101 posts, 6 pages, 20,654 views
Alpha:
Parhaiten jäi mieleen se yks kesäloman viikko jolloin olin todella paljon liikenteessä kaverini Dementationin kanssa....Eli ensin tiistai päivällä lähettiin tallinnan laivalle pilettämään ja hakee halpaa juomista virosta. Ja Piletys tässä tarkoittaa sitä että tansittiin kiksupolkka kaikkien paskimpien kesä ?heiluta-pyllyä? biisien tahdissa aina aamuun asti... Keskiviikko aamuna maihin ja kävelyä n. 10km ympäri tallinnaa. Illalla takas himaan ja nukkumaan. Torstai päivä meni suht rauhallisesti mut illalla saatin kutsu lähteä pörräämään pitkin ja poikin eli ensin Raisioon josta parit henkilöt kyytiin ja sitten naantalin rannoille uittamaan jalkoja josta edettiin parin liikenneympyrän kautta mun kämpälle jossa aloitettiin juomapeli ja loppuilta onkin aika hämärän peitossa muistikuvien suhteen.(mut onneks on valokuvia*nauru*) No perjantai aamuna heräiltiin krapulassa ja oltiin muutenkin aika tööt. Ei muuta ku Raisiosta Kepabit ja päivä liikkeelle.... Iltapäivästä suunattiiin Locon Union of hardsoulseihin joissa tuli tampattua aika tahdilla n.6h
No sieltä suoraan nukkumaan kaverin kämpälle (kiitos siitä)... Aamulla heti herättyämme Demen kanssa suunattiin juna asemalle josta otettiin suunaksi hesa. Hesasta bussilla espooseen Ropeconiin jossa illalla oli myöskin erittäin pienimuotoiset ravit mutta kyllä sekin taas pisti jalan liikkeelle... Sunnuntaina vaan yleistä hajoilemista ja kotiin... maanantaina töihin kantamaan kaappeja...
sapeli:
Kai se on uskottava että kesä on ohi kun tänään (no, eilen) oli syyspäivänseisaus... Mut tästä saattaapi tulla mun elämän paras syksy joten samapa tuo...