493 posts, 25 pages, 73,244 views
pHaze:
---
Ana:
Silti, mielestäni ei ole ´epäreilua´ tuoda suomeen samoja deejiitä kuin joku toinen promoottori. Kyllä niin saa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehdä. Se, onko se kusipäistä, on kiinni siitä tiesikö tai välittikö Colors että joku toinenkin on tuomassa niitä tänne.
---
Eikö tuo ole nimenomaan se juttu mitä minä olen yrittänyt epätoivoisesti varmaan kolmen sivun verran hokea? Kiitos kuitenkin kun puit sen noin selkeään muotoon.
pHaze:
---
Tää hermostunut valitus ei ainakaan kuulosta siltä että oltais ihmiskunnan yhteistä hyvää edistämässä.
---
Minä olen kokoajan pyrkinyt käyttäytymään asiallisesti, ja antamaan Colorsille mahdollisuuden selittää oman kantansa tekemättä yhtäkään syytöstä, vaikka olen epäileväinen ollutkin. Ja mielestäni olen myöskin myöntänyt uskovani Alexin selitykseen, ja lähinnä yrittänyt puolustaa itseäni muiden ulkopuolisten lähinnä vittuillessa rivien väleistä. Onko kenties vielä jotain muuta mitä minulta edellytät ettei kirjoitukseni ole ´hermostunutta valitusta´ vai pistänkö tämän samantien henkilökohtaisuuksiesi piikkiin?
Agreed. Irkkikäytökseni oli kieltämättä vähemmän asiallista, mutta siinä vaiheessa olin vakuuttunut ettei tuollaisia sattumia tapahdu. Mutta sen jälkeen minua on informoitu toisin ja minä ainakin olen tyytyväinen siihen ettei mitään paskamaisuuksia ilmeisesti ole tapahtunut. Harmillista on että toiset kemut kuitenkin kärsivät tämän takia, mutta itse olen jo toisessakin topicissa aikoja sitten ilmoittanut Schultzin olevan niitä tyyppejä jotka haluaisin Suomeen kuultavaksi, joten jos venue tosiaan on hesaria parempi, niin helvetin hieno juttu.Ana:
Eiköhän tää juttu oo jo aika loppuun asti puitu.
Zazu:
What´s the fuss, eiks kiksuproge oo out anyway? Tehkää pliis joku ees jotain uutta stadin skenen eteen prkl.
-Sasu.
JussiS:
Armin on mun jumala, pakko päästä kattoon :)
Mitä tulee tohon viiteen edelliseen sivuun, ni FFS, kasvakaa vähän. Huhupuheiden perusteella moni kirjoittaja dissaa ihan turhaan Colorsia. Sanottakoon nyt, ettei _kenellekään_ ole yksinoikeutta kenenkään DJ:n Suomeen tuomiseen, varsinkaan jos minkäänlaisia sopimuksia ei ole allekirjoitettu. Sitäpaitsi Armin vetäis kyl kuukauden välein about Maestron kokoisen tilan täyteen helposti.
Jepjep, mut täällä näkyy. o/
Dementation:
Ps. Jos jonkun mielestä Colors kerran varastaa artisteja,
niin mitenhän se käytännössä tapahtuu?
Rahalla, aseella, suhteilla???
Joo, mul kävi kans mieles. Ehkäpä mä pöllin nää Colors-posselta. Vien ne himaan ja järkkään kotibileet]*juonittel*
Neuvoisko joku niistä jolta varastettiin line-up kuinka tää varastaminen tapahtuu, pliis!
Happy Meal:
Joo, mul kävi kans mieles. Ehkäpä mä pöllin nää Colors-posselta. Vien ne himaan ja järkkään kotibileet]*juonittel*
Neuvoisko joku niistä jolta varastettiin line-up kuinka tää varastaminen tapahtuu, pliis!
keisha:
---
Happy Meal:
---
Sunki piti sit rekisteröityä tänne tän yhden viestin takia? Vai etkö uskalla vaan omalla nickillä nillittää?