Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 73,053 views

anthocyan

#101 • • anthocyan Kohti valoa...
Saataisiin olla onnellisii, et ees joku pystyy tuomaan meille hyviä artisteja! Mä ainaki oon tosi iloinen et Arminiki saatiin vihdoin tänne! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

COBALT

#102 • • COBALT akitaattori
No, voihan millivittu, senttivittu, desivittu, vittu, dekavittu, hehtovittu, HEVONVITUN VITTU JA VIÄLÄ YKS ISO EMÄVITTU PÄÄLLE, ET ON TAAS TÄSSÄKIN TOPIKISSA NIIN VITUSTI PASKALÄPPÄÄ!!!
*grr*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Mongolia

#103 • • Mongolia truenörth

anthocyan:
Saataisiin olla onnellisii, et ees joku pystyy tuomaan meille hyviä artisteja! Mä ainaki oon tosi iloinen et Arminiki saatiin vihdoin tänne! *plur*

Ei tässä nyt ollukkaan kysymys siitä.
ottonivus

#104 • • ottonivus Random juippi
Ei heti arvais et tää on todella upcoming events osio kun lukee viimeset n. 3 sivua*lmao*

--
\"anna mennä\"

Timce

#105 • • Timce

skr:
---
anthocyan:

---

Ei tässä nyt ollukkaan kysymys siitä.

Ollut kysymys mistä? Normaalin bileissäkävijän vinkkelistä, kyse oli nimenomaan just siitä. Saadaan iso(t) stara(t) soittamaan Suomeen, helvetin väliä, kuka ne tuo ja mitä pinnan alla tapahtuu. Onnellisen tietämätön..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

[Nuclear]

#106 • • [Nuclear] el aprendiz

Timce:
Ollut kysymys mistä? Normaalin bileissäkävijän vinkkelistä, kyse oli nimenomaan just siitä. Saadaan iso(t) stara(t) soittamaan Suomeen, helvetin väliä, kuka ne tuo ja mitä pinnan alla tapahtuu. Onnellisen tietämätön..

Tohon kiteytyykin nykyajan ihmisen järjetön typeryys ja välinpitämättömyys, ”Ihan sama miten hommat on hoidettu ja kuka saa kärsiä, kunhan mulla vaan on hauskaa!”.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

PsyTranceFormer

#107 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis

ottonivus:
Ei heti arvais et tää on todella upcoming events osio kun lukee viimeset n. 3 sivua*lmao*

samaa mieltä...
Mark

#108 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

[Nuclear]:
Tohon kiteytyykin nykyajan ihmisen järjetön typeryys ja välinpitämättömyys, ”Ihan sama miten hommat on hoidettu ja kuka saa kärsiä, kunhan mulla vaan on hauskaa!”.

no jaksatko sä sitten puuttua kilpailuun esim s-marketin ja keskon välillä ja keinoihin mitä ne käyttää? *ding* eiköhän kilpailu ja likaiset mahdolliset keinot oo jo niin yleisiä joka paikassa et aika helposti siihen turtuu eikä jaksa enää välittää miten hommat on hoidettu kunhan saa rahoilleen vastinetta.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

[Nuclear]

#109 • • [Nuclear] el aprendiz

Mark:
no jaksatko sä sitten puuttua kilpailuun esim s-marketin ja keskon välillä ja keinoihin mitä ne käyttää? *ding* eiköhän kilpailu ja likaiset mahdolliset keinot oo jo niin yleisiä joka paikassa et aika helposti siihen turtuu eikä jaksa enää välittää miten hommat on hoidettu kunhan saa rahoilleen vastinetta.

Jos täällä käytäisiin keskustelua esim. S-Marketin ja Keskon välisistä epärehellisistä keinoista ja tieto olisi näin ollen helposti saatavilla, niin varmaankin se muuttaisi käsityksiäni kyseisistä lafkoista. Esim. täällä oli keskustelua Lidlin työntekijöitten oikeuksista, niin kyllä se muutti mieleni kyseistä kauppaa kohtaan. Sulle taas tuntuu olevan ihan sama miten tuote on tehty, kunhan sä saat hyvää halvalla. Tää taas alkaa jo menee niin pahasti topicist ohi et...

