Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 72,948 views

[Nuclear]

#61 • • [Nuclear] el aprendiz

alex kunnari:
Tottakai näinhän juuri teimme..

Se on kiva kuulla, edellä oleva viestini ei ollut mitenkään suunnattu juuri teijän organisaatiota kohtaan vaan ihan yleisenä heittona.

Onhan ollut joskus bileitä joissa itsekin olen ollut asiakkaana ettei staraa ole tullut.. eikä mitään hyvitystä ole saanut.

Luulisin moisen teon olevan Suomessa laitonta, joten ite ottaisin ainakin asiasta selvää ja olisin valmis viemään asiaa eteenpäin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Displacer

#62 • • Edited Displacer

alex kunnari:
En ihmettele yhtään miksi meillä ei maassamme ole enään yhtään hyvää toimivaa klubia, kun aina vain kaikkia dissataan.. sekä meitä että muita.. tämä ei ole kenelekkään promoottorille helppoa työtä maassa missä clubi musiikilla ei ole oikein jalan sijaa..

Hä, eikö Säde, Millenium tai Rush ole toimivia klubeja? tai ne lukuisat muut joita järjestetään kuukausittain tai useammin tai edes lähes säännöllisesti? vai missasinko mä nyt jotain. *ding**täh*

ainii, en ollu tulos. Mutta tämä ei johdu siitä että Colors olisi joku riisto-organisaatio tai muuta vastaavaa kun en asiasta kumminkaan mitään tiedä. *piis*
alex kunnari

#63 • • Edited alex kunnari

Displacer:
---
alex kunnari:
En ihmettele yhtään miksi meillä ei maassamme ole enään yhtään hyvää toimivaa klubia, kun aina vain kaikkia dissataan.. sekä meitä että muita.. tämä ei ole kenelekkään promoottorille helppoa työtä maassa missä clubi musiikilla ei ole oikein jalan sijaa..

---

Hä, eikö Säde, Millenium tai Rush ole toimivia klubeja? tai ne lukuisat muut joita järjestetään kuukausittain tai useammin tai edes lähes säännöllisesti? vai missasinko mä nyt jotain. *ding**täh*

On ne erittäinkin toimivia. Tarkoitin fyysistä klubia en yksittäistä eventtiä.. laitoin vain asiani väärin esille. Harmittaa vain aina kun joutuu matkustamaan ulkomaille jotta päsee tasokkaisiin baikkoihin joissa ei soi r'n'b' yms.. Toisaalta Tallinnasta löytyy jo hienoja mestoja mutta kuulemma musiikki on menny samaan kuin täällä suomessa..
mniittymaki

#64 • • mniittymaki

alex kunnari:

Harmittaa vain aina kun joutuu matkustamaan ulkomaille jotta päsee tasokkaisiin baikkoihin joissa ei soi r'n'b' yms.. Toisaalta Tallinnasta löytyy jo hienoja mestoja mutta kuulemma musiikki on menny samaan kuin täällä suomessa..

Seki helpottas kummasti jos lopettais ne jukeboksin hommat siel Hesarilla ;)

.m
Displacer

#65 • • Displacer

alex kunnari:
---
Displacer:
---
alex kunnari:

---

---

On ne erittäinkin toimivia. Tarkoitin fyysistä klubia en yksittäistä eventtiä.. laitoin vain asiani väärin esille. Harmittaa vain aina kun joutuu matkustamaan ulkomaille jotta päsee tasokkaisiin baikkoihin joissa ei soi r'n'b' yms.. Toisaalta Tallinnasta löytyy jo hienoja mestoja mutta kuulemma musiikki on menny samaan kuin täällä suomessa..

seeelvä *piis* onneks on kumminkin sen verta noita hyviä bileitä järjestäviä organisaatioita että varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla mielenkiintoisia bileitä riittää (lähes?) joka viikonlopulle *joo*
UzU

#66 • • UzU [33100]

flaikku:
.m

Käynyt mielessä että se on ehkä toisen palkkatyö? Kuten jo aikasemmin todettiin eivät nämä superstarabileet ketään rikkaaksi tee. (tsek...case Morillo)

Ja tuosta dj:n \"varastamisesta\". *huoh* Aina sitä on yhden jos toisen pitänyt tuoda se ja se dj maahan. Aika usein on vain lopulta jäänyt tuomatta. Itsekin tiedän kyllä vähän mistä tässä puhutaan mutta en näkisi että Colors on toiminut mitenkään väärin. Tuskin he edes tietävät mistä on kyse... Kuten Alex sanoi, managerit päättävät ja ovat varsin vähäsanaisia veikkoja.

