Koneisto 2004 14.8.2004 @ Helsinki

108 posts, 6 pages, 8,357 views

Howdy

#61 • • Howdy Oldie
Vallan järkytyin kun menin siitä ohi eikä näkynytkään pataljoonaa poliiseja mellakkavarusteiden kanssa jahtaamassa pelottavia pilettäjiä *nauru* tuli jopa mieleen että huh onkohan tässä jotain mätää *ding* mutta mukava kuulla että bailaajat on saaneet kerrankin jorailla rauhassa .. *joo*

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

#62 • • UnityF joo just se

kilobitti:
Sitä en tiedä. Arvaisin että aika vaikeeta, koska en muista ikinä nähneeni mitään noin isoa pihaa joka olis anniskelualue, vaan ulko-anniskelualueet on esim. rockfestareillakin tarkasti rajattuja alueita(?) ..

harmillista... Mun mielestä siinä ei voita kun kaikki.. Mutta ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa tääkin asia pystytään jotenkin saamaan fiksuun ratkaisuun... *hih*
Gnizhak

#63 • • Gnizhak iku

UnityF:
niih.. junkka on ihan jees mut 2 päivää noin isossa salissa..? hmm.. mun mielestä eka päivä siinä isomassa ja toka päivä olis ollu vaikka siinä missä oli psyke ja psykelle olisi ollu se isompi sali.. mut tää onkin vain mun mielipide kun en oo niiiiiiin kova junkka fanittaja .. *hih* nää on näitä ikuisia makutottumuksia..

Joo, et taida olla mikään junkkafanittaja, kun siellä mun mielestä soi vaan lauantaina junkka (Okei, genki tais soitella perjantainaki muutaman biisin). Perjantaina sielä soi hyvinkin pitkälti, house ja breiksivaikutteiset jutut. Liveistä ei ykskään ollu junkkaa, vaan breiksejä. Vaikka molemmissa biitti onkin ”rikottua” ei ne kyllä oo mitenkään samaan nippuun pistettäviä. Tai jos lähetään tolle tasolle niin psyke on polkkaa.

--
Don't Just Stand There

UnityF

#64 • • UnityF joo just se

Gnizhak:
Joo, et taida olla mikään junkkafanittaja, kun siellä mun mielestä soi vaan lauantaina junkka (Okei, genki tais soitella perjantainaki muutaman biisin). Perjantaina sielä soi hyvinkin pitkälti, house ja breiksivaikutteiset jutut. Liveistä ei ykskään ollu junkkaa, vaan breiksejä. Vaikka molemmissa biitti onkin ”rikottua” ei ne kyllä oo mitenkään samaan nippuun pistettäviä. Tai jos lähetään tolle tasolle niin psyke on polkkaa.

niih tota just meinasin...*nauru* mie kun en tajunnu sen huoneen antimista oikeen mitään kun ne oli mulle aika uutta ja ainakaan ei niiiin kovaa nyt iskeny mitä 2 päivän aikana vähän kuuntelin.. *hih* mä ajattelinkin et on siel muutakin soinnu mut kun mulle noi on hebreaa niin en edes just osannu erottaa mitä siel oikeastaan soi ja yleisesti puhuttiin junkka huoneesta niin ristin miekin sen sellaiseksi.. *hymy*
hyvin sieläkin oli porukka bilettämässä.. *joo*

Ja ensi vuonna jos vaikka esim se psyke huone on samassa paikassa missä nyt niin mielellään joku toinen huone viekkuun kun toi mikä nyt oli koska ne äänet meni ajoittain pahasti päällekkäin ja se ei ollu kivaa.. *uuh*

Mut enivei siistii oli kaikesta huolimatta ja opinhan jotain uuttakin.. *hih*
Peikkotyttö

#65 • • Peikkotyttö
*sydän*Oli kyllä aivan loistavat Koneistot,ainakin minä viihdyin! Perjantai meni vähän siinä että kierrettiin paikasta toiseen eikä pahemmin tullu tanssittua..saattoi tietty johtua siitä että olin aika megaplexit koko illan*känni**nauru* Mut lauantaina biletettiin sitten senkin edestä!!
Seuraavat jutut tekivät koneistosta loistavan: Dj Craze*aplodit*Tripteaser,Cybershopin chilli josta sai ihanaa chaita,kivat ihmiset,ja se fiilis joka ainakin mulla oli!!
Ikävää oli se että oli vähän turhan viileetä hengailla ulkona yöllä ja se että jotkut staget oli niin tukossa ettei jengii päästetty enää sisään. Muuten kaikki tuntui toimivan odotettua paremmin,ei jonotusta,ei juuri ollenkaan ovitsekkauksia tms.
varmasti ilmestyn paikalle ensikin vuonna!!*jiihaa*

[muokattu 16.8.2004 20:09]

--
Groove is in the Heart

Aziz Combat Fighter

#66 • • Aziz Combat Fighter
imho junkan ja muun paskan tasapaino oli joltisenkin kohillaan :P
Toykio

#67 • • Toykio
Hyvät tunnelmat jäi taas koneistosta!
Perjantain Way out west!*sydän*
Lauantain Unity +co.! *sydän**sydän*
marpa

#68 • • marpa
Erinomaisen mukava viikonloppu! *sydän*
Plaid täytti kaikki odotukset, eikä muussakaan musiikkiannissa ollut valittamista.
Ulkomusiikillisista seikoista jäi eniten mieleen yksi erityisen kiva ihminen.*hali*
serotonot

#69 • • serotonot Paul Easy

Gnizhak:
Liveistä ei ykskään ollu junkkaa, vaan breiksejä. Vaikka molemmissa biitti onkin ”rikottua” ei ne kyllä oo mitenkään samaan nippuun pistettäviä. Tai jos lähetään tolle tasolle niin psyke on polkkaa.

