irc

158 posts, 8 pages, 71,160 views

Rocca

Posts: 3,064

#62 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
(offtopic)miten saan ton irc netin toimii ku ei ne päästä mua sinne PRKL

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-P

Posts: 4,972

#63 • • -P

Avernian:
Pirun harvoin irkkaan.! #icesus!



ehkä paras mud ever!!!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ezzy

Posts: 8,060

#64 • • ezzy Droid-pappa
-93/94 alkaen ollut koukussa tähän saatanalliseen viestimeen =) Duunissa tulee käytettyä ihan hyödyksikin ja ohella hyödyttömään ja himassa liikaa....

#klubitus on aktiivisin kanava mulla duunikanavan ohella.
Lauruska

Posts: 821

#65 • • Lauruska nihkee
irkkaan liikaa, alottelin -97 =((
Waide

Posts: 323

#66 • • Waide sabão
Heh tuli itsekin roikuttua tuolla mbnetin chätissä joskus muinoin. IRCiin taisin tutustua ekan kerran joskus vuonna -96 tai aiemmin, en enää muista. Silloin en löytänyt mitään kiinnostavia kanavia niin irccaus jäi aika lyhyeen. Noin 5 vuoden jälkeen se sitten taas alkoi. Ainakin puhelinlaskut on lähteny laskuun...

Mä en ole oikeastaan tainnut kenenkään tutustua ircin kautta vaikka olenkin monien tuntemattomien ihmisten kanssa jubaillut, yleensä tuntenut kaikki ensin irlinä. Aktiivisena pyörin kanavilla #laruzz ja #enpidäteitäjuuriminään.

=)

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

typ0

Posts: 1,892

#67 • • typ0 syntax error
irkki alkoi melko valittomasti kun sain oman kampan ja kiinteen netin.. tosin aikasemmin on ollu kokeiluja kavereitten koneilla... niin siis tama harrastus alkoi joskus -02 ja nuo kokeilut on tapahtunut vuodesta -97 alkaen
iha jees juttu mut tosi addiktoiva *hmph*

kanavat ircnetissa:
#HardNRG.fi
#dream
#klubitus
#wwjd
#bodymodification.net
#tk-2
#ro.fi *sydän*
#badger *sydän*
#etana

kanavat efnetissa:
#avcd.fi
#tekkno

plus paljon satunnaisia kanavia *plur*

edit:
TARKEIN UNOHTU!!!!

#idlerpg *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

[muokattu 8.4.2004 22:22]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

zari

Posts: 716

#68 • • zari Team Tamppaajat
Nykyään tulee irkattua vähän liian usein kun sain vajaa vuosi sit oman koneen omaan huoneeseen eikä enää tarvi kyykkiä alakerran tai veljen koneella.

Oon irkannu vähän reilun vuoden. Saanut paljon uusia ja mukavia kavereita,joidenkin kanssa jutellaan useimmin irkissä kun toisten, mut joka tapauksessa kuulumisia vaihdetaan sillä kavereita on tullu ympäri suomee.

Kanavista sen verran, että oon Ilveksen kannattaja ollu jo pienestä pitäen, mm. sen takia että pelasin ite Ilveksessä 6 vuotta ja nykyään valmennan, sekä tykkään trancesta,jne... eli muutama kanava joila oon on #Ilves , #Trance , #Klubitus

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Auacusha

Posts: 1,097

#69 • • Auacusha Koneradio
2-5 tuntii päivässä ja noin 2 vuotta olen ircannut.. yleensä
#yhdistyneet_polkkaajat (oma kannu)
#ylöjärvi (paikkakunnan kannu)
#skutta ( skutta organisaation oma kannu)

