![Avatar](/avatar/unknown.png)
516 posts, 26 pages, 397,388 views
opmdevil, 26.8.2008 08:42:
Mua alkoi ärstyttää se Aspirin mainos jossa ne ämmät on salilla ja sitten ne treenin jälkeen selittää, että lihaksia särkee, ota aspiriinia. Sitä vartenhan sitä kipulääkkeitä otetaan kun salin jälkeen on vähän väsynyt olo. Antaa mun mielestä hieman vääränlaisen moraalisen viestin.
opmdevil, 26.8.2008 08:42:
Mua alkoi ärstyttää se Aspirin mainos jossa ne ämmät on salilla ja sitten ne treenin jälkeen selittää, että lihaksia särkee, ota aspiriinia. Sitä vartenhan sitä kipulääkkeitä otetaan kun salin jälkeen on vähän väsynyt olo. Antaa mun mielestä hieman vääränlaisen moraalisen viestin.
vike, 15.6.2008 12:51:
Activia mainokset pistävät verenpaineen heitteleen pahastiOnneksi en omista digiboxia, joten tämäkin asia on hoidossa
Norb, 26.8.2008 09:05:
Sama.. Sit kun ne vielä hehkuttaa "kliinisesti todistettu" ym.. Mitä järkeä hehkuttaa kliinisiä"tutkimuksia".. Ymmärtäisin jos olisi vaikka oikeesti tieteellisestitutkittu ko. jugurtin teho..
Hitchhiker, 25.8.2008 20:22:
Panadol zapp mainos, vaikuttaa halvalla tehdyltä, on niin huono (pum, pum, pum) ja on ihme jos tuosta mainoksesta ei päänsärkyä saa.
Hitchhiker, 14.6.2008 02:06:
Sammon mainos saa kylmät väreet kulkemaan pisin selkäpiitä, Vesa-Matti loirin laulu tuossa tuon ärsyttävyyden nostaa pintaan.
...siinä kesä meni kohisten ja rakastuttiin...
sitten löit sä luukkusi kiinni
sapeli,
Mua ärsyttää se jonkun numerohaun mainos, "vai mikäseoli".Ja lähinnä se kun sitä näkee ja kuulee joka paikassa.
Hitchhiker, 25.8.2008 20:22:
Panadol zapp mainos, vaikuttaa halvalla tehdyltä, on niin huono (pum, pum, pum) ja on ihme jos tuosta mainoksesta ei päänsärkyä saa.
BT, 26.6.2009 21:05:
mistä vitusta näitä senttejä tulee... saunalahden mainokset*eiei*