Mitä olet aina haluunut tehdä, mutta et ole vain uskaltanut?

164 posts, 9 pages, 43,666 views

Mellu-

#1 • • Mellu-
Mä oon aina haluunut vaa kävellä kaupungilla ja jotain vastaan tulevaa poikaa pyytää kahville *hihu* se ois hauska kokemus. sama ku vaa hypätä auton rattii ja ajaa johonkin *jiihaa*

mites teil ihmiset?

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Displacer

#2 • • Displacer
Olen halunnut hypätä lentokoneesta laskuvarjo selässä mut ei ole ikinä aikaa/rahaa.
#3 • • Edited ALIEN Guest
taitaa ainakin mun kohdalla olla enemmän kyse motivaatiosta ja järjen käytöstä, kuin _uskaltamisesta_ nykyään.... (?) *ding*
tavoitteena onkin ollut aina tehdä jotain, mikä pelottaa ja lopputulos on se, että kysyy ensin itseltään ”miksi tekisin jotain sellaista ja miksi pitäisi todistaa yhtään mitään” - poikkeuksena on kuitenkin ne jutut, mitkä viehättää kuten laskuvarjo- tai basehyppy. Mut nekin ovat ajan(+motivaation) kysymyksiä että toteutuvatko koskaan. Benjissä ei sit ollut yhtää mittää erikoista! *eiei*

hmm... ei tule mieleen mittään.
nomic

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Mellu-:
Mä oon aina haluunut vaa kävellä kaupungilla ja jotain vastaan tulevaa poikaa pyytää kahville *hihu* se ois hauska kokemus.

sama! (paitsi pojan tilalla tyttönen) *hihu* ... *blush*

*ujoutuminen*
Mellu-

#6 • • Mellu-

nomic:
---
Mellu-:
Mä oon aina haluunut vaa kävellä kaupungilla ja jotain vastaan tulevaa poikaa pyytää kahville *hihu* se ois hauska kokemus.

---

*ujoutuminen*

^
mä taisin aika hyvin päästä tavotteeseen..lähin ihan tuntemattoman tyypin kaa tänää kahville *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Fyrisch

#7 • • Edited Fyrisch

nomic:
---
Mellu-:

---

*ujoutuminen*

Word!

root:

Sanoa vanhemmilleni asiat suoraan.

Word!
display23

#8 • • display23
Pokailla tyttöjä, josta on kiinnostunut *blush*

Sit tulee muille urpoille selitettyy vaiks mitä..huoh..

tai jotain..
zari

#9 • • zari Team Tamppaajat

Mellu-:
Mä oon aina haluunut vaa kävellä kaupungilla ja jotain vastaan tulevaa poikaa pyytää kahville *hihu* se ois hauska kokemus. sama ku vaa hypätä auton rattii ja ajaa johonkin *jiihaa*

Samat *joo* Sit tota tota...ostella kaikkee ilman että tarvis miettiä riittääkö raha *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

UnityF

#10 • • UnityF joo just se
mä näin tänään kuumailmapallon again helsingin yllä... mietin voi kun olis hienoo ittekki päästä joskus kuumikseen... se olisi yksi ihana asia jonka haluaisin tehhä.. *joo*
PuuhaOsku

#11 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Galrav:
Pokailla tyttöjä, josta on kiinnostunut *blush*

Sit tulee muille urpoille selitettyy vaiks mitä..huoh..

tai jotain..

*lmao*
anthocyan

#12 • • anthocyan Kohti valoa...
Lähteä maailmalle...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Samu

#13 • • Samu Bodhisattva

Mellu-:
mä taisin aika hyvin päästä tavotteeseen..lähin ihan tuntemattoman tyypin kaa tänää kahville *nauru*

Way to go!! Eihän se ollut niin vaikeaa, eihän?

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

milla

#14 • • milla
lähtee ulkomaille opiskelee!
Bio

#15 • • Bio The Bullies / Pinky

anthocyan:
Lähteä maailmalle...

sama juttu.. jättää kaikki vanha taakse ja lähtee vaan pois suomesta
#16 • • Cera Guest

Mellu-:
Mä oon aina haluunut vaa kävellä kaupungilla ja jotain vastaan tulevaa poikaa pyytää kahville

Mä halusin tänää aamul bussis pyytää yht poikaa. mut emmäääääääää oo semmoinen et bussis alkaisin.. X)
#17 • • CherryBlossom Guest

anthocyan:
Lähteä maailmalle...

minä myös..
#18 • • Edited hyperventilaatio Guest
Auttaa syrjäytyneitä.
#19 • • greenie Guest
En ole uskaltanut omistautua tietyille asioille. Esimerkiksi opiskelulle ja muutamille muille asioille.

Blaise Pascal:
All men´s miseries derive from not being able to sit in a quiet room alone.

Cofu

#20 • • Cofu
Tän hetkinen haave on pamauttaa pomolle MÄ OTAN LOPPUTILIN. Taloudellisesti kun vain pystyis ni mulle yksinkertasesti riittäis *grr*. Tosin joskus hyppy "tuntemattomaan" voi olla parempi ratkaisu kuin riutua vanhassa.

Nimimerkillä ihminen, joka raahaa itsensä väkisin töihin juuri sen näköisenä, että joku on kussut aamumuroihin, vihaten duunian yli kaiken. On se elämä nii-iin helppoa *igor*.