Jone, sä aina vaadit perusteluja muilta. Noissa sun postauksissa ei ollut perusteluja missään! Jäi vain semmoinen kuva että sua olis henk.koht kusetettu tai ainakin kuvittelet niin ja sun piti päästä avautuun siitä.
Jone

#67 • • Jone Archibald Haddock

UzU:
Jone, sä aina vaadit perusteluja muilta. Noissa sun postauksissa ei ollut perusteluja missään! Jäi vain semmoinen kuva että sua olis henk.koht kusetettu tai ainakin kuvittelet niin ja sun piti päästä avautuun siitä.

Dear Juha,

Jos luet mun kirjoittamani 3 viestiä tässä threadissä tarkkaan, niin saatat havaita että ne eivät myöskään sisällä suoria syytöksiä yhtään mistään teosta. Mitä mun nyt siis tässä pitäisi perustella? Henkilökohtainen mielipiteeni järjestävästä organisaatiosta? Mulle on aivan se ja sama miten muut ko. orgin näkevät ja mulla ei ole mitään intoa koittaa käännyttää ihmisiä omalle kannalleni.

Joku voisi muuten kuvitella että nuorenmiehen, jonka sigu on
"Bussi
- Paul Oakenfold 27.8 TRE-HKI-TRE 35e - sis. lipun+kuljetukset
- Colors 5v 5.11 TRE-HKI-TRE 35e - sis. lipun+kuljetukset

Kysy lisää uzu[a]kolmio.net / 0400-466835"
mielipide näistä asioista saattaisi olla hieman jotain muuta kuin täydellisen objektiivinen.

Olkaa hyvät ja jatkakaa Colorsin näkeminen suurena hyväntekijänä. Se on teidän mielipiteenne, mulla on omani.

Kun ei nyt näköjään käynyt selväksi, niin edellisen tähän threadiin kirjoittamani viestin oli tarkoitus olla viimeinen, joksi tämä saa nyt sitten jäädä.
mniittymaki

#68 • • mniittymaki

UzU:
---
flaikku:
.m

---

Käynyt mielessä että se on ehkä toisen palkkatyö? Kuten jo aikasemmin todettiin eivät nämä superstarabileet ketään rikkaaksi tee. (tsek...case Morillo)

Eikai tohonkaan voi muuta todeta ku et voi voi... Tyhmästä päästä kärsii koko keho ;)
(Ja jokaista sanaa ei sitte välttis aina tartte ottee niin saatanana tosissaan)

piis,
.m
duvin

#69 • • duvin Jay v/d Veen

[Nuclear]:
Omasta mielestäni tämä on kyllä päivän selvää. En ymmärrä miten jotkut järkkärit ovat edes voineet sanoa muutamille kavereille kun pääesiintyjä on peruuntunut esiintymisensä tyyliin: \"voi voi, ei se ole meidän vika ettei päästara tullut, joten ei me teille mitään rahoja takaisin anneta\". Kun ostan lipun bileisiin, niin ostan sen niihin bileisiin mikä sillä hetkellä on line-up. Jos se muuttuu niin näin ollen pitää myös minulla olla mahdollisuus lunastaa rahani takaisin. Jos ostan kaupasta tuotteen ja kotona huomaan ettei tuote ollut sitä mitä sen piti, niin ei kauppias voi sanoa takaisin \"No sääli jos pakkaaja olikin laittanu laatikkoon hiekkaa ja pumpulia, ei se meidän vikamme ole\". Vaikkakin bilekulttuurissa asia ei ole näin yksioikoinen, niin...voi kyynel.

Ja miten järjestäjä kattaa nämä peruuntuneiden artistien aiheuttamat tappiot? Tietenkin omasta katteestaan. Kuitenkin jos bilejärjestäjä kehtaa varautua \"pahan päivän varalle\" pitämällä yllä vastaavanlaista katetta kuin vähittäiskaupassa keskimäärin (kun nyt kerran itse viittasit \"kauppaan\") niin kaikki itkee lippuhinnoista.

