Premier Nights

105 posts, 6 pages, 28,303 views

Saara

Posts: 1,954

#81 • • Edited Saara #2970

yusu:
ps. miksiköhän ne poket on tytsyi kohtaa mukavempii? ;-)



Koska hmmmm.... mietitääs.

30v+poke + 15,5-v (18-v siskon papereiden mukaan) pincee tp = noh voitte ite päätellä siitä.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

misi

Posts: 120

#82 • • misi
Kaikki valitukset/kehut luetaan ja niihin kyllä paneudutaan, isot muutokset eivät tapahdu hetkessä..
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#83 • • Adonis Hercules Hart + Zell
Mun tyttöystävän laukku katosi premissä ja poken saatanat väitti et se on itse hävittänyt sen, eikä minkäälaista vastuuta otettu tapahtuneesta.. Myöhemmin pokeista riippumattomista syistä paljastui, et nää pellet oli laittaneet laukun viereiseen koukkuun ja antaneet sen sitten jollekin aivan muulle asiakkaalle. Onneksemme tämä asiakas sittemmin on ottanut yhteyttä ja palauttaa laukun.

Tämän takia jouduimme tahtomattamme odottamaan tuntikausia paikan tyhjenemistä saamatta siltikään mitään muuta kuin ilkeitä epäilyjä premin "ammattitaitoisten asiakaspalvelijoiden" taholta. Meitä ei tarvitse enää premistä etsiä.. toisaalta tuskin kukaan kaipaakaan :P

runk runk terveiset premin pokeille ym silikonibeitcheille :) *kivatsulle*
Avatar
#85 • • astaroth Guest

Käenpoika:
mult pöllittii rotsi sielt narikasta tossa noin kybä vuot sit... korvattii kyl...


Kauanko Premi on ollut pystyssä? Siis Premier Nights-nimellä?
ariel

Posts: 308

#86 • • ariel ananas
Siitä ku mä olin 16. 6 tai 7 vuotta, luullakseni. 14-15-vuotiaana käytiin samalla paikalla sijainneessa Groggyssa jossain mehubilemeiningeissä.^__^

--
Vous allez faire des merveilles!

andi--

Posts: 1,381

#87 • • andi-- lunttu

Kinli:
---
UnityF:
kaveri osti yläkerrasta olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e *hmph**igor*
Miten mahdollista tämmöinen?
---
Tämä on vain arvaus, mutta ainakin eilen toi
bisse (siis lapin kultaa pullossa) oli yläkerrassa lämmintä ja kuohuvaa..



Hinnat olivat nuo, molempia sai jääkaapista mukavan vilpoisena. Sitä paitsi saman juoman hinta ei pitäisi riippua siitä onko se kylmää, viileää tai ehkäpä taskulämmintä (ellei tähän nyt sitten vedetä jotain "lämmin tee vs. ice tea"-vertausta).

Ei toi euron tai parin "tappio" missään tunnu, hieman vaan kummastuttaa.

Miesten vessa on edelleen aika surkeassa kunnossa. Kaksi lavuaaria, toisen hanan kahva poikki, toisesta taisi puuttua kokonaan. Käsipyyhkeenä käytin housujani. *hih*

Narikkaa voisi varmaan myös järjestellä uudestaan/laajentaa, koska poket yrittivät saada jokaista takkinsa jättänyttä laittamaan kaverin kanssa saman lapun taakse. Ihan ok idea, jos todellakin on lähdössä samaan aikaan baarista. Tässä tapauksessa vaan oli tiedossa, että lähdetään eri aikaan jne. ja tästä ihan asiallisesti mainitsinkin. En jaksanu pitempään asiasta vääntää ja laitettiin sitten samaan koukkuun.

--
- RAAH -

Janne

Posts: 1,330

#88 • • Janne kipee ukkeli
Hihi, en sit päässy sisään kun ei tullu paperit mukaan. Kaverit vielä tulivat siihen, ja sanoivat että "toi äijähän on 27", mut ei auttanu... *eiei* Sinänsä hatunnoston arvoista suoraselkäisyyttä pokelta, että kunnioitti annettuja sääntöjä eikä uskonut melkein selvää ja melkein yhtä vanhaa asiakasta.
UnityF

Posts: 15,721

#89 • • UnityF joo just se

Astaroth:


Kauanko Premi on ollut pystyssä? Siis Premier Nights-nimellä?