Joo Halo soitti tiukkaa polkkaa lauantaina :D
nemo

#70 • • nemo Wanha kettu
Hauskana yksityiskohtana mainittakoon kun tulimme lauantaina kaverin veneellä siihen sillan kupeeseen ajatuksena 'tsekata pössis' niin eiköhän heti jo järkkäri hyppää omaan veneeseensä ja aja meidän luokse kertomaan että ”täällä on kahdensadan metrin varoalue” *iloinen* Hyvä että koko salmi on edes 200m levee *nauru* No ei toi meitä haitannut kun tarkoitus ei kuitenkaan olisi ollut siihen jäädä, mutta koomista sinäänsä että veneellä ei siis olisi saanut pysähtyä alle 200m päähän koko kaapelin rannasta.

-V-

--
Tää on mun sigu

Silphid

#71 • • Silphid
tämän tytön eka koneisto ja oli ihan überkivaa *hihu*

perjantaina viihdyin suuriman osan ajasta valssaamossa *pihkassa* , mutta Way Out West oli myös kuulemisen arvoinen *jiihaa*

lauantaina breaksit vei ehdottomasti voiton *plur* ennen en ole yleensä tuon genren musiikista pahemmin välittänyt mutta nyt tais mustakin tulla pikku fanittajatyttönen *sydän*

ja tosiaan, harmillista oli ettei ehtinyt/päässyt kuulemaan sitä kaikkea ihanaa musiikkia mitä joka puolella soi *nyyh*

ensi vuonna uudestaan!

--
:)

nenna

#72 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Lauantain ehdoton *pihkassa* oli Ellen Allien! ..myös Unityn poppoo maistui! ..sekä Turbiinisalissa rokkas Burdock!..loisto menoo!*hihu* ..kokonaisuudessaan oikeen kivat Koneistot!

-Kiitokset Koneiston poppoolle!- ...spessu thnx Erkolle. *vink*
Various

#73 • • Various

Jazman:
Palautetta on näköjään sadellut kaikesta mahdollisesta, mutta tuntuu siltä, ettei ”suuri yleisö” ole mitenkään noteerannut Playstationin Third Place Gallery-tempausta... (http://www.thirdplacegallery.org)

Kovasti kaipaisin kommenttia siitä, mitä mieltä jengi oli Pleikkarin osastosta Koneistossa?

Pleikkahuone inspiroi heti maalaamaan, mutta infoa aiheesta ei oikein jälkikäteen löytynyt. Sivuilla ei ollut mitään viitettä tähän Koneiston huoneeseen, eikä kuvia voinut submitata ilman digiversiota. Lisäksi kiinnostaisi saada maalaukseni omaksi, mutta mistä sen voi noutaa? Molempinä päivinä meni viiteen asti, eikä silloin enää onnistunut noutaa kuvaa. Muuten olen eri tyytyväinen tempaukseen, välineetkin olivat sopivan iisit, että heti pääsi fiiliksiin vaikkei ole aikoihin maalannut.
Various

#74 • • Various

Amnesia:
- ne muutamat pässit, jotka tarvitsee tanssiessa kolme metriä suuntaansa ja pomppii mun varpaille *kivatsulle*

Sori. Innostuessaan pomppimaan sitä ei aina muita kattoa joka puolelle...
#75 • • sakk303 Guest

Various:
---
Amnesia:
- ne muutamat pässit, jotka tarvitsee tanssiessa kolme metriä suuntaansa ja pomppii mun varpaille *kivatsulle*

---

Sori. Innostuessaan pomppimaan sitä ei aina muita kattoa joka puolelle...

