Premier Nights

105 posts, 6 pages, 28,299 views

UnityF

Posts: 15,721

#41 • • UnityF joo just se

Howdy:
Premi on bykynen luola ja sellasena se tulee aina pysymään ..



hyvähän sun on noin sanoo kun et ole nähny miten paljon siellä on uusien omistajien tulon jälkeen siivottu ja tehty paljon parannuksia... Premi on kylläkin täydessä nousussa ylöspäin.. remonttia tehdään pikkuhiljaa kokoajan ja alaikäisiä ei enää kyllä eilen näkyny kun ovella oli tiukka poke. muutenkin poket on ollu nytten suomalaisia ja henkillökunta myöskin.

mie kyllä tuen premin toimintaa koska selkeesti uudet omistajat on panostamassa tähän paikkaan joka on kylläkin toimiva ja perusremontin jälkeen niin siitä tulee aika magee paikka... *joo*

ei roomaakaan päivässä rakenettu... vähän malttia.. joka viikko jotain pientä uutta siellä on kuitenkin uskoakseni fiksailtu ja tullaan fiksaamaan.. *hymy*
Avatar
#42 • • astaroth Guest

sapeli:
Mun ymmärtääkseni poket ei ole suoraan premin alaisuudessa vaan ne on jotain muuta kautta järjestetty paikalle, ja päättää itse näistä narikkamenettelyistä jne. Asiasta on puhuttu ja potentiaalisesti siihen tulee myös korjausta... Taas.


Totta, poket eivät ole ravintolan omia, vaan heidät palkataan muualta. Mutta silti minun mielestäni he eivät päätä narikkakustannuksista eivätkä muista oheisverotuksista, vaan sen päättää edelleen ravintola. Poket saavat sitten osuuden narikkatuloista tuntipalkkansa ohella.
Muuten totta, mutta ennemmin sitten vaikka vaihtaisivat sisäänpääsytaksan ja narikkalainauksen päittäin, eli ineen 3e ja takin lainaus 2e. Kuulostaisi minun korvaani vähän fiksummalta sumplimiselta.

Sapelli:
(Silti on se sen arvoista kun ajattelee kuinka hyviä bileitä premistä löytyy ja kuinka halvalla *joo*)


Tämä on totta. Mutta Alternativen järjestäjäthän eivät hyödykään rahallisesti millään tavalla bileiden järjestämisestä, eli he käytännössä vain lainaavat alakertaa ja tuovat DJ:t paikalle, mistä tietenkin kiitokset. :) On vain aika harmillista, että täysin Alternativen porukasta riippumattomien syiden takia illasta ei saa kaikkea mahdollista irti, koska ”The Great Emäklubi” hoitaa omat asiansa niin surkeasti. Jos maksamani pennoset menisivät järjestäjien kassaan, niin silloin en valittaisi.
Avatar
#43 • • astaroth Guest

UnityF:
ei roomaakaan päivässä rakenettu... vähän malttia.. joka viikko jotain pientä uutta siellä on kuitenkin uskoakseni fiksailtu ja tullaan fiksaamaan.. *hymy*


Hienoa kuulla. Toivottavasti poket vain jaksavat pitää tiukan linjansa myös vastaavaisuudessakin.
Pidetään peukkuja! :)
anthocyan

Posts: 1,511

#44 • • anthocyan Kohti valoa...
Mä viihdyin kyl eilen Premin Alluis. Meininki oli erilainen kuin ennen Premis ja oli tosi ihanaa! Uskon siihen, et paikka on menos parempaan suuntaan *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Kid

Posts: 36

#45 • • Kid

Fyraett:
Tilasin alakerrast virtasen missä oli vodkan sekaa lantrattu varmaa 75% vettä, ellei se sit ollu pelkästään vettä koska alkoholi siin ei maistunu *ding* *eiei*


toi ei voi pitää paikkaansa..
Fyrisch

Posts: 4,525

#46 • • Fyrisch

Kid:
---
Fyraett:
Tilasin alakerrast virtasen missä oli vodkan sekaa lantrattu varmaa 75% vettä, ellei se sit ollu pelkästään vettä koska alkoholi siin ei maistunu *ding* *eiei*

---

toi ei voi pitää paikkaansa..



oli miten oli mut alkoholii siin ei kyl ollu :P
pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#47 • • pieni valkoinen puhveli vanha pappa
Fyraett:
Tilasin alakerrast virtasen missä oli vodkan sekaa lantrattu varmaa 75% vettä, ellei se sit ollu pelkästään vettä koska alkoholi siin ei maistunu *ding* *eiei


