irc

158 posts, 8 pages, 71,089 views

stimbeh

Posts: 400

#101 • • stimbeh Moriheimoreilee.

kilobitti:
---
stimbe: #dream_theater
---


miksi ihmeessä joku on tuon lähes ainoastaan feikattujen soittotaitojen avulla elävän bändin kanavalla..?*hih*

[muokattu 12.6.2004 02:30]



MITÄMITÄMITÄMITÄMITÄ?!?!?!?!
Dissaatko sä Dream Theateria?! *dissaa**kivatsulle**grr*
NE sentään osaa soittaa. *joo*

*hih*

[muokattu 12.6.2004 11:38]

--
Flow with the go.

Avatar
#102 • • Galadhan Guest
Klubitus-nikki vaihtui Timmy ---> Galadhan, millä on tullut irkattua since '94.

Tunnistaminen sujunee hiukka helpommin nyt. *piis*
Foxmagon

Posts: 1,329

#103 • • Edited Foxmagon Iso Paha Ad..
ircnet
#forfoxsake
#freenet
#maa
#hardnrg.fi
#klubitus
#gerbilöijät
#korsetti
#livecrew
#pyöräily
#trance.fi
#finbi
#netcrew
#lontoo
#valokuvaus
!assembly

Qnet
#finbmx
#pasila
#helsinki
#clan.nb
#assembly
#valokuvaus


No muokataanpa vähän lisää. Kanavalistaan päivitystä, poistoja ja lisäilyjä. Vaikka en nyt kaikkia sinne lisännytkään :p


[muokattu 12.6.2004 20:20]

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

noena

Posts: 3,138

#104 • • noena first breath after coma
Ekan kerran irckasin vuonna 2002 ja sekin oli vain kerran kuussa käyntiä. Nyt Viime tammikuusta lähtien kun sain koneen itselleni niin noin neljänä päivänä viikosta olen irckissä jossain vaiheessä päivää, jos aikataulu sallii. #HardNRG.fi , #klubitus , #kestovitutus ja #bodymodifications.fi ovat ne missä olen aina kun olen ircissä, mutta kyllä sitä muuallakin tulee käytyä :] sitä aina päätyy jonnekkin ihan ihme kanaville *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Foxmagon

Posts: 1,329

#105 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

djmg:
IRC-Galleria
#Goa.fi
#HardNRG.fi
#pro
#fi-psy




kysymys, miksi pitää pitää galleriassa jotain kanavaa listassaan jos ei oikeasti ole siellä?

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Viltsu

Posts: 2,010

#106 • • Viltsu noname
#null

kerran kuussa (ehkä) #klubituksessa

pikaviestimet (icq / msn jne.) toimii vaan paljon paremmin tohon frendien saavuttamiseen ilman puhelinlaskuja imo.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Viltsu

Posts: 2,010

#107 • • Viltsu noname

Foxmagon:
kysymys, miksi pitää pitää galleriassa jotain kanavaa listassaan jos ei oikeasti ole siellä?



Meille tuli tuossa taannoin avovaimon serkku kylään ja ensimmäiseksi nettiin päästyään säntäsi galleriaan, ja voin luvata että se ei edes mIrccaa :D

tainnut syrjäyttää jo ajat sitten cityn peilikuvat sun muut teinien sosioimispaikkana

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Foxmagon

Posts: 1,329

#108 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
totta totta. oon esim. meidän pihan pikkutytöille joutunut oikasemaan että galleria EI ole irkki, toisinkuten ne luulee.. ja vilauttanut sitten niille vähäsen irssi-ikkunaani ni ne on ollu ihan ihmeissään *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Mellu-

Posts: 4,006

#109 • • Mellu-
kyllä, ircissähän sitävaikaasa viettää... ja hohoijaa noita kanavia *nauru*... yllättävää et #klubitus...#hardnrg.fi...#trance.fi... sitten niinku muita #elämä, #etana,#kotipojat (*sydän*) #nastola, #nastopoli, #clubsäde...hmm.. muistikatkos... nii joo ja #zaverit... helpompi pitää yhteyttä kavereihin joita ei muuten oikeen näe *plur* ... mut pisteet #jaakari.net *sydän* mut niin.. onha täs tullu jo pari vuotta ircattua :>

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sirppu

Posts: 685

#111 • • Sirppu
mieki irkkaan.. eka kerta ko irkkasin oli kai 7-8 luokalla*täh*
Oon saanu paljon kavereita irkistä, se on aika kiva juttu*hihu*
Kanavaa:
#klubitus
#ntf.fi
#mustaeliitti
*joo**joo*
#rovaniemi
#valokuvaus
...
*hihu*
zari

Posts: 716

#112 • • zari Team Tamppaajat
Lopetin irkkauksen reilu kuukausi sit *vink*
Alotin irkkauksen joskus vajaa 2 vuotta sit

Kanavat joilla useimmiten keskustelin aktiivisesti oli mm.