Itse olen vuosien varrella nähnyt kuitenkin yhtä sun toista vedätystä ja mielestäni alex & kumpp. hoitaa hommat erittäin ammattimaisesti ja hyvin. Kaverit ovat selkeästi olleet tekemässä asioita pitkällä tähtäimellä ja fiksusti, mikä on ikävän harvinaista (ja näemmä yllättävän pahaa mieltä aiheuttavaa) pienessä skenessämme.
IsmoSimo

#70 • • IsmoSimo
Nii Just...Saatana *pelle*
#71 • • Mila Guest
Enpä ole itsekään kokenut mitään ongelmia colorssin bileissä. Noi Jonen& co turhat itkemiset kuulostaa aika naurettavilta. "mä en tuu teidän bileisii ku se dj tuleeki teidän bileisii eikä toisaalle! mä en oo mikään aivoton kiksuteini!" yhyy. Joo ketä kiinnostaa teidän valitukset. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää.
typ0

#72 • • typ0 syntax error

Mila:
Joo ketä kiinnostaa teidän valitukset.

sua näköjään.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#73 • • Mila Guest

typ0:
---
Mila:

---

sua näköjään.

ihanko ite keksit
[Nuclear]

#74 • • [Nuclear] el aprendiz

duvin:
Ja miten järjestäjä kattaa nämä peruuntuneiden artistien aiheuttamat tappiot? Tietenkin omasta katteestaan. Kuitenkin jos bilejärjestäjä kehtaa varautua "pahan päivän varalle" pitämällä yllä vastaavanlaista katetta kuin vähittäiskaupassa keskimäärin (kun nyt kerran itse viittasit "kauppaan") niin kaikki itkee lippuhinnoista.

Niin, omasta katteestaan varmastikin. Bileiden järjestäminen kun tuntuu olevan kovin vaativaa (itse en siitä tiedä yhtikäs mitään) ja tämä on varmasti (tai ainakin toivottavasti) järjestävän tahon tiedossa, niin silloin myös hyväksytään se riski mikä siihen sisältyy. Se, että jossakin "ammatissa" on vaikea menestyä ei tarkoita sitä, että sillä perusteella voidaan kusta asiakasta silmään. Tässä vaiheessa tuleekin mukaan jokaisen Tosi Bilettäjän (TM) oma moraali: jos artisti peruuttaa eikä järjestävää tahoa voida siitä syyttää, niin vaadinko silti rahojani takaisin tietäen, että se saattaa johtaa siihen, että bileitä ei enää jatkossa tule.

Itse olen vuosien varrella nähnyt kuitenkin yhtä sun toista vedätystä ja mielestäni alex & kumpp. hoitaa hommat erittäin ammattimaisesti ja hyvin. Kaverit ovat selkeästi olleet tekemässä asioita pitkällä tähtäimellä ja fiksusti, mikä on ikävän harvinaista (ja näemmä yllättävän pahaa mieltä aiheuttavaa) pienessä skenessämme.

Kuten jo ylempänä totesin, niin oma postaukseni ei ollut suunnattu alex & co. vastaan vaan kyse oli yleisestä heitosta.

--

UzU

#75 • • UzU [33100]

Jone:
mielipide näistä asioista saattaisi olla hieman jotain muuta kuin täydellisen objektiivinen.

Tiedän toki oman objektiivisuuteni ja ajattelin ensin olla kommentoimatta mutta koska sun postaukset olivat kuitenkin melko negatiivisia Colorsin bileitä kohtaan (joo kyllä ne ymmärtää ihan objektiivisesti niin) joten oli pakko vähän kysellä perusteita. Niistä nyt ei kuitenkaan käynyt ilmi oikeastaan sun kitinän syytä muuta kuin että \"Colors on riistäjä organisaatio mikä kusee muiden pakkiin\", ei kuulosta ollenkaan sulta. Yleensä olet varsin hyvin perustellut asioita. Jos tiedossasi on asioita mitä et voi julkisesti puhua niin on ihan turha tuolla tuommoista kitinääkään pitämään.

