108 posts, 6 pages, 8,332 views
rainbow:
Staff-järjestelyissä ilmeni pieniä puutteita, kuten ruokailussa (pöydillä hirveä sotku, lämmintä kaljaa ja siideriä, vain yksi puuhaarukka syömistä varten, ruokaa ei virallisesti olisi saanut ottaa lisää yms.)
...Ja kuten Ville oot varmaan vuosien varrella huomannut, niin juuri ne ihmiset, jotka ovat todella ansainneet vippiin/listalle/bäkkärille pääsyn kovalla työllä/vuosien asiaan omistautumisella/ammattitaidollaan yms., eivät sillä juurikaan ääneen kehu.ville:
Mut joo, ensvuonna uudestaan. Ja tottakai VIP -passilla.
Holle:
...Ja kuten Ville oot varmaan vuosien varrella huomannut, niin juuri ne ihmiset, jotka ovat todella ansainneet vippiin/listalle/bäkkärille pääsyn kovalla työllä/vuosien asiaan omistautumisella/ammattitaidollaan yms., eivät sillä juurikaan ääneen kehu.
Holle:
...Ja kuten Ville oot varmaan vuosien varrella huomannut, niin juuri ne ihmiset, jotka ovat todella ansainneet vippiin/listalle/bäkkärille pääsyn kovalla työllä/vuosien asiaan omistautumisella/ammattitaidollaan yms., eivät sillä juurikaan ääneen kehu.
---
(mä kun olin 100% varma että kukaan ei vaan _voi_ ottaa tota tosissaan)
oon siis 100% samaa mieltä tosta ja posti oli juuri sen takia kirjoitettu. Varsinkin koneistossa tuli taas olo, että lause oon muuten vip, ei tarvinnut maksaa mitään tuntui kasautuvan niille henkilöille, joille ilmainen sisäänpääsy on kaikki kaikessa. Esimerkkejä tuskin tarvitsee etsiä koneistotopiceja kauempaa.
[muokattu 15.8.2004 21:56]
Joo, joo...tota mäkin just ajoin tässä takaa. Tuntuu olevan joillekin liian iso juttu käsiteltäväks toi vip, kun siitä pitää purkaa täällä. On vähän eri juttu heittää toi vitsiksi (niiku sä), tai sitten tosissaan tilittää, kun ei saanutkaan kuninkaan/kautta kuningattaren kohtelua. kyllähän siellä nyt olisi pitänyt ainakin 2 palvelijaa olla vain mua varten siellä bäkkärillä- asenne.ville:
---
Holle:
---
(mä kun olin 100% varma että kukaan ei vaan _voi_ ottaa tota tosissaan)
oon siis 100% samaa mieltä tosta ja posti oli juuri sen takia kirjoitettu. Varsinkin koneistossa tuli taas olo, että lause oon muuten vip, ei tarvinnut maksaa mitään tuntui kasautuvan niille henkilöille, joille ilmainen sisäänpääsy on kaikki kaikessa. Esimerkkejä tuskin tarvitsee etsiä koneistotopiceja kauempaa.
[muokattu 15.8.2004 21:56]
climate:
Hih, hupaisa autenttinen kommentti jonka kuulin Squaremeatin soitannon aikana ohikulkevan miesporukan edustajan suusta: kato tätä jengii, vittu, lisää pirii *hahjust**taputapu*
Juhgu
No juu. Lähes tiedottomassa kunnossa huojuvalta känniläiseltä möykätty MÄ HALUUN LISÄÄ VIINAA on myös aika surullisen kuuloista tälläisissä bileissä.