Premier Nights

105 posts, 6 pages, 28,288 views

styrOx

Posts: 485

#61 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
joooh viime vloppuna oli samanlainen tilanne ku frendin muijalt hävis laukku....poke vaan totee et VUOROPÄÄLIKKÖ oli nähny pikkuprinsessan pyörivän alakerrassa ja hävitti laukun vaik ei silleen menny...noh ku rupesin kyselee ystävällisesti kyseisen vuoropäälikön nimee nu mut heitettiin pihalle melkein kannettiin et silleen...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

:D

Posts: 3,707

#62 • • :D
Yleensä paskat asennevammat kyseista paikkaa ja henkilökuntaa kohtaan
ovat edesauttamassa sitä, ettei siellä viihdy ja kaikki pienetkin asiat otetaan
ison haarukan päähän ja ihmetellään, että on paska mesta.
En tietenkään väitä, etteikö tuolla mahdollisesti olisi tapahtunut paskoja juttuja,
missäs niitä ei tapahtuisi? Käsittääkseni paikassa on henkilökuntakin saanut
remonttia, joten ehkä ennestään tuttua meininkia ei enään olekaan. Itselläni
ei ole paikasta mitään muuta huonoa sanottavaa, kuin että mesta kaipaisi
pikaista pintaremonttia, nyt niin on tapahtunut. Ne muutamat kerrat kun olen
ks. mestassa ollut, tunnelma on ollut aina mainio ja olen itse hyvin viihtynyt.
Tila on ihan mukavan iso ja mahdollistaa ainakin kaksi erillista arenaa eri
musikeillaan.


2c
UnityF

Posts: 15,721

#63 • • UnityF joo just se

diffas:
Yleensä paskat asennevammat kyseista paikkaa ja henkilökuntaa kohtaan
ovat edesauttamassa sitä, ettei siellä viihdy ja kaikki pienetkin asiat otetaan
ison haarukan päähän ja ihmetellään, että on paska mesta.



itse henkilökohtaisesti oon viihtyny premissä tosi paljon on vain muutamia kysymyksiä johon nyt kaipaan vastausta kun tuntuu että en saa niitä muuten kun kirjoittamalla tänne. Premi on tosiaan parantunu paikkana yli 50% kun vertaa esim mitä se oli puol vuotta sitten mutta paljon on viellä tehtävää ja parempi mun mielestä että täällä ilmaisee hyviä ja huonoja puolia että hekin sitten tietävät mitä mieltä asiakas on että mitä viellä pitää hioo jne.. *hymy*

Vaikka tietyt asiat minua nyt siellä ärsyttää (eli pääasiallisesti poket ja niitten käytös) niin tulen viihtymään siellä jatkossakin erittäin paljon ja onhan mulla siellä klubikin fredin kanssa joka myös vähän alkaa kehittyy eteenpäin... Helpotusta bilettäjille on tosiaan tiedossa sisäänpääsyn kanssa ja jonottamisen kanssa jne jne..

Pienellä hionnalla niin premi kyllä nousee... hitaasti mutta varmasti *joo*
[zuho]

