Siis kun sanat ei riitä:
ILTA:
Alkuun loistavat synttäribileet teatterissa josta lähettiin tänne klo22.30 aikoihin..
Fiilis oli tosi hyvä ja hetken levähtelyn jälkeen niin katsastamaan paikat ja tsiiisus mitä taloo tuli alakerrassa!
+että siellä oli ihanan viileetä niin kävin useeseen otteeseen illan aikana viilentymässä.
Tanssilattia oli ihan täynnä niin sirryin katsastamaan yläkerran ja voila! siinä dj kopin viekussa tuli jorattuu miltei koko Arminin setti. Siis se hetki kun jätkä astu puikkoihin ja porukka alkoi huutaa niin mun korvat meni lukkoon. Kun katso sieltä ylhäältä alas ja näki sen yleisön ja valot niin ohhoh
Arminin setti oli ihana menevää sopivasti vokaaleja ja rankkuutta.. Se vei jalat mennessään. huh huh mikä FIILIS!!!
Pilkun aikaa menin moikkamaan denistä ovelle ja ohhoh kuinkas kävikään aloin jakaa mun flaikkuja mitä olin ajatellu aamuhin ym.. siinä sitten tuli seksiä huudeltuu ja vaikka mitä ja alkoholilla ei ollu osuutta asiaan
Paikkanakin oon laturiin tykästyny.. Varsinkin toi alakerta oli upee viileä lisä ja jotenkin mun mielestä paikka ei vaikuttanu niiiiiin ruuhkaiselta.. Tai sitten en kiinittäny huomioo vaan keskityin pitää super hauskaa ja näytti toimivan koska mitään miinusta ei irtoo näistä bileistä. päin vastoin koko ilta+aamubileet menee mun top3-listalle /kaikkien aikojan parhaat bileet.
10+/10 kaikki toimi täydellisesti.
AAMUT:
Joo kyllä mä olin siellä ihan alusta asti mut olin "piiloutunu" tanssimaan dj kopin viekkuun ja en saanu pidettyy ees tupakkataukoo kun kerran tanssimaan lähin..
Musiikki oli jotain niin täydellistä heti alusta alkaen..
Porukkaa oli niin paljon et huh huh... moni kaverikin tuli sanoo ihan kun olis siirtyny ilta bileistä ilta bileisiin..
Kunnari ja darude wow yllätyin..positiivisesti
Darren Tate.. ohhoh..Siis käsittämättömän ihania kappaleita ja kaikki vaan natsasi.
Orkidea *kiitoskiitos* kaipaisin sulta biisilistaa oli sen verran helmi biisejä joukossa..
ja Kiitos siitä yhestä kipaleesta.. Kyyneleet nousi silmiin ja olo oli mahtava.
Tääläkin FIILIS oli jotain käsittämätöntä..
10+/10 kaikki toimi täydellisesti.
special kiitokset:
Onnea colors
ja menestystä tulevaisuuden suhteen..
Ja kiitos kaikille jotka olitte julimassa mun synttäreitä vähän etukäteen näissä tapahtumissa. Teitte mun illasta täydellisen. Kaikki vaan loksahti paikoille ja fiilis olikin sen mukainen. Mua sattuu vieläkin poskiin kun oon hymyilly niin paljon
ottee rakkaita tiiätte kyllä ketä kaikkia tarkoitan...
Ja viellä viimeinen kiitos näille henkilöille jotka raapusti nimensä mun hienoon sankari korttiin taidan laminoida sen uudestaan niin ei katoo noi nimmarit koskaan. Armin van Buuren, Perry O´neill, Orkidea, Super8, Darren Tate ja Darude *kiitoskiitos*
tätä iltaa ei heti unoha.. lämmin muisto tästä jää. kiitos.