ezzy:
ps. hienosti colors pöllinyt toisen bileorganisaation 2 bookkausta.
Väite tuollaisenaan on mielestäni jokseenkin absurdi. Oletko halukas kertomaan mistä on kyse, vai onko kyse oikeasti yhtään mistään?
493 posts, 25 pages, 72,961 views
ezzy:
ps. hienosti colors pöllinyt toisen bileorganisaation 2 bookkausta.
Jepjep, mutta että saat hommattua enää näin lyhyellä aikataululla jotain suuria nimiä, joilla on tuo päivä vielä vapaana on hyvin hankalaa, ja vaikka onnistuisikin, niin mainostus voidaan aloittaa niin myöhään että vahinko on jokatapauksessa jo tapahtunut.CM:
Maailmasta varmasti löytyy useampikin vitun hyvä line-up, jonka voi tuoda näiden velloksien lisäks Suomeen.
Jos mä sanon että molemmat noista sun mainitsemista oli olleet tulossa tänne ilmankin Colorsia, niin uskotko?Individual:
Tuntuu hassulta, että esim. Paul van Dyk:iä ei ole kukaan onnistunut tuomaan Suomeen sitten vuoden 1996 paitsi Colors
ja varmaan aikamoista utopiaa oli Oakien saaminen joskus tänne Perähikiälle, niin yht´äkkiä Colors onkin porukan mielestä
organisaatio joka koko ajan nappaa esiintyjät muiden promoottoreiden nenän edestä, epäilen vahvasti.
pHaze:
---
Individual:
Tuntuu hassulta, että esim. Paul van Dyk:iä ei ole kukaan onnistunut tuomaan Suomeen sitten vuoden 1996 paitsi Colors
ja varmaan aikamoista utopiaa oli Oakien saaminen joskus tänne Perähikiälle, niin yht´äkkiä Colors onkin porukan mielestä
organisaatio joka koko ajan nappaa esiintyjät muiden promoottoreiden nenän edestä, epäilen vahvasti.
---
Jos mä sanon että molemmat noista sun mainitsemista oli olleet tulossa tänne ilmankin Colorsia, niin uskotko?
pHaze:
Jos mä sanon että molemmat noista sun mainitsemista oli olleet tulossa tänne ilmankin Colorsia, niin uskotko?
pHaze:
---
Individual:
Mutta milloin?
---
Ääh, nyt sä pyydät mua taas kertomaan asioita, joita mua on pyydetty olemaan kertomatta. No deal.
alex kunnari:
Ei tässä maassa bileiden järjestäjät soittele toisilleen ja juttele.. hei kuule mä haluaisin tuoda juuri tuon jampan meille soittamaan et sä viitsisi olla yrittämättä sitä.. ja kuitenkin joku yrittää anyway. Täällä ei edes keskustella milloin kukainenkin tekee omat tapahtumansa ja vaikka ilmottaisit ajoissa aina joku tekee oman iltansa seuraavalle illalle tai peräti samalle. Isompien nimien tänne saanti ei ole helppoa ja kun mahdollisesti joku suostuu saapumaan ei päivästä voi keskustella.. se on vain ota tai jätä tilanne.
alex kunnari:
Monet yrittävät varmaankiin buukata samoja nimiä suomeen soittamaan. Onhan heistä moni täällä aikaisemmin ennen kuin kuuluisuutta on tullut käynyt soittamassa. En minä voi tietää keitä DJ.tä toiset organisaatiot haluavat tuoda eivätkä toiset promoottorit tiedä keitä meille on tulossa.
Aidan:
---
alex kunnari:
Monet yrittävät varmaankiin buukata samoja nimiä suomeen soittamaan. Onhan heistä moni täällä aikaisemmin ennen kuin kuuluisuutta on tullut käynyt soittamassa. En minä voi tietää keitä DJ.tä toiset organisaatiot haluavat tuoda eivätkä toiset promoottorit tiedä keitä meille on tulossa.
---
Jaaaas! Eiks ton takii oo just Palttarilla tao Promottorien oma foorumi, missä just näitä juttuja vois ilmottaa muille järkkäreille joten hiltä säästyis paljon vaivaa?!?
pHaze:
Tosin tässä tapauksessa tuon toisen järjestäjän tuleva line-up oli jo kohtuu laajan piirin tiedossa, joten sen tietääkseen ei välttämättä olisi puhelinta käteen tarvinnut ottaa. Ja tuon puolustuspuheen jälkeen jäi toki vielä ihmetyttämään se, että jos artistit eivät normaalisti lotkauta poskeaan Suomen suuntaan, niin miten ihmeessä kolme täsmälleen samaa artistia sitten yhtäkkiä haluaisivat samalla porukalla ravata Suomessa kuukauden välein.
Olen edelleen skeptinen.