kunnallisvaalit

171 posts, 9 pages, 33,175 views

Claquesous

#61 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

keisha:

Mullekin tuli kotiin Kokoomuksen vaalimainos, ihan nimellä postitettuna.

Ajattelin kirjeen olevan taas joku lasku, koska ei mua muuten muisteta kuin laskuilla, maksukehotuksilla tai ulosottouhkauksilla. Koin suurta vitutusta aukaistessani kyseistä kirjekuorta, mutta tajutessani sen olevan Kokoomuksen suoramarkkinointikirje, löysin täysin uuden tason hajoomisesta, ja vieläpä jollaista en edes tiennytkään olevan.

(Poro)porvaripuolueille synkkä EI.

--
32. of December

Andrei

#62 • • Andrei
Äänestäkää liberaaleja. *hali**pus**aplodit**jiihaa**enkeli*

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

K

#63 • • K

Lost-Soul:

Itseltäni taitaa jäädä äänestäminen väliin, koska onnistuin hävittämään sen pienen lappusen. Kyllähän sitä varmaan pääsisi äänestämään ilman sitäkin, mutta sen sitten näkee silloin.

Ei sitä lappua mihinkään tarvi. Henkkarit mukaan ja uurnille, vaikka samoin tein lähimpään postiin siitä.
Karski

#64 • • Karski Pomon kätyri
Kokoomuksen markkinointi on saanu
aikaan parit itkunaurut tänä vuonna.
Yks mun suosikeista kaikessa vilpittömässä
korniudessaan on kokoomusnuorten
puheenjohtajan vaalimainos, jossa
tämä pullaposkinen ja lapsenkasvoinen
porvarinuori jenkkitähtien taustoittamana
ampuu viatonta ohikulkijaa sormipyssyillä.

Nimi on tietysti kirjoitettu tuttavallisuudessaan
ärsyttävään muotoon NURMELAN TUOMAS,
joka toki sointuu mainiosti yhteen muiden
nimittelyiden kanssa (ks. esim. hemmetin
taliaivo, saakelin kelakaula, turskatin hampuusi, jne.)
Eläköön genetiivit.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Claquesous

#65 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Andrei:

Nykypäivän liberaalit eivät ole lähelläkään Suomen itsenäisyyden alkuaikojen mahtipuoluetta, vaan enemmänkin liberalistinen liikemiesten klubi. Muuten mielestäni vähän saman tapaista politiikkaa ajaa kuin jenkkien republikaanit.

Muuten olisin voinut melkein vannoa, ettei kyseistä puoluetta ole enää...

Synkkä EI

--
32. of December

Karski

#66 • • Karski Pomon kätyri

Andrei:

*hahjust*

äänestäkää ennemmin vaikka köyhiä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Lyylikki

#67 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Tres:
Kokoomuksen markkinointi on saanu
aikaan parit itkunaurut tänä vuonna.
...

Myös tuossa Rautatientorilla oleva valomainos lähettää kyllä kansalle sellaista viestiä että. Muutaman kerran kävelly sen ohi kotiin...parhaimpina paloina, ehkä Benin "Esiinnyn joka lauantai tv:ssä, itsevaltiaat ohjelmassa. Varokaa halpoja kopioita." ja sen Alex Stubb (tai mikälienee...): "Hymyillään"

Buah hah hah...toisaalta markkinoinnillisesta mielestä ihan onnistunut, kun se kerran huomataan ja esim. minäkin näin vahvasti reagoin, Kokoomusta se ei kyllä saa mua äänestämään, mutta minkäs teet. Any publicity is good publicity. Ja tälläiseen kampanjaan pystyy vain Kokoomus (kellään tietoa paljonko sen ruudun vuokra maksaa?).
Fyrisch

#68 • • Fyrisch
huoh. tää äänestäminen menee vaikeeks *eiei*
POSER

#69 • • POSER Wimp and Poser

kirsch:
Kokoomukselta tuli mainos postissa, jossa oli linkki www.punikkila.fi
Maailmankaikkeuden mauttomin mainos!!!!!!*grr*

Tuon jälkeen tiedän varmaksi ainakin sen, etten tule kokoomusta äänestämään jos ne tuolla tavoin yrittää kalastella nuoria mukaan. Todella naurettavaa.

Hahahaaa!!! Aivan loistavaa settiä! Minuun ainakin tuollainen ilkeä ja itseironinen mainos puri, hieno oli mainos, mutta tuskinpa tuo silti mun vaalikäyttäytymistäni tulee mitenkään muuttamaan.

--
Keppiä Jehoville!

keisha

#70 • • keisha bullet with butterfly wings

Tres:
Nimi on tietysti kirjoitettu tuttavallisuudessaan
ärsyttävään muotoon NURMELAN TUOMAS,
joka toki sointuu mainiosti yhteen muiden
nimittelyiden kanssa (ks. esim. hemmetin
taliaivo, saakelin kelakaula, turskatin hampuusi, jne.)
Eläköön genetiivit.

