Mitä olet aina haluunut tehdä, mutta et ole vain uskaltanut?

164 posts, 9 pages, 43,812 views

Tyeicha

#81 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*hih* lähtee reilaa jonnekin päin aasiaa..

--
-Tyeicha-

KooKie

#82 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
No en nyt aina haluis, vaan välillä tulee sellanen fiiwis, että aijai ku vois vaan huutaa naama punasena dädille takas, kun se vinee jostain turhasta ja sitten paiskaa teinidramatiikalla ovi kiinni perässä ja "karata kotoa". Mutta ei löydy sisua siihen, koska mulla ei myöskään olis pokkaa tulla sen jälkeen takiasin. Ja tiedän, että haluisin tulla. Oma koti kullan kallis *sydän*

Toinen olis, että antaisin itseni oikeasti "heittäytyä" suhteeseen. Mutta en mä osaa *uuh* Mä vaan laskelmoin ja pelaan jotain peliä, enkä pistä tunteita mukaan koska, kaverit sanoo, että oon peluri, mutta itse lisäisin siihen k:n tohon l:n perään.

edit: Kuulostanpa tylsältä. *nauru* Lisätääs tähän nyt vielä tatuointi tohon bikinirajan alle. Ei kylläkään ole kivun pelkoa, vaan ihan se, että helvetti siitä lähtien se ois sitten paikoillaan aina. Se pelottaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mark

#83 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
en nyt voi sanoo et "aina", mut jo jonkin aikaa ollu haaveena ottaa nänniläväri, so far eioo uskaltanu viel ku kuulemma sattuu.. Ehkä lähitulevaisuudes anyways *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

twistedsushi

#84 • • twistedsushi Nihil declaro
mä haluaisin olla rohkeampi *blush*

--
Itse valitset puolesi.

lillikutti

#85 • • lillikutti hyppivä jyvä

$, 9.9.2004 00:48:
Sanoa vanhemmilleni asiat suoraan.

varmaan ilman laatu paranis huomattavasti, jos näin tekisit. saattais vähän harmittaa jos kuolinvuoteellas mietit: "miks en koskaan kertonut?!"

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Jutu

#86 • • Jutu Blondi
Tää on ehkä vähän tyhmä juttu, mutta oon aina halunnut leikata hiukset lyhyeksi. Siis tosi lyhyeksi, mutta en oo vaan uskaltanut *blush*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Ontze

#87 • • Ontze
Uskaltaa toimia hetken mielijohteesta*taputapu*

--
On niitä jotka jäävät ja toisia jotka lähtevät, niin on ollut aina. Kukin saa
valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi.

onni3mk

#88 • • onni3mk Onni on.

Ontze, 27.7.2005 11:36:
Uskaltaa toimia hetken mielijohteesta*taputapu*

Mullon vähä sama.

--
Onni on.

shanja

#89 • • shanja

Jutu, 27.7.2005 11:26:
Tää on ehkä vähän tyhmä juttu, mutta oon aina halunnut leikata hiukset lyhyeksi. Siis tosi lyhyeksi, mutta en oo vaan uskaltanut *blush*

Joo, tätä oon miettinyt myös ite! Ehkä sit joskus vähän vanhempana. Lisäksi muuta perussettiä, eli tatuointi, benji- ja laskuvarjohyppy (korkeanpaikankammo *uuh*).

Olisi myös hienoa jos uskaltaisi useammin sanoa ärsyttäville / epäkohteliaille / ilkeille ihmisille asiallisesti suoraan mitä mieltä on heidän käytöksestään.
jansku=p

#92 • • jansku=p sheikkeri
..nii joo kun noi Idols karsinnat kai taas tulossa..*hih*..niin mennä vetään sinne ihan joku törkeen 'magee' esitys,niin että äiti vois taas olla ylpee*joo*
..mutta eipä tällä mimmillä riitä siihen rokkeutta

Ja ihan karaokea ois kiva ihan oikeesti mennä laulamaan,selvin päin siis, mutta kun ei ole tolla äänellä oikeen siunattu...ehkäpä joku päivä*nauru*

--
Everything looks bad if you remember it

nethr

#93 • • nethr !!

shanja, 27.7.2005 12:02:
---
Lisäksi muuta perussettiä, eli tatuointi, benji- ja laskuvarjohyppy (korkeanpaikankammo *uuh*).

Ei muuta kun treenaamaan CN-Toweriin tota korkeanpaikan kammoa *hymy* Jos joskus pystyisi kävelemään sen lasilattian yli kokonaan (342m matkaa maahan) niin sekin riittäisi. Hypyt saanee kyllä jäädä.

--
xD

Mellu-

#94 • • Mellu-

jos miä otan sen permiksen ni siä sit vetäset lyhyeks *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

#95 • • Jutu Blondi

Mellu-, 21.8.2005 14:59:
---

---

jos miä otan sen permiksen ni siä sit vetäset lyhyeks *vink*

Joo joo, johan me ollaan sovittu se. Jos sä otat permiksen, niin mä vedän keesin *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#96 • • REivaaja Guest
hankkia elämä.
Muhvi-

#97 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Lähteä Japaniin, mutta pelkään lentokoneita ja se matka ois aivan liian pitkä lennettäväks mun mielelle.

...Ainii ja haluisin tatuoinnin, mut pelkään et se sattuu liikaa. *nyyh*

--
It was once my life - it was my life at one time.

#98 • • Annakins Guest
Pelkaan sukeltamista, kokeilin sita kuitenkin taalla, ja totesin ettei se oo mulle.
#99 • • ikj Guest

yukie^, 21.8.2005 18:12:
Lähteä Japaniin, mutta pelkään lentokoneita ja se matka ois aivan liian pitkä lennettäväks mun mielelle.

eihän sinne tarvii lentää ;)
Muhvi-

#100 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

idi, 21.8.2005 18:28:
---
yukie^, 21.8.2005 18:12:

---

eihän sinne tarvii lentää ;)

Joo laivalla vaa, mut pelkäisin sitäki ja kävellen menis kauan, samoin junalla tai autolla. Eikä polkupyöräilykää oo mun juttu. *lmao*

--
It was once my life - it was my life at one time.