Kesä 2004

101 posts, 6 pages, 20,655 views

Amma

#41 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
*täh* Mikä kesä? Missä? Näkikö joku auringon? Tunsiko lämmön? *ding*
Eli lähinnä odotin kesää 2kk, se tuli viikoksi ja meni. Ahdistaa. Prkl. Mitään fiksua en saanu aikaseks, kun murehdin ikuisesti jatkuvaa vesisadetta.
Pitänee yrittää lähteä etsimään kesää jossain vaiheessa jostakin kaukaa... *huokaus*
Kaikenlaista kakkaa jäi käteen, kun niin monta tärkeetä ja hyvää tapahtumaa oli päällekäin ja tuli valittua vähän väärin.. Yhden ystiksenkin taisin menettää. *uuh*

..No jos tosissaan kaivaa pari arskanpilkahdusta, niin:
+ RMJ *jiihaa*
+ Pori-Jazz, Macy Gray *nuotti*
+ Koffin karvajalat ja Fakir *sydän*
+ Pari kivaa tyyppiä *pihkassa*
+ Redbullin helikopterihässäkät Hietsussa *aplodit*
+ potkulauta *hihu*

--
*etsiskel*

KinK

#42 • • KinK Universumin Valtias.
Kesä tuli kyllä missattua oikeen tunteella.. just sain ostettua hyttysverkot ikkunoihin ja oviin niin on niin kylmä että ei voi pitää edes auki niitä...*grr*

Kesällä ei saanu mitään tehtyä...
Henna

#43 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

*Mirri*:
Itelle tää kesä oli aivan mahtava. Siitä suurin kiitos kaikille ihanille vanhoille ja uusille tuttavuuksille. Erityisesti tehiksille *sydän* Päällimmäisenä jäi mieleen tietysti Unityt x 3 *sydän*,valtavan ihanat Ihanat Ursulassa *plur*, puistossa lötköttelyt hyvällä porukalla, unohtumaton kaupunkijuhannus *nauru*, lasten leikkipuistossa härväilyt kaatosateella (kiitos Keeerin *sydän*) ja niiiiiin monet muut asiat... *sydän*

Sä sen sanoit...aivan mahtava kesä!! *sydän*
...hmm..jotenki tuntuu et oisin tehny ihan samat asiat ku sä tänä kesänä*hih**nauru*
Mitähän ens kesä tuo tullessaan! *plur*
liikkuva muna

#44 • • liikkuva muna an egg on the move
Työ raiskas tän kesän, ei mitään oo jääny mieleen. *eiei* Vituttaa. En oo tehny oikeestaan yhtään mitään.
Kukkis

#45 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Ibizan reissu 23.-30.7. oli kyl tän kesän kruunaus! *plur* *pihkassa*

--
Never say never..?

helluli

#46 • • helluli pupunen / hababambi
kesä on mennyt pitkälti työn merkeissä, jotan mua ei ole nuo säätkään oikeen haitannut.. parhaat muistot ovat rmj:stä ja kotopartsilta *plur* uusia kavereita olen saanut ja yhden rakkaan ystävän takaisin elämääni*aplodit* ....ens kesää odotellessa *jiihaa**iloinen*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

onni3mk

#47 • • onni3mk Onni on.
Kesä oli iiihana *sydän**plur*

Tein rohkean ja vaikean päätöksen ja erosin pitkäaikaisesta poikaystävästäni, mutta vihdoinkin se on tehny.

Sitten olen saanut biletysintoni takaisin *jiihaa* Kiitos siitä Pia^^ *hali* oot kiva.

Nii ja sitten biletys vaan jatkuu *jiihaa**jiihaa* te ette pääse musta enää eroon! *pahis*

Edit: Meinasi ihan unohtua ne kaikki uudet ihanant ihmiset bileistä, jotka ovat tehneet kesäni bileistä iiiihani *hali**hali*

[muokattu 18.8.2004 17:41]

--
Onni on.

vanhus

#48 • • vanhus
mitä tähän voi oikeen muuta sanoo et oli sateinen ja vähäluminen*joo**nauru**muhaha**juonittel*
La Petite

#49 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Paras kesä ikinä!
Aivan sama millaiset säät oli, mä en edes huomannut huonoja ilmoja koska olin
ja olen edelleen ihan *pihkassa* ja *plur*

*sars* oho... meni aikas imeläks
sorge *sydän* *piis*

--
Rem tene, verba seqventur

Pablo

#50 • • Pablo

La Petite:
Paras kesä ikinä!
Aivan sama millaiset säät oli, mä en edes huomannut huonoja ilmoja koska olin
ja olen edelleen ihan *pihkassa* ja *plur*