No just tää sama Nurmelan Kuona mullekin postia lähetti. Ei oo pitkään aikaan minkään postin avaaminen vituttanu niin paljoa, ei edes visa-laskun.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Freyja-

#71 • • Freyja-
Äänestän kyllä - näillä näkymin tyhjää. Olen käynyt hirvittävän paljon läpi noita julmettuja ehdokasmääriä, enkä ole vieläkään löytänyt sellaista ihmistä, joka tuntuisi oikealta ja juuri minun makuuni olevalta ehdokkaalta eikä aina vähän kitkerältä kompromissilta. Joko kaiken pilaa väärä puolue tai yksi/useampia sellaisia mielipiteitä, jotka saavat niskani punottamaan joko raivosta tai kauhistuksesta. Voisi kyllä melkein sanoa, että kunnallisvaalit ovat ne vaikeimmat vaalit *uuh*
Verano

#72 • • Verano Merituuli
mulle ei oo kokoomus postia lähetelly. ehkä ne on jostain urkkinu et hukkaan menis totaalisesti.
ben tuossa yritti kadulla mulle liparetta tarjota. vastasin kiitos, mutta äänestän vasemmistoliittolaista.
Jinx

#73 • • Jinx Superfeminine
Mä ainaki aion mennä äänestämään vaikka ei oma ehdokas menisikään läpi niin tuleepahan ainakin tuki annettua ja kuitenkin äänestäminen on paras tapa vaikuttaa

--
Pyllykkä

Kianoni

#74 • • Kianoni pomputtaako?
kokoomus muisti minuakin noilla kirjeillään, muistutti ainakin siitä että äkkiä äänestämään jotain muuta kuin kokoomusta.
Jone

#75 • • Jone Archibald Haddock

kirsch:
Kokoomukselta tuli mainos postissa, jossa oli linkki www.punikkila.fi
Maailmankaikkeuden mauttomin mainos!!!!!!*grr*

Pisteet tosta. Ensimmäinen tapa tehdä vaalikamppista ikinä, joka on aiheuttanut mussa suoranaista fyysistä pahoinvointia. Tällainen jenkkityylinen "heitä paskaa toisen silmille ja suorastaan kuseta äänestäjiä"-tyylinen läppä varmisti juuri sen, että Kokoomus ei tule saamaan multa ensimmäistäkään ääntä tästä siihen kunnes heitän lusikan nurkkaan.
Jone

#76 • • Edited Jone Archibald Haddock
Seurattuani Kokoomuksen toimintaa vaalien alla päädyin tänään askartelemaan oveeni lapun sunnuntaihin asti:

kokoomus_small.jpg

Sama saatavana muille vittuuntuneille täällä.
anton fine

#77 • • anton fine myspace.com/finethedj
vituttaa et ei voi päätä kääntää näkemättä noi saatanan vaalikampanjoitten mainoksia!!!
Riku

#78 • • Edited Riku The Little Prince

Verano:
ben tuossa yritti kadulla mulle liparetta tarjota. vastasin kiitos, mutta äänestän vasemmistoliittolaista.

Heh, sama juttu. Totesin Benille että 'Kaikkea muuta kuin Kokoomusta, kiitos', Ben meni hyvin hiljaiseksi ja totesi piipittävällä äänellä 'Ooookeeiii...' ja Vihreiden lappusten jakaja tuli naureskellen ojentamaan mulle niiden esitteen, jonka kiltisti otin vastan. Vittu mä oon anarkisti.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Epailija

#79 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jone:
Seurattuani Kokoomuksen toimintaa vaalien päädyin tänään askartelemaan oveeni lapun sunnuntaihin asti:

kokoomus_small.jpg

Sama saatavana muille vittuuntuneille täällä.

*nauru* Pitäisiköhän tuo tulostaa ihan tälle puolelle lahtea, vaikka se todennäköisesti tekisikin minusta valehtelijan... Tosin ainoa henkilö, jota olen koskaan tosimielellä edes harkinnut äänestäväni, kuului vihreisiin - mikä toisaalta minun mielessäni on pienoinen miinus. Siitä päästäänkin aasinsillalla muka hauskaan visailuun...

Päivän vaalitrivia: Kenen ehdokkaan kotisivulta on napattu seuraava lause?

"Nämä sivut uusitaan lähiaikoina (mihin tarvitsen kipeästi klingonin kielen taitavaa apua)."

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Zet4

#80 • • Zet4 n00b

Jone:

kokoomus_small.jpg

Hahaha, tämä on vuoden kulttuuriteko!! *Props*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero