Hallmark - The Re-launch 4.9.2004 @ Helsinki

109 posts, 6 pages, 25,917 views

Avatar
#41 • • Cera Guest
mmmm

I *sydän* HALLMARK
kwani

Posts: 26

#42 • • kwani bad kitty
*aplodit* WOW! Mahtavaa! Upeeta! Hienoa että Hallmarkeilla on taas koti! Pääsee bilettämään! Tämä oli loistava uutinen näin kesälomalla! *nauru*
Timce

Posts: 5,381

#43 • • Timce
Perjantaina Rush ja lauantaille Hallmark..Kiitos, riittää jo *hihu*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ella_

Posts: 1,329

#44 • • ella_
jostain syystä alkoi soimaan bon jovin alwaysista se ”i'll be there 'til the stars don't shine 'til the heavens burst and the words don't rhyme...” *iihhih* noniin sekavuuteni sikseen:

TULEN *sydän*

--
Elementary, my dear.

m.gee

Posts: 235

#45 • • m.gee
jooooo,täällä!!!*hihu**jiihaa*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Lyylikki

Posts: 2,975

#46 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
HeH...Laturi on kyllä ihan jees mesta hippoja järkkäillä, sanon ma.

Se yläkerran ”parveke” on juuri mahtava, näkee kun jengi jortsuilee, ei oo kulkureiteillä, eikä muutenkaan bilettäjien tiellä...

...ei siis mun mielestä ollenkaan pahempi paikka.

Toisaalta noin normi-iltana kyllä takapuolesta puristelijoita riittää, että toivottavasti osaavat pysyä poissa.
Pablo

Posts: 1,875

#47 • • Pablo
Täytyy tulla katsastamaan tää uus mesta että löykö Maestron laudalta (aika hieno paikka saakin olla jos sen pystyy tekemään)*vink*
Trixie

Posts: 1,342

#48 • • Trixie
Herskis perkiles kyl tänne on sit ihan MUST tultava ja täytyyhän se nyt uus paikka katsastaa et onko siitä mihinkään *joo* Tosin hieman ikävä jää Maestroa, en meinaa hienompaa mestaa aikasemmin oo nähny ja kyl se meininkikin oli jotain aivan uskomatonta, mut toivottavasti La Tour vetää ees jokseenkin vertoja maestrolle...

--
face your fears and live your dreams

thstle

Posts: 466

#49 • • thstle neiti nenäkäs
Tänne kyllä ehdottomasti! Maestrossa oli aika kadehdittava ilmastointi (tai sit tilaa oli vaan niin paljon, ettei kuumuus käyny niin ahdistavaks), Hesperiassa en voi taas tätä puolta kehua. Toivotaan, että La Tourissa on ilmastointi kunnossa, koska tilaa siellä nähtävästi ainakin on! No, joka tapauksessa tulee varmaan upeat avausbileet syksylle.

*sydän*
W

Posts: 1,049

#50 • • W
tota noin.....ei niin etteikö dj:t kelpaisi, mutta onko tiedossa halluihin joskus tässä lähitulevaisuudessa viellä the thrillseekersin tyylisiä helmiä? Eli salliiko budjetti, kait pitäisi kysyä? Silti viellä, onhan noi suomipojat ihan kivoja, mutta, mutta....?
Individual

Posts: 10,942

#51 • • Individual HYPNO!

W78:
tota noin.....ei niin etteikö dj:t kelpaisi, mutta onko tiedossa halluihin joskus tässä lähitulevaisuudessa viellä the thrillseekersin tyylisiä helmiä? Eli salliiko budjetti, kait pitäisi kysyä? Silti viellä, onhan noi suomipojat ihan kivoja, mutta, mutta....?



