164 posts, 9 pages, 43,656 views
AlinElin:
---
Ana:
---
Fyraett:
---
coolcat82:
Ottaa jotain sööttii poitsuu hihast kiinni ja suudella sit ja lähtee menee..
---
Kannattaa muuten tehä toi, tuskimpa ketään poika tuollaisest pahastuis :)
---
No, kyllä tollasesta voi helpostikin loukkantua, jos on esim. tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastaan tai fyysisestä koskemattomuudestaan. Kyl mä ainakin olisin vähintään hemmetin vaivaantunut, ja vihainenkin, mikäli tää suuteleva osapuoli ois täysin tuntematon eikä viehättäis mua ollenkaan. Mut ei sitä tiiä.
---
no bender, kumma juttu et oisit vihanen*nauru*. sää vaikutat muutenkin niin positiiviselta et paras asia mil sua pitäis lähestyä on varmaan petsamon nikkeli*iloinen*
oli ihan pakko sanoo*hih* mut oikeesti kyl noit sun kommentteja lukee aina nauraen*joo*
AlinElin:
---
Ana:
no bender, kumma juttu et oisit vihanen*nauru*. sää vaikutat muutenkin niin positiiviselta et paras asia mil sua pitäis lähestyä on varmaan petsamon nikkeli*iloinen*
oli ihan pakko sanoo*hih* mut oikeesti kyl noit sun kommentteja lukee aina nauraen*joo*
coolcat82:
Mitäs jos se tyttö olis vaik aika nätti ja oisit ehkä, ehkä joskus nähny sen josain mut et olis aivan saletti? Oisko se silti yhtä ikävää?
AlinElin:
---
Ana:
---
Fyraett:
---
coolcat82:
---
Kannattaa muuten tehä toi, tuskimpa ketään poika tuollaisest pahastuis :)
---
No, kyllä tollasesta voi helpostikin loukkantua, jos on esim. tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastaan tai fyysisestä koskemattomuudestaan. Kyl mä ainakin olisin vähintään hemmetin vaivaantunut, ja vihainenkin, mikäli tää suuteleva osapuoli ois täysin tuntematon eikä viehättäis mua ollenkaan. Mut ei sitä tiiä.
---
hardikaveri:
tosi kiva jos se poika on esim varattu ja nuija näkis sen!!! se olis murha!!
et kannattaa vissii vähä tsiigaa ennenkun rupeet tollaseen
Ana:
---
coolcat82:
Mitäs jos se tyttö olis vaik aika nätti ja oisit ehkä, ehkä joskus nähny sen josain mut et olis aivan saletti? Oisko se silti yhtä ikävää?
---
Ei toki ja tietenkään jos se ois sellanen ihminen et siihen tuntis vetoa jollain tavalla. Sithän se olis oikeestaan: kiva ylläri :)
coolcat82:
---
Ana:
---
coolcat82:
---
Ei toki ja tietenkään jos se ois sellanen ihminen et siihen tuntis vetoa jollain tavalla. Sithän se olis oikeestaan: kiva ylläri :)
---
Thanks...ehkä toteutan ton vielä...
coolcat82:
coolcat82:
IlonaPoks:
Ottaa ja lähteä maailmalle seikkailemaan.
Reppuun kaikki tarpeellinen ja mennä sinne minne nenä näyttää.
Sanoa itsensä irti duunista ja kämpästä..
Kokeilla miltä elämä maistuu toisella puolella maapalloa.
Fucking Nobody:
---
IlonaPoks:
Ottaa ja lähteä maailmalle seikkailemaan.
Reppuun kaikki tarpeellinen ja mennä sinne minne nenä näyttää.
Sanoa itsensä irti duunista ja kämpästä..
Kokeilla miltä elämä maistuu toisella puolella maapalloa.
---
Mikä estää? Usein kuulee ihmisten sanovan tätä samaa. Pakata reppu ja lähtee. Mikä estää? En tarkoita, että se pitäisi tehdä tänään. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kamat johonkin varastoon ja sopii perheen, tuttujen ym. tahojen kanssa käytännön asioiden hoitamisesta, sillä aikaa ku on ite pois.
Olen ite sitä mieltä, että jos joku tämän tyyppinen asia pyörii mielessä yli minuutin, se pitää toteuttaa.