Koneisto 2004 14.8.2004 @ Helsinki

108 posts, 6 pages, 7,131 views

Ozie

Posts: 1,389

#41 • • Ozie

juice:
---
Juhgu
No juu. Lähes tiedottomassa kunnossa huojuvalta känniläiseltä möykätty ”MÄ HALUUN LISÄÄ VIINAA” on myös aika surullisen kuuloista tälläisissä bileissä.

---

Tää on aivan varmasti mun suusta.

*tavisvarotus*



Hmm..omistan kyl kans moisen lauseen jossain vaiheessa iltaa....myös ”Vittu lähetään dokaa” tais olla mun sanoma
Chare

Posts: 412

#42 • • Chare kiltti tyttö
lauantaina olin koneistossa ja oli kyllä erittäin hauskaa!!! *aplodit* eipä oikeen oo muuta sanottavaa kuin että ensi vuonna uudestaan!!! *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Blue_Wabbit

Posts: 212

#43 • • Blue_Wabbit

Juhgu:

Kannattaa vaihtaa vähän suvaitsevaisempi asenne niin viihdyt paremmin. Tuon kokoisessa tapahtumassa on hieman huonot todennäköisyydet sille, että yleisö on juuri sinun makuusi sopivaa ihmistyyppiä. Mitä niiden hippihyppijöiden sitten pitäisi tehdä, mennä pois Texas Faggotin keikalta kun sinä tulet paikalle? *nauru*

Minä en jaksanut edes laskea kuinka moni tuli kyselemään huumeita (johtunee hiuksistani), mutta turha tuollaisenkaan on antaa tunnelmaa latistaa, ei siinä kauan mene kun sanoo ei. Pistää tosin vähän ihmettelemään, että kuljettaako jengi muka paljonkin aineita tuonne - jos itse myisin huumeita (mitä en siis tee mutta jos), niin tuskin nyt turvamiehiä kuhiseva valtava konemusiikkitapahtuma olisi se ykköspaikka jossa käydä kauppaa. *ding* Lisäksi moni näistä kyselijöistä oli tajuttomassa kännissä tai muuten ihan sekaisin, joten voi vaan ihmetellä mitä niiden päässä liikkuu. Siihenkö vielä vähän ekstaasia tai amfetamiinia päälle? *taputapu* *eiei*



---

No häiritsi vaan ne hipit mut noh... aina ei todellakaan voi voittaa. Asenne muita ihmisiä kohtaan on aina kohdallaan, kun sen verran nähny populaan bileis ja ottaa sil asenteel et kuhan ei tuu mua häiritsee nii antaa mennä vaan. Antaa niitteen siellä pyöriä niin paljon kuin huvittaa *hih* ja eipä se esso-kyselijä-heppu ollu kyllä tällä planeetalla, mut jos haluu kamaa nii kai sitä sit kantsii kysyy, kai...

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
No niin tokan päivän palaute... *hymy*

Ekana pakko sanoo se chilli.. oikeesti ulkoilma chilli ??? *ding*
Musiikista en sano mitään mitä siel tuli kun en viihtyny siel oikeen yhtään.. olinko peräti 5min siel..
Näin ISO tapahtuma niin vaatii mun mielestä hyvän sisätiloissa olevan chillin. *joo* suomessa on monia ihmisiä jotka osaa tehhä upeta ja toimivia sisätila chillejä... Miksi ei voi antaa heille se tehtäväksi? 2 päivän tapahtumassa halusi välillä päästä chillamaan oikeen kunnolla mutta ei sitäkään ole kiva tehdä ulkona jäätyen.. *eiei* *uuh*


