Kesä 2004

101 posts, 6 pages, 20,657 views

W

#21 • • W

Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:
Varmaanki kokenu sit paljon tota ”antamisen iloo”*naur*

---

Jep! *nauru* olen koittanut kovasti antaa kaikille kauniille naisille....*slurps* luulisi että pukki olisi oikein ”onnellinen” kun olen näin hyvä sydämminen....*nauru*

---
Taitaa se pukki jättää sulle perinnoks ton nimikkeensä*rebs*

*nauru**nauru**nauru* Ajattele kuinka olisikaan upeaa olla ehta pukki! siis.....hmmnpph....joulupukki tietysti....*iihhih*
Emulator

#22 • • Emulator The Lost Soul
saldo:

Vituikshan se meni

--
<3

Oliwer

#23 • • Oliwer

W:
---
Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:

---

Jep! *nauru* olen koittanut kovasti antaa kaikille kauniille naisille....*slurps* luulisi että pukki olisi oikein ”onnellinen” kun olen näin hyvä sydämminen....*nauru*

---

---

*nauru**nauru**nauru* Ajattele kuinka olisikaan upeaa olla ehta pukki! siis.....hmmnpph....joulupukki tietysti....*iihhih*

Off topikkii pukkaa! *grr*
Pinxu

#24 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:

---

---

---

Greit *hymy*Hyvä et Misterillä on huumorinkukka takataskussa*wrn*
milla

#25 • • milla
joo no eipä o ollu hääppönen. mieleen jää muutama ihana mökkireissu ja pari bilekertaa.. ja vitusti duunia ja sadetta.
Claquesous

#26 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vaikka sää on ollut mitä on, on kesä 2004 jättänyt hyviä muistoja... Pääsiäinen ruotsinlaivalla, Ensi esiintyminen telkussa(*nauru*), Viron reissu omalla tavallaan ja frendien kaa häröily Kotkan meripäivillä. Aika muikeita tapahtumia kyllä.

Paras on kuitenkin vielä edessä: elokuun vika lähetään Budapestiin viikoksi. HIHUUUUU!!1!

--
32. of December

quiCksiLveR

#27 • • quiCksiLveR
no muutama hyvä baarireissu ja parit armottomat kotibileet.. ei auringosta kerenny hirveesti nauttimaa:( muuten oli oikeen kiva ja täyteläinen kesä!!*hymy*
JustinSan

#28 • • JustinSan Nullius in verba
Kesä alkoi loistavalla mökkireissulla ja päättyi upeaan Hollannin matkaan.
Välissä oli pelkkää paskaa (ja vettä) *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

-Kerttu-

#29 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mitä jäi mieleen..No aivan hirmuisesti kaikennäköistä, vaikkei uskois!!!

No ainakin satoi paljon! *grr* Ja kesä tiivistyi yhteen helle viikkoon!! *poks*

Hmm..No meidän kaupunki juhannus oli kyllä aivan ikimuistoinen! Asianomaiset tietävät kyllä miksi! *blush* *nauru*

Samoin Tehikset taisivat syntyä kesän alkumetreillä! Kiitos siitä Mirri ja Höö!! *sydän*
Kesäloman hurjat rilluttelut jäivät myös mieleen jokainen tavallaan! Niin hauskaa oli!!! *jiihaa* *sydän*

Ja jäihän sieltä kesästä jotain matkaankin..Ja se on oma muru! *sydän* Vaikka alku hiukan hankala onkin ollut! *iihhih* Mut mä uskon et kaikki kääntyy vielä paremmaksi! *pihkassa*

Mieleen jäi myös meidän Berliinin reissu kaikkine kommelluksineen, mutta nyt ainakin tiedetään missä Berliinin muuri on! *nauru*

Ja hirmuisesti tuli taas uusia tuttavuuksia ja kaikkea kivaa! Kiitos siis ihanasta, vaikkakin viileästä kesästä kaikille vanhoille ja uusille tuttavuuksille ja etenkin Tehiksille! *sydän* Jatketaan samaa rataa!!! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

peepe

#30 • • peepe
Mun kesä oli kyllä letkeen rento :) Tuli vietettyy kokonainen kuukausi pohjoissuomessa perheen parissa.

Eipä mitään sen suurempia kesäseikkailuja tai muutakaan erikoisempaa. Erityismaininta menee Konemetsälle :) Se vaan oli jotenkin niin...hieno kokemus!
sapeli

#31 • • sapeli jokukukamikä?
*nuotti* ”Nobody on the road, nobody on the beach; I feel it in the air, the summer\'s out of reach... empty lake, empty streets, the sun goes down alone... I\'m driving by your house, though I know you\'re not home...”

