Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 70,391 views

Flight

Posts: 1,306

#421 • • Flight Groove Me Baby
Kyllä on jengi tykänny - Ehkä parhaat bileet missä oon ikinä ollu... Suomessa *jiihaa*

Kiitos siis vielä kerran kaikille järjestäjille ja ennen kaikkea Armadan "porukalle" Pohjolaan vaivautumisesta *sydän*
Gaia

Posts: 9

#422 • • Gaia Guru
Jep.

Kyl mä näkisin et toi Arminin setti oli jotain ihan käsittämätösntä siellä Colorsissa. Odottanu tätä keikkaa jo
muutaman kuukauden, mut täytyy sanoa että kyllä kannatti odotella.

Ihan älyttömän hyvä setti, paukutti uutta ja vanhaa biisiä just sopivasti yhteen. Räjähdin ihan täysin, ku soitti sen Suburban train? - version Yet another daystä...*pihkassa*
Aivan mega hyvät bileet oli, ei voi muuta sanoa*jiihaa*

*piis*

--
\\\"The power I firmly believe in is here.\\\"

Avatar
#424 • • --- Guest

salaisinko?:
---
Vivo:
---
äpärä:
missä ne röökit sitten pitäis vetää...? Lähteä siinä tungoksessa jyräämään jonneki alakertaan mis on vähän vähemmän jengii, että neiti voi tanssia "rauhassa"??

---


Ääliö! Ei sitä röökii oo pakko polttaa.

---


Ja jos polttaa niin sen voi tehdä hienovaraisemmin ja huomioida kanssatanssijoita



.......luonnollisesti
Avatar
#425 • • --- Guest

salaisinko?:
---
Vivo:
---
äpärä:
missä ne röökit sitten pitäis vetää...? Lähteä siinä tungoksessa jyräämään jonneki alakertaan mis on vähän vähemmän jengii, että neiti voi tanssia "rauhassa"??

---


Ääliö! Ei sitä röökii oo pakko polttaa.

---


Ja jos polttaa niin sen voi tehdä hienovaraisemmin ja huomioida kanssatanssijoita



.......luonnollisesti
Avatar
#426 • • *Mirri* Guest


---

Jos tykkää paskoista kuvista niin mikäs siinä...



Eiköhä nää ala sit jo mennä vähä turhaks dissailuks... IMO. Makuasioita ainakin tiettyyn pisteeseen asti. Tottakai pitää karsia ja fixailla kuviaan, mut amatöörejähän tässä ollaan melkein kaikki kuvaamisen suhteen. Ei mua ainaka häiritse jos jossain on vähä punaset silmät tms, koska kyllä se bileiden/ihmisten fiilis silti tulee selväks ja sehä se on tarkotus... Siis jakaa niitä fiiliksiä myös muille. Enempää ei asiasta, älkääkä kukaan jaksako alkaa avautua takasin tän asian suhteen. Tää oli vaan mun mielipide.
UzU

Posts: 2,361

#427 • • UzU [33100]

äpärä:
missä ne röökit sitten pitäis vetää...?


Jossain muualla kuin tanssilattialla!

äpärä:
Lähteä siinä tungoksessa jyräämään jonneki alakertaan mis on vähän vähemmän jengii, että neiti voi tanssia "rauhassa"?? Vai pitäiskö ehdottaa seuraavien bileiden järjestäjille, et ne kyhäis "savullisen alueen" johonki yläkertaan, ettei vaa ole lähelläkään tanssilattiaa?


Kaverilla on käytännössä 80% baarista käytössä sitä röökin vetämistä varten. Ei löydy sitten sen vertaa kunnioistusta toisia kohtaa että voisi mennä johonkin muualle, kuin siihen muutenkin liian pienelle tanssilattialle sen röökin vetään.
Kunnioitus tais olla yks kohta siitä paljon puhutusta, lähes jo edes menneestä PLUR:sta!

äpärä:
Vessassa käyminenki vei puol tuntii mukaan lukien matkat tanssilattiaspotti-vessa-tanssilattiaspotti, et jos ois viel sen lisäks pitäny lähtee "johonki" vetämään se rööki, ni siinähän ois menny kaks kolmasosaa bileissä ryysäämisessä....mut peace and love anyway!


