Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 70,275 views

Riku

Posts: 3,187

#121 • • Riku The Little Prince
Ei sinänsä että nämä pienet sanaleikit eivät olisi viihdyttäviä, mutta tämä alkaa menemään jos sen verran off-topic ja henkilökohtaisuuksiin, että... Noh, kerta kiellon päälle. ;)

caitrin:
No kestä sitten se kritiikki kuin mies, jos edelleenkin luulet, että se sinuun kohdistui.

Mun pointtinani oli vaan osoittaa että sun kritiikkisi oli metsään mennyttä ja aiheetonta.

*hahjust* Ketä väitit typeräksi ja yksinkertaiseksi?

En ketään? Mistä sinä tuollaista keksit?

Se kuka haukkuu sen napa paukkuu, hahhahhaa! Siinä sinulle markan psykologiaa ja mainio anekdootti päälle! *vink*

Kiitti, tälläistä valaistumista mun päivä kaipasikin.

Niinhän tuo on, ja kunnioitankin paskanlapioijia syvästi, kun järjestävät meille tyhmille klubbaajille tällaisia kivoja tapahtumia.

Kuinka upeaa. Sitten varmasti ymmärrät miksi koko tämä keskustelu on ollut tarpeellinen ja hyödyllinen.

Tästäpä sitä juoruamista ei sitten aiheudukaan, kun kaikki salamyhkäisesti esittävät väitöksiään.

Tuskinpa, kerran Colorsilla on nyt ollut mahdollisuus vastata noihin juoruihin ja julkisesti korjata tilanne. Usko pois, se viidakkorumpu on niin tehokas että ilmankin julkista keskustelua tästä asian olisivat silti tienneet kaikki hyvin pian. Tälläiset jutut leviävät aina.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Vivo

Posts: 178

#122 • • Vivo
Melkein yhtä siistii taas ku case nukleuz vs. nukleuz pari vuotta sitte.

--
one foot in the rave

Avatar
#124 • • Sunky Guest
Jaha, täällähän on menossa kunnon keskustelut...

Ilman ”hard evidenceä” sain asioista selvää sen verran, että Colors olisi tuonut parit artistit toisten järjestäjien ”nenän edestä” Suomeen. Koska en enempää asiasta tiedä, olisi mielenkiintoista kuulla, miksi muut järjestäjät ovat kertoneet mahdollisista line-upeistaan laajemmalti, vaikkei niitä (ilmeisesti) oltu edes vielä varmistettu? Ja jos - kuten toiset tahot taas ovat kertoneet - Colors on ehtinyt varaamaan artistit ensin, onko syynä ollut:

a) muiden tahojen lepsuilu? Jos yritetään buukata jotain artistia, eikö kannattaisi yrittää tosissaan?
b) henk. koht. suhteet? Tässä tapauksessa ei olisi siis ollenkaan varmaa, että kyseinen artisti olisi muuten tuloillaankaan Suomeen?

Itse en tosiaan asioista tiedä, joten kertokaa toki lisää. Tai jos asioista tiedätte/olette tietävinänne - kannattaako kertoa mitään, jos ei voi kertoa kaikkea? Mustamaalailu - oli aiheellista tai ei - ilman todisteita on yhtä tyhjän kanssa.

Sitten varmasti ymmärrät miksi koko tämä keskustelu on ollut tarpeellinen ja hyödyllinen.



Mä taas en näe koko keskustelussa järjen hiventä. Jos joku tekee källit asiassa, josta ei saa puhua, ei auta kuin purra hammasta ja selvittää kys. asia ao. henkilön kanssa kahden kesken.

”emmä mee ton jätkän bileisiin ku toi on niin h0um0u.”
[Nuclear]

Posts: 5,855

#125 • • Edited [Nuclear] el aprendiz

Timce:
Ei..vaan tietämättömyys. Kertokaa toki kaikki ”faktat”, niin rupean tot´maar boikotoimaan.


Ai, ite sain sen kuvan, että sulle on ihan sama kuka ne starat tuo ja mitä pinnan alla tapahtuu...ilmeisesti ymmärsin väärin.

Mark:
tuossa käsittääkseni vedät johtopäätöksiä mun mielipiteistä ja väität mun toimivan ton ajattelumallin mukaan?