Toka asia. Vesipullot. Nyt kaipaan joltain viisaamalta vastauksen.
kun oon ostanu rannekkeen bileisiin joka on aidattu ja valvottu niin miksi kun ostan ulkoota muovisen vesipullon niin miksi ihmeessä en saanu viedä sitä sisälle?
Ja sisällä sitten myytiin niitä samoja muovisia vesipulloja jotka laitettiin tuoppeihin! ja niitä ei saanu tuoda luonnollisesti ulos *ding*
siis koska paikka on aidattu ja valvottu jne jne niin mikä tässä jutussa on niin outoo?
YMMÄRRÄN jos olisi kyse alkoholista(anniskelualueet ym) mut kun kyse oli pullotetusta vedestä! *igor*


Psykehuone. Se oli väärä huone.. pieni ja kaikista tunkkasin / kuumin, mut silti vietin siellä oikeastaan koko illan koska siellä tuli mahtavaa musiikkia..jonkulaista tuuletusta olisin toivonnu järjestävältä taholta kun se tunkkaisuus alkoi olee aika kauheeta luokkaa.. Olisiko ollu mahdollista avaa esim yksi ikkuna sieltä verhojen takaa? *täh* Sitä en tietenkään tiedä mut se olisi ollu aika ihana veto, taikka sitten vähän enemmän tuulettimia..*joo*
uv-valaistusta oisin kaivannu vähän sinne sivumallekkin kun jäi mota upeeta dekoa ”piiloon” kun uv-valaistus ei ylettyny sinne saakka.
Ensi vuonna olisi ihanaa jos psykehuone voisi olle esim siel missä tänä vuonna oli junkkaa niin olisi enemmän vaihtelevuutta koska toi huone tänä vuonna oli niin tukossa oikeastaan kokoajan.


Pääarenan valo / screeni oli jotain uskomattoman kaunista. tosta iso plussa, tollaisia valoja toivoisi näkevansä useimminkin jossa on yhdistetty toi visuaalinen puolikin noin kauniisti yhteen Tää oli sitä jotain upeeta herkkua. *sydän*

pleikkarihuoneessa oli kivaa huomaa että siellä sai maalata ja ne piirrokset/maalaukset meni seinille.. sitä en tiiä oliko se joku kilpailu samalla tai jotain mut että joukossa oli upeita maalauksia johon porukka oli nähny aikaaa ja vaivaa... niitä oli ilo katsella *joo*


Pienillä muutoksilla niin täähän on oikeen upea tapahtuma.. aijon tulla varmaan ensi vuonna uudestaankin.. *joo*



*piis**plur**piis*
Andrei

Posts: 299

#45 • • Andrei

villeLisäksi se Underworld live pitäisi saada :)



Kyllä ja ehdottomasti.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#46 • • Aziz Combat Fighter

UnityF:
Ensi vuonna olisi ihanaa jos psykehuone voisi olle esim siel missä tänä vuonna oli junkkaa niin olisi enemmän vaihtelevuutta koska toi huone tänä vuonna oli niin tukossa oikeastaan kokoajan.



Se tais olla ainakin crazen keikan aikana suosituin huone se junkkahuone, ei ne ihmiset ois mahtunu sinne psykeluolaan.
kilobitti

Posts: 2,419

#47 • • kilobitti 1-2-3 techno

UnityF:
YMMÄRRÄN jos olisi kyse alkoholista(anniskelualueet ym) mut kun kyse oli pullotetusta vedestä! *igor*



Syy voisi olla esimerkiksi se, että tossa tungoksessa järkkärin on aika hankala tsekata mitä juomaa sulla on pullossa. Mieti nyt, jengi ravaa edes takas limsa-pullot täynnä ”vettä” (=vettä/kossua/pirtua/blandista/litkua?), ja poke haistelee niitä jokaista erikseen*nauru*

Ensi vuonna olisi ihanaa jos psykehuone voisi olle esim siel missä tänä vuonna oli junkkaa niin olisi enemmän vaihtelevuutta koska toi huone tänä vuonna oli niin tukossa oikeastaan kokoajan.



