Mitä olet aina haluunut tehdä, mutta et ole vain uskaltanut?

164 posts, 9 pages, 43,656 views

raituli

#41 • • Edited raituli

anthocyan:
Lähteä maailmalle...

Juu toi on kyllä käyny mielessä, mut jostain syystä ei ole tullut lähdettyä ainakaan vielä.
Gilgamint.com

#42 • • Gilgamint.com Making questions

AlinElin:
---
Ana:
---
Fyraett:
---
coolcat82:
Ottaa jotain sööttii poitsuu hihast kiinni ja suudella sit ja lähtee menee..*blush*

---

Kannattaa muuten tehä toi, tuskimpa ketään poika tuollaisest pahastuis :)

---

No, kyllä tollasesta voi helpostikin loukkantua, jos on esim. tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastaan tai fyysisestä koskemattomuudestaan. Kyl mä ainakin olisin vähintään hemmetin vaivaantunut, ja vihainenkin, mikäli tää suuteleva osapuoli ois täysin tuntematon eikä viehättäis mua ollenkaan. Mut ei sitä tiiä.

---

no bender, kumma juttu et oisit vihanen*nauru*. sää vaikutat muutenkin niin positiiviselta et paras asia mil sua pitäis lähestyä on varmaan petsamon nikkeli*iloinen**joo*
oli ihan pakko sanoo*hih* mut oikeesti kyl noit sun kommentteja lukee aina nauraen*joo**ding*

POSITIIVISUUS KUNNIAAN *plur*
Aziz Combat Fighter

#43 • • Aziz Combat Fighter

AlinElin:
---
Ana:
no bender, kumma juttu et oisit vihanen*nauru*. sää vaikutat muutenkin niin positiiviselta et paras asia mil sua pitäis lähestyä on varmaan petsamon nikkeli*iloinen**joo*
oli ihan pakko sanoo*hih* mut oikeesti kyl noit sun kommentteja lukee aina nauraen*joo**ding*

Kuten sanoin, saattaisin tuntea olon nihkeeksi jos yhtäkkiä satakakskytkilonen, 45-vuotias voipeikko työntäis ilman lupaansa kielensä kurkkuuni. Lue tarkemmin, läskipää! Ja plur vaan sinnekki!
coolcat82

#44 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mitäs jos se tyttö olis vaik aika nätti ja oisit ehkä, ehkä joskus nähny sen josain mut et olis aivan saletti? Oisko se silti yhtä ikävää? *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Aziz Combat Fighter

#45 • • Aziz Combat Fighter

coolcat82:
Mitäs jos se tyttö olis vaik aika nätti ja oisit ehkä, ehkä joskus nähny sen josain mut et olis aivan saletti? Oisko se silti yhtä ikävää? *ding*

Ei toki ja tietenkään jos se ois sellanen ihminen et siihen tuntis vetoa jollain tavalla. Sithän se olis oikeestaan: kiva ylläri :)
hrdkvr

#46 • • Edited hrdkvr KURGO

AlinElin:
---
Ana:
---
Fyraett:
---
coolcat82:
Ottaa jotain sööttii poitsuu hihast kiinni ja suudella sit ja lähtee menee..*blush*

---

Kannattaa muuten tehä toi, tuskimpa ketään poika tuollaisest pahastuis :)

---

No, kyllä tollasesta voi helpostikin loukkantua, jos on esim. tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastaan tai fyysisestä koskemattomuudestaan. Kyl mä ainakin olisin vähintään hemmetin vaivaantunut, ja vihainenkin, mikäli tää suuteleva osapuoli ois täysin tuntematon eikä viehättäis mua ollenkaan. Mut ei sitä tiiä.

---

tosi kiva jos se poika on esim varattu ja muija näkis sen!!! se olis murha!!

et kannattaa vissii vähä tsiigaa ennenkun rupeet tollaseen

--
-keep it hard-

Aziz Combat Fighter

#47 • • Aziz Combat Fighter

hardikaveri:
tosi kiva jos se poika on esim varattu ja nuija näkis sen!!! se olis murha!!

et kannattaa vissii vähä tsiigaa ennenkun rupeet tollaseen

Aika Freudilainen typo :P
hrdkvr

#48 • • hrdkvr KURGO
voi hittos.. asia korjattu..

..aika paha.. *vinks*

--
-keep it hard-

iLJA

#49 • • iLJA

Displacer:
Olen halunnut hypätä lentokoneesta laskuvarjo selässä mut ei ole ikinä aikaa/rahaa.

