158 posts, 8 pages, 74,686 views
irkkaatko? millä kanavilla? kauan oot irkannu? kuinka paljon irkkaat? ootko löytäny kavereita sitä kautta?
Netissä tutustuu ihmisiin, mutta aina heti yritän järjestää live meetin niin tutustuu vielä paremmin Netissä on helppo pitää kaksoispersoonaa ja aina netissä saa ihmisistä aivan erillaisen kuvan, kun itse tai toinen on.
Itseasiassa suurinosa harrastaa tätä menttaliteettia näistä "pitkänajan" veteraaneista ja ne osaa ottaa tän asian oikein. Ongelmana on sitten "turistit" tai muuten vain uudet tulijat chatti touhussa jotka sitten polttaa päreensä tän takia... *voiei*mä saatan antaa kirjoituksissa ja muutenkin netin kautta itsestäni aika paljon erilaisenkin kuvan verrattuna millainen pohjimmiltani oon. osittain siksi että välillä saatan piikitellä ja vittuilla tekstin välityksellä ja se on paljon helpompi tulkita tarkoitettua negatiivisemmin.
Etpä ole ainoa... en ikinä muista kenenkään naamoja saatika sitten nimiä. FoE:ssa joku tuli nykäsee kädestä ja kysy suureenääneen... ootko sä se "dorka"? Monet, kun tunnistaa pelkästään jos on nähny mut galleriassa "hieman" erillaisen ulkonäön johdosta... ja se ahdistaa, kun ite ei sitten tunnista edes omia kavereita.nimimuisti mulla taas on niin nihkeä että vaikka joku esitteliskin joskus jossain en välttämättä enää tunninkaan kulutta muista koko tapauksesta mitään =D
Voi joo olla jos puhutaan pelkästään "biletyypeistä" ala #klubitus & #platinum.ac mut meinaan jos chattii porukoiden kanssa joiden kanssa ei edes hengaile niin saattaa tutustua uusiin aivan uusiin juttuihin ja piireihin... se o irssissä tosi hauskaa.loppupeleissä hyvin isoon osaan irssin kautta tutustuttuihin tyyppeihin olis tutustunu muutenkin, prosessi vaan on nopeutunut sen ansiosta...
Kukaan ei ikinä halua jutella kanssani, enkä itsekään uskalla ottaa kontaktia.
toi o kyl mulle uutta että irssissä jutellaan _jonkun_ kanssa, mä puhun yleensä kaikkien kanavalla olijoiden kanssa(?)
toi o kyl mulle uutta että irssissä jutellaan _jonkun_ kanssa, mä puhun yleensä kaikkien kanavalla olijoiden kanssa(?)
Nojuu, niinhän se on että jutellaan kaikkien kanssa, mutta vähän vaikea sitä on jutella kun on ihan ulkona insidejutuista. Pitäisi varmaan etsiä joku yleisasiallinen kanava ja yrittää siellä ensin. Kun vain tietäisi mikä...