pieni muutos jos ootte huomannu esim Alternative topikissa... Paikan nimi on nykyään pelkkä: Premi *hymy*

ps. kannattaa kattoo alternative topikkeja... premin alakerrassa taas tapahtuu paljon la iltaisin *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#90 • • Edited UnityF joo just se
...ja niille jotka ei ymmärrä kun osa täällä valittaa... Hmm.. mä olen osaksi premissä mukana kun järkkään siellä kinlin kanssa Alternativee Ja silti olen täällä "valittanu" tietyistä asioista jotta uudet omistajat ym korkeempi taho kiinittää siihin huomioo jotta he voivat parantaa pikkuhiljaa huonoja puolia ja korostaa niitä parhaimpia.
Jos on käyny huonoja juttuja niin mun mielestä siitä kannattaa ehottomasti kertoo jotta he voivat tulevaisuudessa välttää niitä ja niin kaikille tulee olemaan hauskaa. Mä olen vahvasti edelleen sitä mieltä että premi on ihana paikka ja olen viihtyny siellä xxxxxx määrän iltoja ja tulen viihtymään mutta jos jostain asiasta oon nähny huonoja puolia niin kyllä mä niistä kerron parantamisen toivossa +että uskon että risut on aina tervetulleita ruusujen lisäksi ihan omistajienkin mielestä.



edelleen hiljaa hyvä tulee ja risut ja ruusut vain tänne niin saadan paikasta ajan mittaan oikeen ihana ja viihtyisä jossa on mukava käydä viettämässä kaikkien iltaa. *hymy*



ps. Erityis kiitos premille kun he korjasivat alakerran mikserin niin nopeeta. Todella mallikasta toimintaa.*jiihaa*
Kinli

Posts: 782

#91 • • Kinli

UnityF:
ps. Erityis kiitos premille kun he korjasivat alakerran mikserin niin nopeeta. Todella mallikasta toimintaa.*jiihaa*



juu kyllä. tästä pitää kyllä antaa ruusuja.

odotin että seuraavana lauantaina olisi joku halpis 2 kanavainen shaissemikseri pioneerin tilalla niin kuin kävi edellisen mikserin hajottua. mutta ei, mikseri korjattiin parissa päivässä. *hymy*
Avatar
#92 • • tommyboy23 Guest
Varmasti jokainen tuntee että häntä itseään kohtaan on tehty joskus väärin jossakin paikassa. Mutta se ei silti välttämättä tarkoita että asiasta voisi syyttää kaikkia muita paikallaolleita ihmisiä.

Tämä kärjistetty lause varmasti sai jo monet painamaan tuota vastaa nappulaa joten tarkennetaanpas pikkasen.

Itsekin ravintola-alalla työskennelleenä voin sanoa että joskus on yksinkertaisesti mahdotonta päästä minkäänlaiseen yhteisymmärrykseen baarissa iltaa viettävän pari hassua ottaneen bilettäjän kanssa. Oli sitten kyseessä juomatilaus tai hävinnyt narikkalappu.

Enkä nyt väitä etteikö baarihenkilökunta olisi joskus jotain virheitä tehnyt, tottakai he ovat. Ovathan hekin vain ihmisiä. Ihmisiä jotka ovat kaikenlisäksi siinä tilanteessa, joiden pitäisi miellyttää kaikkia ympärillä olevia muita ihmisiä. Muita ihmisiä jotka suurimmalta osin ovat jotakin nauttineet, ja ehkä hieman tunteet pinnassa.

Itse satuin paikalle tilanteeseen josta oli aikaisemmin puhe, joku ilmoitti vahtimestareille että ryhmä ihmisiä saattaisi poltella jotain muutakin kuin tupakkaa. Asia vaan kun menee niin että vahtimestarit tutkivat paikat läpi, taskut, ympäristön lattian, sohvan, yms, eivätkä löytäneet mitään niin ei asialle paljoa voi tehdä ilman että taas kerran tästä ryhmästä saa lauman tyytymättömiä asiakkaita "heitettyään heidät syyttä pihalle". Ja varmasti kommentti siitä että ryhmä oli liian iso ettei tulisi liikaa häiriötä, tuskin pitää paikkaansa. Premissä kun nyt sattuu olemaan harvinaisen kokeneet vahtimestarit.

Muutenkaan en henkilökohtaisesti ole kertaakaan tuntenut olevani väärillä perusteilla ns. heitetty pihalle tms. Ymmärrän jos olen käytökselläni ansainnut sanomista tai vastaavaa mutta on eri asia ruveta valittamaan niistä muille yhä uudelleen ja uudelleen. Mutta kuten voi arvata, tässäkin asiassa on niin paljon erilaisia ihmisiä, jotkut ottavat elämäntehtäväkseen kuuluttaa kaikille että lensi ravintolasta ulos ja toiset miettivät että "tulikohan tehtyä jotain sellaista että ehkä saatoin ansaitakin tämän kohtelun".

