Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 70,259 views

Mark

Posts: 7,311

#161 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
no ainakin kaikki tietää nää pileet syystä tai toisesta *muhaha*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#162 • • [Nuclear] el aprendiz
Tietäiskö joku mist löytäis esimakua Schulzista/O'Neillistä?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

sts

Posts: 7,969

#163 • • sts Sama pyynti aitta!
YHYY YHYY MUL ON SAMANLAINEN PIKKUAUTO KU NAAPURIN ANSSILLA...

(sori en voinut vastustaa kiusausta)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#164 • • Aziz Combat Fighter

pHaze:
---
Ana:
Silti, mielestäni ei ole ´epäreilua´ tuoda suomeen samoja deejiitä kuin joku toinen promoottori. Kyllä niin saa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehdä. Se, onko se kusipäistä, on kiinni siitä tiesikö tai välittikö Colors että joku toinenkin on tuomassa niitä tänne.
---
Eikö tuo ole nimenomaan se juttu mitä minä olen yrittänyt epätoivoisesti varmaan kolmen sivun verran hokea? Kiitos kuitenkin kun puit sen noin selkeään muotoon.



Joo, mä luin varmaan rivien välistä hieman väärin. Pahoitteluni.

pHaze:
---
Tää hermostunut valitus ei ainakaan kuulosta siltä että oltais ihmiskunnan yhteistä hyvää edistämässä.
---
Minä olen kokoajan pyrkinyt käyttäytymään asiallisesti, ja antamaan Colorsille mahdollisuuden selittää oman kantansa tekemättä yhtäkään syytöstä, vaikka olen epäileväinen ollutkin. Ja mielestäni olen myöskin myöntänyt uskovani Alexin selitykseen, ja lähinnä yrittänyt puolustaa itseäni muiden ulkopuolisten lähinnä vittuillessa rivien väleistä. Onko kenties vielä jotain muuta mitä minulta edellytät ettei kirjoitukseni ole ´hermostunutta valitusta´ vai pistänkö tämän samantien henkilökohtaisuuksiesi piikkiin?



Oho. Älä nyt lue tota henkilökohtaisuuksina. Sun tekstistäsi vaan paisto hieman ennakkoasenne läpi, varsinkin kun muistan mitä sanoit aiheesta irkissä, ja aika paljon värikkäämmin. Älä turhaan hae riitaa sieltä, missä sitä ei ole :) En mä sano, että oot käyttäyny pöhkösti, jotenkin vaan toi vertaus ihmiskunnan yhteisellä hyvällä olemisesta (vaikka et varsinaisesti itse sanonut olevasi) oli pikkasen korni kun luki koko topikin läpi.

p.s. Alexin selvitys ilmestyi topikkiin vasta sen jälkeen, kun kirjoitin replyni. Sen jälkeen olisin replynnyt toisin.

Eiköhän tää juttu oo jo aika loppuun asti puitu.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#165 • • Jussi Soro choon!
Armin on mun jumala, pakko päästä kattoon :)

Mitä tulee tohon viiteen edelliseen sivuun, ni FFS, kasvakaa vähän. Huhupuheiden perusteella moni kirjoittaja dissaa ihan turhaan Colorsia. Sanottakoon nyt, ettei _kenellekään_ ole yksinoikeutta kenenkään DJ:n Suomeen tuomiseen, varsinkaan jos minkäänlaisia sopimuksia ei ole allekirjoitettu. Sitäpaitsi Armin vetäis kyl kuukauden välein about Maestron kokoisen tilan täyteen helposti.

Jepjep, mut täällä näkyy. \\o/
Eis

Posts: 24

#166 • • Eis
vine vine tööt tööt. Mitä jos kummiskin keskityttäis olennaiseen ja yritettäis vaan mahdollisimman paljon tuoda niitä superstaroja suomeen, vain niin voi skene kehittyä isommaksi mitä se nyt on...
Riku

Posts: 3,187

#167 • • Edited Riku The Little Prince

Ana:
Eiköhän tää juttu oo jo aika loppuun asti puitu.

