Hallmark - The Re-launch 4.9.2004 @ Helsinki

109 posts, 6 pages, 25,912 views

Zwek

Posts: 1,701

#61 • • Zwek
Olli on kyllä pakko tulla katsastamaan!
Nitta

Posts: 5,021

#62 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Täähän on jo ihan pian *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#63 • • UnityF joo just se
*jiihaa* ei enää monta päivää jouluun...*jiihaa*

ja kiksusormet kuntoon niin jaksaa ilta sekä aamubileet... *plur*
anthocyan

Posts: 1,511

#64 • • anthocyan Kohti valoa...
Mun pitää pistää kyl nyt Hallut harkintaan... *uuh* Ku ois dbd kans saman päivän ja tulis vähä vaihteluu musapuoleen. *iloinen* Mutta toisaalta oon käyny tänä vuonna jokaisissa Halluissa, ni on muodostunu tavaksi. Saa nähdä *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

Posts: 15,721

#65 • • UnityF joo just se

anthocyan:
Mun pitää pistää kyl nyt Hallut harkintaan... *uuh* Ku ois dbd kans saman päivän ja tulis vähä vaihteluu musapuoleen. *iloinen* Mutta toisaalta oon käyny tänä vuonna jokaisissa Halluissa, ni on muodostunu tavaksi. Saa nähdä *hymy*



'*släp* että edes harkitset meneväsi muualle.. kenen kanssa nostan kiksu sormee sitten eturivissä jos mun toinen kiksuhurahtanu otus on jossain??????
Hallut on ehottomasti parhaimpia kiksutapahtumia... sitten kun ei oo hallu vkl niin sitten voi tehhä jotain muuta jonkun muun musiikin parissa... muita bileitä on joka vkl.. hallut on vain kerran kk tai harvemmin.. *nauru* *vink*
anthocyan

Posts: 1,511

#66 • • anthocyan Kohti valoa...


---
anthocyan:
Mun pitää pistää kyl nyt Hallut harkintaan... *uuh* Ku ois dbd kans saman päivän ja tulis vähä vaihteluu musapuoleen. *iloinen* Mutta toisaalta oon käyny tänä vuonna jokaisissa Halluissa, ni on muodostunu tavaksi. Saa nähdä *hymy*

---
UnityF:


´*släp* että edes harkitset meneväsi muualle.. kenen kanssa nostan kiksu sormee sitten eturivissä jos mun toinen kiksuhurahtanu otus on jossain??????
Hallut on ehottomasti parhaimpia kiksutapahtumia... sitten kun ei oo hallu vkl niin sitten voi tehhä jotain muuta jonkun muun musiikin parissa... muita bileitä on joka vkl.. hallut on vain kerran kk tai harvemmin.. *nauru* *vink*



*nauru* *plur* Senkin höpsösein! No okei, mut sit täs on sellanen juttu et meiän ois PAKKO saada Tomppi suostuteltuu mukaan! *joo* Ja sit mun yks toinen frendi Suvi (klubbaris beliza) *hymy* Mut täytyy kyl myöntää et sun kaa on kyl aika ihquu nostaa kiksusormee! *plur* *hali*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

Posts: 15,721

#67 • • Edited UnityF joo just se

anthocyan:


*nauru* *plur* Senkin höpsösein! No okei, mut sit täs on sellanen juttu et meiän ois PAKKO saada Tomppi suostuteltuu mukaan! *joo* Ja sit mun yks toinen frendi Suvi (klubbaris beliza) *hymy* Mut täytyy kyl myöntää et sun kaa on kyl aika ihquu nostaa kiksusormee! *plur* *hali*



joten aletaan *juonittel* kyllä me niitten päät käänetään.. hallut on ihan ykköset.. *plur*
Ja varsinkin kun on uusi venue halluille... *joo* *plur*
anthocyan

Posts: 1,511

#68 • • anthocyan Kohti valoa...

