105 posts, 6 pages, 29,458 views
diffas:
Yleensä paskat asennevammat kyseista paikkaa ja henkilökuntaa kohtaan
ovat edesauttamassa sitä, ettei siellä viihdy ja kaikki pienetkin asiat otetaan
ison haarukan päähän ja ihmetellään, että on paska mesta.
styrOx:
joooh viime vloppuna oli samanlainen tilanne ku frendin muijalt hävis laukku....poke vaan totee et VUOROPÄÄLIKKÖ oli nähny pikkuprinsessan pyörivän alakerrassa ja hävitti laukun vaik ei silleen menny...noh ku rupesin kyselee ystävällisesti kyseisen vuoropäälikön nimee nu mut heitettiin pihalle melkein kannettiin et silleen...
tiipero:
Jos mä en ihan kamalan väärin muista, niin joku taisi käydä kysymässä jonkun neidin laukkua multa yläkerran tiskiltä.. Poika kertoi kohteliaasti oman nimensä ja tytön nimen jolta laukku oli hukassa, ja kertoi tytön odottavan laukkuaan alakerrassa. Annoin laukun pojalle, ja noin viiden minuutin kuluttua kyseinen tyttö tuli kysymään laukkuaan. Kun sitten kerroin pojan hakeneen laukun, syntyi sota. Minä olin se joka oli ollut inhottava ja ilkeä, vaikka mielestäni tässä kohtaa toimin aivan kuin pitää. Tyttö kuitenkin rauhottui hetken tyynnyttelyn jälkeen ja palasi alas, jossa poika odotti häntä laukun kanssa. Toivottavasti tyttö ja laukku löysivät toisensa.. Sekavaa, mutta tiedän että tiskin takana oleva henkilökunta tekee parhaansa asiakkaiden tyytyväisyyden suhteen..
Toivottavasti käytte jatkossakin.. ;)
-tallero-:
Täällä ihmiset vaan valittavat ja eivät keskity olennaiseen eli BILETYKSEEN. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
-tallero-:
Sympatiani näin asiakkaana on kyllä molemminpuolinen, mutta mielestäni henkilökunta siellä paskaa saa eniten niellä.....
-tallero-:
No ainakaan minä ja kukaan kavereistani ei ole paskaa joutunut nielemään...
-tallero-:
Siis minulle ei oikein ole selvinnyt mistä ihmiset valittaa...minulla ja kavereillani on ollut aina hauskaa Premissä ja henkilökunta ei ole kertaakaan iltaani pilannut. Täällä ihmiset vaan valittavat ja eivät keskity olennaiseen eli BILETYKSEEN. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Paljon haleja ja ymmärrystä sille vaalealle baarimikolle, olet söpö.
Zirbu
HEI HALOO!!
Multa hävis narikkalappu viime Lauantaina ja ,kun heillä oli jonojen jälkeen aikaa, niin yhdessä etsittiin mun veska ja rotsi.KIITOS Pokeile siitä..
(n:10krt käynyt)
T: Zirbu
Zirbu:
HEI HALOO!!
Ekaa kertaa oon tääll ja hirveetä valitusta!!?? Miten voitte väittää ,että ne poket on persiistä? Mulla ei oo muuta ,kuin
positiivisia kokemuksia heistä. Multa hävis narikkalappu viime Lauantaina ja ,kun heillä oli jonojen jälkeen aikaa, niin yhdessä etsittiin mun veska ja rotsi.KIITOS Pokeile siitä... Ja oisin mä ymmärtänyt ,jos ne ois ripittänyt muo silleen isällisesti, koska oma moganihan se oli...... mutta sain vain kauniin hymyn siltä kaljupäiseltä pokelta ja muistutuksen;
Ettei kannata hävitellä narikkalappuja ..mutten voi tulla vilu ulkona ,jos joku käy sun lapulla hakee/varastaa sun rotsin..
Mä oon saanut ainaskin Bilettää rauhassa (n:10krt käynyt) Ja eihän se henkilökunnan vika ole, jos Suomalaisten miesten tapa lähestyä naisia vain hirveessa huppelissa....ja ärsyttävästi.