Mutta teenpä Jonet ja lopetan tästä aiheesta keskustelun...
[Nuclear]

#76 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Dear Juha,

Vaikken oo, niin vastaan/kysyn silti (pahoitteluni tästä)... :D

Jos luet mun kirjoittamani 3 viestiä tässä threadissä tarkkaan, niin saatat havaita että ne eivät myöskään sisällä suoria syytöksiä yhtään mistään teosta. Mitä mun nyt siis tässä pitäisi perustella? Henkilökohtainen mielipiteeni järjestävästä organisaatiosta? Mulle on aivan se ja sama miten muut ko. orgin näkevät ja mulla ei ole mitään intoa koittaa käännyttää ihmisiä omalle kannalleni.

Itse ainakin sain kirjoittamastasi tekstistäsi sen kuvan, että "tiedät" Colorsin toimivan väärin (esim. tässä tapauksessa bookkauksien suhteen). Tämän kuvan saan siksi, että quottaat sellaisten ihmisten tekstejä, jotka näitä syytöksiä esittävät.

Olkaa hyvät ja jatkakaa Colorsin näkeminen suurena hyväntekijänä. Se on teidän mielipiteenne, mulla on omani.

Mutta etkö ole valmis tuomaan esiin näitä näkemyksiä kun ne tuntuu ihmisiä kiinnostavan? Omasta mielestäni jos jotain alkaa disauttelee ja joku pyytää siihen perusteluja niin se olisi ihan suotavaa (vaikka kyse onkin (pelkästä?) omasta mielipiteestään).

--

typ0

#77 • • typ0 syntax error

Mila:
---
typ0:
---
Mila:

---

sua näköjään.

---

ihanko ite keksit

eiku päivän lehestä luin ku oli nii hyvä juttu

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Karski

#78 • • Karski Pomon kätyri

[Nuclear]:
Mutta etkö ole valmis tuomaan esiin näitä näkemyksiä kun ne tuntuu ihmisiä kiinnostavan? Omasta mielestäni jos jotain alkaa disauttelee ja joku pyytää siihen perusteluja niin se olisi ihan suotavaa (vaikka kyse onkin (pelkästä?) omasta mielipiteestään).

Mielipiteensä (ja mahdollisten boikottiaikeiden yms.)
ilmaiseminen tällä forumilla on ihan ok, mutta tässä
tapauksessa perusteluiden esittäminen julkisesti
menisi helposti panettelun piikkiin, koska ns. kovia
todisteita ei kuitenkaan voitaisi esittää ilman kaikkien
osapuolten suostumusta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

[Nuclear]

#79 • • [Nuclear] el aprendiz

Tres:
Mielipiteensä (ja mahdollisten boikottiaikeiden yms.)
ilmaiseminen tällä forumilla on ihan ok, mutta tässä
tapauksessa perusteluiden esittäminen julkisesti
menisi helposti panettelun piikkiin, koska ns. kovia
todisteita ei kuitenkaan voitaisi esittää ilman kaikkien
osapuolten suostumusta.

Jos asia tosiaankin on niin vakava, ettei siitä todisteita voida esittää, niin omasta mielestäni olisi silloin parasta olla kirjoittamatta mitään asiaan liittyvää. Menee vähän samana kastiin kun joku ilmoittaa jostain bileistä "Tiedän kuka kova nimi tulee tänne soittamaan kuukauden päästä, mutten kyl saa kertoo sitä kenellekään"-tyylillä. Ite koen kyseisin toiminnan joko huvittavaksi tai ärsyttäväksi riippuen tilanteesta. But that's just me...

--

Karski

#80 • • Karski Pomon kätyri

[Nuclear]:
Jos asia tosiaankin on niin vakava, ettei siitä todisteita voida esittää, niin omasta mielestäni olisi silloin parasta olla kirjoittamatta mitään asiaan liittyvää. Menee vähän samana kastiin kun joku ilmoittaa jostain bileistä "Tiedän kuka kova nimi tulee tänne soittamaan kuukauden päästä, mutten kyl saa kertoo sitä kenellekään"-tyylillä. Ite koen kyseisin toiminnan joko huvittavaksi tai ärsyttäväksi riippuen tilanteesta. But that's just me...

Toki, ja tästä syystä en itsekään harrasta.
Mutta ymmärrän, että ärtymys ja myötävitutus
saavat ihmiset ärähtelemään, vaikkeivät
yleensä tällaiseen käytökseen alentuisikaan.

*piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.