Mistä pirusta sä kiersit? Mä kävin illan aikana vessassa vissiin kolme kertaa ja joka kerta selvisin parissa minuutissa. Vessoja oli ihan riittävästi, ei tarvinnut jonotella ja niitä taisi olla vielä kaikissa kolmessa kerroksessa!

La Tour toimi uskomattoman hyvin tuohon väkimäärään! Muuten en kyllä paikasa digannut - ruotsinlaiva.

PS. Viimeisin muistikuvani PLUR:sta taitaa olla vuoden 2002 LSSS:stä jossa aluetta rajanneen aidan kaaduttua meni bilejengi sitä nostamaan. Nykyään siitä varmaan käveltäis tyytyväisenä yli ettei tarvii kiertää niin kaukaa.
Ja Jonelta löyty vielä kuvakin tuosta aidasta: 006.jpg
UnityF

Posts: 15,721

#428 • • UnityF joo just se

*Mirri*:

Eiköhä nää ala sit jo mennä vähä turhaks dissailuks... IMO. Makuasioita ainakin tiettyyn pisteeseen asti. Tottakai pitää karsia ja fixailla kuviaan, mut amatöörejähän tässä ollaan melkein kaikki kuvaamisen suhteen. Ei mua ainaka häiritse jos jossain on vähä punaset silmät tms, koska kyllä se bileiden/ihmisten fiilis silti tulee selväks ja sehä se on tarkotus... Siis jakaa niitä fiiliksiä myös muille. Enempää ei asiasta, älkääkä kukaan jaksako alkaa avautua takasin tän asian suhteen. Tää oli vaan mun mielipide.



En luovuta.. Mä tein äsken editin koska olin kattonu aikasemmin kuvaajan väärin. Mut mua ja monia muitakin ei vois vähempää kiinostaa kattoo punaisia silmiä ym.. Ja joo tartun asiaan koska jos kuvaajat viittisivät lukee ohjeet mtkä anqqa on laittanu niin näkisivät sieltä että siellä lukee selkeet kriteerit mitä kuvista vaaditaan jos ei osaa käsitellä kuviaan niin laittakoot muualle ne nettiin tai opetelkoot pyytäkööt apuu jne jne... Jo etusivulla klubbarissa on selkeet ohjeet jotta vältytään punasilmäisistä ym huonolaatuisista kuvista.

*igor*
kuninkas

Posts: 90

#429 • • kuninkas Team KarvaBallot
Huhhuh, näin muutaman päivän jälkeenkin voi todeta että olipas loistavat kemut! Tuli jammattua jalat ihan kipeiksi. Niin ja propsit sille yhelle neidille joka jammaili niitten kainalosauvojen kanssa, siin oli asennetta ja kaiken lisäksi oli vielä mukava tyttönenkin :)

--
*iloinen*HäRöPallO*iloinen*

Jone

Posts: 8,258

#430 • • Jone Archibald Haddock

UzU:
PS. Viimeisin muistikuvani PLUR:sta taitaa olla vuoden 2002 LSSS:stä jossa aluetta rajanneen aidan kaaduttua meni bilejengi sitä nostamaan. Nykyään siitä varmaan käveltäis tyytyväisenä yli ettei tarvii kiertää niin kaukaa.
Ja Jonelta löyty vielä kuvakin tuosta aidasta: (kuva)



ot:
Oli muuten oikeesti suht hieno hetki. Satoi muistaakseni ihan kunnolla ja tuuli helvetisti. Silti kukaan ei edes kysellyt mitään, vaan ihmiset ryntäsivät automaattisesti siihen paskaan ilmaan nostamaan aidan pystyyn ja joku lähti hakemaan jostain terän, jolla viillettiin aitaan pystyvekkejä ettei aita kaatuisi uudestaan tuulen voimasta. Kaatuihan se kyllä (josta toi kuvakin), mutta ihmisten yhteispanos oli ainakin mun humalaista sydäntäni lämmittävä.

