Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 384,447 views

itis

Posts: 2,518

#301 • • itis Morning Star

Hrefna, 9.3.2007 19:55:
"pikmäkpikmäkpikmäkpikmäkpikmäkpikmäk" "ja mulle pikmäk!" "pikmäk. saitko?"

Ei helvetti *toktok* jos tilaisin 20 "pikmäkkiä" niin tottakai hokisin jokaisen yksitellen.



*nauru* kyseistä mainosta tehneessä tiimissä olleena... Olisiko se jäänyt mieleen jos siinä olisi ollut mies joka sanoo 20 pikmäkkiä kiitos. päppädää ja imlovinit-tunnari?

En sano että se olisi erityisen miellyttävä mainos, mutta se jää mieleen koska se on hölmö.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Marjo

Posts: 1,796

#302 • • Marjo pupuTupuna

vergio, 22.9.2007 11:50:
Mut ehkä kaikista ärsyttävin atm mikä tulee nyt mieleen on se paula-vanukas mainos! Siinä kohtaa on kyllä pakko vaihtaa kanavaa! *igor*



Mut uskotko, että kun lapsi näkee sen mainoksen, niin varmasti iskee siihen. Sitten kun lapsi on kaupassa mukana, niin roikkuu äidin takissa ja huutaa:"Mä haluun sitä lehmä-vanukasta!" ja näin mainos on täyttänyt tehtävänsä. Tai näin voisin ainakin uskoa.
Mut siis joo, on se tosi rasittava munkin mielestä.
kokosbollar

Posts: 334

#303 • • kokosbollar franks and beans!
Yleensäkin kaikki lääkemainokset on jostain syystä todella myötähäpeää aiheuttavia ja onnettomia. Tehty yleensä jollai sadan euron budjetilla ja yhellä käsikameralla, jolle joku vaivaantuneen näköinen Mirjami tai Pertti-Einari selittää kuinka "mopilaatti auttoi minuakin"... *justjoo*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Jinx

Posts: 2,615

#304 • • Jinx Superfeminine
Se Saarioisten viimeisin mainos "jonka paistoi äiti" on ehkäpä yksin vuoden ärsyttävämmistä mainoksista. Mutta ihan kannoilla tulee Activian mainokset ja sitten nämä Garnierin "hei äiti" mainokset. *dissaa*

--
Pyllykkä

zaler

Posts: 1,545

#305 • • zaler e h k i s

vergio, 22.9.2007 11:50:
Mut ehkä kaikista ärsyttävin atm mikä tulee nyt mieleen on se paula-vanukas mainos! Siinä kohtaa on kyllä pakko vaihtaa kanavaa! *igor*


eipäs, toi on ihan sika hyvä! siis se missä ne laulaa sitä biisiä :DD harmi kun ei löydy youtubesta suomeks laulettuna

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#307 • • candyraver Guest

Jinx, 24.9.2007 13:35:
Se Saarioisten viimeisin mainos "jonka paistoi äiti" on ehkäpä yksin vuoden ärsyttävämmistä mainoksista. Mutta ihan kannoilla tulee Activian mainokset ja sitten nämä Garnierin "hei äiti" mainokset. *dissaa*



Mulla nää samat mainokset vetää sitä TOP 3 listaa... ällöjä*makeastaoksentel**nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#308 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

haesul, 24.9.2007 00:55:
jamban ja muitten mobiilikrääsä firmojen mainokset pitäis kieltää lailla*eiei*


On kyl tosiaan harvoja mainoksia joita en kestäis tai mitkä on aiheuttanu suoranaista vitutusta on juurikin noi jamban paskamainokset. Nyt niihin on jo tainnut vähän puutua syystä että joko perse repeis vähän väliä tai sit kanava vaihtuis vähän väliä jossei jaksa enää noteerata.
Toivotan myös suoraapäätä helvettiin 99% interwebissä törmäämiini mainoksiin mistä lähtee möykkää kun kursorin liikuttaa niiden päälle/yli. Katharsiksen banneri on tähän mennessä ainoa mistä ei ole aiheutunut vitutusta

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lyylikki

Posts: 2,975

#309 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

vergio, 22.9.2007 11:50:
Mut ehkä kaikista ärsyttävin atm mikä tulee nyt mieleen on se paula-vanukas mainos! Siinä kohtaa on kyllä pakko vaihtaa kanavaa! *igor*



Mua se ei kyllä millään tavalla ärsyttänyt. Sai mut vaan ostotuulelle ja olen nyt jo kahteen kertaan ostanut kys. vanukasta. Ei, minulla ei ole lapsia. Itselleni olen ostanut ja tyytyväinen olen ollut *nauru*
Sallakat

Posts: 2,220

#310 • • Sallakat jungle, baby !
"... jonka paistoi äiti"

APUA *eiei**poks**grr**dissaa**senkin**släp**uros*

TAPAN!
kinderi

Posts: 1,783

#311 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Sallakat, 24.9.2007 14:47:
"... jonka paistoi äiti"

APUA *eiei**poks**grr**dissaa**senkin**släp**uros*

TAPAN!