Posts: 238

#64 • • [zuho] Team Jorma
"Paras" muisto premistä: Bileet oli jo ohi ja odoteltiin siinä frendin kanssa että missähän tää kyseinen poke mahtaa olla... Odoteltiin siinä joku oliskohan 10 minuuttia, eikä pokea näy. Sitte mietittiin että mä varmaan voin käydä hakee mun repun siitä narikasta itekki, ku se nyt sattu olemaa vika tavara koko narikassa, eikä premissä ollu muita asiakkaita. No sitte menin hakemaan sitä reppua ja just ku pääsin siitä "tiskin" yli ni takaa huutaa tää kyseinen poke jotakuinkin "Mitä vittua sä siellä teet ?!?!" No mä pomppasin poijjes ja sanoin että "Päätin käydä hakee mun repun ku se on vika tavara koko narikassa". Sitte poke mietti tyhmänä vähänaikaa *ding*ja sano et "Sul on ny kahen kuukauden porttikielto !!!"*kivatsulle*. Sitte mä vähänaikaa mietin ja hymyilin*hymy*, ja se sano "Äläkä ääliö hymyile!!"*kivatsulle* Sit mä sanoin et "Hetkonen!!! Jos mä maksan narikkamaksun, ni eiks se meinaa sitä, että mä voin luottaa että mun tavarat on vartioituna kokoajan ? Eikä mun pitäis odotella noin viittätoista minuuttia henkilöä jonka pitäis olla siinä narikassa kokoajan ?"*täh*. No poke siihen et "Asia ei kuulu sulle!!! Ääliö !!!". Ja sitte mä sanoin että jos ihmisten tavaroita on vielä narikassa, ni lain mukaan sillon täytyy olla myös poke siellä, koska ihmiset maksaa säilytysmaksun jonka pitäisi taata, että tavarat säilyisi. Ja tietääkseni asiaan ei kuulu noin 15 minuutin odottelu jos asiakkaita ei ole kuin minä...". No siihen poke "Älä puutu tähän asiaan!!! Lähe menee urpo!!!". Sitten lähettiin kaverin kanssa poijjes ja olin aika hoopona että ei voi olla totta... *poks* En tiedä kyseisen järjestyksenvalvojan ÄO:sta mutta en usko että se sataa huimasti ylitti... Näin ansaitsin elämäni ensimmäisen porttikiellon *hih* Nykyään en ole nähnyt tätä kyseistä järjestyksenvalvojaa missään ovilla/narikoissa, joskaan en ihmettelisi vaikka en näkisikään tätä henkilöä missään ovilla enään... *hymy*

Toivottavasti Premin nykyinen/set omistaja/t ovat tehneet oikeat henkilölkunta valinnat tälläkertaa, jottei nykyiset työntekijät olisi yhtä harkitsemattomia ja röyhkeitä kuin edellisen omistajan "vuokraama" työntekijä oli...

Loppusanat: Pohjalta ei ole kuin yksi suunta... Ylös. Toivottavasti Premi tulee hyödyntämään tätä kyseistä kaavaa uudistaessaan paikkaa/mainetta.

--
-Juho

tiipero

Posts: 4

#65 • • tiipero

styrOx:
joooh viime vloppuna oli samanlainen tilanne ku frendin muijalt hävis laukku....poke vaan totee et VUOROPÄÄLIKKÖ oli nähny pikkuprinsessan pyörivän alakerrassa ja hävitti laukun vaik ei silleen menny...noh ku rupesin kyselee ystävällisesti kyseisen vuoropäälikön nimee nu mut heitettiin pihalle melkein kannettiin et silleen...




Jos mä en ihan kamalan väärin muista, niin joku taisi käydä kysymässä jonkun neidin laukkua multa yläkerran tiskiltä.. Poika kertoi kohteliaasti oman nimensä ja tytön nimen jolta laukku oli hukassa, ja kertoi tytön odottavan laukkuaan alakerrassa. Annoin laukun pojalle, ja noin viiden minuutin kuluttua kyseinen tyttö tuli kysymään laukkuaan. Kun sitten kerroin pojan hakeneen laukun, syntyi sota. Minä olin se joka oli ollut inhottava ja ilkeä, vaikka mielestäni tässä kohtaa toimin aivan kuin pitää. Tyttö kuitenkin rauhottui hetken tyynnyttelyn jälkeen ja palasi alas, jossa poika odotti häntä laukun kanssa. Toivottavasti tyttö ja laukku löysivät toisensa.. Sekavaa, mutta tiedän että tiskin takana oleva henkilökunta tekee parhaansa asiakkaiden tyytyväisyyden suhteen..*joo*

Toivottavasti käytte jatkossakin.. ;)
Avatar
#66 • • -tallero- Guest
Siis minulle ei oikein ole selvinnyt mistä ihmiset valittaa...minulla ja kavereillani on ollut aina hauskaa Premissä ja henkilökunta ei ole kertaakaan iltaani pilannut. Täällä ihmiset vaan valittavat ja eivät keskity olennaiseen eli BILETYKSEEN. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Paljon haleja ja ymmärrystä sille vaalealle baarimikolle, olet söpö.
styrOx

Posts: 485

#67 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!

tiipero:

