Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 392,413 views

quile

#41 • • quile Kävelevä banneri.
”Tekeekö mielesi nostaa jalat ilmaan? Se saattaa olla oire pinnallisista laskimovaivoista (tjsp)”

AAARRRRGGGGHHHHHHH *kivatsulle*
#42 • • Jonulih Guest
No mikä helvetti tähän tuli..

SIIS! Kaikki ärsyttävät perserättimainokset, pesuainemainokset.. Pesuainemainoksista hyvä esimerkki se, missä se hemmetin pikkukersa ottaa sen roskapussin sielt sangost ja pohja on täynnä paskaa.

+ Aamulla tulevat ”tyrnimarjapaskanmarjamikäliemarja”-kapselit jotka muuttavat elämäsi!111*igor*

[muokattu 6.7.2004 15:47]
Lucky-13th

#43 • • Lucky-13th

alek száhala:
Se uus pepsimainos on ihan kikkelistä.. Jossa ne ämmät on siel areenalla. En ainakaan juo pepsiä ton mainoksen jälkeen. *eiei*

samat sanat,noi turhanpäiväset mainokset pilaa mun ruokahalun ja himo kääntyy inhoksi,pääsempä helpolla*hih*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

micqo

#44 • • micqo
Sotkan mainokset rasittaa !!! *piru**dissaa* varsinkin se hiphop-fillari *dissaa*
MaSari

#45 • • MaSari space jammer

Airvision:
Sotkan mainokset rasittaa !!! *piru**dissaa* varsinkin se hiphop-fillari *dissaa*

Ysiysiysikyt *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

micqo

#46 • • micqo

MaSari:
Ysiysiysikyt *dissaa*

*joo**joo**joo*
micqo

#47 • • micqo
Voisin viellä lisätä lefa,lefa,lefa mainoksen & mäkkärin El Maco @ Zorron, HUONOKO !!!*grr**grr**grr*
KinK

#48 • • KinK Universumin Valtias.
”moi me ollaan elisasta” ... elisan mainokset yleensäkin... ihan *eiei**eiei* ei todellakaan semmosia..
kAiStA

#49 • • kAiStA
Se missä se tyttö selittää jotain muuttamisesta tjms. ja sitten sen mummo laittaa kuulokojeen päähän heti kun tyttö rouskaisee leipää... ”no sehän kuulosti hyvältä”...

Ja sitten yleisesti ottaen kaikki puhdistusainemainokset joissa pariskunta siivoaa putipuhtaassa kodissaan ja vauva hymyilee lattialla ja kaikki on niin häpihäpitsoitsoi jne..... *eiei**poks*

--
Let the music be your only God..

#50 • • ALIEN Guest
MTV:llä pyörivä ruotsalainen mainos kännyköiden soittoäänistä!! *kivatsulle*

Johtuu varmaankin siitä, että se sama on pyörinyt ainakin kolme kuukautta ja tulee jokaisella mainoskatkolla *poks*
#52 • • Galadhan Guest

Uhuu:
Minä en osta enää Golden Cap-siideriä sen raivostuttavan yhden mainoksen vuoksi, missä aikuinen äijä itkee joen rannalla polvillaan rikkoontunutta pulloa ja sitten jotkut enkeliämmät laulavat taustalla gospelviisua. ensimmäinen mainos elämässäni, joka saa automaattisesti vaihtamaan kanavaa.... murrrr...

Mulle tulee tästä mainoksesta mieleen Oi veljeni, missä lienet (tjsp) niminen leffa, ja pidän mainoksesta sen vuoksi.
Flamie

#53 • • Flamie

alien:
MTV:llä pyörivä ruotsalainen mainos kännyköiden soittoäänistä!! *kivatsulle*

Johtuu varmaankin siitä, että se sama on pyörinyt ainakin kolme kuukautta ja tulee jokaisella mainoskatkolla *poks*

Joo se tulee jokasella mainostauolla kahteen otteeseen. Sit vielä ku ne ottaa siihen ne maailman kauheimmat soittoäänet soimaan sinne taustalle, ja se tyyli miten se puhuu sitä ruotsia.... *kivatsulle**släp*
Lnn Sika

#54 • • Lnn Sika
vuosia sitten telkassa pyöri Etola nimisen kaupan mainos, jossa laulettiin ”Mennään mennään Etolaan, sieltä saa mitä vaan” ärsyttävämmän kuuloista mainosta ei ole sen jälkeen näkynyt/kuulunut.
#55 • • RINY Guest
Sotka mainokset ja sit ne kaikki elisan mainokset. ärrrh...
ianna ei anna!

#56 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Siis ne Sotkan mainokset *eiei*
Se jätkä on ollu pikkupojasta asti niistä saamarin mainoksissa*nauru*
Ysisysiysikyt joo raivostuttavaa ja una euro takas...voi luoja!!!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

pr0ton

#57 • • pr0ton mörökölli
Sotkan tulikuuma tarjous! El Grande AIIIIIII! *kivatsulle*

[muokattu 7.7.2004 13:10]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Kuini

#58 • • Kuini Vajakki
Mun mielestä ihan paras mainos on se mtv:llä pyörivä soittoääni mainos. Ja just se missä iso lihava virtahepo sheikkaa ja jammaa musiikin tahdissa. Se vaan on ihan paras.

Huonoin mainos on jompikunpi Leafin mainos. Niissä ei oo mitään järkeä, eivätkä ne ole edes hauskoja...

Parasta kotimaista ei nyt tule mieleen. Mutta pari vuotta sitten pyörinyt KopterLinen mainos, missä aikuiset miehetmatkustavat. Nämä miehet puhuvat ja elehtivät kuin vauvat. Se oli ainakin silloin ihan ykkös mainos.

Hyvä mainos jää mieleen, tai ainakin tuote, mitä se mainostaa.... *joo*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

#59 • • fanatic Guest

qini:
Mun mielestä ihan paras mainos on se mtv:llä pyörivä soittoääni mainos. Ja just se missä iso lihava virtahepo sheikkaa ja jammaa musiikin tahdissa. Se vaan on ihan paras.

mä inhoon ylikaiken just tota mainosta *grr* huonoin sitten wilhelm makkaramainosten jälkeen*pahis*

Displacer

#60 • • Displacer

fanatic:
---
qini:

mä inhoon ylikaiken just tota mainosta *grr* huonoin sitten wilhelm makkaramainosten jälkeen*pahis*

willhelmithän oli huippuja. jos ne siis on näitä missä alastomat äijät juoksee metsässä.

Huonoin mainos... tällä hetkellä pyörivistä tulee mieleen leafin ”lefa mainokset”