Hallmark - The Re-launch 4.9.2004 @ Helsinki

109 posts, 6 pages, 25,921 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#81 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oikeestaan mun ei pitäis tänne tulla, koska mulla ei ole sentinlatiakaan rahaa..siis ihan oikeesti..Mut nyt vaan eilen Mirrin kanssa päätettiin, että tämä surkuttelu saa loppua! Tää viikko on taas ollut tosi kamala..Tai oikeestaan koko elokuu..Joten nyt päätettiin avata syyskuu hymyhuulilla.. Eli tänne! *joo* *aplodit* Raha on sitten se toinen juttu, mutta kyllä mä aina sitä jostain sen verran löydän..Nyt alkoi uusi iloisempi syksy!!! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#82 • • Edited *Mirri* Guest

Keeerin:
Oikeestaan mun ei pitäis tänne tulla, koska mulla ei ole sentinlatiakaan rahaa..siis ihan oikeesti..Mut nyt vaan eilen Mirrin kanssa päätettiin, että tämä surkuttelu saa loppua! Tää viikko on taas ollut tosi kamala..Tai oikeestaan koko elokuu..Joten nyt päätettiin avata syyskuu hymyhuulilla.. Eli tänne! *joo* *aplodit* Raha on sitten se toinen juttu, mutta kyllä mä aina sitä jostain sen verran löydän..Nyt alkoi uusi iloisempi syksy!!! *iloinen*



*muhaha* Kyllä me aina syyt keksitään kuinka päästä hippaamaan. Ollu liikaa surkuttelua ja siihenhän auttaa aina: KIKSU *sydän* Tänne siis. *aplodit*
La Petite

Posts: 1,160

#83 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

*Mirri*:
---
Keeerin:

---

*muhaha* Kyllä me aina syyt keksitään kuinka päästä hippaamaan. Ollu liikaa surkuttelua ja siihenhän auttaa aina: KIKSU *sydän* Tänne siis. *aplodit*



OIKEIN!
Hyvä tytöt!!! *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

AlexS

Posts: 1,389

#84 • • AlexS kummasetä

Lauantaina jää progeilut vähäiselle ainakin omalta osaltani.. luvassa lähinnä Schulzin tyyppistä saundia sekä vanhempaa trancea :) ja jos pidät Sunday Clubista, niin suosittelen saapumaan paikalle



Ei ole edes käynyt mielessä että jättäisin hallut väliin *hymy* *joo*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

remotion

Posts: 5,283

#85 • • remotion nostatus guru
toivottavasti joku soittaa sitten vähän rullaavampaakin matskua, ettei tartte lähteä lenkille bileiden jälkeen...
UnityF

Posts: 15,721

#86 • • UnityF joo just se
eiku bleitten jälkeen aamubileisiin jos energiaa viel piisaa.. *joo* *plur*
ainakin mä otan vähän chillimmin ilta bileet että jaksaa sitten muös aamubileissä *jiihaa*

(toi vähän chillimmin on taas kunhan puhun kuitenkin meen täysii ja aamu bileissä sitten chillaan hyvää musiikkia kuunellen)
trance moon

Posts: 1,905

#87 • • trance moon ZamZa...
Juuuuup....
Tänne tullaan, suoraa laivalta............ *jiihaa* *hymy*
Maximum

Posts: 241

#88 • • Edited Maximum digital boy
noin! duunivuoro vaihdettu..saas nähdä viitsinkö vaivautua paikalle,kun kerta olis noi lapasetkin viel kutomatta ja mullehan toi kiksu ei putoo,niin kuin tiedätte.....*igor*

--
....matkailu avartaa.....

sapeli

Posts: 11,768

#89 • • sapeli jokukukamikä?
jos etkoista selviää hengissä niin tänne... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zyklonius

Posts: 1,629

#90 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

sapeli:
jos etkoista selviää hengissä niin tänne... *hih*



Siitä lupaan pitää huolen, turvallisissa joskin karvaisissa käsissä olet, lapsukaiseni. =)

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

micqo

Posts: 1,094

#91 • • micqo
Juuh,tänne pitäs kyl päästä tulee...tarvii huomenna tehdä tilanne katsaus tiliin ja katsoa antaako perse periks lähtee *hih*
Yksin vaan pitäs lähtee...eikä tunne ketään...hhmm..jaksaakohan viihtyä loppuun saakka *nyyh* ehkä tän voimin *känni* *jiihaa*
Saa tulla juttelee jos uskaltaa *joo**hih*
sapeli

Posts: 11,768

#92 • • sapeli jokukukamikä?

Zyklonius:
---
sapeli:
jos etkoista selviää hengissä niin tänne... *hih*
---
Siitä lupaan pitää huolen, turvallisissa joskin karvaisissa käsissä olet, lapsukaiseni. =)



Uuh... *plur* *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lillikutti

Posts: 249

#93 • • lillikutti hyppivä jyvä
en tiedä mitä odottaa, mutta toivon että pääsen paikalle.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Henna

Posts: 4,965

#94 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mun selkäranka on taitettu...joutuu raahautuu paikalle (...niinku täs oltas lähös itkien ja parkuen...*justjoo*...)
Avatar
#96 • • Nancy Guest
*kuolaa* nyt ei tarvii enään kauaa odottaa....
patis

Posts: 1,158

#98 • • patis 10

olliS:
...sekä vanhempaa trancea :) ja jos pidät Sunday Clubista, niin suosittelen saapumaan paikalle *vink*




Helkkari, ptäsköhän tänne mahdollisesti yrittää saapua.
Nitta

Posts: 5,021

#99 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Ensin saunaan ja sitten tänne ottamaan vähän lisää hikeä pintaan *jiihaa*
okiru

Posts: 709

#100 • • okiru Outo Hervantalainen
Tänään kiksuileen tänne sit *super*