Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 384,112 views

Zebir

Posts: 659

#341 • • Zebir

hanabi, 11.12.2007 02:42:
---
inspector, 4.12.2007 09:28:
aika outo ja huono on mielestäni tällä hetkellä pyörivä, jostain suppilovahveroista selittävä hylje/mursu keilahallissa?

---


toihan on tosi hassu mainos *tirsk*


Mitä siinä mainostetaan? Mä olen monta kertaa yrittänyt ymmärtää sitä mutta ehkä oon vaan tyhmä kun en tajua millään...

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

haesul

Posts: 178

#342 • • haesul :--)

juuco, 11.12.2007 13:18:
Panadolin "Oijoij, Aijai, BZZZZZ, PUMPUMPUM, Voivoivoi, Aijaijai..." -mainos aiheuttaa pääverisuonten poksahtelua ja napsahtelua.


eiks tuo oo aika hyvä markkinointikeino särkylääkkelle, ensin luodaan vaivoja ja sit siihen kaupitellaan lääkkeitä *nauru*

--
*kuolaa*

Neko

Posts: 943

#343 • • Neko No äläpä kerro enempää
Se joku Philadelphia levite tms. mainos, joka on "taivaallisen hyvää" tjsp. Aaargh *igor*
hanabi

Posts: 81

#344 • • Edited hanabi

Zebir, 11.12.2007 15:35:
---
hanabi, 11.12.2007 02:42:
---
inspector, 4.12.2007 09:28:
aika outo ja huono on mielestäni tällä hetkellä pyörivä, jostain suppilovahveroista selittävä hylje/mursu keilahallissa?

---


toihan on tosi hassu mainos *tirsk*

---

Mitä siinä mainostetaan? Mä olen monta kertaa yrittänyt ymmärtää sitä mutta ehkä oon vaan tyhmä kun en tajua millään...



se mainostaa saunalahtea, kuinka jos sulla on saunalahti puhelimessasi, se "tuo ratkaisun yllättäviinkin tilanteisiin" kuten vaikka suppilovahvero kysymykseen keskellä sienimetsää...

sitä en tiedä miten se hylje ja keilahalli siihen liittyy *ding*
Zapa

Posts: 1,393

#346 • • Zapa Mr Wrangler
Aspirin-mainos jossa se naikkonen siellä pukukopissa huutaa "ei ku jalkoja särkee". Vittu, amputoin sun jalat kohta ni ei särje enää.
Santutar

Posts: 405

#347 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
*nuotti*"Miten hoidella tv-maksu.. tarviiko olla lompakko paksu... EEII!"*nuotti*
Ainaku se tulee sylettää niin pirusti!!*grr*
Caro²

Posts: 5,301

#348 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Veikon koneen jo kesällä alkanut (tai ainakin jatkunut) vitun ärsyttävä laulurallatusmainos on edennyt uusille urille - nyt vuorossa veikon koneen joululaulua. Voi helveta.
jusqu

Posts: 762

#349 • • jusqu pilipalipilotti

haesul, 11.12.2007 15:36:
---
juuco, 11.12.2007 13:18:
Panadolin "Oijoij, Aijai, BZZZZZ, PUMPUMPUM, Voivoivoi, Aijaijai..." -mainos aiheuttaa pääverisuonten poksahtelua ja napsahtelua.

---

eiks tuo oo aika hyvä markkinointikeino särkylääkkelle, ensin luodaan vaivoja ja sit siihen kaupitellaan lääkkeitä *nauru*



Totta, tuon mainoksen jälkeen tekis kyllä mieli vetästä paketillinen särkylääkkeitä :) Tosin jotain kilpailevaa merkkiä. En kyllä tuon mainoksen jälkeen osta ikinä Panadolia *nauru*

--
*pupu**piis*

ludde

Posts: 148

#350 • • ludde Anna

T3k, 11.12.2007 09:25:
Kökä kolan joulumainos! Liian hapokasta...



Niin totta!Mä koen muutenkin joulun melko lailla ahdistavaksi asiaksi ja noi hirveen hirveet mainokset vaan lisää mun tuskaa *igor*
Bio

Posts: 4,429

#351 • • Bio The Bullies / Pinky

infiana, 11.12.2007 10:24:
saarioisten joulumainos missä se hampaaton penska huutaa SYÖÖÖMÄÄÄÄN!
Kaasutettavaks tommoset tai jeesusteippiä suun eteen.



:D
Mä kans vihaan tollaisia mainoksia! Muistan kans sellainen sellaisen mainoksen kun joku perhe teki pipareita tai torttuja ja sit joku nulikka sanoo siinä: "Isä, täällä aivan tuoksuu joululta" *sars*

Vitun ärsyttäviä!
Lyylikki

Posts: 2,975

#352 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
"Läpsillä on ehkä oma elökuväteätteri Helsingissä"

Taitaapi sanoa, että ihka, mutta on tehty ärsyttävän lapsekkaaksi eli yritetty lässyttää. Helkkari ei toimi.
L4T3

Posts: 843

#353 • • Edited L4T3 - VOEMA Psy King -

Santutar, 11.12.2007 23:06:
*nuotti*"Miten hoidella tv-maksu.. tarviiko olla lompakko paksu... EEII!"*nuotti*
Ainaku se tulee sylettää niin pirusti!!*grr*



Juuri tuo ***un mainos *dissaa**grr**eiei*

Joo .. ja sit nää kaikki "soittarit" ja "näytönsäästäjä" ynnä muu paska kännyköihin .. **ttu kun jauhaa ympäri vuoden ihan uskomattomilla toistokerroilla. *dissaa**dissaa**grr**grr**dissaa**dissaa*
asdf

Posts: 3,155

#354 • • asdf
Härreguud noi "joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" -mainokset O_O

Harvemmin mainokset aiheuttaa näin voimakasta myötähäpeää.
Occu

Posts: 2,528

#355 • • Edited Occu

Zenni, 18.12.2007 22:18:
Härreguud noi "joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" -mainokset O_O

Harvemmin mainokset aiheuttaa näin voimakasta myötähäpeää.



joku taitaa katsoa bb:n voittajan viikkoa :D

[edit]

ja joo, se mainos on oikeasti todella huono, ärsyttävä ja myötähäpeää nostattava

[/edit]

--
..::MOI::..

Avatar
#356 • • Sunshine^82 Guest

infiana, 11.12.2007 10:24:
saarioisten joulumainos missä se hampaaton penska huutaa SYÖÖÖMÄÄÄÄN!



toi on kyl niin ärsyttävä! *eiei*
myös subtvjuniori mainos laittaa kyl raivon partaalle, aargh! *nauru* lässyn lässyn.. =P
Timce

Posts: 5,381

#360 • • Timce
*nuotti* Kieleni solmuun saa-i-aa-i-aa-ai..pizza-perjantaa-i-aa-i-aa-i-ai... *nuotti*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss