Kesä 2004

101 posts, 6 pages, 20,659 views

Humppabeibi

#61 • • Humppabeibi Söpöilijä
Ihan paska kesä jos ihan rehellisiä ollaan. Olin koko kesän töissä, ilmat oli huonot ja niin edelleen. Kertaakaan en ehtiny uimaan, jos olis ilmojen puolesta voinutkin. Valitusta *poks*

Toivottavasti ens kesä ois parempi ilmojen ja töidenkin puolesta, jollei vaiks tarttis ihan koko kesää hikoilla siellä sisätiloissa.

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Petri

#63 • • Petri Lauma

Humppabeibi:
Ihan paska kesä jos ihan rehellisiä ollaan. Olin koko kesän töissä, ilmat oli huonot ja niin edelleen. Kertaakaan en ehtiny uimaan, jos olis ilmojen puolesta voinutkin. Valitusta *poks*

Toivottavasti ens kesä ois parempi ilmojen ja töidenkin puolesta, jollei vaiks tarttis ihan koko kesää hikoilla siellä sisätiloissa.

Hienosti tiivistetty myös oma kesäni *poks*
terraluna

#65 • • terraluna Agentti
Kesän huiput:
-Kadunvaltaukset Sörnäisten rantatiellä
-Mökkireissu erään kivan ihmisen kanssa
-kokonainen viikko Tukholmassa ystäviä tapaamassa, parasta piiiitkään aikaan *sydän**sydän**sydän*
-Koneisto *sydän*

Vähemmän kivaa:
-rahat loppu, joutui lainaamaan siskolta
-kavereita näki ihan liian vähän

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Peikkotyttö

#67 • • Peikkotyttö

sts:
Loistokesä, vietin suurimmaksi osaksi sen kultani kanssa, bileissä tuli käytyä ehkä liikaakin...

*sydän* peikkotyttö

*sydän**pus* mäki sua...

--
Groove is in the Heart

op-

#68 • • Edited op- Negis
Kesä on mennyt kyllä aika pitkälti 10+h duunipäivien merkeissä mutta onneksi on päässyt välillä ulkomaille töitä pakoon. Kesän valopilkkuja:
-Timo Maas Serbialaisen linnoituksen vallihaudassa auringon noustessa kuva
-SDMF aamujatkot ja hotellibileet
-Sónar
-Barceloneta-beach
-Kilpajuoksu aamuyhdeksältä alas Montjuïcia ja ex-tempore känniparkour matkan varrella
-Illanvietto Tromsöläisessä näköalaravintolassa vuonoja, keskiyön aurinkoa ja ikkunan ohi suhailevia liitovarjoja ihaillen
DiamonDie

#69 • • DiamonDie mediahippi
Oikeastaan ehkä melkeinpä paras kesä ikinä, vaikken tehnyt mitään ihmeellistä enkä edes kesästä perusta. Huippukohdat:

-Helsingin RTS
-Konemetsä
-Alternative Stork -demoparty
-Assembly

Missään Kirkkonummea kauempana en tainnut edes käydä, mutta mitäpä siitä. Töitä tuli tehtyä sen verran kun niitä oli (eli liian vähän, budjettiin jäi n. 600e vaje). Mitään ei oikeastaan tapahtunut tai muuttunut, vaikka toisaalta kaikki olikin ihan eri lailla kuin koskaan ennen.
Hetu

#70 • • Hetu hetaro

Jna:
Ainoo hauska asia oli kesällä yks Tallinnan matka..*hali*t matkakumppaneille!

*hali* se matka oli kyllä *super*
Jna

#71 • • Jna

Hetu:
---
Jna:
---

Voitais vetää uudestaan ennen ku jäät tulee! *joo*
milessi

#72 • • milessi Jai
- islannissa töissä 5 ja puol viikkoa, lomalla puoltoista.
- muutamissa hyvissä bileissä
- töissä (ikävä kyllä)

eipä sitä oikein muuta kerennyt.. mökillä olisin halunnut käydä muttei aika riittänyt
*uuh*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

#73 • • hyperventilaatio Guest
"sinä kesänä satoi joka päivä"
Cloudberry

#74 • • Cloudberry
* pääsin opiskelemaan *jiihaa*
* kävin juhannuksena Vilnassa, Liettuassa *känni*
* en käyny vieläkään yksilläkään festareilla *ding*
* olin töissä *hikoil*
* sain uusia kavereita *sydän*
* kävin uimassa vain kahdesti, grillannut en kertaakaan *uuh*
* muutin uuteen asuntoon *juonittel*

Aika basic-settiä, melko samanlaisia on olleet edelliset pari kesääkin..
Suurinpiirtein näinhän tän pitikin mennä *joo*, eikä harmita että ohi on. Syksy on jees! *piis*

Juhannustaiat vaan ei oo vieläkään toimineet.. *igor*
Mutta oon kuullu, että "jos ei heilaa helluntaina ni västäräkistä vähäsen!" *nauru*
S-T

#75 • • S-T Pieni
Oma piha, pallogrilli ja kasvatustieteen perusopinnot (15ov) *sydän*

Vaikka kesä taisi olla aika sateinen, niin mulle se oli aurinkoisempi kuin kaksi edellistä - silloin olin kaikki lämpimät päivät töissä, nyt pääsin aina omalle pihalle lukemaan kasvatustiedettä kun aurinko näyttäytyi. *hihu*

Juhlittuakin tuli ja tutustuttua uusiin ihmisiin. Kyllä kesätyötön kesä teki terää monen vuoden jälkeen (miten talous kesti, sen näkee lopullisesti alkavan syksyn aikana)...

--
Pieni on kaunista.

Zarabel

#76 • • Zarabel Kultasiipi
Mun kesä muistot 2004 on aika heikonlaiset.. Tää \\\"kesä\\\" meni niin nopeasti että just kun sain viimeisen palkan tilille ja pääsin eroon väärinpäin kääntyilevästä sateenvarjosta niin jo piti etsiä lapaset käteen...
Aina ei voi voittaa -ei edes joka kerta.
*justjoo*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Kate

#77 • • Kate
Ihan hyvät kesämuistot jäänyt, ilmoja lukuunottamatta.

Vapaita viikonloppuja on kertynyt kaksi kappaletta, molemmat tuli vietettyä vain oleskelleen, grillaillen ja nauttien kesäpäivistä.

Muutamat bileillat on vietetty, mutta nyt syksyllä aion kyllä panostaa siihenkin puoleen.

Kolme viikon loma etelässä alkaa puolentoista viikon päästä..............eli sitä odotellessa*joo*
Lestinheittäjä

#78 • • Lestinheittäjä team kyntäjät, member of TIP TOP
paras kesä ikinä sain tehtyä NIIN paljon et ei pysty edes muistaa kaikkee, mutta kesän huippu kohtia oli konemetsä ja tietysti *sydän* NATURE ONE *sydän*
Maximum

#79 • • Maximum digital boy
olihan muuten kipein kesä ikinä*jiihaa* paljon sekoilua,mut myös paljon hyvääkin sekoilua mahtui mukaan 5 viikon kesäloman aikana*nauru* ja tunnetusti mitään en suostu katumaan.ilmat olivat säälittävän paskoja*släp*joten joutui keskittymään ainoastaan yöelämään*igor* paljon uusia tuttavuuksia ja hyviä bileitä,etenkin unityt*sydän* ensi kesää odotellessa....

--
....matkailu avartaa.....

Hetu

#80 • • Hetu hetaro

Jna:
---
Hetu:
---
Jna:
---

---

Voitais vetää uudestaan ennen ku jäät tulee! *joo*

*joo*, missäs ne oskun vaparit.. (?) *vink*