Oh, "teh way back days" of 2002. *hihu*
sts

Posts: 7,969

#431 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli hauskaa, tosin yläkerrassa en pahemmin viihtynyt, tungos oli vähän liian suuri omaan makuuni. Onneksi alakerrassa tuli mukavaa taloa ja oli tilaa tanssia. Vallan mukava letkeä meininki *sydän*

Aamubileet eivät säväyttäneet sitten yhtään. Darren Tate soitti ihan hirveetä jöötiä tuntui kuin joku olisi iskenyt jotkut tunneltrance kokoelmat soimaan *eiei*. Ja Orkidean aloittaessa oli fiilikset jo niin poissa että päätin poistua kotiin :)

Onneksi sentään oli hyvää seuraa niin jennin kuin koko meidän muun porukan puolesta jonka kanssa jotai siin yhen pöydän ympäristössä häröiltiin :)
pyhimys

Posts: 622

#432 • • Edited pyhimys
Olihan ilta/aamu! Ihan alussa hämmästytti, kun porukka tanssi jossain ringeissä siellä. Tuli ihan mieleen tavalliset yökerhot niistä laukkuringeistä. Alkuillasta Perry soitti ihan mukavan setin. Taisi soitella kaikki tämän hetken kuumimmat progetrancet eli siinä mielessä hieman yllätyksetön, mutta hyvä setti. Schulz soitti lähes täydellisen setin. Ainoastaan Satelite (Schulz remix) vesitti hieman omaa tunnelmaa, koska ne vokaalit on vain niin hirveät :( AvB soitti itselleni ehkä yllättävänkin hyvän setin. Kuulosti pitkästä aikaa trance-biisit hyviltä, vaikka ne teknommat kappaleet maistuivatkin parhaimmilta. Viimeistään nyt joutui myöntämään, että on se Tranquility Basen Surrender aika kiva biisi :) . Paikkana La Tour toimi hyvin ja ainakin ylhäällä oli mukavasti tilaa tanssahdella.

Aamuista ekat kaksi tuntia meni istuessa ja parannellessa jalkoja, jotka meinasivat krampata koko ajan. Jalkojen kramppailu johtui lähinnä siitä, kun en ollut juonut mitään klo. 21.00- 4.00. No sen siitä saa, kun on tyhmä :). Tate soitti omaan korvaan ihan kivaa musiikkia enkä ymmärä miten tuo nyt sitten kuullosti niin kamalalta. Kaiken kaikkiaan nasta reissu !

edit: miinusta äänen voimakkuudesta. Itselläni ei ollut tulppia ja "mukavasti" tuntui korvissa, kun Armin soitti koko ajan kovempaa ja kovempaa. Toinen miinus vieressä oleville jampolille, jotka tahallaan kaatoivat vettä sinne alhaalla olevien päälle *släp*. Alkuillasta vieressä olikin kaksi paviaania, jotka tykkäsivät huutaa kurkku suorana aina jokaisen nostatuksen aikana vain sen takia, että näkisivät lähteekö alakerran porukka mukaan näihin huutoihin. Siinä huutojen välissä olikin mukava kuunnella keskusteluja siitä kuinka Armin huoraa itseänsä. Pakkoko tuonne on tulla valittamaan?
AlexS

Posts: 1,389

#433 • • AlexS kummasetä
Loistavat kekkerit! Isot kiitokset vielä Colorsin porukalle!
Mua ei väenpaljous paljoa haitannu, hienoa nähdä noin paljon porukkaa joka todella on mukana setissä *hihu*
Meno oli ehkä parhaimmillaan biisien kuten Alt+F4, Surrender, Find ja The World Doesn't Know aikana.
Kaikkien kolmen setit oli meikäläisen mieleen *sydän* Armin vaikutti todella mukavalta jampalta...hymyili, heilui ja joras biisien aikana ihan fiiliksissä (tai sitten heppu on todella hyvä näyttelijä *vink*).
Ferryä seuraavaksi kehiin! *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Fyrisch

Posts: 4,525

#434 • • Fyrisch

pyhimys:
Toinen miinus vieressä oleville jampolille, jotka tahallaan kaatoivat vettä sinne alhaalla olevien päälle *släp*.



