Mitä olet aina haluunut tehdä, mutta et ole vain uskaltanut?

164 posts, 9 pages, 43,662 views

Tebi

#61 • • Tebi normisetti
hmm.. joku extempporee jutska esim. lähtö ulkomaille tosta vaa (joku muu ku ruotsi tai viro *dissaa*) ja yks on varmaan sit joku ajatus on tua korvantakana ollu aina kutkuttamas et ottaisin jonku lävistyksen tai tatskan muttei oo viittiny ainakaa viä mitää semmosii ottaa *piis*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

Unik

#62 • • Unik
Vaihtaa mun dj-nimeä Dj Plurtsiksi ja pukea kiksukarvaa päälle ja soittaa tikkari suussa plur-kiksua *nauru*
Miika

#63 • • Miika
Mä oon tehnny aina kaiken mitä mieleen juolahtaa, ajatellu vasta jälkeenpäin, että siinähän olis voinnu käydä huonosti... Jos jotain en vielä oo tehnny niin se on laskuvarjoilu ja reikäpäinen downhill-radan laskeminen fillarilla ilman kontrollia.
Aziz Combat Fighter

#65 • • Aziz Combat Fighter

*wild peach*:
*sydän* tatuointi*sydän* on vaan niin hirvee piikki kammo...

Ei sitä kantsi ajatella piikkinä vaan ennenminki niinku sellasena kynänä joka puhaltaa kirvelevää happoa iholle joka poltetaan tulella pois.
Capital

#66 • • Capital The FAT Kid
1. Olla tyytyväinen omaan itseensä ja omiin tekemisiinsä...
2. Kirjoittaa järkevä postaus.
*magia*

#67 • • *magia* säheltävä takkutukka

Ana-5000:
---
*wild peach*:

---

Ei sitä kantsi ajatella piikkinä vaan ennenminki niinku sellasena kynänä joka puhaltaa kirvelevää happoa iholle joka poltetaan tulella pois.

Toi kuulostaa kyllä paljon houkuttelevammalta..lisää siihen viel et ei se satu.. *nauru*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

Aziz Combat Fighter

#68 • • Aziz Combat Fighter

*wild peach*:
---
Ana-5000:
---
*wild peach*:
---
---
Toi kuulostaa kyllä paljon houkuttelevammalta..lisää siihen viel et ei se satu.. *nauru*

Kyl se sattuu.
Hansu

#69 • • Hansu
Harrastaa mäkihyppyä.

Tämä ei itse asiassa ole uskalluksesta kiinni, olen kyllä hyppinyt kaiken maailman tösistä hiihtosukset jalassa jo niin kauan kuin jaksan muistaa ja laskettelusuksillakin 15 metrin hyppyrimäestä (nurin mentiin *heiii*), mutta olen _aina_ halunnut koettaa oikeita mäkisuksia ja jopa harrastaa lajia. Pää varmasti kestäisi lajin, sitä en epäile, mutten ole tarpeeksi notkea ja urheilullinen. Ja tämähän on sellainen laji, jonka treenaus olisi aloitettava viimeistään 10-vuotiaana...
Mii La

#70 • • Mii La Chupa
Laulaa karaokessa *muhaha**muhaha*

Tosin tätä siirtoa täytynee harkita tarkkaan *nauru*

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"

pathi

#71 • • pathi
mennä oma-aloitteisesti juttelemaan jollekin kivalle tytölle ja saada se BeStIs!!1*plur**plur* jota mulla ei ikinä ollut.

--
D:

*AnnU*

#72 • • *AnnU* NanneNanneNanne
hypätä benji-hypyn.. toivottavasti joskus vielä uskallan sen tehdä..*joo*

--
*sydän**sydän**sydän*

#73 • • Edited Viola00 Guest
Hyppää benjin. (Kirjoiteenkohan noin?). No mutta en uskalla, en nyt enkä koskaan. Mut oishan se silti hauskaa. Sama kun joku kuumailmapallolla seikkailu tuolla yläilmoissa, mutta ei vaan uskallakun korkeita paikkoja kammoon *hymy*

Niin ja toisaalta haluisin kokeilla millaista olis opiskella esim. Turussa tai Rovaniemellä oikiksessa mut en uskalla sinnekään.. jotenkin liian kaukana kaikesta. Eiköhän se tutkinto täällä Suomessa haeta kuitenki tosta Helsingistä. On tuttuja ja muutenkin jokseenkin "turvallinen" ympäristö *plur*

