Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 70,295 views

ezzy

Posts: 8,060

#381 • • ezzy Droid-pappa

Fyraett:
---
jugy:
kuvia olisi kiva nähdä myös
---


Jep, ja jollai tais olla videokamera eli jotai videopätkii kehiin kans kiits.



onko kuvia ja videoita pakko kitistä jo samana päivänä kun bileet ovat päättyneet?
Fyrisch

Posts: 4,525

#382 • • Fyrisch

ezzy:
onko kuvia ja videoita pakko kitistä jo samana päivänä kun bileet ovat päättyneet?



on! *nitkuil*
Timi-

Posts: 127

#383 • • Timi-
Ihan kivat bileet oli, paremmat itse asiassa mitä odotin. Väkee oli paljon, mutta silti Schulzin aikana mahtui lattialla olemaan hyvin ja tilaa oli ruhtinaallisesti. Toista oli sitten Arminin alottaessa, jolloin väkimäärä tuplaantui ja oli pakko päästä jotenkin pois lattialta kun ei voinut liikkua, saatikaan tanssia.

Schulzin setti oli kyllä aivan mainio niinkuin odotinkin ja illan parasta antia itselleni *aplodit* Arminin setti oli hyvää kiksua, mutta lattian tungoksen takia sitä ei päässyt fiilisteleen kunnolla :( Äänetkin tais nousta aikas kivasti kun Armin pääs pyöritteleen levyjä, siitä pienet miinukset.

Mutta hyvä että tuli lähdettyä, vaikka halluista saatujen kokemuksien jälkeen vähän epäilyttikin. Tuskin näitä herroja ihan heti uudestaan Suomessa nähdään/kuullaan. Toki ois kiva saada heidät uudestaan, sillä ilta oli onnistunut. *joo*
hemuz

Posts: 2,178

#384 • • hemuz kätevä emäntä

Cera:
*sydän*



Lyhyesti ja ytimekkäästi *sydän* *joo*
inde

Posts: 3

#385 • • inde
Elämäni ekat kunnon bileet ja mahtavaa ol! Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta. Etukäteen vaatetus jännitti kun ihan tavis releissä lähdin (oli mul sininen glow stick mukana), mutta eipä tuottanut ongelmaa. Ei varmasti jää viimeiseksi kerraksi, vaan tästä se alkaa! Paljon kivan näköisiä ihmisiä, loistava fiilis, loistavaa musaa...MAHTAVAA! Kiitos Armin! *enkeli* Vielä kun löytyisi bilehenkistä seuraa, niin ei tarvitsis yksin käydä... *vink*
1ncarnation

Posts: 542

#386 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

sts:
Kiitos sille joka soitit Tilt - the world doesn't know (ei voi muistaa kuka se oli)


Perry O'neill soitti sen.

Arminin setti olisi toiminut huomattavasti paremmin jos se olis järjestetty kaapelilla, gloriassa tai nosturissa..


Yaa..siinä tapauksessa ehkä ei ois saanu nähdä se livenä niin hyvin ku eilen.. Puhumattakaan nimmareista..Nyt ku se oli ylhällä sen näki oikein kunnolla ja melkein vierest...nosti fiilikset kattoon..

Nyt sitä palautetta..
Ensinnäkin mainitsin jo että loistava ratkaisu toi DJ yläkerta.
Perry O'neill soitti rauhallisen setin ja sen kaa pääsi puhumaankin ja nimmareita ottamaan*nauru*
Setti oli ihan ok..
Ku Schulz tuli niin silloin viimeistän tajusi miksi hän oli kovin nousija DJ Mag Top 100.Älytön pohja työ Arminin setille..Siis käsittämätöntä ku ne saletti suunitteli tommosen pohjustuksen,nimittäin ku Armin aloitti tykityksen mä oli aivaan taivaas. *enkeli* *enkeli* . Siis alku oli jotain aivan ihanaa ja käsittämätöntä ja ku rupesin miettimään et tätä viel 3h niin ei parempii bileit oikein oo olemassa.. Siis käsittämätöntä..aah.... *plur* *plur* *plur* *plur* *plur*

Ja onnex Armin älysi soittaa Yet Another Day ,Burned with Desire sijaan..parempi näin.. Ku Yet Another Day ei oikein enää soi missään *poks*.

Yksinkertaisesti parhaat bileet ikinä ja ku Armada soitti niin ei paikalla ollu mitään väliä..Kiitos yleisölle joka oli Scene pössistä joka tajus kuka on kysees ja arvosti sitä kans.. Toivotaan et Armin tykkääs.
Armada nimmarit hallus ilomielin sainkin lähteä..tulin himaan klo 5 (kävelin La Touriist - haagaan *hikoil* ) ja menin heti nukkumaan ..nyt vasta heräsin.. Niin paljon noin bileet söi mua.. En ikinä jorannu niin orkuis siel... Kiitos Kiitos Kiitos .. ja 25e on verrattavissa siihen et ostais Uuden Mersun 10,000e ..siis jos etukäteen olisin tienny et on näin IHUNAA *hali* niin maksaisin vaikka se 100e..