Itse kokeneena baarimikkona voin sanoa sen verran että, premin viinat on kyl täysin 100% viinoja eikä mitään lantrattuja litkuja. Sul on käyny niin et baarimikolla on ollut jäät lopussa mikä saa aikaan sen, kun juomaan pistää näitä jäitä jotka ovat olleet jääastian pohjalla n. 40min-1h niin se maistumaan paukun pelkältä plandikselta ja vedeltä

*piis*

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo

Kid

Posts: 36

#48 • • Kid
just nii.
UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se
ihanasti on paikkoja muuten remontoitu... Iso kiitos *kiitoskiitos* *hymy*
Mä oon jopa tykästyny koko premiin nytten.. *jiihaa*

alakerran posse kiittelee *kiitoskiitos* *hymy*
ja *vink**vink* mainos.. kaikki "alluihin" bilettämään... *hymy*


niin ja ps. paljon puhutuista vessoista miesten vessat on rempattu (en menny itte kurkkimaan kylläkään *hihu*)
Avatar
#50 • • fanatic Guest

UnityF:
ihanasti on paikkoja muuten remontoitu... Iso kiitos *kiitoskiitos* *hymy*
Mä oon jopa tykästyny koko premiin nytten.. *jiihaa*

alakerran posse kiittelee *kiitoskiitos* *hymy*
ja *vink**vink* mainos.. kaikki ”alluihin” bilettämään... *hymy*


niin ja ps. paljon puhutuista vessoista miesten vessat on rempattu (en menny itte kurkkimaan kylläkään *hihu*)




onko niissä jo ovetkin?

pitää kyllä vaikka ens vkl mennä tarkastelemaan premiä ja vaikka käydä vessassa niin annan infoa, että mitä on aikaan saatu*iloinen*
misi

Posts: 120

#51 • • misi
Remontti on jatkunut edelleen ja baarejakin on jo uusittu.. Hyvältä alkaa näyttämään.. *nauru*
kESO

Posts: 35

#52 • • kESO pikkuprinssi
Premi pitäis räjäyttää ja rakentaa uudestaa sit vois ehkä harkita siellä käymistä. Toisaalta osa premissä käyvistä on juuri noita spedejä jotka varastaa muiden tavaroita, hajoittaa paikkoja ja tappelee. ei hyvä.,.

--
The harder you try, the dumber you look...

-P

Posts: 4,972

#53 • • -P

kESO:
Premi pitäis räjäyttää ja rakentaa uudestaa sit vois ehkä harkita siellä käymistä. Toisaalta osa premissä käyvistä on juuri noita spedejä jotka varastaa muiden tavaroita, hajoittaa paikkoja ja tappelee. ei hyvä.,.



Olipas kypsä/fiksu kommentti. pisteet kotiin asiallisuudella ainakin. juurihan on sanottu, että omistaja on vaihtunut, samoin koko henkilökunta, joten uskon, että se kävijäkuntakin muuttuu sen myötä. Ei enää sitä perusteinialaikä -meininkiä

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Fyrisch

Posts: 4,525

#54 • • Fyrisch
Kuulin huhui et premin ikäraja on nostettu k20 ? pitääkö paikkansa
Ozie

Posts: 1,389

#55 • • Ozie

Fyraett:
Kuulin huhui et premin ikäraja on nostettu k20 ? pitääkö paikkansa



Jossain vaihees sinne tais olla ikäraja 24 *vink*
Ovessa oli ruutupaperille kirjotettu lappu jos luki "K24"
Fyrisch

Posts: 4,525

#56 • • Fyrisch

Ozie:
---
Fyraett:
Kuulin huhui et premin ikäraja on nostettu k20 ? pitääkö paikkansa

---


Jossain vaihees sinne tais olla ikäraja 24 *vink*
Ovessa oli ruutupaperille kirjotettu lappu jos luki "K24"



Joo muistan *hih* mut se tais olla pissispelätin, mut nyt tää uus premi, uudet tarkat portsarit ja kaikkee..niin joku sano ettei alle 20 vuotiaat pääse. En sit tiedä, mulle ihan sama :)
UnityF

Posts: 15,721

#57 • • Edited UnityF joo just se
Minäkin kaipaan hieman vastuksia.

kaveri osti yläkerrasta olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e *hmph**igor*
Miten mahdollista tämmöinen?


Hinnan nousu 5e sisään väliaikanen vai pysyvä muutos?
laukun kun jättää _viellä_ lisämaksua?
käsittääkseni joltain on otettu viell lisämaksua kun he ovat jättäneen laukun.

Kun 2 ihmisen takit hävii ja luvataan korvaa ja sitten ei korvatakkaan niin miten sitten pitää toimii ne oli narikassa ja narikka äijä antoi ne väärille henkilöille ja 2 ihmistä joutu lähtee ilman takkia ilman korvausta.