Täs on mun syy miks en pidä paikoist mis on parvi, tiiä mitä aivolimaa sitä saa niskaan, vähänvälii sielt kyl jotai nestettä tippu päänpäälle.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#435 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä en viihtyny täällä niin hyvin kuin hesarin jatkoilla, mutta koko viikonlopun bileistä alternative oli paras! *nauru*

ehkä eniten haittasi juuri se tungos ja kuumuus, jonka takia koko yläkerrassa ei kauheasti tullut viihdyttyä... loppuillasta tulikin sitten jo sellainen olo, että koska lähdetään (?). No joka tapauksessa AvB soitti ihanaa kiksua *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Santtu-

Posts: 1,965

#436 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
osaiskohan sitä jo sanoo jotain..oon ollu ihan sanaton ja miettiny että miten sitä tunnelmaa vois kuvailla *hymy*

Iltabileistä..
Nämä mä luokittelen kyllä ehdottomasti mun noin puoli vuotta kestäneen biletyshistorian parhaiksi bileiksi, noin niinkun oman fiiliksen puolesta. Mulla oli aivan täydellinen fiilis. Mua ei haitannu tungos ja kuumuus. Oikeastaan mua ei varmaan olis haitannu vaikka ihmiset olis tallonu mut allensa (joo no ei silti tarvii tehä silleen ikinä)..*nauru* Oli vaan niin hyvä mieli kaikesta ihanuudesta *sydän*
Tanssailin vuorotellen siellä itse tanssilattialla sekä *sydän*Arminin*sydän* vieressä ylhäällä, molemmissa paikoissa oli hyvät puolensa, kiva oli katella sitä Buurenin herraa läheltä mut siellä ihmisjoukossa oli kans mahtavaa..*jiihaa*

Aamubileistä..
Mun jalat päätti lopettaa yhteistyön mun pään kanssa ja tanssiminen oli siitä syystä vähän hankalaa..*taputapu* Mut sit kun tuli *sydän*Orkidean*sydän* aika niin tämä oli taas irti. Välillä oli kyllä ihan pakko lepuutella särkeviä jalkoja, mut sit taas mentiin ja varsinki loppua kohden vaan tykkäsin enemmän ja enemmän ja ihan lopussa olin lähes revetä onnesta.. Mii laik tech-kikkailu-temppuilusta..mitä mahtavinta soundia *pihkassa* Sen setin ku sais itelleen ni varmaan kuuntelisin jokapäivä *nauru*

Kiitos kaikille ihanille, meidän omalle poppoolle sekä uusille tuttavuuksille. *hali*

Tässä nämä mun mietteet lyhyesti, lisäilen ehkä jos tulee jotain mieleen.
Pallopää kiittää! *aplodit*
pinkie_

Posts: 138

#437 • • pinkie_
Oijoi. Kertakaikkiaan loistava ilta *sydän* Tanssin koko illan, selkä loppuillasta ihan paskana, samoin niska ku piti tietty tuijottaa kokoajan sinne ylöspäin *hihu*

Kiitos. *plur*
wattsson

Posts: 146

#438 • • wattsson
hyvät bileet oli! schluzin ja perryn setti oli iha mahtvia. ja buureni pisti lopus kyl semmosen hien päälle et huhhu... takareisi vaa kramppas ja sydän hakkas *plur*

vähä liikaa väkee eikä toi la tour mikää paras paikka noille bileille ollu mut onnistuneet bileet silti oli.
drS

Posts: 1,939

#439 • • drS
Jeesh, olihan se la tour vähän ruotsinlaiva mut eipä haitannu - vessoja oli riittävästi ja tilaa muutenkin yllättävän paljon (vaikka ei siinä lopun tungoksessa paljoa enää auttanutkaan *hymy*). Batteryviina teki tehtävänsä <3

AVB oli odotetusti heikoin ulkomaalaisista, mutta soittihan sekin jokusen varsin kivan biisin. Perry & Schulz puolestaan olivat erittäin tasaväkisiä, mutta jälkimmäinen ehkä nippanappa vei voiton pääosin yllättävänkin menevän settinsä ansiosta. Loistoraitoja soittivat kyllä molemmat *sydän*