109 posts, 6 pages, 27,086 views
styrOX:
öh joo jos kans muistelen ni ei taida vetää vertoja maestrolle lattialle....
AlexS:
Kuvia edellisestä Soulclap:sta (La Tour): http://www.soulclap.org
Gallery -> 19.06.2004
[muokattu 2.8.2004 21:35]
Dorka:
---
Hyzenthlay:
---
anthocyan:
Mut millanen mesta on la Tour
---
sellaseen käsitykseen oon jäänyt, että yli 1000 ihmistä mahtuu ja iso tanssilattia en ole varma, en ole käynyt...
---
La Tour on aivan loistava paikka. Tosin siellä ei ole kyllä normaalisti DJ:lle mitään keskeistä paikkaa vaan soittaa aika piilossa, mutta olettavasti rakentavat sitten erikseen DJ kopin jonnekkin.
Kaupungin suurinpia tanssilattioita mikä maestron tyyliin puusta ja just sopivan liukas tanssimiseen. Käytännössä itse se pääsali on vain yksi iso huone ja sitten itse toinen kerros on parvi mainen samaan tyyliin Glorian kanssa... paikkana ei varmasti tule olemaan pettymys.
Nitta:
Näiden kuvien perusteella tuonne näyttäisi mahtuvan ihan kohtuullisesti jengiä tanssimaan. Joskin vähän pienempi lattia kuin Maestrossa.
Dorka:
---
Nitta:
Näiden kuvien perusteella tuonne näyttäisi mahtuvan ihan kohtuullisesti jengiä tanssimaan. Joskin vähän pienempi lattia kuin Maestrossa.
---
itseasiassa missä tossa Souldcapin bileiden aikana toi DJ soittopöytä vei aikalailla pois tilaa tanssilattialta, jos lattioita vertaa niin kyl La Tour:ssa on isompi... mut tosiaan riippuu minne noi DJ pöydät meinataan näissä bileissä sijoittaa
[muokattu 2.8.2004 23:12]