Kyl se Armin on mun #1 niinkuin on ennen ollukki.. Kiitos Colors..Tämä oli myös lahja mulle mun 7v odotukselle kuulla Arminia livenä..Ja nyt ku on rahaakin niin ei tarvinnu lähteä Hollantiin metsästää sitä.. Kiitos Kiitos Kiitos Kiitos Kiitos!
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *pihkassa* *pihkassa* *pihkassa* *pihkassa* *pihkassa*
*slurps* *slurps* *slurps* *slurps* *slurps* *hali* *hali* *hali* *hali*
noh..nyt sitten seuraavan kerran varmaan ulkomaille..Eihän näiden bileiden jälkeen maistuu mikään..ehkä Rank 1 ..ehkä *joo*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

ezzy

Posts: 8,060

#387 • • ezzy Droid-pappa

zombie*:
Arminin setti olisi toiminut huomattavasti paremmin jos se olis järjestetty kaapelilla, gloriassa tai nosturissa..



taitaa nosturi ja gloria olla aika paljon pienempiä tiloja kuin laturi, jos siellä on joku 1400 asiakaspaikkaa tms?
elisha

Posts: 247

#388 • • elisha Lauma
*sydän**sydän*IHANAT KEMUT!!!!!!!!!!!!!!!!!*sydän**sydän*armin on todellakin jumala!..ja schulz myös aivan mahtava...ja darren tate aamuissa nostatti fiiliksen myös kattoon....ei vaan voinu poistuu tanssilattialta vaik jalat ja selkä oli aiavn paskana*nauru*kiitos järjestäjille ja kaikille ihanille kemuttajille jotka oli mukana nostamassa tunnelman huippuunsa*sydän**hali*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#389 • • Jussi Soro choon!

1ncarnation:
---
sts:
Kiitos sille joka soitit Tilt - the world doesn't know (ei voi muistaa kuka se oli)

---

Perry O'neill soitti sen.



Muistaakseni jokainen dj soitti ton? Tais tulla ainakin kolme kertaa illan aikana?
DiscoStu

Posts: 85

#390 • • DiscoStu Team Jorma
Armin räjäytti pankin ainakin mun kohalla *plur**plur* todella loistava fiilis koko setin ajan *pihkassa*

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

UnityF

Posts: 15,721

#391 • • UnityF joo just se
Siis kun sanat ei riitä: *super* *sydän*
ILTA:
Alkuun loistavat synttäribileet teatterissa josta lähettiin tänne klo22.30 aikoihin..
Fiilis oli tosi hyvä ja hetken levähtelyn jälkeen niin katsastamaan paikat ja tsiiisus mitä taloo tuli alakerrassa! *kuolaa* +että siellä oli ihanan viileetä niin kävin useeseen otteeseen illan aikana viilentymässä.

Tanssilattia oli ihan täynnä niin sirryin katsastamaan yläkerran ja voila! siinä dj kopin viekussa tuli jorattuu miltei koko Arminin setti. Siis se hetki kun jätkä astu puikkoihin ja porukka alkoi huutaa niin mun korvat meni lukkoon. Kun katso sieltä ylhäältä alas ja näki sen yleisön ja valot niin ohhoh *pihkassa* Arminin setti oli ihana menevää sopivasti vokaaleja ja rankkuutta.. Se vei jalat mennessään. huh huh mikä FIILIS!!!

Pilkun aikaa menin moikkamaan denistä ovelle ja ohhoh kuinkas kävikään aloin jakaa mun flaikkuja mitä olin ajatellu aamuhin ym.. siinä sitten tuli seksiä huudeltuu ja vaikka mitä ja alkoholilla ei ollu osuutta asiaan *justjoo**nauru*

Paikkanakin oon laturiin tykästyny.. Varsinkin toi alakerta oli upee viileä lisä ja jotenkin mun mielestä paikka ei vaikuttanu niiiiiin ruuhkaiselta.. Tai sitten en kiinittäny huomioo vaan keskityin pitää super hauskaa ja näytti toimivan koska mitään miinusta ei irtoo näistä bileistä. päin vastoin koko ilta+aamubileet menee mun top3-listalle /kaikkien aikojan parhaat bileet.
10+/10 kaikki toimi täydellisesti.
*plur*

AAMUT:

Joo kyllä mä olin siellä ihan alusta asti mut olin "piiloutunu" tanssimaan dj kopin viekkuun ja en saanu pidettyy ees tupakkataukoo kun kerran tanssimaan lähin.. *nauru*
Musiikki oli jotain niin täydellistä heti alusta alkaen..*plur*
Porukkaa oli niin paljon et huh huh... moni kaverikin tuli sanoo ihan kun olis siirtyny ilta bileistä ilta bileisiin..*jiihaa*
Kunnari ja darude wow yllätyin..positiivisesti *joo* *jiihaa*
Darren Tate.. ohhoh..Siis käsittämättömän ihania kappaleita ja kaikki vaan natsasi. *plur*
Orkidea *kiitoskiitos* kaipaisin sulta biisilistaa oli sen verran helmi biisejä joukossa.. *kuolaa* ja Kiitos siitä yhestä kipaleesta.. Kyyneleet nousi silmiin ja olo oli mahtava.*hali*
Tääläkin FIILIS oli jotain käsittämätöntä.. *plur*
10+/10 kaikki toimi täydellisesti.



