Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 382,644 views

KittyCleo

Posts: 205

#281 • • KittyCleo PiweHiwe
"sä et usko mitä kaikkee mä oon kokeillu mut mua aktivia auttaa!!!" *ylitekopirteellä äänellä ja vammasella virnistyksellä*

--
Rouva Korpela*hymy*

pyhimys

Posts: 622

#282 • • pyhimys
Se ärsyttää, kun joissain mainoksissa ei ole mitään logiikkaa. Esim. mäkkärin mainos, jossa heebo sanoo saaneensa 4 euroa takaisin ja samalla mainostetaan kahden euron tuotteita. Antoiko se sille kassalle 6 euroa vai?
asdf

Posts: 3,155

#283 • • asdf
Toi uus Axen mainos on kyl aika ärsyttävä.
Slim_Jim

Posts: 573

#284 • • Slim_Jim
Tuo Singstar karaoke tms. paskamainos.
Ärsyttää niin saatanasti kun se pirkko ja jätkä laulavat niin *tuilleen muutenkin ärsyttävää biisiä että ARHG. Juuri 30 sekuntia sitten pyörähti kyseinen paska televisiossa ai stana meen nuq mua kiinnosta enää mikää.
pyhimys

Posts: 622

#285 • • pyhimys
"Peräaukon kutina on yleinen vaiva josta ei juuri puhuta" tjsp. On se jännä, kun siitä ei puhuta enempää. Pitää ottaa joskus puheeksi kahvipöydässä.

Vie muuten aika tehokkaasti ruokahalut tuo mainos.
Janisa

Posts: 2,226

#286 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

pyhimys, 13.8.2007 17:51:
"Peräaukon kutina on yleinen vaiva josta ei juuri puhuta" tjsp. On se jännä, kun siitä ei puhuta enempää. Pitää ottaa joskus puheeksi kahvipöydässä.

Vie muuten aika tehokkaasti ruokahalut tuo mainos.



*lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Muikku

Posts: 427

#287 • • Muikku
Hauska-koirankakka-pussi-kassi, jossa taikuri sedälläon hauskaa.

Kyrpii mua aina!
gluester

Posts: 523

#288 • • gluester Further

pyhimys, 13.8.2007 17:51:
"Peräaukon kutina on yleinen vaiva josta ei juuri puhuta" tjsp. On se jännä, kun siitä ei puhuta enempää. Pitää ottaa joskus puheeksi kahvipöydässä.

Vie muuten aika tehokkaasti ruokahalut tuo mainos.



Hitto se ei tainnutkaan olla unta... oliks tossa mainoksessa joku tyttö jolla oli alaselässä tatuointi missä luki "peräpukamat" tms? :D
Syntse

Posts: 1,652

#289 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

gluester,


Hitto se ei tainnutkaan olla unta... oliks tossa mainoksessa joku tyttö jolla oli alaselässä tatuointi missä luki "peräpukamat" tms? :D



Joo
Amnesia

Posts: 888

#290 • • Amnesia
Mummi. Minä. Olen. Aikuinen.

Aina toivoi, että voisi jotenkin hakata tuon jätkän tai jotain. Onneksi ei taida enää pyöriä sellaisella "joka vitun mainoskatko"- tahdilla.
pyhimys

Posts: 622

#291 • • Edited pyhimys

gluester, 13.8.2007 23:06:
---
pyhimys, 13.8.2007 17:51:
"Peräaukon kutina on yleinen vaiva josta ei juuri puhuta" tjsp. On se jännä, kun siitä ei puhuta enempää. Pitää ottaa joskus puheeksi kahvipöydässä.

Vie muuten aika tehokkaasti ruokahalut tuo mainos.

---


Hitto se ei tainnutkaan olla unta... oliks tossa mainoksessa joku tyttö jolla oli alaselässä tatuointi missä luki "peräpukamat" tms? :D



taisi siinä semmoinenkin olla. Ja sitten jollain papparaisella luki paidassa "kutiseva peräaukko". Miksi tuommoisia paitoja ei ole jo kaupoissa? Jotain rajaa näihin pliis...
RiD

Posts: 2,817

#292 • • RiD Nukemi
Mikä vitun Pekko Aikamiestonnikala :DD

*toktok*

--
*super* *possu*

Zapa

Posts: 1,393

#293 • • Zapa Mr Wrangler
pää räjähtää aina kun kuulee Nelosen leffa-iltojen mainoskatkoilla sen " Eniro nolla-sata-sata, miten voin auttaa?" Sama toistuu siis joka mainoskatkojen ennen ja jälkeen! VOI VITTU, en käytä varmaan ikinä Eniroa tuon takia.
larzizi

Posts: 1,661

#294 • • larzizi
Mua on kummastuttanut jo kauan Nicoretten (?) mainos, jossa mainoslauseena on joku tyyliin "lopeta tupakointi. anna palaa!" Mulle tulee joka hemmetin kerta tosta "anna palaa" mieleen just se, että "sytyttäkää tupakkanne, polttakaa polttakaa! älkää vaan lopettako ja käyttäkö nikotiinipurkkaa."

IMHO hyvin huonosti valittu mainoslause (tosin en tiedä kuinka monelle muulle on tullut samanlainen mielikuva kuin minulle), ja ärsyttää se joka ainut kerta!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

_-JackaL-_

Posts: 281

#296 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
*grr*Danone Vitalinea 0%!!!
Kaks turvonnutta ämmää tulee miltei tyhjälle jääkaapille toteamaan että siitä jugurtista on poistettu lisätty sokeri!*pier*

*täh*WHAAAATTTT????
Siis poistettu lisätty sokeri???
Miks helvetissä sitä sokeria on sinne sitten alunperin laitettu*täh*?

Pistääkö vihaks -> JOOO!!!*toktok*

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kon-tiki

Posts: 1,936

#297 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

$, 20.9.2007 23:28:
Saarioisen "Sen paaistoiii ääeeti!"

Kaunis mielikuva, ärsyttävä mainos.



Mua kuvottaa mainoksen lisäksi myös mielikuva. Jos mulla olis lapsia ja (koska en ole töissä Saarioisilla) ne oikein kiittämällä kiittäisi mua siitä, että mun itse paistamat ruoat olis mautonta lisäainemössöä *sars**sars* - niin tässäpä olis seuraukset

kotiarestia..............KYLLÄ
perintöä.................EI
Mervi

Posts: 162

#298 • • Mervi Neiti Näpsä

Zapa, 14.8.2007 00:18:
pää räjähtää aina kun kuulee Nelosen leffa-iltojen mainoskatkoilla sen " Eniro nolla-sata-sata, miten voin auttaa?" Sama toistuu siis joka mainoskatkojen ennen ja jälkeen! VOI VITTU, en käytä varmaan ikinä Eniroa tuon takia.





YHDYN TÄHÄN!! Toivottavasti kaukosäädin ja mute-nappi sattuu olemaan just silloin lähellä!! *igor*

--
Ei se oo niin vakavaa.

vergio

Posts: 218

#299 • • vergio barbaari
Aktivia, hyyiiivvvvi!!! Ja saarioisten koko tuotantokausi ! *toktok* Eikä saa unohtaa hammaseroosiota! Telkkari on täynnä huonoja mainoksia *eiei* Mut ehkä kaikista ärsyttävin atm mikä tulee nyt mieleen on se paula-vanukas mainos! Siinä kohtaa on kyllä pakko vaihtaa kanavaa! *igor*

--
Anna mun bailaa...

haesul

Posts: 178

#300 • • haesul :--)
jamban ja muitten mobiilikrääsä firmojen mainokset pitäis kieltää lailla*eiei*

--
*kuolaa*