Tuskin se on ainakaan budjetista kiinni, tai ainakin luulen niin, koska on aika täyttä ollut Hallmarkeissa. Mutta pelkkää arvailua on tämä. Olen samaa mieltä, että joku The Thrillseekers tyylinen juttu olis ihan jees. Ihan ei jaksa noilla pelkillä kotimaan line-upeilla syttyä.
W

Posts: 1,049

#52 • • W

Individual:
---
W78:
tota noin.....ei niin etteikö dj:t kelpaisi, mutta onko tiedossa halluihin joskus tässä lähitulevaisuudessa viellä the thrillseekersin tyylisiä helmiä? Eli salliiko budjetti, kait pitäisi kysyä? Silti viellä, onhan noi suomipojat ihan kivoja, mutta, mutta....?

---


Tuskin se on ainakaan budjetista kiinni, tai ainakin luulen niin, koska on aika täyttä ollut Hallmarkeissa. Mutta pelkkää arvailua on tämä. Olen samaa mieltä, että joku The Thrillseekers tyylinen juttu olis ihan jees. Ihan ei jaksa noilla pelkillä kotimaan line-upeilla syttyä.



Niin just, noita poika kuulee nykyään joka paikassa, ja tabillakin mielestäni aina ihan jees, mutta lähes tulkoon samalta kuulostanut setti jo aika kauan....vaihtelu virkistäisi kovasti!!! toki minä silti nyt tänne ryyppäämään tulen, mutta voisin vaikka innostua hyppimään riemusta kun olisi joku helmi listalla.....

[muokattu 8.8.2004 20:19]
mniittymaki

Posts: 1,641

#53 • • mniittymaki

W78:
tota noin.....ei niin etteikö dj:t kelpaisi, mutta onko tiedossa halluihin joskus tässä lähitulevaisuudessa viellä the thrillseekersin tyylisiä helmiä? Eli salliiko budjetti, kait pitäisi kysyä? Silti viellä, onhan noi suomipojat ihan kivoja, mutta, mutta....?




Jepsis.. Ei noissa vikaa, mun jotain uutta olis taas välillä kiva kuulla & nähä :)

.m
-Kerttu-

Posts: 4,542

#54 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*sydän* HALLMARK *sydän*

Nää kemut eivät ole koskaan pettäneet!! Tänne siis tulen..Ja kuvien perusteella tuo La Tour näytti ihan hyvältä mestalta..Tosin Maestro oli kyllä omaa luokkaansa! *sydän* Perkuleen Sedu! *grr*

Nähdään siis ensi Hallmarkeissa! *jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Pätkis

Posts: 1,038

#55 • • Pätkis Pikkis
*jiihaa* *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sparkling

Posts: 740

#56 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Pakko päästä! Jeh. La Tour on muuten iha ok mesta, ainaki monessa kerroksessa, jos en väärin muista *joo*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Hotblood

Posts: 387

#57 • • Hotblood
Joo, tänne plurahteleen *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

MaSari

Posts: 1,986

#58 • • MaSari space jammer
Joo.. tänne pitäis vaikkei voiskan tulla *justjoo* Ihkukiksuuuuu! uuh *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

OlliS

Posts: 3,999

#60 • • Edited OlliS Further
Tässä hieman esimakua mitä tuleman pitää Hallmarkissa *vink*
OlliS - top15 August 2004:


01 Shiloh vs. Marc Mitchell – Run 2 The Light [method]
02 Pole Folder feat. Sandra Ferretti – Protected (M.A.S. collective courtain black dub) [mo-do]
03 White Room – The Whiteroom [liquid asset]
04 Opus III – Fine Day (Orkidea remix) [cd-r]
05 Introvert – Track For July [cd-r]
06 Probspot – Foreplay [lost language]
07 Quivver – Twist & Shout (Marc Mitchell remix) [white label]
08 Deepsky – Talk Like Stranger [yo!]
09 Ryuku Underground – Seragaki (Junkie XL remix / Quivver remix) [baroque]
10 Lenny Kravitz – Believe (Blackwatch mix) [rr1000]
11 Group Therapy – My Own Worst Enemy (Brothers In Rhythm dub)