Joka tapauksessa itse en voi antaa kuin ruusuja Premissä tällähetkellä työskenteleville vahtimestareille sekä muulle henkilökunnalle, risut saatte jakaa täällä foorumin kesken.

Yrittäkää ymmärtää...
Avatar
#93 • • Edited Dorka Guest
...paikka on edelleen todella kolkko pienistä muutoksista huolimatta, mut aivan sama. niinhän täällä stadissa kaikki paikat o jotka ei oo sedun omistuksissa (lue - remontoidut). pokeista en enää välitä, kun kerran nimilista vääntämisen jälkeen monet muistaa eikä ne kysele papereita - eikä myöskään tarvitse maksaa mitään sisälle, narikkaa lukuunottamatta oli nimi tai ei jos siellä on ne samat pokea jotka kerran joutu nöyrtymään jonkun pomon ojennuksessa. *nauru*

ihmiset paikasta tekee loppujenlopuksi viihtyisän ja kyllä vaikka olis mitä musaa alternativessa niin kyllä fiilis lähtee, kun rupeaa kävelemään ympäriinsä ja varsinkin alakertaan missä joka kerta aina joku känninen teini tulee jotain vääntää tai sitten pullot lentelee ja lasit pyörii lattioilla minkä kerkee. vielä yhdistettynä niin huonokuntoisiin tp:n, että oksat pois... muistorikkain kerta oli se kun olin tulossa sisälle niin tyttöä talutettiin ulos ja oksens puoliks ittensä päälle siinä heti sisäänkäynnin luona... aaah - voi tätä nuoruuden juhlaa. mut en valita, alakerrassa on musiikki pop ja itseasiassa on rentouttavaa välillä nähdä muiden känniääliösekoiluja.
UnityF

Posts: 15,721

#94 • • UnityF joo just se

tommyboy23:
-klip-



MUT jos mä nään & haistan mitä se porukka teki ja mä olen kuitenkin la iltaisin alakerran toinen pääjärkkäreistä niin kyllä mä sen verran tahon että mua kuunellaan/ kunnioitetaan mitä mulla on sanottavana. He ahistelivat tyttöjä ja polttivat kannabistuotteita haukkuivat alakerran musiikkia ja isottelivat alakerran pojille ja haistattelivat.
Mä nään asian niin että koska olen alakerran bileet järkänny niin poket voisi sen verran kunnioittaa mun sanomisia että heittävät kyseiset ihmiset pois ahistelemasta + polttamasta. kuitenkin olin itse täysin selvinpäin yhen tuoremehun olin juonnu. Turhasta en ole koskaan valittanu ketään en ole ikinä ennen pyytäny että heitetään ulos koska katon asiaa aika pitkään enne kuin tuhahdan. nytkin olen seurannu saman ryhmän käyttäytymistä jo monta viikkoo ja viime viikolla paloi kiinni hermot kun he jäivät sinne alakertaan lesomaan ym ym.
Etä näin.

terveisin alternativen toinen pääjärkkäri. *piis*
rec

Posts: 2,923

#95 • • rec


Totta, poket eivät ole ravintolan omia, vaan heidät palkataan muualta.



Tää oli mun mielestä hauska lause... eikös ihmiset, jotka pyrkivät töihin palkata JOSTAIN töihin, kun taas se että palkattava henkilö olisi jossain varastossa odottamassa palkaamistaan! *justjoo*

Mut siis tää nyt tuli mieleen vaan... hassu lauseke vain, Astaroth... Mulla oli kyl jokin syvempikin pointti, mut se uppos kaivoon (eli en muista mikä!). *nauru*

*piis*
Avatar
#96 • • Dorka Guest
...suoraan sanottuna mä en ymmärrä mitä täällä ihmiset kitisee, poket tekee kirjaimellisesti niiden työtään antamatta kenellekkään etuoikeutta. minusta tämä on hieno asia, muo enemmän vituttaa viidakonlaki mikä monissa muissa paikoissa pätee et tunnet poken jotenkin niin kaikki menee jonon ohi jne. nyt jokainen oli se vaikka presidentti näyttää paperinsta ja jonottaa kiltisti.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#97 • • Jusuplussa UG-///

UnityF:
He ahistelivat tyttöjä ja polttivat kannabistuotteita haukkuivat alakerran musiikkia ja isottelivat alakerran pojille ja haistattelivat.



