Medusa, 17.6.2006 11:41:
Hmm, jossain vaiheessa tämä olisi ollut että esiintyä teatterissa, mutta nyt olen tehnyt sen. Sitten tämä olisi ollut laulaa karaokessa ja tein senkin.. Jefferson Airplane - White Rabbit Eli tällä hetkellä sanoisin, että laulaa teatterissa ja ottaa laulutunteja. Saa nähdä koska tämän teen
Hmm.. jeps, aika samoil linjoil . Halunnu laulaa karaokes (done, äipän kans vedettiin Kotkan poikii ilman siipii ) ja esiintyä teatteris (uskaltauduin mukaan kesäteatteriin). Laulutunnit on kans ollut mielessä, et sais kehitettyy sen verta, et kehtais laulaa jossain julkisesti (muual ku karaokes). Benjihyppy olis kans aika kova juttu :O
KooKie, 16.6.2006 19:59:
--- Jigsaw, 16.6.2006 19:55:
---
Tämä ei välttämättä ton neulakammon takia auta, mutta kielilävärissä ei neula tunnukaan, kun kieli puudutetaan sitä ennen jonkunlaisilla pihdeillä (jotka kyllä sattuvat).
Onko mussa siis jotain kummallista vikaa vaiko eikö mun kielen lävistänyt ihminen osannu hommaansa..? Kaikki sanoo, ettei se satu yhtään ja että ne pihdit tuntuu ikävämmältä, mut mulla meni kyllä toisin päin; pihdit ei tuntunu missään, mut neula sattu niin perkeleesti! Lopetin hengittämisen kun neula oli uponnut puoleen väliin ja alko pyörryttää niin, etten uskaltanu lähtee liikkeelle vähään aikaan..
"ei se satu"
Dana, 20.6.2006 11:14:
vetää Isoa ilmaan boxissa... kanttaan aina viimehetkellä ja hyppään vain puolimetriä säälittävää..
Joo siin on pakko pistää vähän hulluutta kehiin, ei se mullakaan muuten onnistu :P. Mut sit kun se onnistuu, ja laskeudut pehmeesti sinne boksin perälle, se on hiton hyvä fiilis
mariq, 20.6.2006 10:40:
---
Onko mussa siis jotain kummallista vikaa vaiko eikö mun kielen lävistänyt ihminen osannu hommaansa..? Kaikki sanoo, ettei se satu yhtään ja että ne pihdit tuntuu ikävämmältä, mut mulla meni kyllä toisin päin; pihdit ei tuntunu missään, mut neula sattu niin perkeleesti! Lopetin hengittämisen kun neula oli uponnut puoleen väliin ja alko pyörryttää niin, etten uskaltanu lähtee liikkeelle vähään aikaan..
"ei se satu"
Itseasiassa mun hyvällä kaverilla kävi aivan samalla tavalla. Olin toitottanut hänelle tota mun näkemystä pitkään ja hän sitten lähti odottamaan tuskasta pihtien puristusta ja sanoi, että oli tosi helpottunut, kun ne eivät tuntuneetkaan miltään, mutta sitten se neulan tökkäsy läpi oli tuonut kyyneleet silmiin. Hän sanoikin, että tää lävistäjä oli ollut jotenkin poissoleva muutenkin ja että se puristus oli tosiaan ollut ihan olematon, niin kait mä veikkaisin, että kyse on lävistäjän herpaantuneisuudesta.
Tämä on yksi syy, minkä takia olen aina luullut niiden pihtien olevan kielen puuduttamista varten.
Mutta joo, täähän on yksilöllistä tää kivun tunteminen noin muutenkin...
