Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:
Täällä kitistään että aina DJ:nä samat naamat yms.. Mä olisin jo onnellinen jos mun korviin käyvää musikkia sois ees joskus jossain päin Suomea
Mee tampereelle
410 posts, 21 pages, 261,196 views
Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:
Täällä kitistään että aina DJ:nä samat naamat yms.. Mä olisin jo onnellinen jos mun korviin käyvää musikkia sois ees joskus jossain päin Suomea
---
---
Mee tampereelle
---
---
---
Mee tampereelle
---
...tai tuu Ouluun
kuulostaisiko houkuttelevalta...
Sit on näitä klubeja jotka mainostaa isoja nimiä ja hups ne peruu ja soitellaa no-name -linjalla ilta. :)
Olen ollut huomaavinani, että välillä se "lämppäri-dj" soittaa paremmat setit kuin se iso-paukku. No, johtunee varmaan siitä, että jos on AvB, niin on pakko soittaa sitä mitä AvB:n imago sanoo niinkuin joku lämmittelevä mitättömyys, että voi soittaa aika pitkälle sitä mitä haluaa. Vähän liian usein on käynyt että olisi sattumaa.
---
Olen ollut huomaavinani, että välillä se "lämppäri-dj" soittaa paremmat setit kuin se iso-paukku. No, johtunee varmaan siitä, että jos on AvB, niin on pakko soittaa sitä mitä AvB:n imago sanoo niinkuin joku lämmittelevä mitättömyys, että voi soittaa aika pitkälle sitä mitä haluaa. Vähän liian usein on käynyt että olisi sattumaa.
---
itse asiassa toi on juuri nimenomaan päinvastoin. lämppärisetit vaativat deejiiltä itsehillintää, koska hän nimenomaan yrittää pedata tilaa sopivaksi sille isolle nimelle. siinä vaiheessa kun se soittaminen alkaa maistumaan niin voi olla hyvinkin hankalaa olla pitämättä näppejä erossa niistä oman laukun helmistä, joilla voisi menon niin kattoon että staralla ei olisi enää mitään saumaa pistää paremmaksi. tämä rajaa helposti lämppärin setin sisältöä, koska monesti illan musiikilliselle annille pyritään luomaan jonkunlainen progressio, jotta meno paranisi loppua kohden
syy miksi monet isot nimet jäävät vaisuiksi on se, että ne isot nimet ovat oikeasti ylihypetettyjä paskaa
yliylivoimaisesti paras järjestäjä on edottomasti CLINIC!
Jos jossain on tarjolla housea, se on sitä tönkötys/klubi/tribal osastoa,
---
Jos jossain on tarjolla housea, se on sitä tönkötys/klubi/tribal osastoa,
---
Hei, kerro mullekin missä on tribalia tarjolla? (Olen ihan tosissani ) Jotenkin multa ainakin mennyt ihan täysin ohi tribal-osaston bileet (lähivuosina). Tuntuisi pikemminkin, ettei noita ole koskaan missäänpäin Suomea näinä päivinä, ainakaan sellaisia bileitä, joissa toi osasto olisi pääasemassa.
Tuntuu että täällä koko ajan juoksee noi pari vakiotrance nimeä, eikä mitään muuta ole tarjolla. Jos jossain on tarjolla housea, se on sitä tönkötys/klubi/tribal osastoa, eikä missään kuule kunnon vokaali/happy housea tyyliin Jamie Lewis, Maw etc. Onneksi sentään hard-puolella on hyviä bileitä, tosin noita hc-kemuja sais olla useammin.