Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 384,558 views

Avatar
#61 • • fanatic Guest

Displacer:
---
fanatic:
---
qini:
Mun mielestä ihan paras mainos on se mtv:llä pyörivä soittoääni mainos. Ja just se missä iso lihava virtahepo sheikkaa ja jammaa musiikin tahdissa. Se vaan on ihan paras.




mä inhoon ylikaiken just tota mainosta *grr* huonoin sitten wilhelm makkaramainosten jälkeen*pahis*

---


willhelmithän oli huippuja. jos ne siis on näitä missä alastomat äijät juoksee metsässä.

Huonoin mainos... tällä hetkellä pyörivistä tulee mieleen leafin ”lefa mainokset”



*eiei* alastomia kaljamahoja*nauru* se on jotenki niin juntahtava mainos*hih*
joo ja toi leafin mainos *grr**hymy*
vike

Posts: 728

#62 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
ne kekkilän multa mainokset on aika ärsyttävän huonoi....

mut tv-shopin kaikki mainokset on huippuluokkaa *enkeli**nauru*


*muhaha*


-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

Lyylikki

Posts: 2,975

#63 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

climate:
*sars* ...siitä se ajatus sitten lähti...
*nuotti* maaalaaaaa *nuotti* maaailiillmaaasiiiiiii *nuotti*



He heh...pitäisi varmaan käydä ilmoittamassa meidän markkinointipäällikölle, että noi mainokset ei oikein päde *iihhih*

Mua ärsyttää siinä muuten ihan hassussa lappari mainoksessa se ”nini-nene-nana-nunuu”, joka kuuluu alussa ja jossain kohtaa välissäkin...pää hajoo!

Mutta miettikää minkälaista kasvutarinaa me ollaan saatu seurata sen Sotka-pojan kasvaessa. Ensin se oli ihan nöösi-poika, sitten siitä tuli semmonen killi, jolla on äänenmurros ja kohta se on täysin aikuinen...on se varmaan ihan kivat rahatkin sillä tienannut *vink*

Eipä silti, kyllä PatjanVaihtoViikot aina ärsytyskäyrää nostaa.

[muokattu 22.7.2004 12:53]
Karkki -CZ-

Posts: 133

#64 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Plussa mainokset on kamalia.... Se plop-plop ääni on tosi rasittava... *eiei* Ja ne pallot ottaa päähän! *kivatsulle*
Avatar
#65 • • Galadhan Guest

Karkki-:
Plussa mainokset on kamalia.... Se plop-plop ääni on tosi rasittava... *eiei* Ja ne pallot ottaa päähän! *kivatsulle*



Tänään hörähdin pitkästä aikaa iltapäivälehtien lööpeille. Joku oli nimittäin antanu päähän plussa-pallolle Lintsillä. Et sit vissiin oo ainoo ketä ne on alkanu rasittamaan todenteolla. *nauru*
Oliwer

Posts: 799

#66 • • Oliwer
Yks ärsyttävimmistä joka nyt tulee mieleen on Seppälän \”tanssi\” mainos.
Siis se missä kaikki tanssii samalla tavalla jonku Virve Rostin yms.. hitin tahdissa.
*eiei*

Mut kun tarpeeks kattoo, voi oppii siitä kivan uuden koreografian.. *muhaha*
Imppp

Posts: 29

#67 • • Imppp
MTV nordicin norja/tanskalaiset soittoääni mainokset, jotka tulee ~4x/mainoskatko. Ei kestä.
sapeli

Posts: 11,768

#68 • • sapeli jokukukamikä?

Imppp:
MTV nordicin norja/tanskalaiset soittoääni mainokset, jotka tulee ~4x/mainoskatko. Ei kestä.



