105 posts, 6 pages, 29,449 views
Käenpoika:
mult pöllittii rotsi sielt narikasta tossa noin kybä vuot sit... korvattii kyl...
Kinli:
---
UnityF:
kaveri osti yläkerrasta olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e
Miten mahdollista tämmöinen?
---
Tämä on vain arvaus, mutta ainakin eilen toi
bisse (siis lapin kultaa pullossa) oli yläkerrassa lämmintä ja kuohuvaa..
UnityF:
ps. Erityis kiitos premille kun he korjasivat alakerran mikserin niin nopeeta. Todella mallikasta toimintaa.
tommyboy23:
-klip-
Totta, poket eivät ole ravintolan omia, vaan heidät palkataan muualta.
UnityF:
He ahistelivat tyttöjä ja polttivat kannabistuotteita haukkuivat alakerran musiikkia ja isottelivat alakerran pojille ja haistattelivat.
UnityF:
---
MUT jos mä nään & haistan mitä se porukka teki ja mä olen kuitenkin la iltaisin alakerran toinen pääjärkkäreistä niin kyllä mä sen verran tahon että mua kuunellaan/ kunnioitetaan mitä mulla on sanottavana. He ahistelivat tyttöjä ja polttivat kannabistuotteita haukkuivat alakerran musiikkia ja isottelivat alakerran pojille ja haistattelivat.
Mä nään asian niin että koska olen alakerran bileet järkänny niin poket voisi sen verran kunnioittaa mun sanomisia että heittävät kyseiset ihmiset pois ahistelemasta + polttamasta. kuitenkin olin itse täysin selvinpäin yhen tuoremehun olin juonnu. Turhasta en ole koskaan valittanu ketään en ole ikinä ennen pyytäny että heitetään ulos koska katon asiaa aika pitkään enne kuin tuhahdan. nytkin olen seurannu saman ryhmän käyttäytymistä jo monta viikkoo ja viime viikolla paloi kiinni hermot kun he jäivät sinne alakertaan lesomaan ym ym.
Etä näin.
terveisin alternativen toinen pääjärkkäri.
tommyboy23:
Tottakai voisivathan vahtimestarit ns. sokeasti luottaa järkkäreihin ja kantaa porukan ulos. Tästä se varsinainen taistelu vasta alkaisikin kun ulosheitetyt olisivat sitä mieltä että heidät kannettiin ulos ilman mitään syytä ja päättäisivät jäädä ilmaisemaan mieltään ravintolan eteen ulkopuolelle.
Astaroth:
Totta, poket eivät ole ravintolan omia, vaan heidät palkataan muualta.
---
Charly RePanic:
Tää oli mun mielestä hauska lause... eikös ihmiset, jotka pyrkivät töihin palkata JOSTAIN töihin, kun taas se että palkattava henkilö olisi jossain varastossa odottamassa palkaamistaan!