Niiiiin samaa mieltä, yks helvetin mainos voi pilata fiiliksen totaalisesti *grr**poks**dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

alphamagic

Posts: 3,628

#312 • • alphamagic

Sallakat, 24.9.2007 14:47:
"... jonka paistoi äiti"

APUA *eiei**poks**grr**dissaa**senkin**släp**uros*

TAPAN!



Soi koko eilisen päässä, pirun jees :D:D:D:D
Tänään en oo telkkaa sit avannukaan... Kuka noita oikeesti "säveltää ja sanoittaa"?! *pökr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

miGGi

Posts: 236

#313 • • miGGi ...same shit, different asshole...
jonka leipoi äiti*grr**grr**grr*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

hanabi

Posts: 81

#314 • • hanabi

_-JackaL-_, 22.9.2007 09:59:
*grr*Danone Vitalinea 0%!!!
Kaks turvonnutta ämmää tulee miltei tyhjälle jääkaapille toteamaan että siitä jugurtista on poistettu lisätty sokeri!*pier*

*täh*WHAAAATTTT????
Siis poistettu lisätty sokeri???
Miks helvetissä sitä sokeria on sinne sitten alunperin laitettu*täh*?

Pistääkö vihaks -> JOOO!!!*toktok*


Lisäksi niiden akkojen näyttelijänlahjat on aivan olemattomat! "Aaahh tän täytyy olla terveellistä!" ja "Entäs ne muut elämäntavat?"

*släp*

Ihan hirveetä.

Mua ne Activia mainokset kyllä lähinnä huvittaa *lmao*
La Petite

Posts: 1,160

#315 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

kindertin, 24.9.2007 14:49:
---
Sallakat, 24.9.2007 14:47:
"... jonka paistoi äiti"

APUA *eiei**poks**grr**dissaa**senkin**släp**uros*

TAPAN!

---


Niiiiin samaa mieltä, yks helvetin mainos voi pilata fiiliksen totaalisesti *grr**poks**dissaa*



Oon vakavasti harkinnut aloittaa kansanliikkeen: "kieltäkää jonka paistoi äiti mainos"! *toktok*

--
Rem tene, verba seqventur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#316 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

kokosbollar, 24.9.2007 11:52:
Yleensäkin kaikki lääkemainokset on jostain syystä todella myötähäpeää aiheuttavia ja onnettomia. Tehty yleensä jollai sadan euron budjetilla ja yhellä käsikameralla, jolle joku vaivaantuneen näköinen Mirjami tai Pertti-Einari selittää kuinka "mopilaatti auttoi minuakin"... *justjoo*



toisaalta lääkemainonnasta on säädelty erittäin tarkkaan lääkelaissa, jonka vuoksi se usein vaikuttavat aik tökeröiltä...

ärsyttävin mainos on tällä hetkellä ehdottomasti kaikki GT-lonkeron mainokset! alkaa savu nousta päästä heti kun niitä näkee..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#317 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Kon-tiki, 22.9.2007 10:06:
Mua kuvottaa mainoksen lisäksi myös mielikuva. Jos mulla olis lapsia ja (koska en ole töissä Saarioisilla) ne oikein kiittämällä kiittäisi mua siitä, että mun itse paistamat ruoat olis mautonta lisäainemössöä *sars**sars*



Ajattelin ihan samoin. Jos (erittäin iso JOS) mulla on joskus lapsia, niin en kyllä syöttäis mitään einespaskaa niille :( Jos jotain paskaruokaa syö, niin se pitää tehdä omasta tahdosta, ei niin, että äidit raahaa niitä lapsilleen *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

StAdrian

Posts: 7

#318 • • StAdrian
Tekis mieli vaan sanoa, että activia auttaa, mut kyllä oikeesti kaikki Danonen vanukasjamitkäliemaitotuotetöhnä-mainokset on kaikkein pahimpia. Sietämättömiä.
Heli

Posts: 1,489

#320 • • Heli vai kuka se oli
"seuraavaksi tahdot varmaan yhden Rieseneistäni?"



....



"no siitä nyt on aikaa."


*stop*

--
ei se väärin ole.