Agreed. Irkkikäytökseni oli kieltämättä vähemmän asiallista, mutta siinä vaiheessa olin vakuuttunut ettei tuollaisia sattumia tapahdu. Mutta sen jälkeen minua on informoitu toisin ja minä ainakin olen tyytyväinen siihen ettei mitään paskamaisuuksia ilmeisesti ole tapahtunut. Harmillista on että toiset kemut kuitenkin kärsivät tämän takia, mutta itse olen jo toisessakin topicissa aikoja sitten ilmoittanut Schultzin olevan niitä tyyppejä jotka haluaisin Suomeen kuultavaksi, joten jos venue tosiaan on hesaria parempi, niin helvetin hieno juttu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Zazu

Posts: 136

#168 • • Zazu
What´s the fuss, eiks kiksuproge oo out anyway? *nauru* Tehkää pliis joku ees jotain uutta stadin skenen eteen prkl.


-Sasu.
Lauri

Posts: 1,051

#169 • • Lauri Devoted

Zazu:
What´s the fuss, eiks kiksuproge oo out anyway? *nauru* Tehkää pliis joku ees jotain uutta stadin skenen eteen prkl.


-Sasu.



Eiks toi nyt siltä näytä? :) Täysin asiaan kuulumattomat yrittävät rakentaa uuden pyhän promoottorisodan ;)

Ne jotka markkinoinnista tietävät jotain, ymmärtävät kyllä, kuinka paljon nämä
Colorsin vastustajat Ry:n henkilöt ovat tehneet mainosta colorsille. :)

// L

(P.S. Näkyvyyttä se on negatiivinenkin näkyvyys)
HS

Posts: 162

#170 • • HS

JussiS:
Armin on mun jumala, pakko päästä kattoon :)

Mitä tulee tohon viiteen edelliseen sivuun, ni FFS, kasvakaa vähän. Huhupuheiden perusteella moni kirjoittaja dissaa ihan turhaan Colorsia. Sanottakoon nyt, ettei _kenellekään_ ole yksinoikeutta kenenkään DJ:n Suomeen tuomiseen, varsinkaan jos minkäänlaisia sopimuksia ei ole allekirjoitettu. Sitäpaitsi Armin vetäis kyl kuukauden välein about Maestron kokoisen tilan täyteen helposti.

Jepjep, mut täällä näkyy. o/




Armin on enemmän kuin jumala....Sanoisinko et itse pyhyys....*joo*
Nitta

Posts: 5,021

#171 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Jee jee, lippu on *jiihaa*
Ja paikkana..... La Tour!
Dementation

Posts: 2,892

#172 • • Edited Dementation wednesday?
TÄNNE!!! *sydän* *plur*
*Jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

Ainiin, ja noihin juttuihin Colorsin pahuudesta on pakko sanoa kantansa,
kun hiljaa oleminen on niin tylsää.

Päätin alusta asti kun aloin tota juttua lukea läpi, että luen kokonaan
ja tuomitsen sitten, mutta kun loppuun asti päästiin, niin pakko
kyllä uskoa enemmän Colorsin järjestäjätahoon, sillä Alex
kertoo kovin avoimesti ja luotettavan kuuloisesti toiminnastaan.

Koska kuitenkin minua kiinnostaa väärinkäytökset suuresti, ja se etten
tue moisia, niin toivoisin vastaisuudessakin asioiden nousevan esiin,
vaikka se sitten onkin osan mielestä vaan paskan heittelyä.

Lupaan myös, että vaikka nyt uskon Colorsin toimineen täysin oikein
ja näiden huhujen olevan vain väärinkäsitystä tai jotain vastaavaa,
(En usko kaikkien näiden tahojen, jotka ovat aiheesta puhuneet, olevan
pahantahtoisia, joten heidän täytyy vain olla virheellisessä uskossa)
niin jos tämä toinen promoottori astuu esiin ja tuo kantansa näkyviin,
tai joku muu tuo tämän asian kunnolla totuuden valossa esiin, niin
harkitsen uudelleen kantani.