--

TonySt

#111 • • TonySt mediamoguli

[Nuclear]:
---
Timce:
---

Valitettavaa, mutta totta. Mutta kuinka moni kyselee esimerkiksi kaupasta ostamiensa tuotteiden alkuperää/tuotantotapaa? Näissä asioissa on niiiin Helppo "hurskastella"...
Markkinatalous jyllää, halusipa sitä tai ei!

Eiköhän tästä maailmasta löydy tärkeämpiäkin aiheita, joiden epäoikeidenmukaisuudesta napista kuin yhdet hemmetin bileet, jotka kulminoituvat kuitenkin yleisesti ihmisten hauskanpitoon.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Mark

#112 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

[Nuclear]:
Jos täällä käytäisiin keskustelua esim. S-Marketin ja Keskon välisistä epärehellisistä keinoista ja tieto olisi näin ollen helposti saatavilla, niin varmaankin se muuttaisi käsityksiäni kyseisistä lafkoista. Esim. täällä oli keskustelua Lidlin työntekijöitten oikeuksista, niin kyllä se muutti mieleni kyseistä kauppaa kohtaan. Sulle taas tuntuu olevan ihan sama miten tuote on tehty, kunhan sä saat hyvää halvalla. Tää taas alkaa jo menee niin pahasti topicist ohi et...

katohan mun aiemmat postaukset tästä topikista ja vedä sit vast johtopäätökset mun mielipiteistä. Mun mielipide on täysin neutraali kunnes totuus on selvillä. Sen takia en aio boikotoida välttämättä kys. pileitä, koska täällä on esitetty vain näkemyksiä ja epäilyksiä, eikä mulla suoraan sanoen ole yhtään mitään hajua miten homma oikeasti maailmalla tai täällä suomessa toimii, kun artisteja bookataan.

Ja btw miks tää on offtopic? eiks täl alueella oo tarkotus kommentoida tulevia pileitä ja niiden aiheuttamia tuntemuksia, odotuksia jne? ei mua ainakaan kiinnosta lukee 10 sivua pelkkää ”NIIN TÄÄLLÄ!” ? 1000 hymiöö perään.

edit: joo, tarkotit OT:lla varmaan tota kauppajuttuu?

-M

--

Dives

#113 • • Dives I see the light
tässä on luultavasti käynyt niin että muutamilla ihmisillä on kinaa ja se tuotiin nettiin.. joitain asioita ei kuitenkaan voi netissä kaikkien nähtäväkis pistä.. sen verran mitä jone on mulle pistänyt turpaan niin se on kyllä tehnyt sen hyvin epämielyttävän vitumaisella ja osaavalla taidolla.. en nä mitään muuta syytä tähän kuin että joitain asioita ei voi sanoa.. muuten ne olisi jo esilleä..

kerta minulla ei ole hajuakaan koko asiasta niin en ota kantaa.. tosin olen kuullut että colorsissa ei ole yleensä mahtavaa fiilistä vaan sinne tullaan sen soittajan nimen perään eikä sen tunnelman..

esim joku club pöllö voi olla tunnelmaltaan mahtava ja siellä soittaa deejii puunkaarna ja deejii syväöja..

monet klubit vetävät ihmisiä nimellään.. colors vissiin vetää ihmisiä dj nimillä.

Näin minä olen asian ymmärtänyt.
[Nuclear]

#114 • • [Nuclear] el aprendiz

caitrin:
Jos joku tässä järjetöntä on niin tämä perkeleenmoinen valitussessio täällä topikissa!
Alex kunnari on hyvin selittänyt klubin ja klubitapahtumien järjestämisen politiikkaa ja antanut ymmärtää, että mistään kusetuksesta tms. artistin ”varastamisesta” ei ole kyse. Ja silti vaan jatketaan tätä kommenttien heittelyä puolin ja toisin.

Ja sinäkö et jatka tätä järjetöntä valitusta? Ja jos mä oon jossain väittänyt alex & co. tapahtumia kusetuksiksi niin kaivatko sen lauseen esiin?

tonppa:
Valitettavaa, mutta totta. Mutta kuinka moni kyselee esimerkiksi kaupasta ostamiensa tuotteiden alkuperää/tuotantotapaa? Näissä asioissa on niiiin Helppo ”hurskastella”...
Markkinatalous jyllää, halusipa sitä tai ei!