Näin tein ja ne päätökset tein tästä sun kirjottamasta kappaleesta:

no jaksatko sä sitten puuttua kilpailuun esim s-marketin ja keskon välillä ja keinoihin mitä ne käyttää? *ding* eiköhän kilpailu ja likaiset mahdolliset keinot oo jo niin yleisiä joka paikassa et aika helposti siihen turtuu eikä jaksa enää välittää miten hommat on hoidettu kunhan saa rahoilleen vastinetta.


Jos katon tota kirjotussävyä ja sanavalintoja, niin itse ainakin tulin siihen tulokseen, että sulle on ihan OK jos jotain kusetetaan ja joku käyttää likaisia keinoja koska se on jo niin yleistä ja siihen turtuu helposti.

Mark:
ja tuosta käy ilmi että en niin tee. Et kuitenkaan tohon sanonut just mitään, vaan latelet vaan lisää omia ajatuksias:


Ja tämän sanoit vasta sen jälkeen kun olin tehnyt oman johtopäätökseni sinun edellisestä kirjoituksestasi (ylempi kursivoitu quote). Ja totta, en oikeastaan siihen mitään vastannut, koska en löytänyt oikeastaan mitään mihin ois pitäny vastata (ja kiireessä sudin tuon viestin). Ongelma taitaa olla siinä, että me puhumme tällä hetkellä kahdesta asiasta: siitä onko Colorsin tapahtumat kusetusta (ja tässä olemme kumpikin samaa mieltä: emme tiedä faktoja asioista joten molempien mielipide on neutraali tähän asiaan) ja sitten siitä miten nykyihminen ”toimii” (eli ajattelee vaan omaa napaa, ei väliä kenen kustannuksella se täyttyy). Jälkimmäiseen annoit omaksi vastaukseksii tuon kursivoidun tekstin, josta käy oman tulkintani mukaan varsin selvästi ilmi, että on ihan OK jos jotain kustaan silmään, sua se ei kiinnosta.

Mark:
väitinkö jossain niin? Puhuin omista motiiveistani koska niitä vastaan hyökkäsit, en sun.


Et väittänyt, kiireessä sudin ja tossa oli tulos.

Mark:
Mut tää on jo IMO aika OT, joten lopetan keskustelun minäkin osaltani tähän.


Näin tehkäämme.

Poimin tän vaikkei nyt ihan suoraan mulle ollutkaan:

caitrin:
No ei, siis, tarkoitukseni ei ollut ketään yksittäistä henkilöä syyllistää, ei sinua eikä Nuclearia, varsinkin koska itsekin näytätte tietävän ettette ole mitään tuollaista väittäneet. Vai? Joten miksi sitä multa kysytte? Kyseessä oli ihan yleinen vaikutelma, ei mikään sormella osoittelu.


Itse ymmärsin sen kyllä minulle suunnatuksi, koska mun nimen olit sinne quoteen jättänyt ja siksi sinulta kysyin. Jos kyseessä on ihan yleinen heitto, niin voisi olla fiksua selvyyden vuoksi ottaa se kirjoittajan nimi sieltä pois (itekin tein saman virheen tuolla aikasemmin).

edit: josko nyt tää offtopic saatais jo loppumaan :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#126 • • Riku The Little Prince

Sunky:
Mä taas en näe koko keskustelussa järjen hiventä. Jos joku tekee källit asiassa, josta ei saa puhua, ei auta kuin purra hammasta ja selvittää kys. asia ao. henkilön kanssa kahden kesken.

Ja jos taas seuraat keskustelun alkuun, niin minä en ollut se joka asiasta teki julkista, ja jätin sen tekemättä nimenomaan tuosta syystä. Mutta kerran siitä oli ollut puhetta jo täällä, nuo huhut koko asiasta lähtivät liikkeelle muuallakin 15min Colorsin line-upin julkistamisen jälkeen jne, niin oli väistämätöntä että asiasta syntyy keskustelua, muodossa tai toisessa. Itse mielestäni pyrin lähinnä tuomaan mahdollisimman selkeästi esille sen mikä tuo huhu on, jotta Colors voi vastata suoraan asiaan epämääräisten vihjailujen ja vittuilujen sijasta. Now is that so damn bad? :P

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#127 • • Sunky Guest

Now is that so damn bad?



