Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 65,200 views

Zeni-

#221 • • Zeni- Funky Little Man
Joutuu nörttäämää ja selaa jotain typerää sivua niin kauan, että meinaa nukahtaa näppiksen päälle. On toiminu pariin kertaan.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

trustus

#222 • • trustus
Katson telkkaria, uniajastuksella...kyl sitä jossain vaiheessa nukahtaa
Verano

#223 • • Verano Merituuli
Varsinkin jos on sellainen levoton olo, ettei tiedä miten päin olis niin masturboin. Laukeamisen jälkeen on rentoutunut olo ja saa paremmin unta.
Mellu-

#224 • • Mellu-
Pyörin sänyssä.. koitan ehkä lukee kirjaa tai netistä jotain että alkaisi väsyttämään.. mutta yleensä tuo pyöriminen on mun juttu :( (kuten viimeyönä taas)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

nomic

#225 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Poltan lapsia ja menen metsästämään niitä lähimetsään lapion kanssa.
Miika

#226 • • Miika
Oikealle kyljelle, jalat kevyesti koukkuun, kämmenet yhteen ja jalkojen väliin.
DeeJayMinksu

#227 • • Edited DeeJayMinksu Music-addict.
Yleensä se riittää että lakkaan ajattelemesta asioita tarkemmin ja rentoudun....jos ei muuten ni sit laput korville ja jyät soimaan...
98% näistä tapauksista kun en saa unta johtu siis siitä että ajattelen useita asioita ja keskityn niihin...

ja tätä tapahtuu usein =P

--
Life without music is like Hell without the Devil.

Sallakat

#228 • • Sallakat jungle, baby !
harvemmin sellaisia tilanteita tulee, mutta jos unta ei tule niin silti kyllä makailen sängyssä. jos siitä nyt jotain lähtisi puuhastelemaan niin ei varmasti saisi unta.
YLeensä yritän vain tyhjentää pään ajatuksista ja vaan keskittyä hengittämiseen. Kova usko siihen, että uni kyllä vielä tulee on myös hyvä.
sapeli

#229 • • sapeli jokukukamikä?

DeeJayMinksu, 19.10.2007 15:29:
Yleensä se riittää että lakkaan ajattelemesta asioita tarkemmin ja rentoudun....

Mä luulen et toi on se vaikea juttu monelle - silloin kun mä en saa unta ni tosiaan päässä vaan tulvii ajatuksia. Jos niitä koittaa pitää poissa, ne ryöpsähtää heti takaisin kun huomio herpaantuu siitä että keskittyy niiden pois pitämisestä. :D

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DeeJayMinksu

#230 • • DeeJayMinksu Music-addict.
Pointti onkin siinä että ajattelee jotain yhtä asiaa mut vaan sillain pinnallisesti...you know? siis sillain ettei keskity vaan miettii vaan sillain ohimennen =P

--
Life without music is like Hell without the Devil.

Occu

#231 • • Occu
runkkaan.

se auttaa aina kummasti :)

--
..::MOI::..

Mar6

#233 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Verano, 19.10.2007 14:29:
Varsinkin jos on sellainen levoton olo, ettei tiedä miten päin olis niin masturboin. Laukeamisen jälkeen on rentoutunut olo ja saa paremmin unta.

Ihanan suoraa puhetta etenkin naiselta *plur* *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

anis

#234 • • anis
Syön jotta ois maha täynnä ja laitan villasukat ni ei ainakaa kylmyydestä johdu unen puute.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Janisa

#235 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Marssin kauppaan ja ostan uuden sangyn. (Nain siis tein eilen ja toivon etta tama palauttaisi itselle normaali-ihmisen nukahtamisen seka nukkumisen...)

Ma oon niin huono ja mahdoton nukkuja, etta oksat pois! Ei ihme, etta oon sinkku, koska kun vihdoin ja viimein nukahdan niin musta kuoriutuu sellainen elaja oisin etta johan mua elukatkin pelastyy.

Viimeksi viime yona herasin siihen etta olin raijannut kaikki tyynyni ( 3 kpl), peiton ja osan lakanasta toiseen ylakulmaan sangystani, jossa ma sitten kasassa tassa mun rakentamassani pesassa nukuin jalat yopoydalla. *ding*

Ja sekaan ei siis ole yhtaan epanormaalia etta nukkuessani potkin, huidon, juoksen sangyssa (maaten siis...), puhun unissani, varastelen toisen tyynya seka peittoa ja tietysti jos naista ei luovu hevilla, niin oon unissani tyontanyt toisen myos alas sangylta.

Etta sillai. Ma vihaan nukkumista. On niin turhauttavaa kun en oo koskaan levanneen oloinen, silla oon seikkaillut koko yon. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miika

#236 • • Miika

Verano, 19.10.2007 14:29:

Mä luulin et naiset just virkistyis orgasmista, et sen jälkeen pitää jutella ja höpötellä myöhään. Mulla tulee yleensä kova nälkä, ja pitää nousta syömään.

Kannattaa totutella säännöllisiin iltarutiineihin. Kun keho tottuu tiettyyn sekvenssiin, se oppii jo ensimmäisessä vaiheessa havaitsemaan mitä tuleman pitää ja autonomisesti valmistautuu. Sama pätee sekä lämmittelyyn ennen urheilusuoritusta kuin nukkumaanmenoon.
Hitchhiker

#237 • • Hitchhiker
Nousen ylös, katson telkkarista ihan mitä vain ja yritän pysyä hereillä oli se ohjelma mitä tahansa.
Tupe-san

#238 • • Tupe-san

nomic, 19.10.2007 14:35:
Poltan lapsia ja menen metsästämään niitä lähimetsään lapion kanssa.

luulin jo et oon ainut kuka harrastaa tätä. *täh*

--
No Reality