1,450 posts, 73 pages, 535,283 views
ninni, 20.6.2005 16:42:
miettikää asiaa 2 promillen humalassa.
homma vaan ei tuu toimii
tai mä en vaa jaksa uskoo siihen
sleek, 20.6.2005 15:16:
seuraava askel on varmaankin tupakoinnin luokitteleminen laittomaksi huumausaineeksi.
vielä jos kiellettäisiin alkoholin nauttiminen ravintoloissa...
kansanedustajien ym. todellisuudentaju alkaa todellakin hämärtymään!
nimim. satunnaistupakoitsija
Dzmal, 20.6.2005 19:42:
Minkä takia tupakkaa vainotaan ja alkoholi on edelleen kiva ja täysin turvallinen asia?
sapeli, 20.6.2005 19:50:
Mun mielestä vois tehdä silleen että ois tupakkabaareja missä ois viina kielletty ja viinabaareja missä ois tupakointi kielletty - kaikki voittaa!
Dzmal, 20.6.2005 19:59:
[...]Ja vituttaa savuavien ihmisten saastuttaviksi saatanoiksi leimaaminen ja vainoaminen kera koirien, soihtujen ja talikoiden. Sellainen tunne mulle vaan joskus tulee kun tupakointia ollaan joka helvetin paikassa niin kärkkäästi välillä kieltämässä.
Juhgu, 20.6.2005 20:24:
---
Dzmal, 20.6.2005 19:42:
---
Minkä takia tupakkaa vainotaan ja alkoholi on edelleen kiva ja täysin turvallinen asia?
---
Alkoholi kiva ja täysin turvallinen asia, missäpäin suomea noin sanotaan?
...Siitä (tupakoinnista) ei ole oikeastaan mitään iloa...
Dzmal, 20.6.2005 19:59:
Tai miksei enemmän kokonaan savuttomia baareja, kahviloita ja klubeja.
Ja vituttaa savuavien ihmisten saastuttaviksi saatanoiksi leimaaminen ja vainoaminen kera koirien, soihtujen ja talikoiden.
sapeli, 20.6.2005 20:56:
Sehän se olis - ei mua haittais se että jos ois sekä että, mutta se mua tupakoimattomana ihmisenä huolettaa että kaikki porukka (ja siis myös bileet) päätyis aina niihin paikkoihin missä saa polttaa...
Dzmal, 20.6.2005 20:52:
Muistaakseni joskus puhuttiin että omalla parvekkeella/ omassa asunnossa tupakointi pitäisi kieltää koska savu saattaa mennä naapurin piimään..
[Nuclear], 20.6.2005 21:38:
---
Dzmal, 20.6.2005 20:52:
Muistaakseni joskus puhuttiin että omalla parvekkeella/ omassa asunnossa tupakointi pitäisi kieltää koska savu saattaa mennä naapurin piimään..
---
Itsekin ihmettelin aikoinaan tätä asiaa, että onpas typerää mutten enään kun alakerrasta tulee kaikki röökin savut suoraan ikkunasta sisään, jatkuvasti. Näin kesällä kun ei oo kovin kiva pitää ikkunaa kiinni 24/7 kun aurinko porottaa suoraan huoneeseen.
Juhgu, 20.6.2005 21:29:
---
Dzmal,
---
Juhgu,
---
...Siitä (tupakoinnista) ei ole oikeastaan mitään iloa...
---
Paitsi tupakoiville.
---
Mitä muuta iloa tupakoinnista on, kuin se että pääsee vieroitusoireista eroon?
Dzmal, 20.6.2005 22:05:
Voihan avoimesta ikkunasta kiivetä känniääliökin sisään.. Tarkoitukseni ei nyt ole kieltää tupakan haittoja, haitallisuutta tai häiritsevyttä savuttomia kohtaan, ihmettelen vain miksi siitä kuhistaan niin paljon enemmän kuin alkoholista.
mkuisma, 20.6.2005 22:29:
2. Eikös yhtälailla voisi vaatia alkoholin täyskieltoa missä tahansa julkisessa paikassa (sisällä tai ulkona), koska joku känniääliö aina häiritsee jotakuta, tähän liittyy myös terveysvaikutukset
edit: kerrostaloissa saisi polttaa vain sisällä, ikkunat kiinni. siellä se varmasti eniten ihmisiä häiritseekin
mkuisma, 20.6.2005 22:29:
PS. Tupakointi voi pelastaa henkesi. Arvatkaa kuinka monta kertaa joku ihminen on hakattu muusiksi siitä hyvästä ettei sillä ollut tarjota tupakkaa? Poltti tai ei niin se ei potkijoita kiinnosta ;)
[Nuclear], 20.6.2005 22:52:
Eli sun mielestä ei ole väärin, että yläkertalainen joutuu hengittämään huoneessa tupakansavua (kts. ylempi postaus)?