special kiitokset:

Onnea colors *hali* ja menestystä tulevaisuuden suhteen.. *hihu*

Ja kiitos kaikille jotka olitte julimassa mun synttäreitä vähän etukäteen näissä tapahtumissa. Teitte mun illasta täydellisen. Kaikki vaan loksahti paikoille ja fiilis olikin sen mukainen. Mua sattuu vieläkin poskiin kun oon hymyilly niin paljon *ding* ottee rakkaita tiiätte kyllä ketä kaikkia tarkoitan... *super**sydän*

Ja viellä viimeinen kiitos näille henkilöille jotka raapusti nimensä mun hienoon sankari korttiin taidan laminoida sen uudestaan niin ei katoo noi nimmarit koskaan. Armin van Buuren, Perry O´neill, Orkidea, Super8, Darren Tate ja Darude *kiitoskiitos*

tätä iltaa ei heti unoha.. lämmin muisto tästä jää. kiitos.
Werccu

Posts: 11

#392 • • Werccu
Aivan mahtavat bileet!*jiihaa* *sydän* Bilepaikka toimi yllättävänkin hyvin, vaikka porukkaa oli tosi paljon paikan päällä. Kieltämättä tunnelma tanssilattialla oli aivan uskomaton kun Armin astui sisään. Arminin setti oli täynnä tuttuja biisejä, mutta loppupuolella tuli vähän oudompaa settiä mistä en henkilökohtaisesti niin hirveästi pitänyt. Tampereen bussissa loistava tunnelma.*hymy* Kokonaisuudessa todella onnistunut ilta, tosin jalat oli ihan rikki kun on tullut jorattua monta tuntia illan aikana. Lisää täntasoisia bileitä!!!!! Ja kiitoksia bileitten järjestäjille.
Max Dee

Posts: 403

#393 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate
no huh olipas bileet. kannatti Oulusta asti noihin vääntäytyä. Porukkaa oli paljon ja tunnelma katossa. tila alkoi jo käymään vähän pieneksi. kuvia tuli räpsittyä ahkerasti niitä varmaan myöhemmin sitten tänne kun nyt ei jaksa kun on juuri kotia päässyt.

Kiitokset kaikille hienoista bileista :DD
Verano

Posts: 4,649

#394 • • Verano Merituuli
ekat pari tuntia vitutti et koko kemuihin tuli tultua, mut buuren veti kyllä pisteet kotiin vaik oma asenteeni aika pessimistinen oliki aluks. jätkä oli vaan niiiiin mukana ja nautti ilmiselvästi itse levyjen pyörittämisestä plus että oma jalka alko nousta mukavasti kun löyty sopiva paikka jumpata yläkerrasta.
Verano

Posts: 4,649

#395 • • Verano Merituuli
lahest

:D

ei mut tällee aamuoikeesti ja muutenki. onko pikkasen kivempaa kattoo jannua joka on aivan messissä ku jotain kivikasvoista tiskijukkaa?

vähän kyllä hämmennyin ku jengi tunkee nimmaria ja pusuja hakemaan. (niin joo ei multa kuitenkaan :O ) mutta sulonenhan se oli. symppis.
AnderS

Posts: 470

#396 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Tämän voi kiteyttää yhteen lauseeseen.
Mulla oli ihan vitun hauskaa!!!

Armin heitti sellaisen setin että
ei pystynyt poistua tanssilattialta
sekunniksikaan.

Kiitos Colors*sydän*
josh

Posts: 733

#397 • • josh
Älyttömän hyvät bileet ja loistosettiä kaikilta dj:ltä!!
Paikka repes kivasti Armin kun tipautti Communication part 3:n ;)
mehukatti

Posts: 335

#398 • • mehukatti dude
onks kellää tota arminin settii tallessa koneella? eikös sieltä ollu joku webcastikin, vai muistanko väärin.
Yoni

Posts: 440

#399 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Kai noita kuvia tulee vielä jossain vaiheessa lisää? *nyyh*

Siellä kuitenkin oli porukkaa aika lailla kameroiden kanssa!
UnityF

Posts: 15,721

#400 • • UnityF joo just se

Yoni:
Kai noita kuvia tulee vielä jossain vaiheessa lisää? *nyyh*

Siellä kuitenkin oli porukkaa aika lailla kameroiden kanssa!



Uskon että tulee kun porukka vaan vähän malttaisi.
Noi kuvat jotka on tähän mennessä julkaistu ne on kaikki ihan paskoja. Punasilmäisyyttäkään ei oo viititty poistaa ja muutenkin kuvien laatu ei mikään paras. Ei kukaan jaksa kattoo pidemmän päälle tollaisia kuvia. Mä odotan vaikka 2kk jotain kuvia jos tiiän että kuvaaja aikoo käsitellä niitä jotta niistä saa kaiken parhaan ilon irti.

Kuvaajat KÄSITELKÄÄ NE KUVAT ennen kuin laitatte niitä klubbariin. Kiitos.