Ei tietenkään. Huhuilta on aina hyvä katkoa siivet mahdollisimman pian, mutta koska itse myöhemmin ilmoitat:

Ääh, nyt sä pyydät mua taas kertomaan asioita, joita mua on pyydetty olemaan kertomatta. No deal.



ettet itsekään voi kertoa asioista seikkaperäisesti, on turhan kyräilyn ja pahan mielen lietsominen ympäriinsä aika tarpeetonta. Huhut ovat aina mielenkiintoisia, mutta voiko niihin luottaa?
Riku

Posts: 3,187

#128 • • Edited Riku The Little Prince

Sunky:
ettet itsekään voi kertoa asioista seikkaperäisesti, on turhan kyräilyn ja pahan mielen lietsominen ympäriinsä aika tarpeetonta. Huhut ovat aina mielenkiintoisia, mutta voiko niihin luottaa?

Omat tietoni olivat peräisin suoraan toisen tapahtuman promoottorilta, mutta kuten aiemmin sanoin, jokainen saa itse valita mihin uskoo. Minä uskon tuon ihmisen sanaan, mutta en tietenkään voi edellyttää samaa muilta. Kuten jo todettu, jokainen valitsee itse mihin uskoo ja luottaa. Toisaalta, vaikka ensi reaktioni oli että tälläistä ei voi tapahtua sattumalta, niin alan pikkuhiljaa itsekin kallistumaan sen puolelle että tämä todella on vain epätodennäköinen ja ikävä sattuma. Ja nyt Colors on saanut tilaisuuden selvittää oman kantansa asiaan ja puhdistaa nimensä sen sijaan että tästä olisi kuiskittu selän takana ja asia olisi jäänyt ikuiseksi kysymysmerkiksi. Kaikki voittivat, eikö?

Niin, ja siis nuo poisjättämäni tiedot koskivat ainoastaan tapahtuman ajankohtaa ja järjestäjää, jota en nyt halunnut omia aikojani sotkea tähän kaikkeen.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

NasQ

Posts: 45

#130 • • NasQ


Mr.D:
Just tän kaltainen loanheitto/paskaläppä hajottaa kaikki leirit ja heikentää jo ennestään heikossa asemassa olevaa konemusikkkikulttuuria!...
---



näinpä jälleen kerran klubbarin foorumilla huoh
anthocyan

Posts: 1,511

#131 • • anthocyan Kohti valoa...

Mr.D:
Puuttumatta siihen kuka uskoo ketä tai kuka teki mitä, (varsinkaan kun en tiedä) sanonpa näin:

Tää on sitten yleisesti ihan kaikille forumin käyttäjille...

Just tän kaltainen loanheitto/paskaläppä hajottaa kaikki leirit ja heikentää jo ennestään heikossa asemassa olevaa konemusikkkikulttuuria!
Jos jollakulla on näinkin voimakkaita epäilyjä, syytöksiä, luuloja tahi muuta vastaavaa läppää toista tahoa kohtaan, on se syytä hoitaa naamakkain eri osapuolien välillä! JUURI SIKSI, että täällä kun täysin sivulliset/tietämättömät ovat sen vajavaisen/näennäisen informaation armoilla, jonka joku heittää ilmoille! Oli siihen sitten aihetta tahi ei!
Kritiikki on sitten taas ihan eri juttu. Sen pitää olla aina tervetullutta, koska kritiikki on aina positiivista ja vain sen perusteella voi kehittää omaa toimintaansa. Nää viimeiset sivut eivät ole enää ole olleet kritiikkiä, vaan loanheittoa ja pätemistä. SE HAISEE! *grr*



*aplodit* Samaa mieltä! *joo*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#132 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Mr.D:
Puuttumatta siihen kuka uskoo ketä tai kuka teki mitä, (varsinkaan kun en tiedä) sanonpa näin:

Tää on sitten yleisesti ihan kaikille forumin käyttäjille...

Just tän kaltainen loanheitto/paskaläppä hajottaa kaikki leirit ja heikentää jo ennestään heikossa asemassa olevaa konemusikkkikulttuuria!
Jos jollakulla on näinkin voimakkaita epäilyjä, syytöksiä, luuloja tahi muuta vastaavaa läppää toista tahoa kohtaan, on se syytä hoitaa naamakkain eri osapuolien välillä! JUURI SIKSI, että täällä kun täysin sivulliset/tietämättömät ovat sen vajavaisen/näennäisen informaation armoilla, jonka joku heittää ilmoille! Oli siihen sitten aihetta tahi ei!
Kritiikki on sitten taas ihan eri juttu. Sen pitää olla aina tervetullutta, koska kritiikki on aina positiivista ja vain sen perusteella voi kehittää omaa toimintaansa. Nää viimeiset sivut eivät ole enää ole olleet kritiikkiä, vaan loanheittoa ja pätemistä. SE HAISEE! *grr*


