516 posts, 26 pages, 392,395 views
alek száhala:
Se uus pepsimainos on ihan kikkelistä.. Jossa ne ämmät on siel areenalla. En ainakaan juo pepsiä ton mainoksen jälkeen.
Uhuu:
Minä en osta enää Golden Cap-siideriä sen raivostuttavan yhden mainoksen vuoksi, missä aikuinen äijä itkee joen rannalla polvillaan rikkoontunutta pulloa ja sitten jotkut enkeliämmät laulavat taustalla gospelviisua. ensimmäinen mainos elämässäni, joka saa automaattisesti vaihtamaan kanavaa.... murrrr...
alien:
MTV:llä pyörivä ruotsalainen mainos kännyköiden soittoäänistä!! *kivatsulle*
Johtuu varmaankin siitä, että se sama on pyörinyt ainakin kolme kuukautta ja tulee jokaisella mainoskatkolla
qini:
Mun mielestä ihan paras mainos on se mtv:llä pyörivä soittoääni mainos. Ja just se missä iso lihava virtahepo sheikkaa ja jammaa musiikin tahdissa. Se vaan on ihan paras.
mä inhoon ylikaiken just tota mainosta huonoin sitten wilhelm makkaramainosten jälkeen*pahis*
fanatic:
---
qini:
Mun mielestä ihan paras mainos on se mtv:llä pyörivä soittoääni mainos. Ja just se missä iso lihava virtahepo sheikkaa ja jammaa musiikin tahdissa. Se vaan on ihan paras.
mä inhoon ylikaiken just tota mainosta huonoin sitten wilhelm makkaramainosten jälkeen*pahis*