Niinhän se onkin valitettavaa, mutta totta, mutta silti itse en halua kantaa omaa korteani siihen kekoon vaikka se rahaa maksaisikin. Mitä tulee kaupasta ostettuihin tuotteisiin, niin minua se kiinnostaa jos tämä informaatio on helposti saatavilla. Markkinatalous jyllää, mutta jokainen voi siihen omalla panoksellaan vaikuttaa. Jos nyt vaikkapa toisen ihmisen kusetuksesta tulisi hyväksyttävää, niin ei se mun mielissäni olisi yhtään sen hyväksyttävämpää.

tonppa:
Eiköhän tästä maailmasta löydy tärkeämpiäkin aiheita, joiden epäoikeidenmukaisuudesta napista kuin yhdet hemmetin bileet, jotka kulminoituvat kuitenkin yleisesti ihmisten hauskanpitoon.

Näin varmasti onkin, mutta se ei se estä niistä pienemmistä puhumista.

Mark:
katohan mun aiemmat postaukset tästä topikista ja vedä sit vast johtopäätökset mun mielipiteistä. Mun mielipide on täysin neutraali kunnes totuus on selvillä. Sen takia en aio boikotoida välttämättä kys. pileitä, koska täällä on esitetty vain näkemyksiä ja epäilyksiä, eikä mulla suoraan sanoen ole yhtään mitään hajua miten homma oikeasti maailmalla tai täällä suomessa toimii, kun artisteja bookataan.

Ja etsi sä mun viesteistä se kohta, missä minä väitän Colorsin tapahtumia epärehellisesti tehdyiksi tai aikeeni boitokoida tapahtumia.

Mark:
edit: joo, tarkotit OT:lla varmaan tota kauppajuttuu?

Näin tein.

--

Riku

#115 • • Edited Riku The Little Prince

caitrin:
Jos joku tässä järjetöntä on niin tämä perkeleenmoinen valitussessio täällä topikissa!
Alex kunnari on hyvin selittänyt klubin ja klubitapahtumien järjestämisen politiikkaa ja antanut ymmärtää, että mistään kusetuksesta tms. artistin ”varastamisesta” ei ole kyse. Ja silti vaan jatketaan tätä kommenttien heittelyä puolin ja toisin.

Jos Colors todella olisi tahallaan vienyt toisen tapahtuman line-upin, niin sille valitussessiolle todellakin olisi aihetta. Ja et kai sinäkään ole niin naiivi, että olettaisit että kukaan tulee julkisesti myöntämään että joo, näinhän me tehtiin? Loppujen lopuksi tässä on kyse vain siitä ketä uskoo. Kunnari on antanut ihan hyvät selitykset asiaan, ja voi hyvin olla että tuo on vain hämmästyttävä ja valitettava yhteensattuma, mutta tyhmähän sitä olisi jos nyt ei vähän asiaa ihmettelisi.

Lisäys: ja samat kommentit vielä kun Nucleariltakin; kerrotko vielä missä vaiheessa minä olen väittänyt Colorsin toimineen tarkoituksellisesti kusettaakseen ketään?

ja loput OT:

Joskus näitä foorumeja lukiessa tuntuu, että toiset tahtoo vaan tulla aukomaan tänne päätään ja loistamaan tietämyksellään, ”hei-mä-tiiänki-jotain-mitä-te-ette-tiiä-STANAN-TYHMÄT-IDIOOTIT-VÄLINPITÄMÄTTÖMÄT-KLUBBAAJAT” -asenteella. ”Tää on vaan mun mielipide ja mul on siihen täysi oikeus ja omat syyni” -tyyliin. *igor*

Kukas sun muroihin kusi? Tiedä nyt sitten kehen tuo kuittailu oli kohdistettu, mutta omalta osaltani voin passittaa sut takasin psykologian peruskurssille. Yksinkertaisimman ja helpoimman motiivin löytyminen ei silti välttämättä vastaa totuutta. Haluatko yrittää uudestaan?