Kun tulen ilmaisemaan pokeille että näin / haistoin kun muutama henkilö yläkerrasta on jo parin viikon ajan tehny sitä että he tulee alakertaan polttamaan kannabistuotteita ja samalla ahistelee alakerran porukkaa niin miksi poke ei usko mua vaan sanoo että "niitä on niin monta voi syntyy rähinää" tässäkö on se asiakasystävällisyys jota pyritään luomaan?
ei oo kiva kun tytöt joutuu ahistuneeksi ja koko alakerta haisee pilvelle sen takia että poket ei tee asialle mitään vaikka henkilökohtaisesti kävin pyytää.

moni asia on menny paljon parempaan suuntaan ja uskon että menee mutta osa asioista jotka on ehkä pieniä ja silti niin isoja niin kaipaisin vastauksia näihinkin.

Vastauksia odotellen.
~Maria the peikko~
Kinli

Posts: 782

#58 • • Kinli

UnityF:
Minäkin kaipaan hieman vastuksia.


Samoin..

kaveri osti yläkerrasta olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e *hmph**igor*
Miten mahdollista tämmöinen?


Tämä on vain arvaus, mutta ainakin eilen toi
bisse (siis lapin kultaa pullossa) oli yläkerrassa lämmintä ja kuohuvaa..

Hinnan nousu 5e sisään väliaikanen vai pysyvä muutos?



luultavasti pysyvä muutos.
mutta.
Alternativen asiakkaille on luvassa helpotusta
tämän asian suhteen, joten ei hätää.


Kun tulen ilmaisemaan pokeille että näin / haistoin kun muutama henkilö yläkerrasta on jo parin viikon ajan tehny sitä että he tulee alakertaan polttamaan kannabistuotteita ja samalla ahistelee alakerran porukkaa niin miksi poke ei usko mua vaan sanoo että "niitä on niin monta voi syntyy rähinää" tässäkö on se asiakasystävällisyys jota pyritään luomaan?
ei oo kiva kun tytöt joutuu ahistuneeksi ja koko alakerta haisee pilvelle sen takia että poket ei tee asialle mitään vaikka henkilökohtaisesti kävin pyytää.



Juu, ennen vanhaan riitti kun repi pokea hihasta
ja osoitti niin häiriköijä lensi perseniskaotteella ulos.
Tosin sillon poket tiesi kuka olen mutta nyt on hyvä
jos edes pääsee sisään joutumatta joka kerta
selittämään että järjestää alakerran bileitä..
UnityF

Posts: 15,721

#59 • • UnityF joo just se

Kinli:
Juu, ennen vanhaan riitti kun repi pokea hihasta
ja osoitti niin häiriköijä lensi perseniskaotteella ulos.
Tosin sillon poket tiesi kuka olen mutta nyt on hyvä
jos edes pääsee sisään joutumatta joka kerta
selittämään että järjestää alakerran bileitä..



no niiiiimpä.. *igor*

Ei sen kummempaa mutta monia mun kavereita klubbarista ym ei enää kiinosta tulla premiin vaikka on uudet omistajat jne koska poket on niin hiton törkeitä ollu heille. Heitä ei kiinosta kuulla alentavia lauseita tai kun he maksaa että he saavat vaihtorahat 5sentin kolikkoina takaisin. Tai kun poket hävittää ihmisten takkeja ja sanovat tulkaa ens viikolla ja ens viikolla ja ens viikolla jne jne ja silti mitään ei tapahdu. Jos haluu että asiat menee parempaan suuntaan sitten pitää alkaa miettii 2 kertaan vakavissaan portsareiden vaihtoo koska ne nyt syö ihan liikaa asiakkaita pois.
Musiikista hev tykkäävät ja fiiliksestä mikä alakerran bileissä on mut poket silti karkoittaa ne pois *uuh*

Muuten alkaa näyttää jo ihan hyvälle.. yläkerta on saatu paljon parempaan kuntoon mitä oisin ees ikinä kuvitellu. Pisteet siitä kotiin kylläkin. Vessat ei haise enää kuolemalle ja yleis-sisteys on ollu paljon paremalla tasolla kuin ennen. Tiedän että alakerran remontti vähän viivästyy yläkerran lattiaremontin takia mut toivon että alakertaan tehdään kanssa remontti.. *hymy*
Avatar
#60 • • Cera Guest

Kinli:
Tämä on vain arvaus, mutta ainakin eilen toi
bisse (siis lapin kultaa pullossa) oli yläkerrassa lämmintä ja kuohuvaa..




Ihan herkullisen kylmää bisseä sieltä ylhäältä kyl sai. ^___^
tais se kyl vähän kuohua..