Jos mä en ihan kamalan väärin muista, niin joku taisi käydä kysymässä jonkun neidin laukkua multa yläkerran tiskiltä.. Poika kertoi kohteliaasti oman nimensä ja tytön nimen jolta laukku oli hukassa, ja kertoi tytön odottavan laukkuaan alakerrassa. Annoin laukun pojalle, ja noin viiden minuutin kuluttua kyseinen tyttö tuli kysymään laukkuaan. Kun sitten kerroin pojan hakeneen laukun, syntyi sota. Minä olin se joka oli ollut inhottava ja ilkeä, vaikka mielestäni tässä kohtaa toimin aivan kuin pitää. Tyttö kuitenkin rauhottui hetken tyynnyttelyn jälkeen ja palasi alas, jossa poika odotti häntä laukun kanssa. Toivottavasti tyttö ja laukku löysivät toisensa.. Sekavaa, mutta tiedän että tiskin takana oleva henkilökunta tekee parhaansa asiakkaiden tyytyväisyyden suhteen..*joo*

Toivottavasti käytte jatkossakin.. ;)



olikos blondi ja kalju......jooo olivat kummatkin vähän turhan "hysteerisiä" kummatkin...ainahan ei voi kaikkia mielyttäää..jooo kävin jo viime vloppuna......vaikka kattelenkin täst lähtien meininkiä vähän tarkemmin......

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Avatar
#68 • • astaroth Guest

-tallero-:
Täällä ihmiset vaan valittavat ja eivät keskity olennaiseen eli BILETYKSEEN. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


Siitä huolimatta bilepaikalta ei tarvitse sietää paskaa suuhun survottuna (= aika olennainen osa, ennen kun itse voin keskittyä siihen itse biletykseen).
Ravintola on ensisijaisesti vastuussa asiakkaiden viihtyvyydestä, ei täällä kukaan turhasta valita. Vai olemmeko me asiakkaat nyt antaneet omalla käytöksellämme oikeuden työntekijöille käyttäytyä välinpitämättömästi meitä kohtaan?
Avatar
#69 • • -tallero- Guest
Siitä huolimatta bilepaikalta ei tarvitse sietää paskaa suuhun survottuna (= aika olennainen osa, ennen kun itse voin keskittyä siihen itse biletykseen).
Ravintola on ensisijaisesti vastuussa asiakkaiden viihtyvyydestä, ei täällä kukaan turhasta valita. Vai olemmeko me asiakkaat nyt antaneet omalla käytöksellämme oikeuden työntekijöille käyttäytyä välinpitämättömästi meitä kohtaan?
[/quote]


Niin minähän vain kerroin oman mielipiteeni paikasta ja sen viihtyvyydestä (kai jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen). Minulla ei ole ollut mitään valittamista paikan henkilökunnasta (ei myöskään pokeista). Minua on aina kohdeltu asiallisesti ja minulla on ollut hauskaa joka kerta kun olen Premissä käynyt (myös lauantaina 06.11.2004). En usko, että asiakkaat ovat käytöksellään välinpitämättömyyttä pyytäneet, mutta minä kun en näe asiaa ihan noin musta valkoisen kuin "jotkut" asioilla kun on yleensä kaksi puolta ja näin oletan myös asioiden tässä tapauksessa olevan... Sympatiani näin asiakkaana on kyllä molemminpuolinen, mutta mielestäni henkilökunta siellä paskaa saa eniten niellä..... Antaa bileiden jatkua.
Avatar
#70 • • astaroth Guest

-tallero-:
Sympatiani näin asiakkaana on kyllä molemminpuolinen, mutta mielestäni henkilökunta siellä paskaa saa eniten niellä.....


No sitä varten ovat esimerkiksi nämä poket, jotka huolehtivat siitä,
ettei kenenkään tarvitse niellä paskaa.
Avatar
#71 • • -tallero- Guest
No sitä varten ovat esimerkiksi nämä poket, jotka huolehtivat siitä,
ettei kenenkään tarvitse niellä paskaa.
[/quote]



No ainakaan minä ja kukaan kavereistani ei ole paskaa joutunut nielemään... terv. Nyt asiakas ja varmasti tulevaisuudessakin.
Avatar
#72 • • Edited astaroth Guest

-tallero-:
No ainakaan minä ja kukaan kavereistani ei ole paskaa joutunut nielemään...


