108 posts, 6 pages, 8,345 views
kilobitti:
Sitä en tiedä. Arvaisin että aika vaikeeta, koska en muista ikinä nähneeni mitään noin isoa pihaa joka olis anniskelualue, vaan ulko-anniskelualueet on esim. rockfestareillakin tarkasti rajattuja alueita(?) ..
UnityF:
niih.. junkka on ihan jees mut 2 päivää noin isossa salissa..? hmm.. mun mielestä eka päivä siinä isomassa ja toka päivä olis ollu vaikka siinä missä oli psyke ja psykelle olisi ollu se isompi sali.. mut tää onkin vain mun mielipide kun en oo niiiiiiin kova junkka fanittaja .. nää on näitä ikuisia makutottumuksia..
Gnizhak:
Joo, et taida olla mikään junkkafanittaja, kun siellä mun mielestä soi vaan lauantaina junkka (Okei, genki tais soitella perjantainaki muutaman biisin). Perjantaina sielä soi hyvinkin pitkälti, house ja breiksivaikutteiset jutut. Liveistä ei ykskään ollu junkkaa, vaan breiksejä. Vaikka molemmissa biitti onkin rikottua ei ne kyllä oo mitenkään samaan nippuun pistettäviä. Tai jos lähetään tolle tasolle niin psyke on polkkaa.
Jazman:
Palautetta on näköjään sadellut kaikesta mahdollisesta, mutta tuntuu siltä, ettei suuri yleisö ole mitenkään noteerannut Playstationin Third Place Gallery-tempausta... (http://www.thirdplacegallery.org)
Kovasti kaipaisin kommenttia siitä, mitä mieltä jengi oli Pleikkarin osastosta Koneistossa?
Various:
---
Amnesia:
- ne muutamat pässit, jotka tarvitsee tanssiessa kolme metriä suuntaansa ja pomppii mun varpaille *kivatsulle*
---
Sori. Innostuessaan pomppimaan sitä ei aina muita kattoa joka puolelle...
climate:
Hih, hupaisa autenttinen kommentti jonka kuulin Squaremeatin soitannon aikana ohikulkevan miesporukan edustajan suusta: kato tätä jengii, vittu, lisää pirii *hahjust**taputapu*