Kaima juttelee vähän mutta asiaa! On hyvä että on mielipiteitä ja niitä tuodaan julki. Palautettakin on hyvä saada ja antaa, kun sille on perusteluja. Suomen kokoisella hiekkalaatikolla ei ehkä aina ole fiksua mesota niin älyttömän yltiöpäisesti asioista (kuten mm. pari edellistä sivua on mennyt ja moni muukin keskustelu tällä foorumilla). Pienessä bilerintamassa (”skenessä”) jolle monet yrittävät tehdä TERVETTÄ pohjaa kasvamiselle, saattaa joku asioista vähemmän tietävä todeta että ”eipä napaa tälläinen kinastelu puolin eikä toisin, pitäkää hiekkalaatikkonne” ja kätkeytyy takaisin kellariinsa kuuntelemaan pannuhuoneen hurinaa punaisessa valossa.

Yhtä vanhaa läpänderiä vielä lainaan tähän loppuun... ”Käytetään sitä tervettä maalaisjärkeä keskusteluissa, vaikka ollaankin boheemeja ja kaupunkilaistuneita...”

p.s. täällä!

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

HS

Posts: 162

#133 • • HS
Mr.D:
Puuttumatta siihen kuka uskoo ketä tai kuka teki mitä, (varsinkaan kun en tiedä) sanonpa näin:

Tää on sitten yleisesti ihan kaikille forumin käyttäjille...

Just tän kaltainen loanheitto/paskaläppä hajottaa kaikki leirit ja heikentää jo ennestään heikossa asemassa olevaa konemusikkkikulttuuria!
Jos jollakulla on näinkin voimakkaita epäilyjä, syytöksiä, luuloja tahi muuta vastaavaa läppää toista tahoa kohtaan, on se syytä hoitaa naamakkain eri osapuolien välillä! JUURI SIKSI, että täällä kun täysin sivulliset/tietämättömät ovat sen vajavaisen/näennäisen informaation armoilla, jonka joku heittää ilmoille! Oli siihen sitten aihetta tahi ei!
Kritiikki on sitten taas ihan eri juttu. Sen pitää olla aina tervetullutta, koska kritiikki on aina positiivista ja vain sen perusteella voi kehittää omaa toimintaansa. Nää viimeiset sivut eivät ole enää ole olleet kritiikkiä, vaan loanheittoa ja pätemistä. SE HAISEE!



*piis*Ehdottomasti samaa mieltä*piis*
Riku

Posts: 3,187

#135 • • Edited Riku The Little Prince

Ana:
Vapaa talous *sydän* Vapaa kilpailu

Ja kaikki paska mitä siitä seuraa ilman varauksia?

Noin yleisesti todettava että tosiaan näin pienessä bileskenessä, kuin Suomessa on, ei ole varaa siihen että joku järjestäjä rupeaa vittuilemaan muille, koska siitä seuraa hyvin suurta paskaa koko skenen kannalta. Juuri tämän takia on äärimmäisen tärkeää varmistaa ettei tuollaista tapahdu, ja otaksuisin että nimenomaan tähän asiaan alkuperäisen julkituojan motiivit nojaavat. Näin pienissä piireissä ei ole varaa epäluuloihin ja epäselvyyksiin. Ja vaikka Mr. D:n kommentit olisivat kuinka kaikkien rakastamaa PLUR:ia, niin jokatapauksessa selkeä fakta on, että Colorsin line-up tulee aiheuttamaan selkeää vahinkoa toiselle tapahtumalle, ja tästä johtuen on hyvin tärkeää selvittää onko takana jotain muutakin kuin sattumaa. Jos Colorsin tarkoituksena olisi ollut saada tarkoituksella toinen bilejärjestäjä ottamaan tappiota, niin se olisi vaikuttanut joka helvetin bileissäkävijään ja siihen kuinka helvetin hienoa siellä bileissä tulee olemaan. Itse olen onneksi täällä ja muualla esitettyjen faktojen valossa sitä mieltä että mitään tarkoituksellista tuossa ei ollut, mutta melkoisen tärkeää on sekin pointti, että tämä tieto kulkee mahdollisimman monelle. Ja jos jotain postaa klubbarille, niin viimeistään siinä vaiheessa sen tietävät kaikki. Joten, loppujen lopuksi, jos täällä rupeaa ´heittämään lokaa´ muiden naamoille, niin kaikki tietävät totuuden hyvin äkkiä jos se vain sietää tarkastelua. Ja jos ei kestä, niin siinä vaiheessa loanheitto oli kenties aiheellistakin, eikö?

