meni hyvin hiljaiseksi ja totesi piipittävällä äänellä 'Ooookeeiii...' ja Vihreiden lappusten jakaja tuli naureskellen ojentamaan mulle niiden esitteen, jonka kiltisti otin vastan. Vittu mä oon anarkisti.
pHaze:
Totesin Benille että 'Kaikkea muuta kuin Kokoomusta, kiitos',
innae:
Rautatientorilla oleva Kokomuuksen "vaali-tv:ssä" eilen illalla rupesi yksi lause ihmetyttämään kunnolla. Isolla lukee ettei tulevaisuutta rakenneta taustapeiliin vilkuilemalla, mutta kauheaa loan haittoa tuli Keskustan ja Sdp:n niskaan kun he olivat luvanneet vaikka mitä ennen eduskuntavaaleja. Eikö tämä ollut taustapeiliin vilkuilemista vai tarkoittavatko he että jos heiltä pääsee enemmistö niin he eivät pidä lupauksistaan kiinni vai häh?
Minun mielestäni se nyt vain on naurettavaa kun aikuiset ihmiset julkisesti heittävät toistensa päälle paskaa. Mihin on kadonnut kunnioitus toisia vaaliehdokkaita kohtaan?
Freyja-:
Äänestän kyllä - näillä näkymin tyhjää.
Verano:
mitenköhän sä oot mun kirjotuksista onnistunut päättelemään että äänestäisin ikuna koskaan kokoomuslaista ??!!??
vaikka onhan noi sun puheet verovähennyksistä ja yrittäjyydestä perikokoomuslaisia.
Kilobitti:
Mitkä on sun vaikutusmahdollisuudet lakimuutoksiin kunnallistasolta?
Verano:
ihan mielenkiinnosta kysyisin et kuinka oot kokoomuksen riveihin päätynyt?
vaikka onhan noi sun puheet verovähennyksistä ja yrittäjyydestä
perikokoomuslaisia.
Epailija:
Mielestäni ei ole kauhean hedelmällistä jäädä tuijottamaan noita puolueita. Kuulostat ihan yhtä välkyltä äänestäjältä kuin kaverini, jotka manailevat, että "mitään kommareita tai hippejä ei äänestetä - vain kokoomusta". Järkevämpää olisi keskittyä ehdokkaan henkilökohtaiseen politiikkaan kuin miettiä jotain stereotyyppejä kovan linjan oikeistoporvareista. Tuollaisella asenteella kokoomukseen ei koskaan tulla äänestämään ketään, joka saisi puolueeseen vähän sitä meininkiä, jota sinä siellä todennäköisesti haluaisit nähdä.
Epailija:
Tämä tuolta lukitusta ketjusta.
---
Verano:
mitenköhän sä oot mun kirjotuksista onnistunut päättelemään että äänestäisin ikuna koskaan kokoomuslaista ??!!??
---
Mielestäni ei ole kauhean hedelmällistä jäädä tuijottamaan noita puolueita. Kuulostat ihan yhtä välkyltä äänestäjältä kuin kaverini, jotka manailevat, että "mitään kommareita tai hippejä ei äänestetä - vain kokoomusta". Järkevämpää olisi keskittyä ehdokkaan henkilökohtaiseen politiikkaan kuin miettiä jotain stereotyyppejä kovan linjan oikeistoporvareista. Tuollaisella asenteella kokoomukseen ei koskaan tulla äänestämään ketään, joka saisi puolueeseen vähän sitä meininkiä, jota sinä siellä todennäköisesti haluaisit nähdä.
---
vaikka onhan noi sun puheet verovähennyksistä ja yrittäjyydestä perikokoomuslaisia.
---
Tekeekö perikokoomuslaisuus niistä huonoja puheita? Entä jos joku demareiden rivissä oleva puhuisi samoja asioita?
Samu:
Tuntuu, että sen oman alakulttuurin yleinen mielipide vaikuttaa hurjan paljon omiin ajatuksiin, esimerkkinä just toi kollektiivinen Kokoomuksen lyttääminen.
Epailija:
Mielestäni ei ole kauhean hedelmällistä jäädä tuijottamaan noita puolueita.