Ja sit kaikki haluu tietää ne syyt, ja siitä seuraa vaan kummallista asioiden paisuttelua, kinastelua ja salamyhkäistä ”enpäs kerrokaan” -juttua.

Niin, mä kerroin sen verran kun pystyin ilman että rupean pettämään lupauksiani ja muiden ihmisten luottamusta, olisiko mun kenties pitänyt jättää kertomatta sekin että asiasta olisi vielä vähemmän infoa, tai kenties sun uteliaisuutes takia pettää ne lupaukseni?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Timce

#116 • • Timce

[Nuclear]:
---
Timce:
---

Ei..vaan tietämättömyys. Kertokaa toki kaikki "faktat", niin rupean tot'maar boikotoimaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Mark

#117 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

[Nuclear]:
Sulle taas tuntuu olevan ihan sama miten tuote on tehty, kunhan sä saat hyvää halvalla. Tää taas alkaa jo menee niin pahasti topicist ohi et...

tuossa käsittääkseni vedät johtopäätöksiä mun mielipiteistä ja väität mun toimivan ton ajattelumallin mukaan?

Mark

ja tuosta käy ilmi että en niin tee. Et kuitenkaan tohon sanonut just mitään, vaan latelet vaan lisää omia ajatuksias:

Nuclear
Ja etsi sä mun viesteistä se kohta, missä minä väitän Colorsin tapahtumia epärehellisesti tehdyiksi tai aikeeni boitokoida tapahtumia.

väitinkö jossain niin? Puhuin omista motiiveistani koska niitä vastaan hyökkäsit, en sun.

Mut tää on jo IMO aika OT, joten lopetan keskustelun minäkin osaltani tähän.

-M

--

COBALT

#118 • • COBALT akitaattori
Puuttumatta siihen kuka uskoo ketä tai kuka teki mitä, (varsinkaan kun en tiedä) sanonpa näin:

Tää on sitten yleisesti ihan kaikille forumin käyttäjille...

Just tän kaltainen loanheitto/paskaläppä hajottaa kaikki leirit ja heikentää jo ennestään heikossa asemassa olevaa konemusikkkikulttuuria!
Jos jollakulla on näinkin voimakkaita epäilyjä, syytöksiä, luuloja tahi muuta vastaavaa läppää toista tahoa kohtaan, on se syytä hoitaa naamakkain eri osapuolien välillä! JUURI SIKSI, että täällä kun täysin sivulliset/tietämättömät ovat sen vajavaisen/näennäisen informaation armoilla, jonka joku heittää ilmoille! Oli siihen sitten aihetta tahi ei!
Kritiikki on sitten taas ihan eri juttu. Sen pitää olla aina tervetullutta, koska kritiikki on aina positiivista ja vain sen perusteella voi kehittää omaa toimintaansa. Nää viimeiset sivut eivät ole enää ole olleet kritiikkiä, vaan loanheittoa ja pätemistä. SE HAISEE! *grr*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Riku

#119 • • Edited Riku The Little Prince

caitrin:
No ei, siis, tarkoitukseni ei ollut ketään yksittäistä henkilöä syyllistää, ei sinua eikä Nuclearia, varsinkin koska itsekin näytätte tietävän ettette ole mitään tuollaista väittäneet. Vai? Joten miksi sitä multa kysytte? Kyseessä oli ihan yleinen vaikutelma, ei mikään sormella osoittelu.

Koska minä ja Nuclear olimme eräitä äänekkäimmistä vastapuolista sinun mielipiteellesi, joten lienee perusteltua olettaa että osa kritiikistäsi ja kommentoinnistasi on tarkoitettu tähänkin suuntaan.

En syö muroja *iloinen* ja olen käynyt jo sen peruskurssin aikoja sitten *hih* Mutta perinteinen sananlasku ”se koira älähtää johon kalikka kapsahtaa” kuvaisi tätä reaktiotasi ehkä paremmin kuin psykologian kirjat.