#ilves
#PvD
#hoitsut

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Nalatsu

Posts: 155

#113 • • Nalatsu naarasleijona
Mulla irccaus alko joskus 2v sitte, kaveri taivutteli mut mukaan.. aluks tuli oltuu koneella koko ajan, nykyään voin olla viikonki avaamatta konetta kotona.. (töistä en irciin pääse)
Kanavia, missä olen (kun olen):
#pepsi
#panettaa_24/7
#muumilimppari
#pyöreä_pehmustettu_huone

siitä joitain.. klubbarillakin olen käynyt joitain kertoja, mutta en viihtynyt sillä hetkellä vallitsevan ylenpalttisen vittuilun vuoksi (itse olin vain sivullinen)

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Vexe

Posts: 1,016

#114 • • Vexe
Ircissä ekaa kertaa joskus 94. Siitä lähtien tullut pyörittyä enemmän ja vähemmän ircissä(puhelinlaskut rajoitti). Kuutisen vuotta tullut ircattua säännöllisesti. Työt, opiskelut ja harrastukset liittyvät kaikki tietokoneisiin, niin ei tuota pääse karkuun. Mut tavottaa ircistä helposti 8h päivässä. En kokoaikaa ole aktiivinen, mutta kun koneella istuu töissä ja kotona, niin tottakai pidän yhteyden päällä shelliin.

Kanavia on pari kymmentä, joista suurin osa ircnetissä.
Kianoni

Posts: 357

#115 • • Kianoni pomputtaako?
osama@ircnet
#zymosis
#palttiarallaa
#vegaani
#vegedeitti
#teknojkl
ja sitten työkanava
Garo

Posts: 446

#116 • • Garo #jake
Kolme eri verkkoa, kolmekymmentä (30) eri kanavaa ja satoja ystäviä *sydän*

Eniten tulee pidettyä yhteyttä vanhoihin kotikaupungin kavereihin, samoin vanhoihin inttikavereihin, kouluyhteisön ihmisiin, opiskelututtaviin, erilaisten projektien yhteistyöhenkilöihin... lista jatkuu. Onpa meillä jopa työpaikalla oma irc verkko, joka on yhdenvertainen kommunikaatioväline siinä missä sähköpostit ja gsm puhelimet :)

- Garo
Lauruska

Posts: 821

#117 • • Edited Lauruska nihkee
/whois lauruska *vink*

Niinjoo, irkkaus tuli alotettua tuossa 90 luvun lopussa, oiskos ollu -98. Aikalailla niin että -96 tietokone, 97 intternetti ja 98 irc *blush* Ja siitä lähtien aikas koukussa ollaan oltu ja bounceri käytössä..
Dacey

Posts: 671

#118 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
No juuh, kyllähän mut sieltä löytyy :P ne jotka kanavat haluaa tietää keksiii kyllä keinot *vink*

pari kolme vuotta vissiin tullul nyt naputeltua ja onhan sieltä löytynyt kavereita ja ystäviäkin.
Tosin osaa ei enää edes pidä "irkkikavereina" ku näkee päivittäin eikä juurikaan enään "irkkaile" niiden kanssa.

tosin galleria-irkkaus on kanssa hienoa *nauru*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#119 • • Peikkotyttö
peikk0tyt vaan idlaa,laiska paska*muhaha*
#entropy
#clubambrosia
#mlnm.org
#pinceet
noilla ehkä joskus mainitsen olevani hengissä

--
Groove is in the Heart

Lauri

Posts: 1,051

#120 • • Lauri Devoted
Ensimmäisen kerran ircissä vuonna -89 freenetin kautta. Sama vuosi jolloin tutustuin sähköpostin käyttöön. Siitä edespäin se sitten lähti, 90-luvun puolivälistä loppuun melko aktiivista, nykyisin onneksi vain satunnaista :)

IRC on addiktoiva kommunikointiväline. Siihen jää huomattavan helposti koukkuun. Jos ei ole kokeillut, älä kokeile :-)