Ps. Kaikki maailman ihmiset eivät toimi aivan täysin yksinkertaisten ´mistä mä hyödyn eniten´-motiivien mukaan, joillakin voi olla jopa jotain ´yleistä ihmiskuntaa´ hyödyttäviä motiivejakin mukana, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#136 • • Aziz Combat Fighter

pHaze:
---
Ana:
Vapaa talous *sydän* Vapaa kilpailu

---
Ja kaikki paska mitä siitä seuraa ilman varauksia?



Siitä että vapaa talous perustuu vapaaseen kilpailuun?

No eipä tietenkään, mutta näkisin että on vähän turha olettaa kaikkien toimivan pyyteettömän hyväntahtoisesti kun on sellaset rahat kyseessä kuin tällaisia soittajia suomeen tuotaessa. Ainakaan täällä käyty dialogi ei edistä hyväntahtoisuutta tai yhteistyötä. Ehkä parempi olisi perustaa joku promoottorien välinen buukkauslista, mihin jokainen voisi tasapuolisesti lisätä omat tulevat artistinsa, jotta tällaisilta kiistoilta vältytään. Se ainakin antaisi syyn väittää toista vilpilliseksi, mikäli hän ei listalle tiskijukkiaan ilmoita. Epäilen erittäin paljon että kyseessä on nimenomaan huonosta tiedonkulusta (ennemmin kuin välinpitämättömyydestä) johtuva riita.

Silti, mielestäni ei ole 'epäreilua' tuoda suomeen samoja deejiitä kuin joku toinen promoottori. Kyllä niin saa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehdä. Se, onko se kusipäistä, on kiinni siitä tiesikö tai välittikö Colors että joku toinenkin on tuomassa niitä tänne.

pHaze:
Ps. Kaikki maailman ihmiset eivät toimi aivan täysin yksinkertaisten ´mistä mä hyödyn eniten´-motiivien mukaan, joillakin voi olla jopa jotain ´yleistä ihmiskuntaa´ hyödyttäviä motiivejakin mukana, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.



Tää hermostunut valitus ei ainakaan kuulosta siltä että oltais ihmiskunnan yhteistä hyvää edistämässä.
Timce

Posts: 5,381

#137 • • Timce

[Nuclear]:
---
Timce:
Ei..vaan tietämättömyys. Kertokaa toki kaikki ”faktat”, niin rupean tot´maar boikotoimaan.

---

Ai, ite sain sen kuvan, että sulle on ihan sama kuka ne starat tuo ja mitä pinnan alla tapahtuu...ilmeisesti ymmärsin väärin.



Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, että mulle todellakin on ihan sama kuka ne tuo. MUTTA, jos näiden artistien tuomiseen liittyy jotain *"rikollista" (hyvän maun vastaista, kirjoittamattomien sääntöjen rikkomista, or what ever) *justjoo* , niin asian laita on tietenkin toinen. Colorsin kohdalla en tälläistä toimintaa ole havainnut. Ja sillä "pinnan alla" tapahtumisella tarkoitin tätä promoottoreiden, (vai ketkä tässä nyt haastelee?) välistä nahjailua;syyttäkää minkä kerkiätte, syytön, ennen kuin toisin todistetaan.

-loppu-

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Philly

Posts: 506

#138 • • Philly AIM HIGH!
wau! näiden bileiden on pakko olla mega ihqu mageet kun jo nyt on hehkutettu 8 sivun verran *justjoo*
alex kunnari

Posts: 604

#139 • • Edited alex kunnari
Voisinha asian kääntää myös toisinpäin!! Meitä vituttaa kun joku toinen organisaatio on mennyt ja buukannut samoja dj.tä kuin meillä on tapahtumaan joka on meidän jälkeemme. Miksi he eivät ole ottaneet selvää keitä meille on tulossa ja jättäneet buukkaamatta samoja artisteja. On aivan ilmiselvää että he ovat asian tienneet ja haluneet vain meitä vahingoittaakseen buukanneet muutaman saman soittajan. Noin ei saa menetellä, koska se ei ole reilua.. En ymmärrä kuinka toinen oraganisaatio voi ajatella noin kaupallisesti tuomalla noita nimiä, kun meillä tapahtumamme olisi samoilla soittajilla paljon ug.mpi. Heillä ei ole muutakuin kusetus mielessä kun samoja nimiä ovat tuomassa.