Joo siin on pakko pistää vähän hulluutta kehiin, ei se mullakaan muuten onnistu :P. Mut sit kun se onnistuu, ja laskeudut pehmeesti sinne boksin perälle, se on hiton hyvä fiilis
jeps. joskus offareilla pudottanut alas ja se tuntui NIIIIIIIN hyvältä.. adrenaliini kuohuu suonissa ja hyväolo täyttää mielen.. siksi täytyy vain jatkaa yrittämistä, kun tietää että palkintona voi olla jotain parempaakin kuin murtunut käsi
Dana, 20.6.2006 11:23:
jeps. joskus offareilla pudottanut alas ja se tuntui NIIIIIIIN hyvältä.. adrenaliini kuohuu suonissa ja hyväolo täyttää mielen.. siksi täytyy vain jatkaa yrittämistä, kun tietää että palkintona voi olla jotain parempaakin kuin murtunut käsi
Eli alan uskoa, että mun lävistystä ei tehty oikein.. Kaipa siinä on sitten joku hermo, mistä kielen saa puutumaan, mutta mun kohdalla hermoon ei ole osuttu. Luulen että se olis kuitenkin tuntunut vähemmän ikävältä kun se neula.
mennä hammaslääkäriin.
aloittaa elämä alusta ja unohtaa kaikki vanha.
iskeä tyttöjä.
siinäpä ne, muutakin on mitä haluis tehdä mutta niiden tekemättä jättämiseen ei syynä ole uskallus.
Esim: Näin kerran tv.stä kun joku japsi hyppäs benji hypyn kuumailmapallosta yli kilometren köysillä (jätkällä oli yllä happilaitteet ym. moisiin sfääreihin tarvittavaa); sen minäkin haluan tehdä. Mutta kysehän ei siis ole uskaltamisesta (eihän) vaan siitä, että ko. tempun järjestäminen tuntui olevan turhan hankalaa (ja kallista) kun sitä aikoinaan selvittelin.
Tämä ei välttämättä ton neulakammon takia auta, mutta kielilävärissä ei neula tunnukaan, kun kieli puudutetaan sitä ennen jonkunlaisilla pihdeillä (jotka kyllä sattuvat). Mutta suosittelen silti, tämä on sen kärsimyksen arvoista.
---
ööö, puudutetaan? ne pihdit ja luja puristus on sitä varten ettei kieltä vedetä pois kun neula menee läpi (+näkee meneekö iso verisuoni just siitä kohtaa)
mutta totta,ne pihdit tuntuu enemmän kuin neula.
---
Spänks oikaisusta. Oon aina luullu, että niiden funktio oli kielen puuduttaminen, nytpä tiedän paremmin.
kyllähän se siinä puutuu kun kaikki veri karkaa pois.. siksi se sattuukin kans niin prklsti.. (sama toimenpide nännin ja navan kanssa) Mut mä kans luulin et idea myös ettei verta lentäis niin hitsisti neulalla survatessa (->koska kaikki veri poissa... yyyyyyh) mut joo kuulostaa myös järkevältä et ne pihdit pitää kielen/muun "elimen paikoillaan" operaation ajan..
Heh, ei kauheesti liity aiheeseen mut.. Ollaan mietitty miehen kaa miten hauska on järkyttää kanssaihmisiä. On hauska nähä miten ihmiset suhtautuisivat johonkin älyttömään. Tyyliin esim. mentäisiin miehen vanhemmille kylään ja mä jättäisin housut pois (aivan alaosattomissa siis) Mitenköhän sen vanhemmat suhtautuis? Sanoisko ne jotain vai olisiko vain katsomatta mun alastonta alapäätä..
Ois jännä uskaltaa joskus kokeilla jotain juttua..
ElegantY, 16.6.2006 19:39:
Benji yli sadasta metristä ois aika kiva...
Jostain syystä se kumminkin siirtyy aina vuodesta toiseen
55m on hypätty, tuon vois tuplata reilusti. Painorajoitukset vaan noin korkealta hypätessä taitaa olla aika tarkat
Kaivarissa hypättävässä 155m benjissä ei ole painorajoitusta. Kannattaa käydä kattoo Sky Breakersin sivuilta lisää tietoo http://www.skybreakers.fi/
Mennä baaris pokkana juttelemaan jollekki vitun hyvännäköiselle muijalle...:P Tai jossaki kirjastos tms. yleisel paikal.... Olisko edes 0.2 prosentin mahdollisuutta olla saamatta tylyä katsetta (vittuuks mua isket) tms:)
gerry, 2.7.2006 12:36:
Mennä baaris pokkana juttelemaan jollekki vitun hyvännäköiselle muijalle...:P Tai jossaki kirjastos tms. yleisel paikal.... Olisko edes 0.2 prosentin mahdollisuutta olla saamatta tylyä katsetta (vittuuks mua isket) tms:)