Lisää markan psykologiaa ja typeriä anekdootteja. Anna mulle nyt sen verran krediittiä etten ole ihan noin typerä ja yksinkertainen ;)

Niitä me kai sitten ollaan, jos pidetään klubilla hauskaa eikä tiedetä mistään muusta ku siitä että on loistava meininki, hyvää settiä, huippufiilis ja huippu-dj. *igor*

Ehkäpä niin, ja sitten on niitä muita jotka yrittävät pitää huolta ja kantaa vastuuta siitä että nuo kaikki asiat myös säilyvät sellaisina. Kato jonkun se paskakin on lapioitava.

Niin, no miksi piti sitten sanoa ylipäänsäkään mitään?
Tämä oli pointtini. Mielestäni on huvittavaa seurata tällaista salamyhkäistä keskustelua, jossa kukaan ei saa kuitenkaan mitään faktaa paljastaa. Myöntäkää nyt itsekin. Eihän tästä pääse kuitenkaan puusta pitkään, hyviä bileitä mustamaalataan ja kaikille tulee paha mieli. *uuh* *nyyh* *vink*

Ja mä meinasin alunperin olla sanomatta asiasta julkisesti yhtään mitään, koska en ajatellut että näitä juttuja on täällä hyvä hoitaa, mutta siinä vaiheessa kun kissa oli jo muiden toimesta nostettu pöydälle, niin lienee parempi sitten kertoa muillekin mistä on kyse, vaikkei kaikkea saisikaan paljastaa. Eiköhän se ole Colorsillekin loppujen lopuksi parempi että asia käydään läpi ja selvitetään julkisesti, eikä niin että kaikki juoruavat ja puhuvat asiasta sitten selän takana. Tämä oli minun pointtini.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

vaavu

#120 • • vaavu vara-vana

pHaze:
Jos Colors todella olisi tahallaan vienyt toisen tapahtuman line-upin, niin sille valitussessiolle todellakin olisi aihetta. Ja et kai sinäkään ole niin naiivi, että olettaisit että kukaan tulee julkisesti myöntämään että joo, näinhän me tehtiin? Loppujen lopuksi tässä on kyse vain siitä ketä uskoo. Kunnari on antanut ihan hyvät selitykset asiaan, ja voi hyvin olla että tuo on vain hämmästyttävä ja valitettava yhteensattuma, mutta tyhmähän sitä olisi jos nyt ei vähän asiaa ihmettelisi.

On kuitenkin hyvä muistaa, että ulkopuolisen silmistä katsottuna tilanne näyttää aika yksipuoliselta. Tähän mennessä tähän topikkiin ei ole ilmestynyt mitään muuta kuin vihjailuja mahdollisesti varastetusta lineupista. (Tämä vielä höystettynä hetkittäin alatyylisillä kommenteilla, kuten esimerkiksi vihjailu jukeboksista osoitti.) Sen enempää julkista tietoa ei ole saatavilla, ei esimerkiksi kyseisen tapahtuman nimeä, järjestäjää tai päivämäärää. (Vai olenko väärässä?) Tarkempiin kyselyihin on vastattu lähinnä vaikenemalla. Sen sijaan alex kunnari on vastannut ainakin näennäisen avoimesti, julkaissut tapahtuman tiedot, selittänyt buukkaustoiminnan periaatteita uskottavan kuuloisesti ja vastannut asiallisesti syytöksiin.

Jos nämä kaksi puolta nyt otetaan ulkopuolisen silmin tarkasteltavaksi, on itselleni colorsin näkemys paljon uskottavampi kuin nämä epämääräiset epäilyt. Itse asiassa, tämänhetkisten tietojen valossa on ihan yhtä mahdollista, että koko varastamisvihjailu on pelkkää keksittyä mustamaalausta. En missään nimessä väitä että näin olisi, mutta nykyisten todisteiden valossa on ihan mahdollista, että joku voisi mennä tällaisia syytöksiä laukomaan ilman mitään totuuspohjaa.

Jos asioita ei olla valmiita tuomaan julki, on vähän hassua ruveta vihjailemaan mahdollisista väärinkäytöksistä. Muuten asiasta tulee vähän vääristynyt kuva: ei olla valmiita kertomaan omaa tarinaa, mutta heitetään silti epäilyjä toisen tarinan totuudenmukaisuudesta ilmaan.

Ja phaze, tämä ei ollut sulle henkilökohtaisesti, vaan lähinnä kommenttina noihin sun epäilyksiin asiasta.