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

JustinSan

Posts: 822

#70 • • JustinSan Nullius in verba
Irkkaillut oon useamman vuoden, addiktio ei välttämättä ole oikea sana kuvaamaan mun irkinkäyttöäni vaikka se käytännössä 24/7 auki onkin. Mulla kävi niinpäin, että oli pari sellaista moikkailututtua jotka joskus sitten kutsuivat kanavalleen hengaamaan jossa sitten tuttavuus syveni. Onhan sitä muitakin tuttuja kertynyt vuosien varrella.
Kätevä yhteydenpitoväline ja oivallinen systeemi uusien kaverisuhteiden pohjustamiseen *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Fentae

Posts: 186

#71 • • Fentae
Viime kesä meni IRCin parissa. Ainakin 8h/päivä. Talvella en irkannut juuri yhtään. Vois taas alottaa... *ding* *justjoo*
Kanavat:
#suicide (vakio)
#matrix (aina välillä)
#klubitus (uusin)
Claquesous

Posts: 3,206

#72 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Jos et irccaa, et voi voittaa*joo*

--
32. of December

Jone

Posts: 8,258

#73 • • Jone Archibald Haddock
Kanavat on näköjään lisääntyneet sitten alkuvuoden 2003:

#HardNRG.fi @
#Laurea @
#Laurea.kerava @
#Nerdee @
#SESSIONS2 @
#badger @
#barelylegal @
#bilekuvaajat @
#club.infinity @
#clubsäde @
#dissaus @
#klubitus @
#platinum.ac
#progrezzive @
#suomen_parhaat_panot @

En oo kyl aktiivinen kuin varmaan kuudella noista ja lopuilla lähinnä idlailen.

[muokattu 10.6.2004 06:16]
Priest

Posts: 86

#74 • • Priest Mitnick
Tulee aika harvoin irkattua koska palomuurit mällää ohjelmia liikaa niin minen pääse sisään *ding*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

Gnizhak

Posts: 701

#75 • • Gnizhak iku
Irssi on päällä jos shelli vaan pysyy pystyssä. Itse olen paikalla vuorokaudesta noin kolmanneksen, vapaa-ajalla mahdollisesti jopa enemmän.
Alkusysäyksen antoi MBNetin ja mits:n arisoft-chattilaajennus jota sitten 28.8k motulla tiristellessä jotain hikisiä pikkufiluja tuli testailtua joskus joululomalla ysineljä (kotona sillon, kaverilla jo vuoden pari aijemmin). Siitä pari vuotta eteenpäin ja sieltä kautta sain vinkin hommata Intternet liittymän ja siellä hankkia irc-clientin (-96). En vaan saanut sitä nettiliittymää asennettua disketeiltä ja jouduin irkkaamaan koululta aina kun kykeni. Siitä vuoteen ysiseiska, jollonka sain hommattua uuden diskiaseman ja sain asenneltua ehdan dlc-liittymän. Siitä sitten alkoi loputon kierre, jatkunu tähän asti. alussa olin mm. kanavalla #kukka, jopa oppina siellä, josta onkin jäänyt pari ihan hauskaa tuttavuutta.
Tällä hetkellä kanavia on auki 13, mukana on parin kaveripiirin kanavat, parin koulun kanavat, muutama musiikki-aiheinen kanava, ja muutama muu. Pyrin oikeastaan olemaan aktiivinen kaikilla, mutta jos joka kanavalla on touhua niin muutama saa erityishuomion.

nick (myös mbnet alias) on pysynyt samana kohta 10 vuotta. ihan alkuaikoina mbnetissä tais olla jotain eri juttuja, jota en muista tai kehtaa myöntää. Mut ainakin vuodesta -95 ollut tämä sama.

ai mitenniin tekemisen puutetta?