Sitten oon miettinyt et pitäisköhän joskus kokeilla tota yksin matkustelua. Kaveripiirissä nyt "villityksenä" et lähtevät äkkilähtönä yksin viikon lomalle. Voishan se olla mukavaa, tehdä just mitä itse haluu ja varmasti seikkailu. Mutta en mä nyt kuitenkaan yksin.. vieras maa ja kaikkee *eiei*
Jupe

#74 • • Jupe
Itsaria ja pari murhaa. *piis**yessir*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

AnssiV

#75 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Samat kuin edellisellä... ...oliskohan jo aika?*uuh*
#76 • • ^Pinski^ Guest
pakata tärkeimmät kamat mukaa ja vaa lähteä ajattelematta sen enempää minne tai et millä sitä pärjäis siel jossain. siihen ei oo vielä löytyny pokkaa mut toivottavasti pystyn sen paremmalla tavalla hoitamaan *hymy*
#77 • • MiSSy* Guest
Näitähän löytyy vaik kuinka, tunnun olevan niin varautunut ihminen etten uskalla tosiaan tehdä ikinä mitään...*poks*

Haluaisin lähteä yksin maailmalle *hymy* tai yhdessä jonkun kanssa*plur*

Haluaisin uskaltaa mennä lintsillä edes yhteen laitteeseen*hikoil* ([pieni] pelkään saavani paniikkikohtauksen kun en pääse pois ja laitteessa olo tuntuu tukalalta, joka taas itsessään lisää riskiä saada se[/pieni])

Haluaisin uskaltaa olla oma itseni ja tyytyväinen siihen kuka olen ja mikä olen *piis*

Haluaisin uskaltaa elää *joo* eli kokeilla erilaisia asioita ilman ennakkoluuloja ja tutustua uusiin ihmisiin ja jutella kaikista maailman asioista

Haluaisin uskaltaa olla iloinen asioista ja ihmisistä jotka mulla tällä hetkellä on elämässä pelkäämättä niiden menettämistä
Trixie

#78 • • Edited Trixie
Tos yx kerta junassa istuessani silmääni osui pieni punainen kahva jossa luki "HÄTÄJARRU väärästä käytöstä rangaistaan" tai jotain sinne päin ja arvatkaa vaan tuliko heti sellai pienet pirun sarvet päänahan läpi ja mieli käydä hieman nykäisemäs kahvast????*pahis*
No mut monta kertaa siin mietittyäni totesin että ei ehkä kannata mut mieli tekis niiiiin paljon mut k ei uskalla, ei sitten niin millään*blush*
No mut onnex matkan pää tulikin ja poistuin junasta ja mieliteko jäi tekemättä*hymy*
Kun ei uskalla ni ei uskalla, sellaist se vaan on*joo*

--
face your fears and live your dreams

jansku=p

#79 • • jansku=p sheikkeri
Vähän samoilla linjoilla kun muutamat muut täällä..Eli pistää kamat kassiin ja painuu maailmalle ilman mitään tarkempia suunnitelmia

Mielessä ollu jo vähän aikaa reissu USAn halki tai sitten Australiaan reissailleen ympäriinsä...Tosin ei toi nyt ihan aina oo uskaltamisesta kiinni...aikaa ja rahaa kun ei tunnu löytyvän..vai onko nuo juuri niitä tekosyitä sitten...??..hmmm*ding*

No siitä olen ylpee että sain ittelleni liput chileen varattua..siksi tässä painetan kahta duunia 7 päivää viikossa..Mutta eiköhän reissu oo sen arvonen*jiihaa*

--
Everything looks bad if you remember it

natazea

#80 • • natazea katya
Aina sillon tällö niin tekee mieli muiskauttaa yks iso muheva pusu yhelle aika hyvälle kaverille :D tekee niin mieli vaan ottaa kiinni ja antaa mennä. Ihan vaan mielenkiinnosta ja halusta , mut oon ainaki tähän asti pystyny pidättäytymään .Mut kattoon nyt kuinka pitkään täs kestää ;)

<Toinen impulssiivinen halu on vaan pakata kamat ja koira ja lähtee kattomaan mitä maailmalla on tarjottavana.> Ilman mitään suunnitelmia ja tavoitteita.

--
Katya