Eniten mua haittasi se, että jokaisessa suvantokohdassa junkkapuolen rummut kuului läpi vaikka oli salin keskivaiheilla. Se oikeastaan sai mut siirtymäänkin sinne junkka-puolelle kokonaan jo alku-illasta*hih*

[muokattu 16.8.2004 09:06]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

drS

Posts: 1,939

#48 • • drS
ei jaksa ny ku hehkuttaa artisteja:

+ skillsters (selkeesti paras koko viikonloppuna)

myös nää maistui:
+ wow
+ lil'tony
+ unity collective
+ craze
+ fabrice lig
+ break that house
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#49 • • Aziz Combat Fighter
Oli kyl elämäni paskin pitaleipä. Ens kerralla jotain laatukontrollia noihin safkakojuihin, pliis. Ei jaksais aina pelaa venäläistä rulettia ruuansulatuselimistönsä kanssa, onneksi mulla on aika teräsvatsa, mutta moni raportoi tuskaisista pönttökokemuksista noitten kädenlämpösten ja kuivien viiden euron räimeitten jälkeen.

Hyi saatana, suututtaa ajatellakki :(
Avatar
#50 • • polve Guest

Ana:
Oli kyl elämäni paskin pitaleipä. Ens kerralla jotain laatukontrollia noihin safkakojuihin, pliis. Ei jaksais aina pelaa venäläistä rulettia ruuansulatuselimistönsä kanssa, onneksi mulla on aika teräsvatsa, mutta moni raportoi tuskaisista pönttökokemuksista noitten kädenlämpösten ja kuivien viiden euron räimeitten jälkeen.

Hyi saatana, suututtaa ajatellakki :(



Maksoin 6, Kebab + Ranskalaiset.
Sain miehekkään painijakourallisen verran
kaalia sinne sekaan, naama irvessä
meni pari ensimmäistä haarukallista kunnes
aloin haarukalla sorkkimaan pois sitä kaalia
sieltä seasta jolloin itse rouhetta jäi lautaselle
n. 1/3.

[muokattu 16.8.2004 11:02]
jUSSi

Posts: 1,377

#51 • • jUSSi äkäinen vanhus
kivaa oli. Eka kerta helsingin koneistossa ja järjestelyt toimivat kaikinpuolin mainiosti.

Christ oli kova, samoin Fabrice Lig, Lil'Tony ja Hulkkonen. WoW oli odotetusti aivan kauhea. Hawtinin pauketta en jaksanut kuunnella kuin puolisen tuntia ja äänen ollessa ainakin siinä vaiheessa aivan paska, lähdin kotiin.

Myös pannuhallin aivan olematon äänenpaine vei parhaimpia fiiliksiä pois, sillä Fabrice Lig oli allekirjoittaneen eniten odottama artisti. No, kivaa oli joka tapauksessa.

Kiitokset granolle perjantain alkuillan seurasta :)
Avatar
#52 • • Jazman Guest
olipahan taas kekkerit...


Palautetta on näköjään sadellut kaikesta mahdollisesta, mutta tuntuu siltä, ettei ”suuri yleisö” ole mitenkään noteerannut Playstationin Third Place Gallery-tempausta... (http://www.thirdplacegallery.org)

Kovasti kaipaisin kommenttia siitä, mitä mieltä jengi oli Pleikkarin osastosta Koneistossa?
Kyseessähän oli ensimmäinen kerta, kun Suomessa järkättiin kyseinen tempaus. Muualla maailmalla näitä tosin on jo nähty...

Meidät (DJ Different / allekirjoittanut ja DJ Tolosa) tosin vaan bookattiin soittamaan levyjä tuonne osastolle, mutta mielestäni juttu oli niin hauska, että tartuinpa itsekin siveltimeen heti kun miksaamiselta kerkisin.
Niin ja saahan sitä toki kommentoida meidänkin viikonlopun soitteluja!