--
Don't Just Stand There

Dragonfly

Posts: 542

#76 • • Dragonfly Mariarawr
juup, irkkaan..
screeni auki 24/7 *hymy* ircnetissä kaikki kanavat..
#hardnrg.fi
@#blondeilla_on_aina_hauskempaa
#evtek
@#evtek_tp03s
@evtek_tutor
#finbi
#findance
@#kirkkojarvi
+#klubitus
#kuopio
@#mullehan_heruu
+#savo
@#sirkus
#superstars
ja nikillä Drak0nfly *hymy*

--
Uguu~

nomic

Posts: 4,120

#77 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

yana:
niinhän siin käy saa kavereita! vaan mitä muita merkkejä!

nuoren kaveripiiri vaihtuu
koulumenestys laskee
poissaolot lisääntyvät, aamu- tai maanantai -poissaoloja
epärealistisia puheita, tarinoita, valehtelua
verestävät silmänvalkuaiset, vapina, hikoilu, laihtuminen / lihominen, uneliaisuus,
tokkuraisuus
ulkonäkö / olemus muuttuu
välinpitämättömyys yhteiskunnan normeja kohtaan
arvomaailman muuttuminen, kunnianhimon väheneminen
oikeiden ihmissuhteiden heikkeneminen
keskittymisvaikeudet, unihäiriöt
epäsiisteys, ulkonäön muutos, välinpitämättömyys omasta ulkonäöstä
[muokattu 17.1.2003 16:08]



mulle niinq gv1 just näin!!! :((((
ei voi haxaa enää eikä meikkaa musaa q irkki/irssi(joskus) kutsuu
sit ku lifetän niin ei tuu mitää... kokoaika mielessä se ihana tuttu musta screeni missä vipeltää oranssilla tekstiä ... näin on ollut jo muutamia vuosia, kuulin irkistä kaveriltani ja koviksena siinä sitten päätin massateininä osallistua samoihi juttuihin ja lopulta löysin qnetistä ja ircnetistä hardnrg.fi kannun n11nQ jossa häiriköin ilman kickejä tai bännejä vielä... :))))
Grass

Posts: 237

#78 • • Grass fiilistelijä
irkattua on tullut joku 7vuotta.
kanavat saa selville selvittämällä
Avatar
#79 • • niomic Guest
Kannuista lähti joskus 92-93 tms, 1337 esiteinivammailuu
Aluks oli lähinnä jotain pikkupiirin pikkupiraattikannuja ja sit myöhemmin tuli käytettyy aika paljon Pelit ja MBnet.

Ircciin tutustuin 94-95 korvilla, mutta en siitä kovin innostunut kun en ikäni puolesta vielä oikein tajunnut sen funktiota. Seurasi kohtuu pitkä tauko, jonka aikana chattiminen hoitui ICQ:n launchattua sillä ja muilla erityisasiakasohjelmilla.

Ircciin palasin 98 lähinnä nettipeliyhteisöiden takia. Siitä lähtien on irssiminen ollut kohtuu vakituista, vaikka onhan noita wannabelifetystaukoja tullut pidettyä yks jos toinenkin.

Kanavii oli ennen paljon ja koko ajan auki. Pidemmän päälle siitä tuli liian aikaavievää kun suurimmalla osalla kanavista oli aina joku hereillä ja kun ihmiset kiinnostaa ylipäätänsä, niin tuli ”tuhlattua” liikaa aikaa =/

Nykyään kanavia on max 3 ja niilläkin pyrin käymään vain kun on tarvetta. Yhteyden nykyisiin tuttuihin kun hoitaa mieluummin queryllä ja kun NOTIFY viel ilmottaa et millo ne läjähtää irssiin, ni mitä siinä pousailee.
JustinSan

Posts: 822

#80 • • JustinSan Nullius in verba

Zorlim:
Voihan lametus, joku kaivoi esille loistavan tavan tuhalta elämänsä.

Onnea teille...

[muokattu 10.6.2004 08:10]



Oikeesti, melkein toivon, että tää on joku läppä. Mutta jos nyt niin päässyt käymään, ett
se ei ole niin *piis* sullekki vaan.

Se on hyvä kun sä pystyt määrittelemään mikä on ”elämän tuhlaamista” ja mikä ei.
Oot suoraselkäinen ryhdikäs ja reilu nuorimies, juokset 3500m cooperis ja
susta tulee isona insinööri kellä on kiva vaimo, kolme lasta ja eläkevakuutus,
niin sitten et ”tuhlaa elämääs”. *piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."