Sama täälä! Jos joku maksais, menisin vaik heti hypäämään! Kävisin veskis vaa ensin *hih*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

coolcat82

#50 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Ana:
---
coolcat82:

---

Ei toki ja tietenkään jos se ois sellanen ihminen et siihen tuntis vetoa jollain tavalla. Sithän se olis oikeestaan: kiva ylläri :)

Thanks...ehkä toteutan ton vielä...*ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Aziz Combat Fighter

#51 • • Aziz Combat Fighter

coolcat82:
---
Ana:
---
coolcat82:

---

---

Thanks...ehkä toteutan ton vielä...*ding*

Tuu eka esittelee ittes :)
#52 • • Kirsikka Guest

coolcat82:

Haha, tästä tuli mieleen vähän rajumpi versio: joku vieras tyttö tarrasi avokkiani haaroista eräissä bileissä.. Tosin oli luullut sitä omaksi heilakseen *nauru*
Kolera

#53 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
elää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

phear

#54 • • phear <X>

coolcat82:

Mulle joku teki juuri noin perjantaina Lostarissa.*täh* Paitsi etten oo söötti. *nauru*

Mulla oikeistaan suurimpana tätä osastoo edustaa maailman kiertäminen, rahattomana toki, jotain ihmeduuneja välillä tekien. Paha kaukokaipuu. :)
Fucking Nobody

#55 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

IlonaPoks:
Ottaa ja lähteä maailmalle seikkailemaan.
Reppuun kaikki tarpeellinen ja mennä sinne minne nenä näyttää.
Sanoa itsensä irti duunista ja kämpästä..
Kokeilla miltä elämä maistuu toisella puolella maapalloa.

Mikä estää? Usein kuulee ihmisten sanovan tätä samaa. Pakata reppu ja lähtee. Mikä estää? En tarkoita, että se pitäisi tehdä tänään. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kamat johonkin varastoon ja sopii perheen, tuttujen ym. tahojen kanssa käytännön asioiden hoitamisesta, sillä aikaa ku on ite pois.

Olen ite sitä mieltä, että jos joku tämän tyyppinen asia pyörii mielessä yli minuutin, se pitää toteuttaa.
#56 • • ALIEN Guest

Fucking Nobody:
---
IlonaPoks:
Ottaa ja lähteä maailmalle seikkailemaan.
Reppuun kaikki tarpeellinen ja mennä sinne minne nenä näyttää.
Sanoa itsensä irti duunista ja kämpästä..
Kokeilla miltä elämä maistuu toisella puolella maapalloa.

---

Mikä estää? Usein kuulee ihmisten sanovan tätä samaa. Pakata reppu ja lähtee. Mikä estää? En tarkoita, että se pitäisi tehdä tänään. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kamat johonkin varastoon ja sopii perheen, tuttujen ym. tahojen kanssa käytännön asioiden hoitamisesta, sillä aikaa ku on ite pois.

Olen ite sitä mieltä, että jos joku tämän tyyppinen asia pyörii mielessä yli minuutin, se pitää toteuttaa.

taidanpa pistää Traveller -aiheisen topicin pystyyn! kiitos ideasta ilona! *vink*
*magia*

#57 • • *magia* säheltävä takkutukka
..heittää toi tietokone tost ikkunast pihalle ja toi euroleo lasku ohjelma mukanaan...menee hermot...se kun ei suostu toimimaan ja sain ison pinkan laskuja mitkä pitäs saada valmiix*juonittel*...mut sen jälkee ei kyl olis töitäkään niin jääpä taas vaan haaveeksi...*poks*..ja jos ei ole töitä ni en pääse ikinä toteuttamaan mitä oikeesti haluaisin elikkä...*sydän* tatuointi*sydän* on vaan niin hirvee piikki kammo...

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

raituli

#58 • • raituli
Mulla on ollut pitkään haaveena päästä hyppäämään laskuvarjolla. Kyse ei ole kyllä uskalluksesta, mut kurssi on niin kallis.
Dacey

#60 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
peruskoulussa olisin niin halunnut lähteä keskisuomeen opiskelemaan,mutta ei, mä en uskaltanu, silloiset kaverit oli niin tärkeitä mulle *hmph* ja kuinka moni niistä vielä on korvaamattomia.. ehkä kaks tai kolme.. toi ärsyttää vieläkin etten uskaltanu lähteä, kaduttaa niin paljon *uuh*