Ne jotka missasivat tempauksen, voin kertoa, että Pleikkarin osastolla oli mahdollisuus toteuttaa itseään maalaamalla joko seinille viritettyihin ”kankaille” tai sitten isoille paperiarkeille. Tyyli ja tekniikka oli vapaa... maalaustarvikkeina oli vesivärejä ja tusseja.
Kaikki maalatut teokset ripustettiin seinille kaikkien nähtäville ja ne myöskin talletettiin tulevaisuutta varten. (Itselle jäi hieman epäselväksi aiotaanko esim. parhaimmat työt julkaista tuolla thirdplacegallery.orgissa... mutta täytyypä selvittää asia Pleikkarilta...)

Soitteluista mainitsin jo viime viikolla täällä:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?p=222916#222916
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?p=223043#223043

ja täytyy sanoa, että aika hyvin piti nuo ennakkoarvailut ainakin musiikin suhteen... ajat eivät kuitenkaan ihan pitäneet paikkansa, perjantaina keikka kesti n. 18.00 - 01.40 ja lauantaina 17.00 - 01.30, mutta eipä se tuntunut ihmisiä harmittavan... ainakaan kauheasti :)

No, itselle jäi ainakin hyvä fiilis viikonlopun seteistä... lauantaina meinasi tosin mopo karata käsistä musiikillisesti, tai no karkasihan se... lipsahti loppusetti tuonne HC acidin puolelle (à la Junkfood Project, Heiko Laux, Voodooamt jne.), mutta kyllä se näytti jengille maistuvan :D
En aluksi edes tajunnut, että jengihän joraa ja diggailee musasta noin paljon... huomasin vaan jossain vaiheessa että kämppä oli täynnä reivaavia ihmisiä, niin itselläkin fiilikset pomppas kattoon!

Vieläkin väsyttää, mutta oli se sen arvoista!
Katsotaan tuleeko kutsu soittamaan ensi vuonnakin :)

Kiitos kaikille mukanabilettäneille!

[muokattu 16.8.2004 15:21]
Karski

Posts: 6,049

#53 • • Karski Pomon kätyri

m_a:
tervetuliaisiksi ei ollut sataa poliisia koirien kanssa,
eikä tarkastuksia muutenkaan



No ei kai kun apulaisoikeuskansleri oli vähän aikaa
sitten todennu että viimevuotinenkin koiraratsia
oli laiton. Ei se isoveli suhun luota sen enempää
kuin ennenkään.

[muokattu 16.8.2004 12:01]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Amnesia

Posts: 888

#54 • • Amnesia
Ekaa kertaa olin koneistossa ja hieno oli viikonloppu!

+ monipuolisesti huippumusaa
+ porukka fiiliksissä ja tamppaa aivan täysiä joka puolella *pus*
+ parissa minuutissa sisään, olin odottanut että siellä olisi poliisit kumihanskojen ja schäfereiden kanssa vastaanottamassa
+ plaid! mahtava setti
+ richie hawtin, unity, sami koivikko...
+ erityisesti carbon basedin ja proteuksen ansiosta mulla oli jalat paskana lauantaipäivän *hihu*
+ skillsters oli ilmeisesti myös kova, mut meni Koivikon kans päällekkäin. Ainakin törkeän hyvä biisi siinä ennen sitä kökköä ac/dc-vääntöä
+ dj craze ja muutenkin kohtuu sairas meininki siellä lauantain puristamossa. Olin siellä crazen aikana metrin päässä kajareista ilman kuulosuojausta kuten aina, ja rupesin sit säälimään korviani niin piti häipyä *hih*

- way out westin paras puoli oli se, että jalat sai levätä
- streets ei oikein sopinut ainakaan mun makuun, ihan ok kuitenkin
- vähän liikaa sellaista pliisua house/chill/instrumental whatever-meininkiä
- ei mua yleensä häiritse kamanvetäjät, mutta ainakin lauantaina näky jo vähän sellaisia tapauksia erityisesti puristamon puolella että piti ajoittain vaihtaa tanssipaikkaa
- ne muutamat pässit, jotka tarvitsee tanssiessa kolme metriä suuntaansa ja pomppii mun varpaille *kivatsulle*

[muokattu 16.8.2004 12:14]
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#55 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
---
m_a:
tervetuliaisiksi ei ollut sataa poliisia koirien kanssa,
eikä tarkastuksia muutenkaan
---


No ei kai kun apulaisoikeuskansleri oli vähän aikaa
sitten todennu että viimevuotinenkin koiraratsia
oli laiton. Ei se isoveli suhun luota sen enempää
kuin ennenkään.