Oikeasti jos teillä ei ole tietoa miten asiat menevät maailmalla niin ei kannata asioista keskustella.

Lukekaa tämä nyt viellä kerran ja muutama henkilö voi miettiä omassa päässään miten asiat oikein ovat!

Meillä on ollut esim. Armin buukattuna jo kertaaleen aikaisemmin viimevuodelle jonka jouduimme perumaan/siirtämään muuten olisivat Armin sekä Ferry soittaneet samaan aikaan meillä. Sen jälkeen moni on yrittänyt buukata häntä soittamaan maahamme ja jopa kertonut tuovansa hänet soittamaan. Mitään ei ole tapahtunut.. miksi no sen voi jokainen päätellä. Meillä oleva sopimus estää kaikilta keikat tähän pieneen maahamme ennen meidän iltaamme kaikilta saapuvilta artisteilta. Samaa käytäntöä olemme käyttäneet aina. Siihen jos joku buukkaa samoja artisteja meidän jälkeemme samaan maahan eli tässä tapauksessa Suomeen ei ole meillä ole minkäänlaista mahdolisuutta estää sitä. Eikä sellaista voi oikein tehdäkään, koska monet soittavat/vierailevat esim. uk.ssa monta kertaa kuukaudessa. DJ.tä myyvän tahon mielestä asiassa ei ole mitään väärää, jos samoja soittajia vierailee vaikkapa Suomessa kerran kuukaudessa. Laki velvoittaa DJ.ten managereja olemaan kertomatta sopimuksista mitä he ovat tehneet, koska se kuuluu yritysmaailman sääntöihin. Myöskään meille ei kerrota mitä sopimuksia heillä on muiden maailmalla olevien organisaatioden kanssa lukien suomalaisten.

Paul van Dykkiä ei todellakaan kiinnostanut tulla suomeen sattuneiden asioiden suhteen kuten ei montaa muutakaan. Suhteilla sekä vakuuteluilla on vaikutusta kunhan ne tulevat vain oikeilta henkilöiltä oikealla tavalla. Olen tuntenut suurimman osan näistä soittajista jo vuosia muuten koskaan kysellyt heitä suomeen, koska ei ole ollut mahdollisuutta toteuttaa sellaista iltaa mihin he voisivat olla tyytyväisiä. Monen vuoden Colors iltojen jälkeen ajattelimme, että jos nyt käyttäisin mahdollisuutta ja siitä kaikki on alkanut.. ei siitä että olisimme varastaneet soittajia kaikilta muilta. Olen soittanut Ibizalla levyjä jo vuodesta 1995 ja nyt on 200 keikkaa takana.. kuitenkin vasta vuonna 2002 pyysin ensimmäistä tuttavaani Judge Jules tänne soittamaan.. ja olin tuntenut hänet jo kuusi vuotta.

Tässä asiassa ei ole mitään epäselvää meidän kannaltamme olemme tehneet asiamme aivan oikein sekä tarkoituksena ei ole ollut vahingoitta ketään.
bates

Posts: 707

#140 • • bates Tirehtööri

Ana:
Ehkä parempi olisi perustaa joku promoottorien välinen buukkauslista, mihin jokainen voisi tasapuolisesti lisätä omat tulevat artistinsa, jotta tällaisilta kiistoilta vältytään.
Epäilen erittäin paljon että kyseessä on nimenomaan huonosta tiedonkulusta (ennemmin kuin välinpitämättömyydestä) johtuva riita.



Tällaisia listoja ja yhteisöjä on vuosien varrella yritetty rakentaa eri tahojen toimesta useampiakin, mutta lopputulos on lähes poikkeuksetta ollut aina sama:
Kukaan promoottori ei ole halukas julkistamaan omia tulevia artistejaan kovinkaan paljon ennakkoon, koska joko:

a) tieto artisteista vuotaa jotain kautta kuitenkin suuren yleisön tietoon jo ennen markkinoinnin aloittamista
b) sopimukset ja buukkausvahvistukset venyvät syystä tai toisesta -> artistin nimeä ei voi julkaista
c) promoottori ei välitä vittuakaan muiden järjestämistä tapahtumista
d) muut tässä tarkentamattomat syyt

Ja todennäköisesti toiminta jatkunee samanlaisena myös tulevaisuudessa.

Harvemmin myöskään itse haluan julkaista buukkaamiani artisteja kuin vasta preflyerissä tai sitten lopullisessa flyerissä, lähinnä ylläolevista syistä johtuen.

--
The best way to predict the future is to invent it.