*nuotti* ”I never will forget those nights, I wonder if it was a dream - remember how you made me crazy, remember how I made you scream? But I don\'t understand what happened to our love... But babe I\'m gonna get you back, I\'m gonna show you what I\'m made of...”

*nuotti* ”Out on the road today I saw a deadhead-sticker on a cadillac; a little voice inside my head said don\'t look back, you can never look back. I thought I knew what love was - what did I know? Those days are gone forever, I should just let them go, but... ”

*nuotti* ”I can see you, your brown skin shining in the sun, you got the top pulled down and radio on baby; and I can tell you my love for you will still be strong, after the boys of summer have gone...”

*uuh*

DJ Sammy - Boys of Summer (Humate Remix)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Maihku

#32 • • Maihku neiti hankala
Vaikka kesällä satoikin koko ajan oli mulla ainakin ihan mielettömän hauskaa*plur*
Sitä ollaan biletetty ihan hullunlailla ja oon saanut niin paljon uusia ihania ystäviä*sydän*Kiitos näille ihmisille*sydän*
Nyt joutuu palata harmaaseen arkeen eli koulua ja töitä*igor*
Juhgu

#33 • • Juhgu Virnistelijä
Sateet eivät haitanneet, onpa mökin järvessäkin pitkästä aikaa siedettävästi vettä. Ja paistoihan se aurinkokin tässä viime aikoina.

Tajuttoman hieno kesä. Työttömänä, kuinkas muuten. Paljon mahtavia bileitä (konemetsä ja koneisto parhaat), taisin rikkoa jonkunlaisen ennätyksen festareilla käynnissä ja vietin paljon laatuaikaa kavereiden kanssa. Vastaavaa tuskin tulee enää, kun pitää seuraavina vuosina käydä töissä. Vähän haikea olo nyt.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Cofu

#34 • • Cofu
Tuli, oli ja meni, ja totaalisesti ohi. *taputapu*

Ehkä ensi kesänä sitten vihdoin pääsisin nauttimaan kesästäkin. ”Toivossa on hyvä elää” sanoi lapamato *hahjust*.
Jusuplussa

#35 • • Jusuplussa UG-///
Kovaa on menty! Oon saanu bilettää hyvän porukan kanssa, kiitokset teille :) ..saa nähdä jääkö loppukesästä vielä jotain käteenkin..no ainakin loistavia muistoja x)

[muokattu 18.8.2004 04:23]
ianna ei anna!

#36 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

milla:
joo no eipä o ollu hääppönen. mieleen jää muutama ihana mökkireissu ja pari bilekertaa.. ja vitusti duunia ja sadetta.

No yhdyn tohon!!!
Ei tää kesä kyllä nyt niin kummonen ollut jos vertaa pariin edelliseen*iloinen*

Väliin mahtuu aina yks huonompi kesä ja sit tulee taas kiva kesä*super*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Sinza

#37 • • Sinza
Ilmojen puolesta tämä varmaan paskin kesä mun elämän aikana *dissaa**eiei*. Tästä olen ikuisesti katkera *hmph*. Kyllä kesällä pitäis olla kuumaa ja aurinkoista, että sais rannalla käristää itseään. No onneks näilläkin keleillä sai ees jonkunlaiset rusketusraidat hankittua *heiii*. Mutta tässä nyt sit taas ootellaan 9 kuukautta *poks*...

Säistä huolimatta paljon tuli tehtyä kaikenlaista, vaikka ei ollut edes lomaa. Kivoja bileitä oli paljon, ja eri paikkakunnillakin tuli vähän reissailtua *iloinen*. Kesän ehdottomia kohokohtia oli:

*sydän* RMJ *sydän*
*plur* Koneisto *plur*
*iloinen* Konemetsä *iloinen*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Violette

#38 • • Violette Humppamuija
Toisaalta tää kesä on ollut *dissaa*, toisaalta *plur*. Jos minulla ei olisi ollut nykyistä rakasta poikaystävääni tukena, olisin varmaan vetänyt itseni narun jatkoksi tmv. *uuh*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

kiiki

#39 • • kiiki hankala
kesällä on tylsää, erityisesti tänä kesänä *dissaa* tietty välillä on ollut ihan kivaakin, mutta pääasiassa tylsääkin tylsempää...
ottonivus

#40 • • ottonivus Random juippi
Pojan syntymä toukokuussa, parit mökkireissut, kesä- ja elokuun Unityt ja paljon sadetta, siinäpä se.

--
\"anna mennä\"