Oikeastaan mikä tahansa mainos mikä tulee enemmän kuin kerran mainoskatkossa on imo ärsyttävä... Sama jos pitää katsoa jostain syystä jotain samaa pätkää elokuvasta uudelleen ja uudelleen, mulla hajoo siihen pää.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#69 • • Peppi Guest
Joo mut muistattex Vaatehuoneen Simoa? Onneksi katosi bittiavaruuteen ajoissa... *iihhih*
Lallu

Posts: 356

#70 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
”Get the coolest ringtones into your mobilephone for only 6 kr per tone !!!! ” MTVn Jamba soittari mainokset on raivostuttavia....ja niitä tulee AINA kun sinne suunnalle vaihtaa.... *kivatsulle* sitä paitsi se hippon perseen keikutus on ällöö...
renez

Posts: 21

#71 • • renez Team Raaka Raisio
Sitäpaitsi hibbo on ykkönen *aplodit*
Etenkin kun se läiskii itteään läskeille *muhaha*
nostatus

Posts: 343

#72 • • nostatus
Ylivoimaisesti paskin ja ärsyttävin ja teennäisin ja ennalta-arvattavin ja mielikuvituksettomin ja kamalin mainos on Diilin mainos, siis se jossa Sarasvuo selittää siitä uudesta diili-ohjelmasta. Aivan kamala, pakko vaihtaa kanavaa. En kyllä niin huonoa mainosta tai ylipäätään mitään liikkuvaa kuvaa ole ikinä nähnyt, ja minä sentään olen katsonut Mariah Careyn elokuvan Glitter kokonaan... *hikoil*

Siis hyi helvetti! *eiei*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

W

Posts: 1,049

#73 • • W
Mun mielestäni lähes kaikki mainokset, niin tv:ssä kuin lehdissä ovat usein huonoja....lehtimainokset kuitenkin vie mun mielestä ylivoimaisesti laatupisteet, esim, vaikka kaikki edelliset nike:n juliste/lehti mainokset ovat olleet mun mielestä hienoja.
devisss

Posts: 345

#74 • • devisss superhero.
En pysty pitää enää MTV:a päällä, kun riepoo niin helvetisti se JAMBA -mainos, missä se violetti tyyppi jorailee ärsyttävän piipityksen tahdissa. Ja miks ihmeessä ne kaikki Jamba -mainokset tulee aina tuplana, siis kaks kertaa peräkkäin??? *grr*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#75 • • liikkuva muna an egg on the move
Se jossa ne vitun oranssit pallot heittää Blob blobloblob blobbia. *grr* Ja se kokismainos missä soi se paska biisi ja jengi joraa. *eiei* Just sellasta nuorisopaskaa.
Avatar
#76 • • Fiamma Guest
Move-ciiderimainos! Pakko vaihtaa kanavaa ku alkaa kuuluu se v**un ärsyttävä biisi. *grr*
Pinxu

Posts: 196

#77 • • Pinxu
Rasittavin mainos o ollu tää Dove mainos..\”Tätä lisää\” *kivatsulle*
Philly

Posts: 506

#78 • • Philly AIM HIGH!
ne sotka mainokset *grr* oon vakavissani jopa harkinnut muualle muuttamista jotta niistä eroon pääsisi *kivatsulle*
Humppabeibi

Posts: 91

#79 • • Humppabeibi Söpöilijä

Pygmi:
---
dev:
En pysty pitää enää MTV:a päällä, kun riepoo niin helvetisti se JAMBA -mainos, missä se violetti tyyppi jorailee ärsyttävän piipityksen tahdissa. Ja miks ihmeessä ne kaikki Jamba -mainokset tulee aina tuplana, siis kaks kertaa peräkkäin??? *grr*

---

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ !!



Minäkin! *arghhhhh*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Fyrisch

Posts: 4,525

#80 • • Fyrisch

Liecci:
Move-ciiderimainos! Pakko vaihtaa kanavaa ku alkaa kuuluu se v**un ärsyttävä biisi. *grr*



samaa mieltä! *poks* *moottorisahalsahail*