Se on hyvä. Mutta lähinnä viittasin tekstilläni tähän mainitsemaasi
"henkilökunta kärsii eniten p*skaa (muiden ohella)"- lauseeseen,
koska he ovat vastuussa niin asiakkaista, kuten myös henkilökunnasta.
Howdy

Posts: 7,955

#73 • • Howdy Oldie
Premi on oikein hyvä paikka jos sen valelee bensalla ja pistää palamaan mielellään napalmin saattelemana .. se on ollut surkea läävä ja sellaisena se tulee aina pysymään *hymy*

Ja palvelutaso alle arvostelun ..

--
Käpy vailla vertaa

ezzy

Posts: 8,060

#74 • • ezzy Droid-pappa

-tallero-:
Siis minulle ei oikein ole selvinnyt mistä ihmiset valittaa...minulla ja kavereillani on ollut aina hauskaa Premissä ja henkilökunta ei ole kertaakaan iltaani pilannut. Täällä ihmiset vaan valittavat ja eivät keskity olennaiseen eli BILETYKSEEN. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Paljon haleja ja ymmärrystä sille vaalealle baarimikolle, olet söpö.



Jälleen kerran tyypillinen "elän pää perseessä omalla planeetallani"-postaus...

_Kaikille_ sattuu jossakin bileputken vaiheessa jotain odottamatonta bileissä, joskus se on jonkin tavaran katoaminen tai vaikka jonkun kännisen vastenmielinen lähentelyyritys. Siinä vaiheessa portsarien ammattitaito tulee kuvioon. Jos he eivät välitä vittuakaan, tälläinen käytös saa hiljaisen hyväksynnän ja alamäki alkaa, kuten premille on käynyt. Paikalle tulee lisää huonosti käyttäytyvää jengiä, vetää halvat perseet ja alkaa häiritsemään viattomia bilettäjiä. Tällöin se olennainen, biletys, unohtuu ja mielen valtaa se paska, jota kukaan ei halua niellä.

Eli tästä ilmiöstä täällä valitetaan, tiedoksi sinullekin.

Itse olen 2 kertaa kohdannut tätä "paskaa" premissä, mutta se on ollut tarpeeksi vaikuttamaan päätökseeni käydä ko. mestassa, koska asiat saivat olla rempallaan omistajanvaihdokseen asti. Nyt vielä kun saataisiin nuo pokeasiat kondikseen, niin paikka voisi nousta uuteen kukoistukseen. Mesta itsessään kun on ihan ok jaon premissä ollut monet hyvät bileet.
Avatar
#75 • • Zirbu Guest
[
Jälleen kerran tyypillinen "elän pää perseessä omalla planeetallani"-postaus...

_Kaikille_ sattuu jossakin bileputken vaiheessa jotain odottamatonta bileissä, joskus se on jonkin tavaran katoaminen tai vaikka jonkun kännisen vastenmielinen lähentelyyritys. Siinä vaiheessa portsarien ammattitaito tulee kuvioon. Jos he eivät välitä vittuakaan, tälläinen käytös saa hiljaisen hyväksynnän ja alamäki alkaa, kuten premille on käynyt. Paikalle tulee lisää huonosti käyttäytyvää jengiä, vetää halvat perseet ja alkaa häiritsemään viattomia bilettäjiä. Tällöin se olennainen, biletys, unohtuu ja mielen valtaa se paska, jota kukaan ei halua niellä.

Eli tästä ilmiöstä täällä valitetaan, tiedoksi sinullekin.

Itse olen 2 kertaa kohdannut tätä "paskaa" premissä, mutta se on ollut tarpeeksi vaikuttamaan päätökseeni käydä ko. mestassa, koska asiat saivat olla rempallaan omistajanvaihdokseen asti. Nyt vielä kun saataisiin nuo pokeasiat kondikseen, niin paikka voisi nousta uuteen kukoistukseen. Mesta itsessään kun on ihan ok jaon premissä ollut monet hyvät bileet.
[/quote]


HEI HALOO!!

Ekaa kertaa oon tääll ja hirveetä valitusta!!?? Miten voitte väittää ,että ne poket on persiistä? Mulla ei oo muuta ,kuin
positiivisia kokemuksia heistä. Multa hävis narikkalappu viime Lauantaina ja ,kun heillä oli jonojen jälkeen aikaa, niin yhdessä etsittiin mun veska ja rotsi.KIITOS Pokeile siitä... Ja oisin mä ymmärtänyt ,jos ne ois ripittänyt muo silleen isällisesti, koska oma moganihan se oli...... mutta sain vain kauniin hymyn siltä kaljupäiseltä pokelta ja muistutuksen;
Ettei kannata hävitellä narikkalappuja ..mutten voi tulla vilu ulkona ,jos joku käy sun lapulla hakee/varastaa sun rotsin..