Vaadin kuitenkin todisteita.

Ps. Jos jonkun mielestä Colors kerran varastaa artisteja,
niin mitenhän se käytännössä tapahtuu?
Rahalla, aseella, suhteilla??? *ding*

Edit: Typoja etc.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jinx

Posts: 2,615

#173 • • Jinx Superfeminine
Eihän näitä bileitä voi missata kun kerran Arminia pääsee kuulemaan.... *plur*

--
Pyllykkä

Avatar
#174 • • Happy Meal Guest

Dementation:
Ps. Jos jonkun mielestä Colors kerran varastaa artisteja,
niin mitenhän se käytännössä tapahtuu?
Rahalla, aseella, suhteilla??? *ding*

Joo, mul kävi kans mieles. Ehkäpä mä pöllin nää Colors-posselta. Vien ne himaan ja järkkään kotibileet]*juonittel*
Neuvoisko joku niistä jolta varastettiin line-up kuinka tää varastaminen tapahtuu, pliis! *pahis*

keisha

Posts: 1,394

#175 • • Edited keisha bullet with butterfly wings

Happy Meal:
Joo, mul kävi kans mieles. Ehkäpä mä pöllin nää Colors-posselta. Vien ne himaan ja järkkään kotibileet]*juonittel*
Neuvoisko joku niistä jolta varastettiin line-up kuinka tää varastaminen tapahtuu, pliis! *pahis*


Sunki piti sit rekisteröityä tänne tän yhden viestin takia? Vai etkö uskalla vaan omalla nickillä nillittää? *justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dementation

Posts: 2,892

#176 • • Dementation wednesday?

keisha:
---
Happy Meal:
Joo, mul kävi kans mieles. Ehkäpä mä pöllin nää Colors-posselta. Vien ne himaan ja järkkään kotibileet]*juonittel*
Neuvoisko joku niistä jolta varastettiin line-up kuinka tää varastaminen tapahtuu, pliis! *pahis*

---

Sunki piti sit rekisteröityä tänne tän yhden viestin takia? Vai etkö uskalla vaan omalla nickillä nillittää? *justjoo*



Niin just, Happy Meal nikin takana on nössö! *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#177 • • *Mirri* Guest
Ömm..Enpä taaskaan tiedä mistä puhutaan ja kukaonmukatehnytväärinjollekin.. *ding* No mutta pointtihan oli se, että molen ainakin sellanen täälläkin jossain mainittu kiksuteini joka varmasti saapuu paikalle. *jiihaa* Lippu on jo taskussa...
pyhimys

Posts: 622

#178 • • pyhimys
Siis ymmärsinkö oikein, että lippuja on saatavissa vain Streetbeatissä yhtenä päivänä. Eli minun pitäisi matkustaa lippujen perässä Helsinkiin vailla varmuutta siitä, että saan tikettejä. Vaikka lipun saisinkin, niin matkoihin menisi jo aivan liikaa rahaa. Jos asia on näin, niin jää tämä reissu tekemättä omalta osaltani. Toinen vaihtoehtohan olisi olllut tulla kokemaan Pauli-sedän huikea setti, jossa olisi ennakkolipun saanut.
Damien

Posts: 2,882

#179 • • Damien [tr3ox]
Ymmärsit väärin, Street Beat oli Paulin keikalle myymässä ennakkoon ennakkolippuja. Näitä ennakkolippuja joilla pääsee myös ennakkoon bileisiin, eli 20-21 voi ennakkoon ja jälkikäteen tiedustella Street Beatistä. Eli on ja saat myös muina aikoina paitsi bileiden jälkeen...
Avatar
#180 • • Happy Meal Guest
Sunki piti sit rekisteröityä tänne tän yhden viestin takia? Vai etkö uskalla vaan omalla nickillä nillittää? *justjoo*
[/quote]




*joo**hih**joo*