109 posts, 6 pages, 27,090 views
anthocyan:
Mun pitää pistää kyl nyt Hallut harkintaan... Ku ois dbd kans saman päivän ja tulis vähä vaihteluu musapuoleen. Mutta toisaalta oon käyny tänä vuonna jokaisissa Halluissa, ni on muodostunu tavaksi. Saa nähdä
---
anthocyan:
Mun pitää pistää kyl nyt Hallut harkintaan... Ku ois dbd kans saman päivän ja tulis vähä vaihteluu musapuoleen. Mutta toisaalta oon käyny tänä vuonna jokaisissa Halluissa, ni on muodostunu tavaksi. Saa nähdä
---
UnityF:
´ että edes harkitset meneväsi muualle.. kenen kanssa nostan kiksu sormee sitten eturivissä jos mun toinen kiksuhurahtanu otus on jossain??????
Hallut on ehottomasti parhaimpia kiksutapahtumia... sitten kun ei oo hallu vkl niin sitten voi tehhä jotain muuta jonkun muun musiikin parissa... muita bileitä on joka vkl.. hallut on vain kerran kk tai harvemmin..
anthocyan:
Senkin höpsösein! No okei, mut sit täs on sellanen juttu et meiän ois PAKKO saada Tomppi suostuteltuu mukaan! Ja sit mun yks toinen frendi Suvi (klubbaris beliza) Mut täytyy kyl myöntää et sun kaa on kyl aika ihquu nostaa kiksusormee!
milessi:
Sitä samaa, sitä samaa Voisko joku kertoa vähän lippupolitiikasta, kannaattaako hakea ennakkoon vaiko tulla ajoissa paikalle?
Mä oletan, että tämä oli viittaus mun ja mahdollisesti Jokenkin suuntaan ;)AlexS:
Vaikka allekirjoittanut pitääkin ”hyvästä progesta” niin toivotaan että ilta ei mene kokonaan progeiluksi.