Samat sanat. Aikaisemmat kesät on yleensä menny siihen että on ollu todella huono omatunto kun ei oo käyttäny aikaa hyödyksi jos on hyvä ilma (huonot kulkuyhteydet on rajoittanu menoja). Tänäkesänä on ollu auto käytössä ja tullu muutenkin reissattua pirusti. Kesä 04 todellakii! *hih*
zara

#51 • • zara bassotyttö
Oli hauskaa..meni vähän turhan nopeasti tosin..Mutta näistä muistetaan kesä 2004:

-SunDanceMusicFestival (junkkateltta + jatkot)
-Amsterdamin reissu *pihkassa*
-Juhannus
-Reclaim The Streets (mikä kesän alotus!)

juu...oioi..voi kun ei talvi tulis ollenkaan *hih*
BuBu

#52 • • BuBu
Oi oi alkaako se kesä olla jo ohi, menipäs se nopeasti!!
Suurin osa kesästä 04 taisi mennä voivoteleessa, että ei ole mitään tekemistä ja onpa huono sää ja onpa tylsää ja ja ja *igor*

Onneksi heinäkuussa oli ihana kahden viikon joogaleiri *plur*
Sitten oli taas hetki tylsyyttä kunnes kesän ehdoton kohokohta tuli vastaan. Unohtumaton reissu Amsterdamiin Dance Valleyyn *sydän**plur**sydän*

Nyt voikin tarvi jo mun puolesta tulla *hymy*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

onni3mk

#53 • • onni3mk Onni on.
Ja mä ihan unohin, millä mun hieno kesä alko! Sodankylän elokuvafestarit! *plur**pihkassa*

--
Onni on.

Mark

#54 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
suomessa oikeestaan ainoot kohokohdat oli unityt, muuten koko suomen kesä: *dissaa* eli ts ihan vitusta. Ei pystynyt tekemään työn ja ilmojen takia yhtään mitään kivaa. Ja yleensä aina keszästä parhaimmiks muistoiks on jääny jotai muuta ku biletystä, mut tänä vuonna mitn muuta ei päässy tekemään prkl *igor* noh, onneks berliinin / ibizan matka teki tehtävänsä, upee reissu, joten ei menny kesä ihan vituiks *hymy*

ens kesä jossai muualla ku täällä..

-M

[muokattu 19.8.2004 09:40]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#55 • • GoA Guest
Töiden ja sateen lisäksi jäi vain kaksi asiaa mieleen tästä kesästä. Ensimmäinen oli juhannus jossa sai katsoa kullan kanssa aurngonlaskua sylikkäin. Toinen oli kerrassaan legendaarinen ryyppyreissu hangon regattaan kavereiden kanssa josta ei menoa taikka meininkiä puuttunut.
äm

#56 • • äm

GoA:
Ensimmäinen oli juhannus jossa sai katsoa kullan kanssa aurngonlaskua sylikkäin.

Eikös juhannuksen idea ole, että aurinko ei laske ollenkaan? *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

#57 • • GoA Guest

äm:
---
GoA:
Ensimmäinen oli juhannus jossa sai katsoa kullan kanssa aurngonlaskua sylikkäin.
---

Eikös juhannuksen idea ole, että aurinko ei laske ollenkaan? *ding*

No joo mutta kyl se kohtuu alas kuitenkin menee ja taivas muuttuu kauniin väriseks. *Nauru

EDIT: Siis mun muistikuvilla. *vink*

[muokattu 19.8.2004 10:15]
Hyzenthlay

#58 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jotenkin kummasti sade on ”värittänyt” (kauniisti sanottuna) joka ikistä kesätapahtumaa, mihin olen päättänyt osallistua... noh, ens kesästä tulee aurinkoisempi *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

HaPsULi

#59 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Oli kyllä IHANA kesä...aikoihin.... sain viettää sen kokonaan rakkaani kanssa*sydän*
Ilmojen puolestahan kesä oli ihan hanurista... eikä bileissäkään tullu oikein käytyä..

PARASTA OLI KYLLÄ RAKKAAN KANSSA OLESKELU*sydän*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

sts

#60 • • sts Sama pyynti aitta!
Loistokesä, vietin suurimmaksi osaksi sen kultani kanssa, bileissä tuli käytyä ehkä liikaakin...

*sydän* peikkotyttö