UnityF:

joten aletaan *juonittel* kyllä me niitten päät käänetään.. hallut on ihan ykköset.. *plur*
Ja varsinkin kun on uusi venue halluille... *joo* *plur*



Okei eli pommitetaan molemmat niille kommentteja ja aivopestään ne tulemaan! *joo* *jiihaa*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#69 • • *Mirri* Guest
*nyyh* Mullei o varaa lähtee tänne... *uuh* Tahtoo!
devisss

Posts: 345

#70 • • devisss superhero.
Mua kyllä houkuttelis, mut seuraavana aamuna duunimatkalle, ja ei o rahaakaan.

Mitä tehdä?

*grr*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Uhuu

Posts: 844

#71 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
hiphei... lauantaita odotellessa =)
pääsen hippaan rakkaan punapääni kanssa pitkästä aikaa.
vaviskaa =) kärrynpyöriä tiedossa...

-i<3uhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

milessi

Posts: 188

#72 • • milessi Jai

Astaroth:
Jospa vihdoinkin pääsisi vilkaisemaan, millaiset kemut Hallut oikein ovat miehiään.



Sitä samaa, sitä samaa *iloinen* Voisko joku kertoa vähän lippupolitiikasta, kannaattaako hakea ennakkoon vaiko tulla ajoissa paikalle?

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

UnityF

Posts: 15,721

#73 • • UnityF joo just se

milessi:
Sitä samaa, sitä samaa *iloinen* Voisko joku kertoa vähän lippupolitiikasta, kannaattaako hakea ennakkoon vaiko tulla ajoissa paikalle?



mun mielestä ennakko on ylipäätänsä aina kätevämpi... Siinä ei tarvii enää leikkii rahojen kanssa joten se on myös nopee (ajatellen että ulkona voi olla jonoo).. *hymy*

Ja ajoissa kannattaa tulla aina paikalle... siinä vaiheessa ei tarvii jonotella ulkona. Ja pääsee nauttimaan hyvästä musiikista heti alkuun.. *joo*
milessi

Posts: 188

#74 • • milessi Jai
kiitos *hymy*. oon aina "pikkusen" viimetipassa kun en osaa ajoissa lähteä.. ehkä koitan hakea juu ennakkoon lipun.

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

ottonivus

Posts: 148

#75 • • Edited ottonivus Random juippi
Pitäsköhän nää olla kuitenkin re-re-launch pelkän re-launchin sijaan *lmao* nooh nää jää kyllä valitettavasti väliin, mutta jospa lokakuussa sitten*juonittel**jiihaa*

--
\"anna mennä\"

La Petite

Posts: 1,160

#76 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Liput taskussa *iloinen*

--
Rem tene, verba seqventur

AlexS

Posts: 1,389

#78 • • AlexS kummasetä
Vaikka allekirjoittanut pitääkin "hyvästä progesta" *vink* niin toivotaan että ilta ei mene kokonaan progeiluksi.
Tuli sen verran iso yliannostus viime perjantaina ---> ISO haukotus ja pois lattialta *blush*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

anthocyan

Posts: 1,511

#79 • • anthocyan Kohti valoa...
Proge on kivaa! *plur* Ja junkka! Ja psyke! *jiihaa* Ja trance tietty! *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

OlliS

Posts: 3,999

#80 • • OlliS Further

AlexS:
Vaikka allekirjoittanut pitääkin &#8221;hyvästä progesta&#8221; *vink* niin toivotaan että ilta ei mene kokonaan progeiluksi.

Mä oletan, että tämä oli viittaus mun ja mahdollisesti Jokenkin suuntaan ;)

Lauantaina jää progeilut vähäiselle ainakin omalta osaltani.. luvassa lähinnä Schulzin tyyppistä saundia sekä vanhempaa trancea :) ja jos pidät Sunday Clubista, niin suosittelen saapumaan paikalle *vink*