Mä oon saanut ainaskin Bilettää rauhassa (n:10krt käynyt) Ja eihän se henkilökunnan vika ole, jos Suomalaisten miesten tapa lähestyä naisia vain hirveessa huppelissa....ja ärsyttävästi.

Mutta halataan, kun tavataan!!!

T: Zirbu
Saara

Posts: 1,954

#76 • • Saara #2970

Zirbu


HEI HALOO!!
Multa hävis narikkalappu viime Lauantaina ja ,kun heillä oli jonojen jälkeen aikaa, niin yhdessä etsittiin mun veska ja rotsi.KIITOS Pokeile siitä..
(n:10krt käynyt)

T: Zirbu



Haloo sullekki.

Erään kerran (n.1,5 kk sitten) premin poke oli ottanu kavereilta narikkalapun ja antanu vahingossa kamat joillekki toisille. Premi ei oo vieläkään korvannu niitä kamoja takasin vaikka onkin luvannut ja luvannut.
Premi on edelleen kauhea paikka uudesta omistajasta ja remontista huolimatta.

Terveisin Saara (enemmän kuin 10 kertaa käynyt siellä)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Shaz

Posts: 324

#77 • • Shaz team Wittupäät
Mä en kans ymmärrä tätä törkeetä valituksien kasaa, mulla ja mun kavereilla on aina ollu kivaa premis eikä kellään meistä taida olla mitään valittamista. Henkilökunta on kivaa ja asiallista porukkaa ja ongelmat hoidetaan siellä heti ku niitä ilmenee. Ja ne baarimikotkin on ältsin sööttei, et jos ei oo muuta kateltavaa siel ni.. *vink*
Saara

Posts: 1,954

#78 • • Saara #2970

Howdy:
Premi on oikein hyvä paikka jos sen valelee bensalla ja pistää palamaan mielellään napalmin saattelemana .. se on ollut surkea läävä ja sellaisena se tulee aina pysymään *hymy*



WORD *piis*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ezzy

Posts: 8,060

#79 • • ezzy Droid-pappa

Zirbu:

HEI HALOO!!

Ekaa kertaa oon tääll ja hirveetä valitusta!!?? Miten voitte väittää ,että ne poket on persiistä? Mulla ei oo muuta ,kuin
positiivisia kokemuksia heistä. Multa hävis narikkalappu viime Lauantaina ja ,kun heillä oli jonojen jälkeen aikaa, niin yhdessä etsittiin mun veska ja rotsi.KIITOS Pokeile siitä... Ja oisin mä ymmärtänyt ,jos ne ois ripittänyt muo silleen isällisesti, koska oma moganihan se oli...... mutta sain vain kauniin hymyn siltä kaljupäiseltä pokelta ja muistutuksen;
Ettei kannata hävitellä narikkalappuja ..mutten voi tulla vilu ulkona ,jos joku käy sun lapulla hakee/varastaa sun rotsin..

Mä oon saanut ainaskin Bilettää rauhassa (n:10krt käynyt) Ja eihän se henkilökunnan vika ole, jos Suomalaisten miesten tapa lähestyä naisia vain hirveessa huppelissa....ja ärsyttävästi.



Edelleenkin sen pään saa ottaa pois sieltä pilvistä (en viitsi olla ilkeä) ja ajatella asioita. Kuten tytöt yllä jo totesivatkin, jos sulla on kivaa ei tarkoita, että muilla on kivaa. Tajuatko?

Itselläni ei ole paskoja kokemuksia premin pokeista, lähinnä (ex-)omistajan haluttomuudesta puuttua räikeisiin ylilyönteihin.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#80 • • Jusuplussa UG-///
On niitä parempiaki pokeja nähty. Välillä tulee ihan ihme mussutusta niiltä ja sit leikitään niin keisaria ja jumalaa että!

ps. miksiköhän ne poket on tytsyi kohtaa mukavempii? ;-)