Oli kyllä röyhkeitä tyyppejä! Ite käväsin vessassa nii nää gangstat oli vallannu meijän porukan sohvan. Pari osas sentään lähtee siitä ilman sanomistaki.

ps. ja kyllä mäki sen hirveen käyhän näin..mut kai se sit oli tupakansavua vaa ;-))
Avatar
#98 • • tommyboy23 Guest

UnityF:
---


MUT jos mä nään & haistan mitä se porukka teki ja mä olen kuitenkin la iltaisin alakerran toinen pääjärkkäreistä niin kyllä mä sen verran tahon että mua kuunellaan/ kunnioitetaan mitä mulla on sanottavana. He ahistelivat tyttöjä ja polttivat kannabistuotteita haukkuivat alakerran musiikkia ja isottelivat alakerran pojille ja haistattelivat.
Mä nään asian niin että koska olen alakerran bileet järkänny niin poket voisi sen verran kunnioittaa mun sanomisia että heittävät kyseiset ihmiset pois ahistelemasta + polttamasta. kuitenkin olin itse täysin selvinpäin yhen tuoremehun olin juonnu. Turhasta en ole koskaan valittanu ketään en ole ikinä ennen pyytäny että heitetään ulos koska katon asiaa aika pitkään enne kuin tuhahdan. nytkin olen seurannu saman ryhmän käyttäytymistä jo monta viikkoo ja viime viikolla paloi kiinni hermot kun he jäivät sinne alakertaan lesomaan ym ym.
Etä näin.

terveisin alternativen toinen pääjärkkäri. *piis*



En halua nyt kyseenalaistaa sinun tai kenenkään muun pääjärkkärin auktoriteettia mutta käydäänpä läpi tämä vielä kerran.

Odotat, tai siis tahdot, että vahtimestarit heittävät porukan ulos vain ja ainoastaan sen takia että sinusta tuntuu siltä. Näin ainakin yksinkertaistettuna. Kun vahtimestarit kerran tutkivat tämän porukan eikä heiltä mitään löytynyt niin onhan se aika paha lähteä kantamaan heitä ulos siitä syystä.

Tottakai voisivathan vahtimestarit ns. sokeasti luottaa järkkäreihin ja kantaa porukan ulos. Tästä se varsinainen taistelu vasta alkaisikin kun ulosheitetyt olisivat sitä mieltä että heidät kannettiin ulos ilman mitään syytä ja päättäisivät jäädä ilmaisemaan mieltään ravintolan eteen ulkopuolelle. Ja tottakai jos haluaa vielä miettiä näitä mitä-jos-skenaarioita niin olisivat poliisit hakeneet tämän porukan ravintolan ulkopuolelta pois ja vieneet säilöön, jolloin ryhmä olisi ollut seuraavana viikonloppuna uudelleen uhkailemassa vahtimestareita ja heittelemässä pulloja jonoon yms... Tai sitten he olisivat lähteneet kiltisti kotiin pyytämään isältään selkäsaunaa.

Mutta eihän kysymys ole nyt ainoastaan tästä yhdestä asiasta. Yhden ravintolaillan aikana ehtii tapahtua niin paljon kaikkea mitä ei edes voi kuvitella ennen kuin on itse kyseisessä tilanteessa. Ja edelleen itse olen ollut erittäin tyytyväinen Premissä tällä hetkellä oleviin vahtimestareihin, yksiä parhaista...

Mutta tosiaan ne ruusut meni jo, vaikkakin risuja olisi vielä jäljellä, kiinnostaako? *vink*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#99 • • Jusuplussa UG-///

tommyboy23:
Tottakai voisivathan vahtimestarit ns. sokeasti luottaa järkkäreihin ja kantaa porukan ulos. Tästä se varsinainen taistelu vasta alkaisikin kun ulosheitetyt olisivat sitä mieltä että heidät kannettiin ulos ilman mitään syytä ja päättäisivät jäädä ilmaisemaan mieltään ravintolan eteen ulkopuolelle.



Eiköhän se porukka olis ollu sitä mieltä etteivät he tehneet mitään väärää, vaikka olis löytyny kilo koksuu, kolme 9mm:stä ja pari raiskausyritystä kaupanpäälle *hymy*
Avatar
#100 • • astaroth Guest

Astaroth:
Totta, poket eivät ole ravintolan omia, vaan heidät palkataan muualta.
---
Charly RePanic:
Tää oli mun mielestä hauska lause... eikös ihmiset, jotka pyrkivät töihin palkata JOSTAIN töihin, kun taas se että palkattava henkilö olisi jossain varastossa odottamassa palkaamistaan! *justjoo*


No niin no, mun äidinkieli on mitä on. :)