ööö... liian sovelias tanssahtelu ei oikein sovi mulle.. että anteeksi kaikille joita olen mahdollisesti tanssillani häirinnyt, mutta eiköhän se ole tärkeintä nauttia siitä musiikista eikä miettiä sitä että onkohan tässä nyt varmasti kaikille tilaa... voisin sanoa tohon amnesialle takaisin että kyllä sekin on aikamoista touhua niillä muutamilla pässeillä jotka tärisee maksimissaan sen kolmenkymmentä senttiä suuntaansa eikä KOSKAAN pompi varpaille. Kiteytettynä tanssiminen on kivaa mutta nihkeily perseestä ja varsinkin näin jälkikäteen *hih*
Euphoria

#77 • • Edited Euphoria 4 everyone

climate:
Hih, hupaisa autenttinen kommentti jonka kuulin Squaremeatin soitannon aikana ohikulkevan miesporukan edustajan suusta: ”kato tätä jengii, vittu, lisää pirii” *hahjust**taputapu*

Vittu mikä urvelo..!*eiei*
Btw se ruoka.. Kiitos ruokamyrkytysestä...
EI ollu kivaa!
Mizfir

#78 • • Mizfir pittuinen
Parempi Koneisto-kokemus ku toissavuotinen*joo*..tosin suurin osa ajasta meni duunia tehdessä, mut ei se mtn ku tykkää hommasta*iloinen* kiitoxet järkkäreille erillisistä staff-wc, ym. tiloista..hieno homma :)

Hassua..Halo Dj veti mut tanssahtelee tosi jesh fiilixellä, vaikka kyseinen muzik-laji ei oo koskaan ollu mun juttu, mut kiitoxet siitä, toimi ainakin tällä kertaa*plur*

Galleria teki vaikutuxen myöskin, toimiva idea tuo vapaa maalailu..tuli kyl fiilisteltyä muutaman klasari-biisinkin tahdissa :D

Ilo irtosi valloilleen kun ystäväiset ihanaiset ilmoittivat sittenkin tulevansa paikalle*sydän* siinähän se yö vierähtikin hömppäillessä ja jatkui vielä pitkälle seuraavaan päiväänkin *nauru*

[muokattu 17.8.2004 12:33]

--
-Mannanen-

anri

#79 • • anri team parempi pitäjä
Oli hauskaa!
Saavuttiin kaverin kanssa paikalle siinä vähä ysin jälkeen. Sisään pääsi kivan nopeaa, henkkareitten ja lipun tarkistuksessa ei kauaa aikaa tuhlaantunut, kuten ei myöskään turvatarkastuksessa.*aplodit*
Narikka olikin sitten asia erikseen, palvelu oli hidasta mennen tullen. Ei voi käsittää, miten voi noin kauan kestää vaikka henkilökuntaa selkeästi oli riittävästi..? Etenkin yöllä oli paska olla hikisenä siinä ”pakkasessa”!
Ensimmäisenä mentiin Haloa ja Poliisia kuunteleen. Molemmat maistui hyvin, kuten osasi arvata. Juomien liikuttelu paikasta toiseen oli ongelma, samoin kuin hintapolitiikka. Osti mielummin 4 euron siiderin kuin 3 euron veden. Esimerkiksi Valssaamossa oli Texas Faggottin aikaan niin kuuma, että vettä olis ollu fiksumpi juoda..*hikoil* Samaisella osastolla ihmettelin, et mitä hiton järkeä on uv-degottaa koko sali kovalla vaivalla ja hommata paikalle vaivaiset yksi(?) uv-valo!?!
Pääsalin valot oli siistit!!!*sydän* En osaa niistä narista, ku normaalisti joutuu katselemaan normibile valoja... Eli vertailukohta on mikä on. Olihan se niin hienoa, kun oli hyvää musiikkia ja nättiä katseltavaa samaan aikaan!!*sydän* Unityn aikaan etenkin oli tunnelma korkealla! Tosin onhan se totta, ett noi biisit on joskus ennenkin kuultu.. Ei varmaan kestä enää kauaa jatkuvaa soittamista.
Pääsalissa seurattiin lisäksi Skillsterssin loppua, samoin kuin Streetsin alkua, ensin mainittu oli menevämpi ja näin ollen siirryttiinkin pian takaisin Valssaamoon Trip Teaserin tahdissa tanssimaan, jotenkin Streets ei siihen väliin vaan kerta kaikkiaan sopinut!
Elleniä kuunneltiin ihan vaan pätkä, eli ei siitä sen enempää.
Pannuhalli oli kans siisti! Oikeesti hienoa katseltavaa kokonaisuutena, ja ne screenit! Illan aikana tuli surffattua joka puolella, välillä jammaten, välillä istuskellen. Hauska reissu! Turbiinisali ja se toinen siinä vieressä oli niin täynnä, ettei päästy sisään kunnolla ollenkaan.. Huono ajoitus meil sit vissiin.

Oli ihana nähdä vanhoja tuttuja ja saada muutama uusikin!
Ensi vuonna uudestaan!

--
don't go halfway - go all the way

stelmo

#80 • • stelmo
Oli kyllä mainiot meningit, paras festari mun mieleen. Hienoa oli omalaatuisuus ja monipuolinen artistitarjonta - esiintyjiä oli eri paikoissa samaanaikaan lähes liikaa. Kaikkiin ei ole yhden viikonlopun aikana todellakaan mahdollista tutustua. Olen samaa mieltä, että chillout-puoli olisi voinut olla sisällä, vaikka toisaalta nyt ympäristö oli mukava luukunottamatta kylmyyttä, ja on ymmärrettävää, ettei ulkona voi soittaa kovin kovaäänistä musiikkia iltamyöhään. Se maalailuhuone oli mukava, lisää vuorovaikutteisuutta!