[muokattu 16.8.2004 12:01]



Mut tän vuoden koneistosta saatiin onneksi sen verran hyvä, ettei näitä lieveilmiöitä hirveästi tänä vuonna ollut. Järkkärit hoiti hommansa imho hyvin, ja priorisoi oikeita asioita, eikä sitä hirveetä jonohässäkkää ja supersyyniä siinä ovella ollut. Tollasessa tapahtumassa kannattanee painottaa itse tapahtuman valvontaan, sen sijaan että aletaan kontrolloimaan sisääntuloa, muuten kuin tietenkin pullojen ja sensellasten osalta, mitä pitääkin valvoa.
m_a

Posts: 1,017

#56 • • m_a

Tres:
Ei se isoveli suhun luota sen enempää kuin ennenkään.


heart-breaking*nyyh*
Avatar
#57 • • surfbag Guest
Mun mieles koneiston parasta antii oli chillaus teltta!!!*muhaha* Oli loistava palvelu ja hyvä fiilis. Ihan uutta suomessa. Kiitos henkilökunnalle
Samu

Posts: 517

#58 • • Samu Bodhisattva

Amnesia:
- ne muutamat pässit, jotka tarvitsee tanssiessa kolme metriä suuntaansa ja pomppii mun varpaille *kivatsulle*



Zori!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

UnityF

Posts: 15,721

#59 • • UnityF joo just se

kilobitti:
Syy voisi olla esimerkiksi se, että tossa tungoksessa järkkärin on aika hankala tsekata mitä juomaa sulla on pullossa. Mieti nyt, jengi ravaa edes takas limsa-pullot täynnä ”vettä” (=vettä/kossua/pirtua/blandista/litkua?), ja poke haistelee niitä jokaista erikseen*nauru*




Niih... Mut miten vaikeeta olisi saada esim sinne pihalle sit vaikka anniskelu luvan myöskin?*täh*
Kun sehän on aidattu alua ja siel on se ikäraja 18-v... hmm..
tää vaan ärsytti niin pahasti kun halusi juoda ulkona vettä ja samalla viilentyä mutta pitikin lipittää kerrallaan heti ½ litraa sitä... ja kun meni sisälle piti taas ostaa uusi vesi jotta jakso tanssii.... otti vain pahasti päähän.. *igor*



Eniten mua haittasi se, että jokaisessa suvantokohdassa junkkapuolen rummut kuului läpi vaikka oli salin keskivaiheilla. Se oikeastaan sai mut siirtymäänkin sinne junkka-puolelle kokonaan jo alku-illasta*hih*



niih.. junkka on ihan jees mut 2 päivää noin isossa salissa..? hmm.. mun mielestä eka päivä siinä isomassa ja toka päivä olis ollu vaikka siinä missä oli psyke ja psykelle olisi ollu se isompi sali.. mut tää onkin vain mun mielipide kun en oo niiiiiiin kova junkka fanittaja .. *hih* nää on näitä ikuisia makutottumuksia..
kilobitti

Posts: 2,419

#60 • • kilobitti 1-2-3 techno

UnityF:
Niih... Mut miten vaikeeta olisi saada esim sinne pihalle sit vaikka anniskelu luvan myöskin?*täh*



Sitä en tiedä. Arvaisin että aika vaikeeta, koska en muista ikinä nähneeni mitään noin isoa pihaa joka olis anniskelualue, vaan ulko-anniskelualueet on esim. rockfestareillakin tarkasti rajattuja alueita(?) ..

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993